Ja iets meer maar ja iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, nog een maandje.... ben je weer een jaar verder.
Sint Maarten is dan ook zondag pas, maar ik kan me voorstellen dat zaterdagavond gekozen wordt om langs de deuren te gaan.... dat is uitslaaptechnisch ook een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef Karzai het volgende:
Nou geen kind gezien, wel een lekker wedstrijdje van Ajax
Had beter gekund, Maar goed we hebben een uitpunt``quote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef Karzai het volgende:
Nou geen kind gezien, wel een lekker wedstrijdje van Ajax
Nou wil je nu suggeren dat ze tot `24 uur langs kunnen komen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
u
[..]
Sint Maarten is dan ook zondag pas, maar ik kan me voorstellen dat zaterdagavond gekozen wordt om langs de deuren te gaan.... dat is uitslaaptechnisch ook een stuk makkelijker
Zondag is inderdaad een hele slechte dag ik wil niet gestoord worden tijdens studio sport dan hebben ze een probleemquote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sint Maarten is dan ook zondag pas, maar ik kan me voorstellen dat zaterdagavond gekozen wordt om langs de deuren te gaan.... dat is uitslaaptechnisch ook een stuk makkelijker
Nee, maar voor een 5-jarige is 21.00 uur ook al geen geschikte bedtijd als de volgende dag een schooldag is.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou wil je nu suggeren dat ze tot `24 uur langs kunnen komen ?
Nou lijkt me niet, dit was het maximalequote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Had beter gekund, Maar goed we hebben een uitpunt``
rquote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zondag is inderdaad een hele slechte dag ik wil gestoord worden tijdens studio sport dan hebben ze een probleem
Normaliter komen ze na het eten om een uur of 7 inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar voor een 5-jarige is 21.00 uur ook al geen geschikte bedtijd als de volgende dag een schooldag is.
Zelfs hier in de grote stad is 20:00 wel de limietquote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar voor een 5-jarige is 21.00 uur ook al geen geschikte bedtijd als de volgende dag een schooldag is.
Dat bedoel ik maar, en na zo'n lampionnenoptocht is het al snel 21.00 uur voor een kind in bed ligt.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs hier in de grote stad is 20:00 wel de limiet
Nee, voor een broodje aap is het nog wat te nieuw. Als we het verhaal over tien jaar nog steeds vertellen, ja, dan misschien.quote:
ook toevallig !quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
Of deze ...
Canonnen
En ik heb nooit een echte Opa gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |