ja wat zal ik zeggen ... Ik blijf waarschijnlijk gewoon thuisquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar oke wat gaat er allemaal gebeuren dit weekend, ik wil alles weten
Verstandige keuze, alhoewel ligt er een beetje aan waar je woontquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ja wat zal ik zeggen ... Ik blijf waarschijnlijk gewoon thuis
Ja ergens in het Westen, zou je toch nog moeten weten ....quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Verstandige keuze, alhoewel ligt er een beetje aan waar je woont
ik weet hetquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ergens in het Westen, zou je toch nog moeten weten ....
Vooruitzichten zijn max 7-8 graden .... Boodschappen doen en back home en de CV aan
Nee joh, natuurlijk niet; een supermarkt, een drogist, een slager, een bloemist, 2 meubelwinkels, 5 kledingwinkels, een schoenewinkel, een juwelier, een boerenbondwinkel met alles van gereedschap tot werkkleding tot speelgoed en weetikveel en verder nog een hele voorraad kleine zelfstandigen.quote:
Ik woon in een heel groot dorp maar ik vind het toch wel lekker om er even uit te gaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk niet; een supermarkt, een drogist, een slager, een bloemist, 2 meubelwinkels, 5 kledingwinkels, een schoenewinkel, een juwelier, een boerenbondwinkel met alles van gereedschap tot werkkleding tot speelgoed en weetikveel en verder nog een hele voorraad kleine zelfstandigen.
Ik denk dat ik in principe niet buiten het dorp hoef te zijn, dat ben ik voor de keuze natuurlijk wel, maar het is an sich niet noodzakelijk.
Ja, dat wel, maar het idee dat het niet hoeft is ook wel prettig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik woon in een heel groot dorp maar ik vind het toch wel lekker om er even uit te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik woon in een stad, maar als we hier gaan winkelen heeft iedereen het over "Ik ga naar het dorp"
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:42 schreef Leandra het volgende:
Moet je dan maar het vaste land om naar de Aldi te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is waar en om gek van te wordenquote:Dan zal het prijsverschil door de reiskosten ook wel vervallen, kun je met zo goed bij de biologisch-dynamische PC Hooft groentenboer shoppen.![]()
maar ja, wel lekker de stad uit
...
Alhoewel het alweer bijna avond lijkt hier ... Zo donkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |