Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Hoeveel had je wel niet besteld johquote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Als eendje ooit hier komt zal er genoeg cider zijnIk blijf er wel vanaf verder
6 flessen, minimum possible. Zijn er nog 5. Voor jouquote:Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoeveel had je wel niet besteld joh
Lol. Dan ben ik echt kacheltjelam.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
6 flessen, minimum possible. Zijn er nog 5. Voor jou
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Als eendje ooit hier komt zal er genoeg cider zijn![]()
Zie?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
Lol. Dan ben ik echt kacheltjelam.
hude is tof en echt iets voor jouquote:
ik wel jaquote:
Nee, jij dan. Met je ciderquote:
ik ga nu steeds van huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu in mijn hoofdquote:
ja man. Paardensap.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Met je cider
dan ben je een echte huder, en gehudificeerdquote:Op donderdag 1 november 2012 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Met je cider
[..]
ik ga nu steeds van huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu in mijn hoofd
Haha, ik mocht het van mijn ouders vroeger op vakantie in Frankrijk. Soms.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja man. Paardensap.
Het moet haast wel vegetarisch zijn
Ehm..nee.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
OF we doen een hubbahubbahuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuu
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben je een echte huder, en gehudificeerd
Nee niet? Verdorie.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ik mocht het van mijn ouders vroeger op vakantie in Frankrijk. Soms.
Daarna ook nooit meer gehad
[..]
Ehm..nee.
hudequote:
Jij mag wel hoor!quote:
malle meneerquote:
Dat klopt welquote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij mag wel hoor!
[..]
malle meneer
*zwaait in de draaideurquote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef xBubbles het volgende:
Warme douche en nog eventjes bankhangen, ciao
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef xBubbles het volgende:
Warme douche en nog eventjes bankhangen, ciao
m'neerquote:
Wist ikquote:
quote:
ah ik zie het in 1e postquote:
geluukig is fles er voor meer infoquote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Dit wordt wel een topic met veel van deze posts:
[..]
één geruststelling, dan ben ik het land uitquote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens douchen en slapen, lichtje ging net nogal uit en vanaf 12:00 uur morgenmiddag heb ik tweeeeeeeeeeeeeeeeee hyperdepieper jongetjes van vier over de vloer
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens douchen en slapen, lichtje ging net nogal uit en vanaf 12:00 uur morgenmiddag heb ik tweeeeeeeeeeeeeeeeee hyperdepieper jongetjes van vier over de vloer
ooh hudequote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dag mevrouw-met-klein-jongetje-in-buik![]()
ah, pfoe!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
één geruststelling, dan ben ik het land uit
ga je dit weekend met Bar weg?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
één geruststelling, dan ben ik het land uit
dus 5 hyperdepieper jongetjesquote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]die is OOK al zo hyperdepieper
Gelukkig maken die elkaar altijd heel moe.quote:
Whehequote:
Nou verzin je er ineens 2 bij hoorquote:
wheheheheehquote:Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maken die elkaar altijd heel moe.
Note to self: laat ze niet in de tuin zonder daar zelf ook heel erg in de buurt te zijn.
"Maar mama, we hielpen de molletjes!"
om een of andere reden maakte ik van 2 hyperdepieper jongetjes van 4 er 4 stuksquote:Op donderdag 1 november 2012 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou verzin je er ineens 2 bij hoor
Er komt geen uur-tot-uur-live verslag hoor. Denk ikquote:
we merken het welquote:Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er komt geen uur-tot-uur-live verslag hoor. Denk ik
En een uurtje geleden hadden we nog hoop dat hij weg zou blijvenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef Koen66 het volgende:
nou je het zegt, CakeAway zie ik ook niet erg vaak meer hier
owwwww heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En een uurtje geleden hadden we nog hoop dat hij weg zou blijven
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Beetje lief doen tegen AppelcakeIk heb hem hiernaartoe gestuurd omdat hij een leuke SC zocht
ja, lach maarquote:
ohja, da's wel terechtquote:Op donderdag 1 november 2012 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden maakte ik van 2 hyperdepieper jongetjes van 4 er 4 stuks
Nee, dat is die appelflap, CakeAway is een lieverdquote:Op donderdag 1 november 2012 22:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
hmmm op dat iedee zijn ze hier nooit gekomen, terwijl ze toch ook aardig hyper zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, lach maar![]()
gaten in het gras, verdorie.
er kwam ook nog: maaaaamaaaaa, we hebben KLEI gevonden!
[..]
ohja, da's wel terecht
AppelFlap wiesdatnuweer?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is die appelflap, CakeAway is een lieverd
Oh verdraaid, ik bedoelde inderdaad Appeldinges..quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is die appelflap, CakeAway is een lieverd
Ik ben Appeldinges..quote:Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oh verdraaid, ik bedoelde inderdaad Appeldinges..
Keekaweej is liev ja
Zeg appeldinges, het is bijna 11 uur. Moet je morgen niet naar school ofzo?quote:
Ja, over Appeldinges...jank jank, zeur zeur, mehquote:
Jawel, maar ik volg een programma en dat eindigt om 12 uur.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
Bwoh, mn kussen knuffelen.
[..]
Zeg appeldinges, het is bijna 11 uur. Moet je morgen niet naar school ofzo?
Vandaag nog niet gezeurd hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, over Appeldinges...jank jank, zeur zeur, meh![]()
Sorry, ik voel me vandaag niet zo enorm aardig
Nou, volg dat programma en ga slapen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, maar ik volg een programma en dat eindigt om 12 uur.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Koen, Appeldinges noemt me niet lief!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef Koen66 het volgende:
al die appels en cakes, ben de weg kwijt
Het programma is nog niet begonnen en ik ga altijd zolaat slapen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, volg dat programma en ga slapen.
Sinds wanneer bestaan fatsoenlijke bedtijden voor 14jarigen niet meer?
Maar ik wilde ook een kusje.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Koen, Appeldinges noemt me niet lief!
Jaah, Karina is lief.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef Koen66 het volgende:
grappig dat Karina je hierheen heeft gestuurd
Opnemen is een optie. En dan ga je nu gewoon slapen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het programma is nog niet begonnen en ik ga altijd zolaat slapen.
wat heeft ie allemaal tegen je gezegd?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Koen, Appeldinges noemt me niet lief!
klap zequote:Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Pff. De jeugd van tegenwoordig
Ik krijg toch nog 8 uur slaap.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Pff. De jeugd van tegenwoordig
Heeft ze me ook al verteld.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft hier ook nog een poosje fanatiek gepost
Dat is niet genoeg voor een 14jarige. Een puber heeft minimaal 9 uur slaap nodig om onder andere genoeg energie te hebben voor de groeispurt en ontwikkeling waar jij nog wel een paar jaar last van zult hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg toch nog 8 uur slaap.
Niet iedereen weet hoe je kan opnemen of heeft de apparatuur daarvoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Opnemen is een optie. En dan ga je nu gewoon slapen.
Echt, de dag dat ik kinderen heb... Hahahaha.
en ik kom d'r nog wel eens op div andere plaatsen op Fok tegenquote:
jaquote:
1 uur is toch niet zo erg?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg voor een 14jarige. Een puber heeft minimaal 9 uur slaap nodig om onder andere genoeg energie te hebben voor de groeispurt en ontwikkeling waar jij nog wel een paar jaar last van zult hebben.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heeft ie allemaal tegen je gezegd?
quote:
Volgens mij ben je echt de enige die dat leuk vindtquote:Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef Koen66 het volgende:
grappig dat Karina je hierheen heeft gestuurd
Jaaaa, dat zal best.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg toch nog 8 uur slaap.
Hee, ik had gisteren gewoon een slechte dag.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt de enige die dat leuk vindt.
Videorecorder? Hd-recorder? Uitzendinggemist, weet ik wat nog meer. Kom op zeg...quote:Op donderdag 1 november 2012 22:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet iedereen weet hoe je kan opnemen of heeft de apparatuur daarvoor.
Jawel want iedere nacht 1 uur te weinig is aan het einde van de week al 7 uur te weinig dus effectief al bijna een hele nacht slaap die nodig zou hebben. Het belemmert je creativiteit, zorgt voor een minder goede ontwikkeling, minder leervermogen en neerslachtig humeur. Dus slapen.quote:
maar hij post toch gewoon leuk meequote:Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt de enige die dat leuk vindt.
jups best ernstigquote:Op donderdag 1 november 2012 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
begint ook al vroeg hoor, wat er allemaal in groep 1 al niet geroepen wordt![]()
![]()
Ik probeer dan wel wat eerder te slapen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, dat zal best.
Maar de kwaliteit van je slaap, daar gaat het om.
Geeft niets, snap jij niet, want je slaapt niet goed genoeg en dan begrijp je te weinig.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups best ernstig![]()
Daarom wat harder optreden kan best
nog veel belangrijker, hij is dan weg van hierquote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Videorecorder? Hd-recorder? Uitzendinggemist, weet ik wat nog meer. Kom op zeg...
[..]
Jawel want iedere nacht 1 uur te weinig is aan het einde van de week al 7 uur te weinig dus effectief al bijna een hele nacht slaap die nodig zou hebben. Het belemmert je creativiteit, zorgt voor een minder goede ontwikkeling, minder leervermogen en neerslachtig humeur. Dus slapen.
Beetje teruglezen, dat hebben we geprobeerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Beetje lief doen tegen AppelcakeIk heb hem hiernaartoe gestuurd omdat hij een leuke SC zocht
Fijn dromenquote:
wtf?quote:
Bed met knuiffelkussenquote:
Jaaaa knuffelkussen. Je moet wat zonder man hequote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen
[..]
wtf?
vlegel
[..]
Bed met knuiffelkussen![]()
![]()
Tsja, ik had wat uit te leggen dinsdagquote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaaaa knuffelkussen. Je moet wat zonder man he
Nja, mijnes is vooral om mijn buik te ondersteunenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaaaa knuffelkussen. Je moet wat zonder man he
naast me op de bank gewoon hoor!quote:
koenquote:
Nja, je hebt behoorlijk wat gemist...quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heeft ie allemaal tegen je gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
huh?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Koen66 het volgende:
GF, waar is je onderschrift gebleven?
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja, je hebt behoorlijk wat gemist...
Maar hij zei gewoon dat ik niet lief ben![]()
Da's nie waar toch?....jij was vandaag ook niet lief tegen hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja, je hebt behoorlijk wat gemist...
Maar hij zei gewoon dat ik niet lief ben![]()
Da's nie waar toch?....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent juist harstikke
Same shit, different day
SC hopper present
hmmmm zal wel aan Chrome liggenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
Batskoning staat er nog gewoon hoor
Moet ook wel eerlijk zijn...ik ben en voel me ook niet enorm aardig vandaag, dus sorryquote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij was vandaag ook niet lief tegen hem
Ik zie ook geen onderschrift bij GF..en ook Chromequote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm zal wel aan Chrome liggen
ik zie bij niemand meer een onderschrift, alleen bij mezelf
op plek onderschrift staat opeens het abo sterretjequote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zie ook geen onderschrift bij GF..en ook Chrome
Je "n" blijft plakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
Fles!!9:47 @Dv, ik pik je op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Knoop dit goed in je oren knul, ik zeg het maar één keer:quote:
Karina is best lief hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Knoop dit goed in je oren knul, ik zeg het maar één keer:
1. Karina heeft hier niks te vertellen.
2. Iedereen die normaal meedoet is gewoon van harte welkom, en zal zich ook welkom voelen.
Ik zie gewoon helemaal niks..Maar bij de anderen is het wel oké, alleen het onderschrift van GF is foetsiequote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op plek onderschrift staat opeens het abo sterretje
Ik moest aan deze dame denken:quote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, volg dat programma en ga slapen.
Sinds wanneer bestaan fatsoenlijke bedtijden voor 14jarigen niet meer?
Lezen deed je toen nog met een zaklantaarn en een boek onder de dekensquote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee.
Vroeger, toen wij nog jong waren, bestond het fenomeen 'fatsoenlijke opvoeding' nog. Als je 14 was, moest je om 22.00 uiterlijk in bed liggen. En slapen. Niks niet lezen, gamen, tv-kijken of wat al niet meer. Slapen.
misschien moeten we dat aan RN vragen.. zij is ook " van die generatie "quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee.
Vroeger, toen wij nog jong waren, bestond het fenomeen 'fatsoenlijke opvoeding' nog. Als je 14 was, moest je om 22.00 uiterlijk in bed liggen. En slapen. Niks niet lezen, gamen, tv-kijken of wat al niet meer. Slapen.
Ik vraag me af waar dat fenomeen gebleven is. En of wij over een X aantal jaar wel weer aan dat fenomeen doen.
tering nou. 21:30 uiterlijk. En alleen op vrijdagavond. Anders aanzienlijk vroeger.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lezen deed je toen nog met een zaklantaarn en een boek onder de dekens.
Misschien moeten ZIJ dat aan RN vragen. RN is namelijk iemand die WEL normaal kan doen. Het KAN dus WEL. Doe hetquote:Op donderdag 1 november 2012 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien moeten we dat aan RN vragen.. zij is ook " van die generatie "
Waah, herkenbaar jaquote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Karina is best lief hoor![]()
Maar ze weet ook hoe het werkt
Dat is dan ook een Bazin.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest aan deze dame denken:
[ afbeelding ]
En verder goed gesproken.
Lezen deed ik niet. Ik ging wel om een uur of 2 naar beneden om alle koektrommels leeg te snaaienquote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lezen deed ik niet. Ik ging wel om een uur of 2 naar beneden om alle koektrommels leeg te snaaien![]()
![]()
![]()
hoge hakken?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
zo.. de 1e was zit er in.. nu bedenken welke schoenen ik mee neem
Die gaat ze kopen. Het moet wel iets zijn waarop ze fatsoenlijk van winkel naar winkel naar kroeg naar vreetschuur naar winkel naar winkel naar kroeg etc enz kan lopenquote:
Welterusten.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
Mijn programma komt vandaag blijkbaar niet op tv...
Dus ik ga slapen.
x
hmmm that sucksquote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
Dus ik ga slapen.
x
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Die gaat ze kopen. Het moet wel iets zijn waarop ze fatsoenlijk van winkel naar winkel naar kroeg naar vreetschuur naar winkel naar winkel naar kroeg etc enz kan lopen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Ouwe gympen. Koop daar maar wat
Ik deed normaal, ik zei alleen even gedag.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
1. Karina heeft hier niks te vertellen.
2. Iedereen die normaal meedoet is gewoon van harte welkom, en zal zich ook welkom voelen.
Haal even diep adem en probeer het morgen nog eens. Maar PROBEER het dan ook echt. Geklier om het geklier zijn we vrij gauw klaar mee. Karina of geen Karina.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik deed normaal, ik zei alleen even gedag.
ja, dat vergeet ik soms wel eens ja dat posts snel dubbelzinnig uitgelegd wordenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Misschien had je er beter ''in eten'' achter kunnen zetten
Die moet je sowieso altijd bij je hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef Barretje80 het volgende:
fles.. moeten we ook een handdoek meenemen
verwacht dat we die in het hotel wel krijgenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef Barretje80 het volgende:
fles.. moeten we ook een handdoek meenemen
bemoei je er niet meequote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Die moet je sowieso altijd bij je hebben.
Bij voorkeur voorzien van een erop geborduurde "42".
Reken dan gerust op het Ritz-Carltonquote:Op donderdag 1 november 2012 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En trouwens, JIJ hebt geboekt. Ik verwacht een hotel, het is toch geen f*ing jeugdherberg of wat?!
Ken je literatuurklassiekersquote:
Ah joh, we weten wie het zegtquote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, dat vergeet ik soms wel eens ja dat posts snel dubbelzinnig uitgelegd worden
en dan aan MIJ vragen of je handdoeken mee moetquote:Op donderdag 1 november 2012 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Reken dan gerust op het Ritz-Carlton.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Moet ook wel eerlijk zijn...ik ben en voel me ook niet enorm aardig vandaag, dus sorry
Ik lees geen boekenquote:
Nou ik heb geen kriebel aan je hoor. Niet meer dan andersquote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Moet ook wel eerlijk zijn...ik ben en voel me ook niet enorm aardig vandaag, dus sorry
slaap ze cakequote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
Dus ik ga slapen.
x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Euhm dankje?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik heb geen kriebel aan je hoor. Niet meer dan anders
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
we gaan naar een hoStel..Dan vragen we gewoon of de zwervers onder de brug nog wat handdoeken over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gelukkig maar, morgen is het vast weer overquote:Op donderdag 1 november 2012 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
dat mag je ook best wel eens zijn hoor
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Gelukkig maar, morgen is het vast weer over
we gaan naar een hoStel..omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
wat?quote:
we gaan naar een hoStel..Ik zie stapelbedden, een gaarkeuken en HeinikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie stapelbedden, een gaarkeuken en Heiniken...
zo'w das forsquote:Op donderdag 1 november 2012 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ze even gebeld Bar. We kunnen zelf handdoeken meenemen of voor 6 euro van hunnies huren.
Goed puntje van je
RLY ?!?quote:
Your call sergeantquote:Op donderdag 1 november 2012 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
RLY ?!?
volgende keer gewoon een hotel hoor!
mja.. nu moet ik dus wel mijn hutkoffer meenemenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Your call sergeant
Maar nu dus ff eentje van huis mee
En je kent de boorquote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Your call sergeant
Maar nu dus ff eentje van huis mee
1 seconde las ik kutkofferquote:Op donderdag 1 november 2012 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. nu moet ik dus wel mijn hutkoffer meenemen
mijn kuisheidsgordel gaat ook meequote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn kuisheidsgordel gaat ook mee
Waar het hard van vol isquote:
man ik ben er al een forse tietquote:Op donderdag 1 november 2012 23:42 schreef DaMart het volgende:
Koen, goed dat je er bent.
Dan kan ik gaan slapen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 23:42 schreef DaMart het volgende:
Koen, goed dat je er bent.
Dan kan ik gaan slapen.
als het vol is is ie hard jah..quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:41 schreef Barretje80 het volgende:
mijn kuisheidsgordel gaat ook mee
Doe is normaal johquote:
we kunnen het ook allebei doen he?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Bar ga jij hierheen? http://ritter-sport.de/#/de_DE/berlin/
Dan ga ik wel naar dat Curryworstmuseum dat is 10 minuten lopen daarvan weg
*wijst naar koen!quote:
Dat kan ook jaquote:Op donderdag 1 november 2012 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we kunnen het ook allebei doen he?
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als het vol is is ie hard jah..
you're the guide!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten wel ff kijken, vrijdagmiddag is het nog aardig weer. Praktisch gezien hebben we eigenlijk alleen de zaterdag, en dan wordt het kutweer, vooral na de middag.
En we willen ook nog wel Mauer dinges zien toch? En eoa panorama ding op, de Fernsehturm of zo.
ik?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
hoeveel camera's en computers gaan er al mee??
Nja ik heb er wel eentje maar dat is geen mooie foto. Die is vet bewogenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
fles, wil jij een mooie foto maken van de gedächtniskircheals je er toevallig langs komt? toen ik berlijn was ben ik die vergeten te bekijken en dat vond ik zo jammer
dan kan je miss nog een mooie nieuwe maken voor mijquote:Op donderdag 1 november 2012 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik heb er wel eentje maar dat is geen mooie foto. Die is vet bewogen
Nou ja je komt er langs. Je kan hem zien vanaf het perron van Zoo Station.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kan je miss nog een mooie nieuwe maken voor mijals je er toch toevallig langs komt dan he, je hoeft er niet speciaal heen ofzo
ik neem mac air mee en camera..das wel genoeg lijkt mequote:Op donderdag 1 november 2012 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik?
1 tablet
1 foon
1 camcorder
1 cam
Dus 5. De tablet heeft 2 camera's. Jij?
Oh ja ik laat ook mijn telefoon thuisquote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik neem mac air mee en camera..das wel genoeg lijkt me
jajajaj.. die was ik even vergetenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik laat ook mijn telefoon thuis
doen we lekker morgenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:03 schreef Barretje80 het volgende:
moeten we dat nu al doen of doen we dat lekker morgen ?
Half uur. Een Ako. Alternatively: Face the presence of MEquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
hoe lang hebben we eigenlijk op DV?
ik wil eigenlijk nog een boek kopen.. is er daar een bruna op het station ofzo ?
een BOEKquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Half uur. Een Ako. Alternatively: Face the presence of ME
in Deutschland nog niet alles gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat er nog wat bordjes te sprokkelen zijn de komende dagen.
aan het lurkenquote:
Doe normaal manquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Deutschland nog niet alles gehad?
dan hup aan het bordjesschieten jijquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe normaal man![]()
Alleen Nordrhein-Westfalen heeft al 2 keer zoveel bordjes als heel NederlandEn als ik dit jaar NRW af krijg is dat echt een formidabele prestatie. Het kan nog
Lurkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit ook nog te lurken op een Tinychat
quote:
buiten smijten dat dingquote:
Nee man, van de muur af spouwen. Heb je er nog lol vanquote:
dat is zaterdag dus pasquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en mijn slaperigheid die ik morgen weer ga hebben
alweer bedoel jequote:Op vrijdag 2 november 2012 00:55 schreef Koen66 het volgende:
hey ben je er uit gevallen GF zie ik nu pas
Chrome gaat achteruitquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alweer bedoel je
werkt klote met chrome
ligt meer aan flashplayerquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chrome gaat achteruit
Fok is ook niet lekker meer
truste meissie, tot morgenquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:03 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken, nu echt!
Ciao
trusten bubbelsquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:03 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken, nu echt!
Ciao
Trusten GFquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trusten bubbels![]()
ik ga ook maar eens![]()
* Pheno schopt het snel wegquote:
Vieze drabquote:
Gewoon immer. Alleen goed voor Limburgersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |