Snap ik, dat je er niet te veel over kwijt wil. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte en beterschap wensenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil er niet veel over kwijt, maar ik lig sinds maandag in het ziekenhuis. Ik ga ook proberen om volgende week helemaal geen internet te gebruiken is denk ik beter voor mijn herstel...
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil er niet veel over kwijt, maar ik lig sinds maandag in het ziekenhuis. Ik ga ook proberen om volgende week helemaal geen internet te gebruiken is denk ik beter voor mijn herstel...
I.p.v. het hier te posten kan je er beter iets aan gaan doen lijkt mijquote:
He bossie wat doe je nou jongen? ... Sterkte met je herstelquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu toch ook weer niet!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
I.p.v. het hier te posten kan je er beter iets aan gaan doen lijkt mij
Rode cijfertjes = slechtquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu toch ook weer niet!
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu toch ook weer niet!
&voor Duits heb ik nog een 7 die 2 keer telt en voor engels een 9 die 1 keer telt.
Dit. En hij zit pas in de 2e of 3e of zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
I.p.v. het hier te posten kan je er beter iets aan gaan doen lijkt mij
Ik heb net mijn negende sudoku afgemaakt vandaagquote:
Die zien we niet, dus dat telt nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
&voor Duits heb ik nog een 7 die 2 keer telt en voor engels een 9 die 1 keer telt.
Wauwquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb net mijn negende sudoku afgemaakt vandaag
Dat staat er maandag wel al op hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die zien we niet, dus dat telt niet
Verveel je je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb net mijn negende sudoku afgemaakt vandaag
Nee hoor, das morgen pas.quote:
Harder werken, zul je bedoelenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze in het zuiden achterlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |