quote:
wel bier van de aldi halenquote:
dat is ie gewendquote:
Ik heb geen idee, S gaat over de boodschappen. Maar wellicht een goed idee, ze heeft een strak budgetquote:
Of Euroshopper, of dat Lidl merkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maarten, waarom zit je helemaal achterin? Dat is toch niet handig, dan moet je de hele tijd opstaan als je de deur open wilt doen.
Ja, zo kan ik me beter concentreren, anders heb ik het gevoel tussen iedereen in te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit er een supermarkt dichtbij? Dan breng ik gelijk wat mee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, S gaat over de boodschappen. Maar wellicht een goed idee, ze heeft een strak budget
[..]
Of Euroshopper, of dat Lidl merk
[..]En graag niet uit de koelkast. Dat bier smaakt lauw een stuk beter
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maarten, waarom zit je helemaal achterin? Dat is toch niet handig, dan moet je de hele tijd opstaan als je de deur open wilt doen.
Ja, zo kan ik me beter concentreren, anders heb ik het gevoel tussen iedereen in te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet toch ook opstaan als je voor zit![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zit er een supermarkt dichtbij? Dan breng ik gelijk wat mee.
Nope, voorste bureaus kunnen bij de electronische ontgrendelingquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet toch ook opstaan als je voor zit![]()
![]()
Hoeveel drink jij?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]AH voor de deur
[..]
Nope, voorste bureaus kunnen bij de electronische ontgrendeling
stuk of 6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
hij minder dan Squote:
Een paar biertjesquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stuk of 6Een paar dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ja maar die is Duits, daar kan ik niets aan doenquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dat komt niet eens op denk ikquote:
gewoon de buren vragen of ze nooit meer willen douchen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:44 schreef DaMart het volgende:
En maar weer even geklaagd bij de woningbouw over borrelende geluiden uit de afvoer van de wasmachine... ik hoor het niet meer als ik zelf water gebruik, maar wel als de bovenburen in de badkamer zijn. De verstopping zal dus wel daar zitten.
Ok, ik zie het welquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat komt niet eens op denk ik
Maar kijk maar lekker wat je wil doen, doe me alleen een plezier en neem niets met statiegeld mee.
Goed planquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon de buren vragen of ze nooit meer willen douchen.
Daar moet je op hameren inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan.
En als ze dan meteen stoppen met boren na 10 uur 's avonds, is het helemaal prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |