cakequote:
vanavond eruit batsenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ook n vol stresshoofdben even toe aan nergens aan denken
maar zal er wel weer niet in zitten
dat is het bij mij al 2 dagenquote:
Ik heb stress van mijn punten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ook n vol stresshoofdben even toe aan nergens aan denken
maar zal er wel weer niet in zitten
En hoeveel dagen duurt dat dan nog?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het bij mij al 2 dagen
tot maandagquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En hoeveel dagen duurt dat dan nog?
gaat welquote:
Ach... Daar kan ik ook wel mee leven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Voor nu ben jij gewoon Appel, oké?
dat kan het altijdquote:
dat heb ik nog niet meegemaaktquote:
Ik had maandag al mijn laatste uren van deze week gewerktquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het bij mij al 2 dagen
Niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet meegemaakt
quote:
Ja oké, dat is wel zo..quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er altijd flink mijn best voor doen
Ik wil er niet veel over kwijt, maar ik lig sinds maandag in het ziekenhuis. Ik ga ook proberen om volgende week helemaal geen internet te gebruiken is denk ik beter voor mijn herstel...quote:
tot 18.00quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klaar
Nu nog even aanwezig blijven
dat vind ik liefquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja oké, dat is wel zo..
Het was als een oppepper bedoeld
Snap ik, dat je er niet te veel over kwijt wil. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte en beterschap wensenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil er niet veel over kwijt, maar ik lig sinds maandag in het ziekenhuis. Ik ga ook proberen om volgende week helemaal geen internet te gebruiken is denk ik beter voor mijn herstel...
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil er niet veel over kwijt, maar ik lig sinds maandag in het ziekenhuis. Ik ga ook proberen om volgende week helemaal geen internet te gebruiken is denk ik beter voor mijn herstel...
I.p.v. het hier te posten kan je er beter iets aan gaan doen lijkt mijquote:
He bossie wat doe je nou jongen? ... Sterkte met je herstelquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu toch ook weer niet!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
I.p.v. het hier te posten kan je er beter iets aan gaan doen lijkt mij
Rode cijfertjes = slechtquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu toch ook weer niet!
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu toch ook weer niet!
&voor Duits heb ik nog een 7 die 2 keer telt en voor engels een 9 die 1 keer telt.
Dit. En hij zit pas in de 2e of 3e of zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
I.p.v. het hier te posten kan je er beter iets aan gaan doen lijkt mij
Ik heb net mijn negende sudoku afgemaakt vandaagquote:
Die zien we niet, dus dat telt nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
&voor Duits heb ik nog een 7 die 2 keer telt en voor engels een 9 die 1 keer telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |