Gelukkig maken die elkaar altijd heel moe.quote:
Whehequote:
Nou verzin je er ineens 2 bij hoorquote:
wheheheheehquote:Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maken die elkaar altijd heel moe.
Note to self: laat ze niet in de tuin zonder daar zelf ook heel erg in de buurt te zijn.
"Maar mama, we hielpen de molletjes!"
om een of andere reden maakte ik van 2 hyperdepieper jongetjes van 4 er 4 stuksquote:Op donderdag 1 november 2012 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou verzin je er ineens 2 bij hoor
Er komt geen uur-tot-uur-live verslag hoor. Denk ikquote:
we merken het welquote:Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er komt geen uur-tot-uur-live verslag hoor. Denk ik
En een uurtje geleden hadden we nog hoop dat hij weg zou blijvenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef Koen66 het volgende:
nou je het zegt, CakeAway zie ik ook niet erg vaak meer hier
owwwww heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En een uurtje geleden hadden we nog hoop dat hij weg zou blijven
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Beetje lief doen tegen AppelcakeIk heb hem hiernaartoe gestuurd omdat hij een leuke SC zocht
ja, lach maarquote:
ohja, da's wel terechtquote:Op donderdag 1 november 2012 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden maakte ik van 2 hyperdepieper jongetjes van 4 er 4 stuks
Nee, dat is die appelflap, CakeAway is een lieverdquote:Op donderdag 1 november 2012 22:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En een uurtje geleden hadden we nog hoop dat hij weg zou blijven
hmmm op dat iedee zijn ze hier nooit gekomen, terwijl ze toch ook aardig hyper zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, lach maar![]()
gaten in het gras, verdorie.
er kwam ook nog: maaaaamaaaaa, we hebben KLEI gevonden!
[..]
ohja, da's wel terecht
AppelFlap wiesdatnuweer?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is die appelflap, CakeAway is een lieverd
Oh verdraaid, ik bedoelde inderdaad Appeldinges..quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is die appelflap, CakeAway is een lieverd
Ik ben Appeldinges..quote:Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oh verdraaid, ik bedoelde inderdaad Appeldinges..
Keekaweej is liev ja
Zeg appeldinges, het is bijna 11 uur. Moet je morgen niet naar school ofzo?quote:
Ja, over Appeldinges...jank jank, zeur zeur, mehquote:
Jawel, maar ik volg een programma en dat eindigt om 12 uur.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
Bwoh, mn kussen knuffelen.
[..]
Zeg appeldinges, het is bijna 11 uur. Moet je morgen niet naar school ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |