Ohquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dat is een dwangbuis lieverd. Bij andere meisjes zitten de mouwen niet aan elkaar vast
Misschien dan toch maar IL's gaan dragenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
LuiersMijn bed wordt gewoon elke dag verschoond hoor
Doe maar niet, gaat je rug stukkig van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens naar bed dragen
quote:
En dan houd je het kopje niet vast als je drinkt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komend weekend is mij koffie op bed beloofd
Whut?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar IL's gaan dragen
Dan mag jij dat weer goedmakenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe maar niet, gaat je rug stukkig van.
Als jij elke dag je bed moet verschonen, kun je misschien overwegen om Incontinetie Luiers te gaan dragenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:27 schreef crv het volgende:
[..]
Als jij elke dag je bed moet verschonen, kun je misschien overwegen om Incontinetie Luiers te gaan dragen
Ik kan dat niet zo goed hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Dan mag jij dat weer goedmaken
Ik leg wel uit wat en hoequote:
Hmm, oke, als jij het zegt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik leg wel uit wat en hoeMaak je dus geen zorgen
![]()
Uit het gastenboek van Kyrahquote:zo, heb je lekker wild gevogelte gegeten, denk dat ik dat ook wel lekker zou vinden....hier laat een buizerd wel eens restjes duif (alleen de veren) liggen en daar mag ik niet eens aan ruiken flauw he..... lebbers van Davey.
omgquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uit het gastenboek van KyrahEn Kyrah is een hond..
Ik houd elke maand 7 euro overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
100 euro verschil tussen uitkomst reiskostendeclaratie en werkelijke kosten OVAlleen jammer dat dit pas eind van de maand uitbetaald zal worden
quote:
Precies!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Blijft beter dan er op toe moeten leggen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |