Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Nee, een kut heeft een G-spot.quote:
Autootjequote:
Thanks!quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:02 schreef Barretje80 het volgende:
Leuk muckie!
Later.. Als ik groot ben dan kan ik ook breien..
goed idee, doe er maar tweequote:
Ik ken er nog eenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had wel wat eerder kunnen gaan slapen gisteren
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 01-11-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 107 Dr_Flash
02 061 xBubbles
03 055 goldfinger1963
03 055 MPG
05 048 Koen66
06 047 AppelCake
07 034 douche-eendje
07 034 KapiteinGasthof
09 031 suikertaartje
10 028 PeZu
11 025 Woeste_Woerd
12 024 RockNijntje
13 019 DaMart
14 018 Miniem
15 017 Symphonic
15 017 Barretje80
17 013 Knetterkrankjorum
18 008 crv
19 007 Muck
20 004 Geflipte-Koelkast
20 004 littledrummergirl
20 004 Toekito
23 002 JJH
23 002 OA
23 002 JJdJ1984
23 002 Barreltje
23 002 pannenkoekeneter
23 002 Ro-ald
23 002 the-brother-of-uzunumaki
30 001 YskaFredriksson
30 001 Pien85
30 001 sararaats
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
kapiteinquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben je al christusvroeg op je werk gaat die kloteprinter hier naar de verdommenis
je hebt van die dagenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben je al christusvroeg op je werk gaat die kloteprinter hier naar de verdommenis
Ja die hoeretrein had verdomme ook vertraging en dan besluit de NS dat ze best wel in Haarlem kunnen stoppenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kapitein
duidelijk je dag vandaag
Dood moeten ze, allemaalquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt van die dagen
En die heb ik nu zo langzamerhand al de hele week hier
goeiemorgen kapiteintjetreintjequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja die hoeretrein had verdomme ook vertraging en dan besluit de NS dat ze best wel in Haarlem kunnen stoppen
En jij kwam gisteren ook al geen koffie doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goeiemorgen kapiteintjetreintje![]()
alles komt goed
![]()
spread the love
bij mij zitten ze dichtbij, hoeven we niet zover te lopenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dood moeten ze, allemaalDoen we eerst jouw werkplek of eerst de mijne?
ja jonguh, ik moet ook wel eens werkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En jij kwam gisteren ook al geen koffie doen
Laten we gewoon gaan spijbelenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij zitten ze dichtbij, hoeven we niet zover te lopen
Ja ik zit nu in 020 dus dat gaat nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja jonguh, ik moet ook wel eens werken![]()
vanmiddag kan ik wel, maar ik weet niet waar jij bent
dat zal ook wel in de dienstregeling hebben gestaanquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja die hoeretrein had verdomme ook vertraging en dan besluit de NS dat ze best wel in Haarlem kunnen stoppen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal ook wel in de dienstregeling hebben gestaan
terwijl je er dan al bijna bentquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]de vertraging was te hoog opgelopen om door te rijden naar de eindbestemming
huhquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]de vertraging was te hoog opgelopen om door te rijden naar de eindbestemming
gevalletje "ja we zijn al te laat dus wij houden er voor nu mee op, zoek het maar uit" kusjekroel nsquote:
Misschien, ligt aan de treinquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
terwijl je er dan al bijna bent
ik ben vanmiddag wel ff in haarlem trwskom je er op de terugweg weer langs?
dan ben ik al batsenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien, ligt aan de treinMaar ik ben hier pas om 6 uur klaar..
Graag, allemaal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
gelukkig hebben we wel gas, zal ik ze eraan zetten?
dat dacht ik wel jaquote:
Daar denk ik wel vaker aanquote:
aan een batsende mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar denk ik wel vaker aan
om 6 uur pasquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien, ligt aan de treinMaar ik ben hier pas om 6 uur klaar..
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om 6 uur pas![]()
je moet echt aanwezig zijn dus
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Beste passagiers, jullie zijn toch al te laat dus stik erin. Wij rijden terug.
[ afbeelding ]
Ik kom net terug van koffieknackebrodpauzequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu eerst maar een rookpauze dan
Ik heb wel wat potentiele kandidaten jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
is het voor Belgie ook mogelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
adem in , adem uitquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GodsgruwelcrisisyfusbendeIk heb echt net mijn peuken in mijn hand krijg ik drie telefoontjes, iemand aan de deur en een of andere hoeretelefoon hier die op alarm staat voor weet ik veel wat
Screw you guys, nu ga ik roken.
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel wat potentiele kandidaten ja
* wel.o.k voert de productie wat opquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het voor Belgie ook mogelijk
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GodsgruwelcrisisyfusbendeIk heb echt net mijn peuken in mijn hand krijg ik drie telefoontjes, iemand aan de deur en een of andere hoeretelefoon hier die op alarm staat voor weet ik veel wat
Screw you guys, nu ga ik roken.
shop ze ldgquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga even n snel rondje shoppingspree doen door de stad![]()
quote:Aardbeving onder Loppersum van 5.4 op Schaal van Richter
Geplaatst: 10:30 uur, vrijdag 2 november 2012 / Gewijzigd: 10:34 uur, vrijdag 2 november 2012
De provincie Groningen is vrijdag rond 10:30 uur opgeschrikt door een aardbeving. De beving was 5.4 op de Schaal van Richter. Het epicentrum lag 3 kilometer onder Loppersum.
De schok werd gevoeld van de Stad Groningen tot aan Delfzijl. In enkele plaatsen wordt schades gemeld. Mensen gaan massaal de straat op om de ervaringen met elkaar te delen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga even n snel rondje shoppingspree doen door de stad![]()
quote:
quote:
ook bij die van mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik krijg op facebook telkens de vraag van Chrome of ik de in het Afrikaans geschreven pagina wil laten vertalen. Dat zegt wel iets over het taalkundige niveau van mijn feestboekvrienden
flesquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zwaajt ook nog even op d'r eigen telefoon..
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zwaajt ook nog even op d'r eigen telefoon..
Dat was Barquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
pas je op dat je de palen niet raakt
quote:
wel bier van de aldi halenquote:
dat is ie gewendquote:
Ik heb geen idee, S gaat over de boodschappen. Maar wellicht een goed idee, ze heeft een strak budgetquote:
Of Euroshopper, of dat Lidl merkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maarten, waarom zit je helemaal achterin? Dat is toch niet handig, dan moet je de hele tijd opstaan als je de deur open wilt doen.
Ja, zo kan ik me beter concentreren, anders heb ik het gevoel tussen iedereen in te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit er een supermarkt dichtbij? Dan breng ik gelijk wat mee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, S gaat over de boodschappen. Maar wellicht een goed idee, ze heeft een strak budget
[..]
Of Euroshopper, of dat Lidl merk
[..]En graag niet uit de koelkast. Dat bier smaakt lauw een stuk beter
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maarten, waarom zit je helemaal achterin? Dat is toch niet handig, dan moet je de hele tijd opstaan als je de deur open wilt doen.
Ja, zo kan ik me beter concentreren, anders heb ik het gevoel tussen iedereen in te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet toch ook opstaan als je voor zit![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zit er een supermarkt dichtbij? Dan breng ik gelijk wat mee.
Nope, voorste bureaus kunnen bij de electronische ontgrendelingquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet toch ook opstaan als je voor zit![]()
![]()
Hoeveel drink jij?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]AH voor de deur
[..]
Nope, voorste bureaus kunnen bij de electronische ontgrendeling
stuk of 6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
hij minder dan Squote:
Een paar biertjesquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stuk of 6Een paar dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ja maar die is Duits, daar kan ik niets aan doenquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dat komt niet eens op denk ikquote:
gewoon de buren vragen of ze nooit meer willen douchen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:44 schreef DaMart het volgende:
En maar weer even geklaagd bij de woningbouw over borrelende geluiden uit de afvoer van de wasmachine... ik hoor het niet meer als ik zelf water gebruik, maar wel als de bovenburen in de badkamer zijn. De verstopping zal dus wel daar zitten.
Ok, ik zie het welquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat komt niet eens op denk ik
Maar kijk maar lekker wat je wil doen, doe me alleen een plezier en neem niets met statiegeld mee.
Goed planquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon de buren vragen of ze nooit meer willen douchen.
Daar moet je op hameren inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan.
En als ze dan meteen stoppen met boren na 10 uur 's avonds, is het helemaal prima.
Moet jij niet werken ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tweede sudoku afBest lastig met al die verstoringen tussendoor
Viel Spass in Berlinquote:
Ah daarom blijven ze me steeds storenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah daarom blijven ze me steeds storen
dan ga je zeker rokenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nummer 3
Nog 1 dan, en dan ga ik echt wat doen
Of een biertje doen met Mini.quote:
quote:
Goed bezig LDG'tjequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb goed geshopttwee broeken, n joggingbroek, badkamerspulletjes en sloffen met mart smeets motief
was hard nodig, loop al weken in dezelfde broek ( was hem wel netjes hoor :p ) maar had steeds geen tijd om nieuwe te halen:')quote:
Mart Smeets motief? Heet het dan niet Mart Smeets reliëf?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb goed geshopttwee broeken, n joggingbroek, badkamerspulletjes en sloffen met mart smeets motief
nee het zijn rendieren enzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mart Smeets motief? Heet het dan niet Mart Smeets reliëf?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb er 5 af
Ik voel me nu heel slim ook al weet ik dat Bos me uit zou lachenNu rookpauze en dan ga ik eens wat doen
Nee dat is nog even wachtenquote:
Ik ben net begonnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:36 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben er klaar mee
Nog even niksen in de baas zijn tijd..
Ik lach niet zo snel mensen uit hoor. Ik was in het begin ook lang niet zo goed als nu.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb er 5 af
Ik voel me nu heel slim ook al weet ik dat Bos me uit zou lachenNu rookpauze en dan ga ik eens wat doen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik lach niet zo snel mensen uit hoor. Ik was in het begin ook lang niet zo goed als nu.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef Symphonic het volgende:
Zelden een directeur zo bezopen zien kijken
- Waarom zijn de roosters van die opleiding er nog niet
- uhhhh misschien helpt het als ze eerst gegevens aanleveren waar ik al 300x om heb gevraagd?
quote:
quote:
Je zult maar net even koffie gaan halenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn trein zou vertraging hebben maar kwam toch ineens mooi op tijd aanrijden
dan moet je heel beschaafd rennenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je zult maar net even koffie gaan halen
kapitein rent nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je heel beschaafd rennen
of net een peuk hebben aangestokenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je zult maar net even koffie gaan halen
ik wel , soms zelfs voor de lolquote:
Soms. Heel somsquote:
Dan moet ik wel verdomd veel haast hebben wil ik niet gewoon de volgende trein pakkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of net een peuk hebben aangestoken
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wel , soms zelfs voor de lol
soms is meer dan 1x per jaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Soms. Heel soms
[..]
Dan moet ik wel verdomd veel haast hebben wil ik niet gewoon de volgende trein pakken
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wel , soms zelfs voor de lol
eerst wassen dusquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
gadver heb een van mn nieuwe broeken aangetrokken en hij geeft af als een mofoalles blauw
ja bedacht ik.me ook net pasquote:
zo ken ik iemand die met een nieuwe blauwe broek op een wit lederen bank ging zittenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja bedacht ik.me ook net pasik was helemaal.enthousiast van "yay mooi en nieuw"
Ik heb er dit jaar al drie keer opzitten hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
soms is meer dan 1x per jaar
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
gadver heb een van mn nieuwe broeken aangetrokken en hij geeft af als een mofoalles blauw
je moest een paar jaar inhalen zekerquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar al drie keer opzitten hoor
[..]Ahw sorry
cakequote:
vanavond eruit batsenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ook n vol stresshoofdben even toe aan nergens aan denken
maar zal er wel weer niet in zitten
dat is het bij mij al 2 dagenquote:
Ik heb stress van mijn punten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ook n vol stresshoofdben even toe aan nergens aan denken
maar zal er wel weer niet in zitten
En hoeveel dagen duurt dat dan nog?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het bij mij al 2 dagen
tot maandagquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En hoeveel dagen duurt dat dan nog?
gaat welquote:
Ach... Daar kan ik ook wel mee leven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Voor nu ben jij gewoon Appel, oké?
dat kan het altijdquote:
dat heb ik nog niet meegemaaktquote:
Ik had maandag al mijn laatste uren van deze week gewerktquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het bij mij al 2 dagen
Niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet meegemaakt
quote:
Ja oké, dat is wel zo..quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er altijd flink mijn best voor doen
Ik wil er niet veel over kwijt, maar ik lig sinds maandag in het ziekenhuis. Ik ga ook proberen om volgende week helemaal geen internet te gebruiken is denk ik beter voor mijn herstel...quote:
tot 18.00quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klaar
Nu nog even aanwezig blijven
dat vind ik liefquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja oké, dat is wel zo..
Het was als een oppepper bedoeld
Snap ik, dat je er niet te veel over kwijt wil. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte en beterschap wensenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil er niet veel over kwijt, maar ik lig sinds maandag in het ziekenhuis. Ik ga ook proberen om volgende week helemaal geen internet te gebruiken is denk ik beter voor mijn herstel...
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil er niet veel over kwijt, maar ik lig sinds maandag in het ziekenhuis. Ik ga ook proberen om volgende week helemaal geen internet te gebruiken is denk ik beter voor mijn herstel...
I.p.v. het hier te posten kan je er beter iets aan gaan doen lijkt mijquote:
He bossie wat doe je nou jongen? ... Sterkte met je herstelquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu toch ook weer niet!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
I.p.v. het hier te posten kan je er beter iets aan gaan doen lijkt mij
Rode cijfertjes = slechtquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu toch ook weer niet!
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu toch ook weer niet!
&voor Duits heb ik nog een 7 die 2 keer telt en voor engels een 9 die 1 keer telt.
Dit. En hij zit pas in de 2e of 3e of zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
I.p.v. het hier te posten kan je er beter iets aan gaan doen lijkt mij
Ik heb net mijn negende sudoku afgemaakt vandaagquote:
Die zien we niet, dus dat telt nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
&voor Duits heb ik nog een 7 die 2 keer telt en voor engels een 9 die 1 keer telt.
Wauwquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb net mijn negende sudoku afgemaakt vandaag
Dat staat er maandag wel al op hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die zien we niet, dus dat telt niet
Verveel je je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb net mijn negende sudoku afgemaakt vandaag
Nee hoor, das morgen pas.quote:
Harder werken, zul je bedoelenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze in het zuiden achterlopen.
Ciao.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga hier langzaamaan eens inpakken en de boel afsluiten, ciao liefjes![]()
Ciao snoetjequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga hier langzaamaan eens inpakken en de boel afsluiten, ciao liefjes![]()
Succes.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:53 schreef xBubbles het volgende:
Ook maar eens de stofzuiger door het huis halen
Oeeeh dan komt het miss hier ook nog welquote:
Verstandig, ik zal waarschijnlijk nog wel even wakker blijven al slaapt dit ziekenhuis bed niet heel erg slecht om eerlijk te zijnquote:
Al is dit geen KLB is dit wel een terechte klacht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Echt, sommige mensen...
Mijn vriendin kon haar fiets niet vinden bij de bushalte. Ze had hele opvallende fietstassen. Vanavond heeft ze weer gekeken en haar fiets staat er nog. Er is één maar bij: ze hebben haar fietstassen in de fik gestoken.![]()
![]()
![]()
Nu weet ik niet wat vuur verder met een fiets doet, maar als het nog te repareren is heb ik er een beste klus aan: nieuwe band, nieuwe jasbeschermer, fiets helemaal schoonmaken, gedeeltelijk verven.![]()
He bah, dat is totaal niet tof!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Echt, sommige mensen...
Mijn vriendin kon haar fiets niet vinden bij de bushalte. Ze had hele opvallende fietstassen. Vanavond heeft ze weer gekeken en haar fiets staat er nog. Er is één maar bij: ze hebben haar fietstassen in de fik gestoken.![]()
![]()
![]()
Nu weet ik niet wat vuur verder met een fiets doet, maar als het nog te repareren is heb ik er een beste klus aan: nieuwe band, nieuwe jasbeschermer, fiets helemaal schoonmaken, gedeeltelijk verven.![]()
bubblesquote:
achterlijke malloten heb je toch op de wereldquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Echt, sommige mensen...
![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achterlijke malloten heb je toch op de wereld
Blijf gewoon met je tengels van andersmans spullen af
quote:
#twitter /carequote:
Sommigen zijn wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken geen een nummer van Miley en dat is denk ik maar beter ook![]()
![]()
Ja? Weet je het?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:47 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ik ken niet eens een Mileyquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:47 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ik vermoed dat het Miley Cyrus is... Die naam heb ik wel eens voorbij zien dansenquote:
Klopt... Kent echt niemand hier haar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het Miley Cyrus is... Die naam heb ik wel eens voorbij zien dansen
Ik denk dat ik echt wel eens een nummer van haar heb gehoord, maar of niet onthouden dat het van haar is, of de radio zo snel mogelijk afgezet omdat ik het niet aan kon horen en dus niet heb kunnen luisteren dat de DJ zei dat het van Miley Cyrus is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt... Kent echt niemand hier haar?
Ik ken d'r wel, maar vind haar en d'r muziek vreselijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt... Kent echt niemand hier haar?
Das ook niet lief...quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik echt wel eens een nummer van haar heb gehoord, maar of niet onthouden dat het van haar is, of de radio zo snel mogelijk afgezet omdat ik het niet aan kon horen en dus niet heb kunnen luisteren dat de DJ zei dat het van Miley Cyrus is.
Neuh!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ken d'r wel, maar vind haar en d'r muziek vreselijk
Haar vader is voor de oudere mensen onder ons.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef Bos81 het volgende:
Haar vader hoor ik dan nog liever. Klik even op Spotify bij haar.. Totaal niet mijn ding en hoe durft ze met haar tengels aan Every Rose has its Torn te komen![]()
![]()
Ik ben slechts 31 hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haar vader is voor de oudere mensen onder ons.
En ik ben 21..is dat ook oud? Nou?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haar vader is voor de oudere mensen onder ons.
Alles boven de 18 vind ik al oud.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:13 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En ik ben 21..is dat ook oud? Nou?
Ik heb toendertijd Achy Breaky Heart zo vaak gedraaid en geluisterd. Nu weer dusquote:
Pas maar op, want over 4 jaar ben jij dan ook te oudquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles boven de 18 vind ik al oud.
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd Achy Breaky Heart zo vaak gedraaid en geluisterd. Nu weer dus![]()
![]()
![]()
Ik snap niet wat er leuk is aan dat liedje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd Achy Breaking Heart zo vaak gedraaid en geluisterd. Nu weer dus![]()
![]()
![]()
Is ouder worden echt zo slecht dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Pas maar op, want over 4 jaar ben jij dan ook te oud
Komt nog wel als je smaakpapillen ontwikkelt zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk is aan dat liedje.
Ik heb het een paar keer geluisterd maar ik hoor er maar geen goede melodie in...
Neem deze opmerking niet serieus. Ik ben vaak cynischquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt nog wel als je smaakpapillen ontwikkelt zijn
Ouder worden is geweldig!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is ouder worden echt zo slecht dan?
Ik beledig heulemaal niet!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ouder worden is geweldig!
Beledigd worden door iemand die 7 jaar jonger is? Da's ronduit vreemd
quote:
Ja ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ken d'r wel, maar vind haar en d'r muziek vreselijk
Hij's 14quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
14 schat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Maar je beledigt niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles boven de 18 vind ik al oud.
Hoiquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Trouwens wel een dillemma, ik ben getrouwd, maar vanaf 1 december ga ik met een collega naar ned
Deze Ned?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Trouwens wel een dillemma, ik ben getrouwd, maar vanaf 1 december ga ik met een collega naar ned
In welk land ben je nu dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Symphonic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |