Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

aan het oefenen voor sinterklaas??quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als de zon in je ogen schijt met al zijn stralen is dat tijdens het rijden behoorlijk balen
Geen gedichten hierquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
aan het oefenen voor sinterklaas??
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als de zon in je ogen schijt met al zijn stralen is dat tijdens het rijden behoorlijk balen
Schijt de zon tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dikke stralen jonge. Zo, BAM, op je oogquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dikke stralen jonge. Zo, BAM, op je oog.
Ja, als de zon op je schijt zou ik dat ook maar doen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Marc Dutroux wil ook naar klooster
Eerste wat ik dacht was "Mooie kelders hebben ze daar jonge"
![]()
die zit over 10 jaar gewoon in het openbaar een pilsje te drinken met Volkert van der G. hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik hoop niet dat ze die man ooit nog loslaten
Want dat is hoe we rollenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die zit over 10 jaar gewoon in het openbaar een pilsje te drinken met Volkert van der G. hoor![]()
Met 40 man beveiliging er omheen. Van jouw centen.
arme manquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
zware tijden voor ome Bram. Eerst zijn neukertje kwijt, en nu ook nog zijn baan.
Van factuurprijs 500 per uur naar ww 500?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
arme man
Nu kan hij ook telfort reclames gaan opnemen
taxiquote:
nou durf je wel hequote:
kun je alweer een beetje normaal zitten inmiddels?quote:
Ja hoor, ben´t wel gewend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je alweer een beetje normaal zitten inmiddels?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je alweer een beetje normaal zitten inmiddels?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KutstropdasAls ik baas van de wereld ben gaat iedereen verplicht in pyama naar werk
Grüetziquote:
Oh, okee. Ik wacht welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KutstropdasAls ik baas van de wereld ben
Dan koop je die maar. Joggingbroek en t-shirt is ook goedquote:
Even geduld nogquote:
Ik koop wel een oversized stropdas, mag dat ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan koop je die maar. Joggingbroek en t-shirt is ook goed
n'abendquote:
Neenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
Ik koop wel een oversized stropdas, mag dat ook
pyama? wat is dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KutstropdasAls ik baas van de wereld ben gaat iedereen verplicht in pyama naar werk
kledingstuk dat mensen 's nachts aanhebben om te verhullen dat ze luiers dragenquote:
Ah ja, die leeftijd heb ik nog niet bereiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:02 schreef crv het volgende:
[..]
kledingstuk dat mensen 's nachts aanhebben om te verhullen dat ze luiers dragen
Ik 's ochtends alleen een koffiekopje in mijn handquote:
Dus je bent nog in het pré baby satdium ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah ja, die leeftijd heb ik nog niet bereikt
meestal niets dus soms wel wat .... Begint met C eindigt op ONDOOM?quote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik 's ochtends alleen een koffiekopje in mijn hand
Dan zou hij binnenkort geen pappa worden, tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
meestal niets dus soms wel wat .... Begint met C eindigt op ONDOOM?
DMquote:
Nog jong van geestquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef crv het volgende:
[..]
Dus je bent nog in het pré baby satdium ?
Ja, Direct Message, een functionaliteit van FOK! waarmee je mede-users snelle, korte berichtjes kunt sturen.quote:
Allesverhullende stof die om je lichaam zit zodat niemand je in je blootje zietquote:
Luiersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:02 schreef crv het volgende:
[..]
kledingstuk dat mensen 's nachts aanhebben om te verhullen dat ze luiers dragen
Jong blommetjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah ja, die leeftijd heb ik nog niet bereikt
Ik wil jou wel eens naar bed dragenquote:
En de afkorting van DaMart natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, Direct Message, een functionaliteit van FOK! waarmee je mede-users snelle, korte berichtjes kunt sturen.
Ow, dan moet ik m ff zoeken denk ik...quote:
DaMart is de laatste tijd niet hier langsgekomen voor een kop koffie theequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Allesverhullende stof die om je lichaam zit zodat niemand je in je blootje ziet
[..]
LuiersMijn bed wordt gewoon elke dag verschoond hoor
[..]
Jong blommetje
[..]
Ik wil jou wel eens naar bed dragen
[..]
En de afkorting van DaMart natuurlijk
En waarin je muurvast komt te zitten als je een woelende chaoot bentquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Allesverhullende stof die om je lichaam zit zodat niemand je in je blootje ziet
Jeweetsquote:Jong blommetje
Hoe kon ik dat vergetenquote:En de afkorting van DaMart natuurlijk
doe maar zoeken jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik m ff zoeken denk ik...
Zat gisteren zo ongeveer de hele tijd mobiel, want ziekjes in bed.
Nee dat is een dwangbuis lieverd. Bij andere meisjes zitten de mouwen niet aan elkaar vastquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
En waarin je muurvast komt te zitten als je een woelende chaoot bent
[..]
Jeweets
[..]
Hoe kon ik dat vergeten
Ohquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dat is een dwangbuis lieverd. Bij andere meisjes zitten de mouwen niet aan elkaar vast
Misschien dan toch maar IL's gaan dragenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
LuiersMijn bed wordt gewoon elke dag verschoond hoor
Doe maar niet, gaat je rug stukkig van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens naar bed dragen
quote:
En dan houd je het kopje niet vast als je drinkt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komend weekend is mij koffie op bed beloofd
Whut?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar IL's gaan dragen
Dan mag jij dat weer goedmakenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe maar niet, gaat je rug stukkig van.
Als jij elke dag je bed moet verschonen, kun je misschien overwegen om Incontinetie Luiers te gaan dragenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:27 schreef crv het volgende:
[..]
Als jij elke dag je bed moet verschonen, kun je misschien overwegen om Incontinetie Luiers te gaan dragen
Ik kan dat niet zo goed hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Dan mag jij dat weer goedmaken
Ik leg wel uit wat en hoequote:
Hmm, oke, als jij het zegt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik leg wel uit wat en hoeMaak je dus geen zorgen
![]()
Uit het gastenboek van Kyrahquote:zo, heb je lekker wild gevogelte gegeten, denk dat ik dat ook wel lekker zou vinden....hier laat een buizerd wel eens restjes duif (alleen de veren) liggen en daar mag ik niet eens aan ruiken flauw he..... lebbers van Davey.
omgquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uit het gastenboek van KyrahEn Kyrah is een hond..
Ik houd elke maand 7 euro overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
100 euro verschil tussen uitkomst reiskostendeclaratie en werkelijke kosten OVAlleen jammer dat dit pas eind van de maand uitbetaald zal worden
quote:
Precies!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Blijft beter dan er op toe moeten leggen toch?
Met de bus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je reist trouwens toch wel met korting Muck?
Ah alleen bus voor jou? Dat is ook maar 20% toch? Of heeft QBuzz oid een eigen product?quote:
Alleen bus ja, ik werk midden in de binnenstad van Utrecht, dus de bus stot bij mij en op mijn werk voor de deurquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah alleen bus voor jou? Dat is ook maar 20% toch? Of heeft QBuzz oid een eigen product?
Ah abo is altijd de beste optiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen bus ja, ik werk midden in de binnenstad van Utrecht, dus de bus stot bij mij en op mijn werk voor de deur
Ik heb geen idee... ik krijg gewoon een abonnementje en krijg dat keurig vergoed
Logischquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah abo is altijd de beste optieIk kan dat alleen niet doen omdat ik zowel in RTM als AMS werk.
Nee, dat is over twee uur pas, nu heb ik koffiepauzequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:52 schreef Symphonic het volgende:
Pffff is het al tijd om naar huis te gaan?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:52 schreef Symphonic het volgende:
Pffff is het al tijd om naar huis te gaan?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dat is over twee uur pas, nu heb ik koffiepauze
Ik ben om 12.45 begonnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]Ik wilde zeggen dat ik over drie uur weg kan, maar dat is wel weer erg eigenlijk. Ben vandaag om 12 uur begonnen. Misschien straks dus toch nog even ergens wat productiviteit vandaan schrapen
Voor de baas wat?quote:
quote:
Welnee, ik heb gister ook van 10 tot 15 gewerktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus ik ben helemaal niet zo erg
Ah maar krijg je dan niet minder centjes einde van de maand?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gister ook van 10 tot 15 gewerkt
Neuh, ik heb nog zes miljard verlofuren, die neem ik de komende tijd verspreid opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah maar krijg je dan niet minder centjes einde van de maand?
Ah relaxtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nog zes miljard verlofuren, die neem ik de komende tijd verspreid op
Overuren heb ik zelden, dus dat zet geen zoden aan de dijk, maar aangezien ik nog geen vakantie heb gehad dit jaar, heb ik dus genoeg verlofuren overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah relaxtIk bouw geen verlofuren op
En geen overuren
Ah bij mij weten ze niet eens hoeveel vakantie ik nog heb of heb genomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Overuren heb ik zelden, dus dat zet geen zoden aan de dijk, maar aangezien ik nog geen vakantie heb gehad dit jaar, heb ik dus genoeg verlofuren over
Waarom niet?quote:
Ik heb je gisteren nog een kop thee aangeboden hoor. Je wilde toen zelf nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
DaMart is de laatste tijd niet hier langsgekomen voor een kop koffie thee...
Je was niet bij mij in de buurt toenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren nog een kop thee aangeboden hoor. Je wilde toen zelf niet.
Omdat ik een 0 uren contract heb (incl vakantiegeld etc)quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
de Bar-kat moet een slaapie gaan doen ..
jupquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat klinkt als een lang slaapie...
sterkte ermee dan...quote:
En ook inclusief vrije dagen opbouwquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ik een 0 uren contract heb (incl vakantiegeld etc)
Ahwquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
hij is 14..quote:
Ohw bahquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Cash betalen aan de bezorgboy een optie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik wilde sushi en rode wijn.. nou doet de betaal dinges van just eat het niet
die koe of die zwarte?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
moet ik eerst cash gaan halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Cash betalen aan de bezorgboy een optie?
de zwartequote:
Ik ben al twee keer in het buitenland geweest dit jaar, vind je dat niet genoeg?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Je was niet bij mij in de buurt toen.
Nee toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. het journaal bekeken
inkomensafhankelijke zorgkosten.. das dus 400 eur per maand extra aan ziekte kosten verzekeringen
sterkte barquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Beetje lief doen tegen AppelcakeIk heb hem hiernaartoe gestuurd omdat hij een leuke SC zocht
Weer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef xBubbles het volgende:
![]()
![]()
Als alles meezit, ga ik februari weer studeren!
tofquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef xBubbles het volgende:
![]()
![]()
Goede timing met de stufi en ovquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef xBubbles het volgende:
![]()
![]()
Ben een jaar geleden gestopt met studeren, want studie paste totaal nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weer?
Vertel, ik ben nieuw hier.
als BBL ll krijg je volgens mij sowieso geen stufiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben een jaar geleden gestopt met studeren, want studie paste totaal niet
En nu ga ik opnieuw beginnen, andere opleiding en dan BBL ipv BOL..tenminste, als dat lukt met nu dat gezeik van ''afschaffen stufi''
Is BBL niveau 4, maar ik weet het ook niet zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als BBL ll krijg je volgens mij sowieso geen stufi
Dat dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef Miniem het volgende:
Bij BBL krijg je geen stufi omdat je werkt.
Ik kan nog lekker alles aan mijn ouders vragen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef dr.Qwak het volgende:
Nou die betalen al genoeg zeggen ze.. maar studeren, daar moet gewoon wat tegenover staan vind ik.
Maar das mijn persoonlijke mening hoor, daar hebben mijn ouders niets mee te maken, mocht je dat soms denken... viespeuk!
Waarom niet als ik vragen mag? Gewoon interesse hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil ook verder studerenheb zon spijt dat ik dat dit jaar niet gewoon heb gedaan.
Ik wil een thuisstudie gaan doen, maar erg jammer dat je dan bij mbo en hbo niveau stage moet doen, weet niet of dat gaat lukken naast mijn werk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil ook verder studerenheb zon spijt dat ik dat dit jaar niet gewoon heb gedaan.
ik ben net drie maanden afgestudeerd ( HBO) en ik moet mijn komende opleiding zelf betalen. toen was er nog sprake van de langstudeerboete en ik had ook geen kans gehad om te sparen. ik baalde best n beetje toen die boete ineens toch werd afgeschaftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag? Gewoon interesse hoor
Dat is gewoon zwaar balen! Maar het nieuwe systeem is ook niet geweldigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben net drie maanden afgestudeerd ( HBO) en ik moet mijn komende opleiding zelf betalen. toen was er nog sprake van de langstudeerboete en ik had ook geen kans gehad om te sparen. ik baalde best n beetje toen die boete ineens toch werd afgeschaft![]()
ik wil graag pedagogische wetenschappen oid doen, of forensische orthopedagogiek
Als de kans er is, zou ik hem echt aangrijpenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en ik vergat nog wiskundemoet wiskunde b op vwo 6 niveau kunnen en kreeg op de havo met moeite wiskunde a uit mn handen
maar dat wil ik wel gaan bijscholen als ik besluit dat te gaan doen
waarom doe je niet een jaartje Vavo om op te frissen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net even de oefenopgaven gedownload van de radboud uni... ik weet gewoon van geen enkele som meer hoe dat ook alweer gingmiddelbare school is ook ruim 8 jaar geleden
http://www.ru.nl/publish/pages/552223/oefenopgaven_wvs.pdf
dan liever een stoomcurcus van de uni ipv n volledig jaar school. Maar ik ben dus serieus echt heel erg slecht met cijfers ( miss van te voren eens op dyscalculie laten testen....)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom doe je niet een jaartje Vavo om op te frissen?
wat ga je doenquote:
Persoonlijk Begeleider Gehandicaptenzorg, niveau 4 BBL. En van daaruit kan ik nog doorstromen naar verschillende HBO opleidingenquote:
oh leuk, persoonlijk begeleider zijn is tofquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Persoonlijk Begeleider Gehandicaptenzorg, niveau 4 BBL. En van daaruit kan ik nog doorstromen naar verschillende HBO opleidingen
Ja ook over nagedacht, alleen opleiding start pas weer in september, mits ze voldoende inschrijvingen hadden. En bij PBG kun je ook in februari instromen, of op andere momentenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh leuk, persoonlijk begeleider zijn is tof( ben het nu van 10 van mn clienten )
maarehm sph geen optie? dat is zonder overdrijven totaal geen moeilijke opleiding
wij hebben ook altijd februari instroomquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja ook over nagedacht, alleen opleiding start pas weer in september, mits ze voldoende inschrijvingen hadden. En bij PBG kun je ook in februari instromen, of op andere momenten
Wie is wij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij hebben ook altijd februari instroom
CHOCOLAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef xBubbles het volgende:
[..]
CHOCOLAahhh zit je in de chocola periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
Koen,.... Je bent een Man...... Je kan maar 1 ding tegelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef Koen66 het volgende:
waaaaah multifokken gaat weer niet lekker, een post plaatsen, naar ander topic gaan, en dan erg laat merken dat je de LaPo had
ik had de LaPo op de SEX SCquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
Koen,.... Je bent een Man...... Je kan maar 1 ding tegelijk
quote:
quote:
koenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koen
zoveel kom ik daar niet meer
quote:
quote:
Lang gemist moet ik zeggen, maar geen werkvloer/kantoor is compleet zonder natuurlijk.quote:
vind het vaak te druk en onoverzichtelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wrom niet? is ook gezellie daar meestal toch
maar het is er wel vaak gezellie druk als hier het slot er al op zitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind het vaak te druk en onoverzichtelijk
als hier het slot erop zit, moet je gaan slapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het is er wel vaak gezellie druk als hier het slot er al op zit
meestal zet ik het slot er opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
als hier het slot erop zit, moet je gaan slapen
wel ik ga nu plat, dus als jij de deur inderdaad weer dicht wil doenquote:
ik hou de ingang wel in de gatenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
wel ik ga nu plat, dus als jij de deur inderdaad weer dicht wil doen
Hommo's, heet dat op FOK!quote:
Ja, zodat ik, als ik weer eens binnenkom vanuit de kroeg ofzo weer mn poten overal tegenaan stootquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga het slot er nu op zetten voor mezelf
Eitjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net even de oefenopgaven gedownload van de radboud uni... ik weet gewoon van geen enkele som meer hoe dat ook alweer gingmiddelbare school is ook ruim 8 jaar geleden
http://www.ru.nl/publish/pages/552223/oefenopgaven_wvs.pdf
quote:
Geen idee, ik kijk al jaren bijna geen tv meerquote:
quote:
Dat heb je op zo'n zolder he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk al jaren bijna geen tv meer.
Jammer, die heb ik al een paar keer gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
The Closer op 13th street.
En Wolferine op rtl7, maar dat is al een tijdje bezig.
was iets leuksquote:
PIDP?quote:
Mwah. Ik kom te weinig op die zolder, want daar staat mijn tvquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jersey Shore ja...
Maar zo meteen komt HVNL op tv, dat is ook leuk.
SBS 6quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jersey Shore ja...
Maar zo meteen komt HVNL op tv, dat is ook leuk.
Ah ook leuk maar PIDP was wel hilarischquote:
hoe is het?quote:
Een levenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwah. Ik kom te weinig op die zolder, want daar staat mijn tv![]()
.
Maar nee, er komt gewoon niks boeiends op, ik lees liever een goed boek, of ga met vrienden een goed gesprek aan.
wat is PIDPquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah ook leuk maar PIDP was wel hilarisch
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een leven
waar heb je dat gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ach, je bent gewoon een FOK!wannabe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
SBS 6.
Probleemwijken was nog wel topamusement, maar de rest van die campingzender kan me to-taal niet boeien.
Gratis gekregen bij een vat Hertog Jan Bockbierquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een leven
waar heb je dat gekocht?
yupquote:
Porno in de Polder, een programma over achterlijke mensen die porno producent wllen worden. Jambers voor gevorderden ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ach, je bent gewoon een FOK!wannabe.
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe is het?
alweer bijgetankt van afgelopen zaterdag?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En aangeraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede actie van Janquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis gekregen bij een vat Hertog Jan Bockbier.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Polderporno RTL floptquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Porno in de Polder, een programma over achterlijke mensen die porno producent wllen worden. Jambers voor gevorderden ofzo.
klinkt echt wel als een programma voor mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Porno in de Polder, een programma over achterlijke mensen die porno producent wllen worden. Jambers voor gevorderden ofzo.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry dat was gemeen.
Deze reactie is wat meer toepasselijker:
[..]
Maar wel voorzichtigquote:
Ik ruik NOG naar het bierquote:
quote:
We lagen hier dubbel hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klinkt echt wel als een programma voor mij
quote:
Ik was wel lekker snel natquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Neeeeeee heb ik dat gedaan?
![]()
Zou best kunnen eigenlijk. Sorry dan
Is het zeg maar van het niveautje Don en Adquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
We lagen hier dubbel hoor
quote:
Nee echt veeeeel erger. Ik heb bijna mijn tenen gebroken van plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het zeg maar van het niveautje Don en Ad?
Ik had het de hele avond warmquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]het was gelukkig niet koud binnen
Alcoholmisbruikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh wacht ik had bier omgegooid van de tafel ja
OMGquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee echt veeeeel erger. Ik heb bijna mijn tenen gebroken van plaatsvervangende schaamte
Ik zal met carnaval voorzichtiger zijn oke?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het de hele avond warm
Maar water was wat minder erg geweest
Is je geraden!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zal met carnaval voorzichtiger zijn oke?
I knowquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Alcoholmisbruik!
Zelfde als met die whisky op de hotelmeet.
Drank moet je IN Het glas houden, totdat je het van het glas naar je mond brengt.
Ah..quote:
het duurde even voordat ik snapte waarom je je tenen zou breken van schaamte, maargoed tenenkrommend :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee echt veeeeel erger. Ik heb bijna mijn tenen gebroken van plaatsvervangende schaamte
En anders mag ik met D knuffelen?quote:
Je was niet eens met mij in gesprekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
I knowMaar soms gaat het mis... ik werd verlegen van LL en dan word ik onhandig
Dan laat ik D bij jou op de matras slapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En anders mag ik met D knuffelen?
Je was in de buurt, dat was blijkbaar genoegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je was niet eens met mij in gesprek
Ik was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats
Als dat betekent dat S bij jou mag slapen maak je nu iemand heel erg gelukkigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan laat ik D bij jou op de matras slapen
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
I knowMaar soms gaat het mis... ik werd verlegen van LL en dan word ik onhandig
Heb dan geen bult meer, dus wie weetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je was in de buurt, dat was blijkbaar genoeg
[..]
Als dat betekent dat S bij jou mag slapen maak je nu iemand heel erg gelukkig
Waar lees jij dat ik haat?quote:
Wij hebben ook nog steeds niet gezoendquote:
zo vroeg slapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Na dit topic ben ik trouwens weg, slaap lekker alvast liefjes![]()
Slaap lekker Kapiteinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Na dit topic ben ik trouwens weg, slaap lekker alvast liefjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |