Ja? Weet je het?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken geen een nummer van Miley en dat is denk ik maar beter ook![]()
![]()
Ik ken niet eens een Mileyquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken geen een nummer van Miley en dat is denk ik maar beter ook![]()
![]()
Ik vermoed dat het Miley Cyrus is... Die naam heb ik wel eens voorbij zien dansenquote:
Klopt... Kent echt niemand hier haar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het Miley Cyrus is... Die naam heb ik wel eens voorbij zien dansen
Ik denk dat ik echt wel eens een nummer van haar heb gehoord, maar of niet onthouden dat het van haar is, of de radio zo snel mogelijk afgezet omdat ik het niet aan kon horen en dus niet heb kunnen luisteren dat de DJ zei dat het van Miley Cyrus is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt... Kent echt niemand hier haar?
Ik ken d'r wel, maar vind haar en d'r muziek vreselijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt... Kent echt niemand hier haar?
Das ook niet lief...quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik echt wel eens een nummer van haar heb gehoord, maar of niet onthouden dat het van haar is, of de radio zo snel mogelijk afgezet omdat ik het niet aan kon horen en dus niet heb kunnen luisteren dat de DJ zei dat het van Miley Cyrus is.
Neuh!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ken d'r wel, maar vind haar en d'r muziek vreselijk
Haar vader is voor de oudere mensen onder ons.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef Bos81 het volgende:
Haar vader hoor ik dan nog liever. Klik even op Spotify bij haar.. Totaal niet mijn ding en hoe durft ze met haar tengels aan Every Rose has its Torn te komen![]()
![]()
Ik ben slechts 31 hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haar vader is voor de oudere mensen onder ons.
En ik ben 21..is dat ook oud? Nou?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haar vader is voor de oudere mensen onder ons.
Alles boven de 18 vind ik al oud.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:13 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En ik ben 21..is dat ook oud? Nou?
Ik heb toendertijd Achy Breaky Heart zo vaak gedraaid en geluisterd. Nu weer dusquote:
Pas maar op, want over 4 jaar ben jij dan ook te oudquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles boven de 18 vind ik al oud.
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd Achy Breaky Heart zo vaak gedraaid en geluisterd. Nu weer dus![]()
![]()
![]()
Ik snap niet wat er leuk is aan dat liedje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd Achy Breaking Heart zo vaak gedraaid en geluisterd. Nu weer dus![]()
![]()
![]()
Is ouder worden echt zo slecht dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Pas maar op, want over 4 jaar ben jij dan ook te oud
Komt nog wel als je smaakpapillen ontwikkelt zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk is aan dat liedje.
Ik heb het een paar keer geluisterd maar ik hoor er maar geen goede melodie in...
Neem deze opmerking niet serieus. Ik ben vaak cynischquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt nog wel als je smaakpapillen ontwikkelt zijn
Ouder worden is geweldig!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is ouder worden echt zo slecht dan?
Ik beledig heulemaal niet!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ouder worden is geweldig!
Beledigd worden door iemand die 7 jaar jonger is? Da's ronduit vreemd
quote:
Ja ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ken d'r wel, maar vind haar en d'r muziek vreselijk
Hij's 14quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
14 schat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Maar je beledigt niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles boven de 18 vind ik al oud.
Hoiquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Trouwens wel een dillemma, ik ben getrouwd, maar vanaf 1 december ga ik met een collega naar ned
Deze Ned?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Trouwens wel een dillemma, ik ben getrouwd, maar vanaf 1 december ga ik met een collega naar ned
In welk land ben je nu dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Symphonic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |