quote:
quote:
Je zult maar net even koffie gaan halenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn trein zou vertraging hebben maar kwam toch ineens mooi op tijd aanrijden
dan moet je heel beschaafd rennenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je zult maar net even koffie gaan halen
kapitein rent nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je heel beschaafd rennen
of net een peuk hebben aangestokenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je zult maar net even koffie gaan halen
ik wel , soms zelfs voor de lolquote:
Soms. Heel somsquote:
Dan moet ik wel verdomd veel haast hebben wil ik niet gewoon de volgende trein pakkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of net een peuk hebben aangestoken
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wel , soms zelfs voor de lol
soms is meer dan 1x per jaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Soms. Heel soms
[..]
Dan moet ik wel verdomd veel haast hebben wil ik niet gewoon de volgende trein pakken
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wel , soms zelfs voor de lol
eerst wassen dusquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
gadver heb een van mn nieuwe broeken aangetrokken en hij geeft af als een mofoalles blauw
ja bedacht ik.me ook net pasquote:
zo ken ik iemand die met een nieuwe blauwe broek op een wit lederen bank ging zittenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja bedacht ik.me ook net pasik was helemaal.enthousiast van "yay mooi en nieuw"
Ik heb er dit jaar al drie keer opzitten hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
soms is meer dan 1x per jaar
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
gadver heb een van mn nieuwe broeken aangetrokken en hij geeft af als een mofoalles blauw
je moest een paar jaar inhalen zekerquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar al drie keer opzitten hoor
[..]Ahw sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |