Ik kom net terug van koffieknackebrodpauzequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu eerst maar een rookpauze dan
Ik heb wel wat potentiele kandidaten jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
gelukkig hebben we wel gas, zal ik ze eraan zetten?
is het voor Belgie ook mogelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
gelukkig hebben we wel gas, zal ik ze eraan zetten?
adem in , adem uitquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GodsgruwelcrisisyfusbendeIk heb echt net mijn peuken in mijn hand krijg ik drie telefoontjes, iemand aan de deur en een of andere hoeretelefoon hier die op alarm staat voor weet ik veel wat
Screw you guys, nu ga ik roken.
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel wat potentiele kandidaten ja
* wel.o.k voert de productie wat opquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het voor Belgie ook mogelijk
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GodsgruwelcrisisyfusbendeIk heb echt net mijn peuken in mijn hand krijg ik drie telefoontjes, iemand aan de deur en een of andere hoeretelefoon hier die op alarm staat voor weet ik veel wat
Screw you guys, nu ga ik roken.
shop ze ldgquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga even n snel rondje shoppingspree doen door de stad![]()
quote:Aardbeving onder Loppersum van 5.4 op Schaal van Richter
Geplaatst: 10:30 uur, vrijdag 2 november 2012 / Gewijzigd: 10:34 uur, vrijdag 2 november 2012
De provincie Groningen is vrijdag rond 10:30 uur opgeschrikt door een aardbeving. De beving was 5.4 op de Schaal van Richter. Het epicentrum lag 3 kilometer onder Loppersum.
De schok werd gevoeld van de Stad Groningen tot aan Delfzijl. In enkele plaatsen wordt schades gemeld. Mensen gaan massaal de straat op om de ervaringen met elkaar te delen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga even n snel rondje shoppingspree doen door de stad![]()
quote:
quote:
ook bij die van mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik krijg op facebook telkens de vraag van Chrome of ik de in het Afrikaans geschreven pagina wil laten vertalen. Dat zegt wel iets over het taalkundige niveau van mijn feestboekvrienden
flesquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zwaajt ook nog even op d'r eigen telefoon..
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zwaajt ook nog even op d'r eigen telefoon..
Dat was Barquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
pas je op dat je de palen niet raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |