quote:
We lagen hier dubbel hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klinkt echt wel als een programma voor mij
quote:
Ik was wel lekker snel natquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Neeeeeee heb ik dat gedaan?
![]()
Zou best kunnen eigenlijk. Sorry dan
Is het zeg maar van het niveautje Don en Adquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
We lagen hier dubbel hoor
quote:
Nee echt veeeeel erger. Ik heb bijna mijn tenen gebroken van plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het zeg maar van het niveautje Don en Ad?
Ik had het de hele avond warmquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]het was gelukkig niet koud binnen
Alcoholmisbruikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh wacht ik had bier omgegooid van de tafel ja
OMGquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee echt veeeeel erger. Ik heb bijna mijn tenen gebroken van plaatsvervangende schaamte
Ik zal met carnaval voorzichtiger zijn oke?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het de hele avond warm
Maar water was wat minder erg geweest
Is je geraden!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zal met carnaval voorzichtiger zijn oke?
I knowquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Alcoholmisbruik!
Zelfde als met die whisky op de hotelmeet.
Drank moet je IN Het glas houden, totdat je het van het glas naar je mond brengt.
Ah..quote:
het duurde even voordat ik snapte waarom je je tenen zou breken van schaamte, maargoed tenenkrommend :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee echt veeeeel erger. Ik heb bijna mijn tenen gebroken van plaatsvervangende schaamte
En anders mag ik met D knuffelen?quote:
Je was niet eens met mij in gesprekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
I knowMaar soms gaat het mis... ik werd verlegen van LL en dan word ik onhandig
Dan laat ik D bij jou op de matras slapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En anders mag ik met D knuffelen?
Je was in de buurt, dat was blijkbaar genoegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je was niet eens met mij in gesprek
Ik was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats
Als dat betekent dat S bij jou mag slapen maak je nu iemand heel erg gelukkigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan laat ik D bij jou op de matras slapen
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
I knowMaar soms gaat het mis... ik werd verlegen van LL en dan word ik onhandig
Heb dan geen bult meer, dus wie weetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je was in de buurt, dat was blijkbaar genoeg
[..]
Als dat betekent dat S bij jou mag slapen maak je nu iemand heel erg gelukkig
Waar lees jij dat ik haat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |