Moet jij niet werken ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tweede sudoku afBest lastig met al die verstoringen tussendoor
Viel Spass in Berlinquote:
Ah daarom blijven ze me steeds storenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah daarom blijven ze me steeds storen
dan ga je zeker rokenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nummer 3
Nog 1 dan, en dan ga ik echt wat doen
Of een biertje doen met Mini.quote:
quote:
Goed bezig LDG'tjequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb goed geshopttwee broeken, n joggingbroek, badkamerspulletjes en sloffen met mart smeets motief
was hard nodig, loop al weken in dezelfde broek ( was hem wel netjes hoor :p ) maar had steeds geen tijd om nieuwe te halen:')quote:
Mart Smeets motief? Heet het dan niet Mart Smeets reliëf?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb goed geshopttwee broeken, n joggingbroek, badkamerspulletjes en sloffen met mart smeets motief
nee het zijn rendieren enzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mart Smeets motief? Heet het dan niet Mart Smeets reliëf?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb er 5 af
Ik voel me nu heel slim ook al weet ik dat Bos me uit zou lachenNu rookpauze en dan ga ik eens wat doen
Nee dat is nog even wachtenquote:
Ik ben net begonnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:36 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben er klaar mee
Nog even niksen in de baas zijn tijd..
Ik lach niet zo snel mensen uit hoor. Ik was in het begin ook lang niet zo goed als nu.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb er 5 af
Ik voel me nu heel slim ook al weet ik dat Bos me uit zou lachenNu rookpauze en dan ga ik eens wat doen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik lach niet zo snel mensen uit hoor. Ik was in het begin ook lang niet zo goed als nu.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef Symphonic het volgende:
Zelden een directeur zo bezopen zien kijken
- Waarom zijn de roosters van die opleiding er nog niet
- uhhhh misschien helpt het als ze eerst gegevens aanleveren waar ik al 300x om heb gevraagd?
quote:
quote:
Je zult maar net even koffie gaan halenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn trein zou vertraging hebben maar kwam toch ineens mooi op tijd aanrijden
dan moet je heel beschaafd rennenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je zult maar net even koffie gaan halen
kapitein rent nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je heel beschaafd rennen
of net een peuk hebben aangestokenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je zult maar net even koffie gaan halen
ik wel , soms zelfs voor de lolquote:
Soms. Heel somsquote:
Dan moet ik wel verdomd veel haast hebben wil ik niet gewoon de volgende trein pakkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of net een peuk hebben aangestoken
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wel , soms zelfs voor de lol
soms is meer dan 1x per jaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Soms. Heel soms
[..]
Dan moet ik wel verdomd veel haast hebben wil ik niet gewoon de volgende trein pakken
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wel , soms zelfs voor de lol
eerst wassen dusquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
gadver heb een van mn nieuwe broeken aangetrokken en hij geeft af als een mofoalles blauw
ja bedacht ik.me ook net pasquote:
zo ken ik iemand die met een nieuwe blauwe broek op een wit lederen bank ging zittenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja bedacht ik.me ook net pasik was helemaal.enthousiast van "yay mooi en nieuw"
Ik heb er dit jaar al drie keer opzitten hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
soms is meer dan 1x per jaar
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
gadver heb een van mn nieuwe broeken aangetrokken en hij geeft af als een mofoalles blauw
je moest een paar jaar inhalen zekerquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar al drie keer opzitten hoor
[..]Ahw sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |