Wauwquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb net mijn negende sudoku afgemaakt vandaag
Dat staat er maandag wel al op hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die zien we niet, dus dat telt niet
Verveel je je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb net mijn negende sudoku afgemaakt vandaag
Nee hoor, das morgen pas.quote:
Harder werken, zul je bedoelenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze in het zuiden achterlopen.
Ciao.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga hier langzaamaan eens inpakken en de boel afsluiten, ciao liefjes![]()
Ciao snoetjequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga hier langzaamaan eens inpakken en de boel afsluiten, ciao liefjes![]()
Succes.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:53 schreef xBubbles het volgende:
Ook maar eens de stofzuiger door het huis halen
Oeeeh dan komt het miss hier ook nog welquote:
Verstandig, ik zal waarschijnlijk nog wel even wakker blijven al slaapt dit ziekenhuis bed niet heel erg slecht om eerlijk te zijnquote:
Al is dit geen KLB is dit wel een terechte klacht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Echt, sommige mensen...
Mijn vriendin kon haar fiets niet vinden bij de bushalte. Ze had hele opvallende fietstassen. Vanavond heeft ze weer gekeken en haar fiets staat er nog. Er is één maar bij: ze hebben haar fietstassen in de fik gestoken.![]()
![]()
![]()
Nu weet ik niet wat vuur verder met een fiets doet, maar als het nog te repareren is heb ik er een beste klus aan: nieuwe band, nieuwe jasbeschermer, fiets helemaal schoonmaken, gedeeltelijk verven.![]()
He bah, dat is totaal niet tof!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Echt, sommige mensen...
Mijn vriendin kon haar fiets niet vinden bij de bushalte. Ze had hele opvallende fietstassen. Vanavond heeft ze weer gekeken en haar fiets staat er nog. Er is één maar bij: ze hebben haar fietstassen in de fik gestoken.![]()
![]()
![]()
Nu weet ik niet wat vuur verder met een fiets doet, maar als het nog te repareren is heb ik er een beste klus aan: nieuwe band, nieuwe jasbeschermer, fiets helemaal schoonmaken, gedeeltelijk verven.![]()
bubblesquote:
achterlijke malloten heb je toch op de wereldquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Echt, sommige mensen...
![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achterlijke malloten heb je toch op de wereld
Blijf gewoon met je tengels van andersmans spullen af
quote:
#twitter /carequote:
Sommigen zijn wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken geen een nummer van Miley en dat is denk ik maar beter ook![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |