Met de bus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je reist trouwens toch wel met korting Muck?
Ah alleen bus voor jou? Dat is ook maar 20% toch? Of heeft QBuzz oid een eigen product?quote:
Alleen bus ja, ik werk midden in de binnenstad van Utrecht, dus de bus stot bij mij en op mijn werk voor de deurquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah alleen bus voor jou? Dat is ook maar 20% toch? Of heeft QBuzz oid een eigen product?
Ah abo is altijd de beste optiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen bus ja, ik werk midden in de binnenstad van Utrecht, dus de bus stot bij mij en op mijn werk voor de deur
Ik heb geen idee... ik krijg gewoon een abonnementje en krijg dat keurig vergoed
Logischquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah abo is altijd de beste optieIk kan dat alleen niet doen omdat ik zowel in RTM als AMS werk.
Nee, dat is over twee uur pas, nu heb ik koffiepauzequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:52 schreef Symphonic het volgende:
Pffff is het al tijd om naar huis te gaan?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:52 schreef Symphonic het volgende:
Pffff is het al tijd om naar huis te gaan?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dat is over twee uur pas, nu heb ik koffiepauze
Ik ben om 12.45 begonnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]Ik wilde zeggen dat ik over drie uur weg kan, maar dat is wel weer erg eigenlijk. Ben vandaag om 12 uur begonnen. Misschien straks dus toch nog even ergens wat productiviteit vandaan schrapen
Voor de baas wat?quote:
quote:
Welnee, ik heb gister ook van 10 tot 15 gewerktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus ik ben helemaal niet zo erg
Ah maar krijg je dan niet minder centjes einde van de maand?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gister ook van 10 tot 15 gewerkt
Neuh, ik heb nog zes miljard verlofuren, die neem ik de komende tijd verspreid opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah maar krijg je dan niet minder centjes einde van de maand?
Ah relaxtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nog zes miljard verlofuren, die neem ik de komende tijd verspreid op
Overuren heb ik zelden, dus dat zet geen zoden aan de dijk, maar aangezien ik nog geen vakantie heb gehad dit jaar, heb ik dus genoeg verlofuren overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah relaxtIk bouw geen verlofuren op
En geen overuren
Ah bij mij weten ze niet eens hoeveel vakantie ik nog heb of heb genomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Overuren heb ik zelden, dus dat zet geen zoden aan de dijk, maar aangezien ik nog geen vakantie heb gehad dit jaar, heb ik dus genoeg verlofuren over
Waarom niet?quote:
Ik heb je gisteren nog een kop thee aangeboden hoor. Je wilde toen zelf nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
DaMart is de laatste tijd niet hier langsgekomen voor een kop koffie thee...
Je was niet bij mij in de buurt toenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren nog een kop thee aangeboden hoor. Je wilde toen zelf niet.
Omdat ik een 0 uren contract heb (incl vakantiegeld etc)quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
de Bar-kat moet een slaapie gaan doen ..
jupquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat klinkt als een lang slaapie...
sterkte ermee dan...quote:
En ook inclusief vrije dagen opbouwquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ik een 0 uren contract heb (incl vakantiegeld etc)
Ahwquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
hij is 14..quote:
Ohw bahquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Cash betalen aan de bezorgboy een optie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik wilde sushi en rode wijn.. nou doet de betaal dinges van just eat het niet
die koe of die zwarte?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
moet ik eerst cash gaan halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Cash betalen aan de bezorgboy een optie?
de zwartequote:
Ik ben al twee keer in het buitenland geweest dit jaar, vind je dat niet genoeg?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Je was niet bij mij in de buurt toen.
Nee toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. het journaal bekeken
inkomensafhankelijke zorgkosten.. das dus 400 eur per maand extra aan ziekte kosten verzekeringen
sterkte barquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Beetje lief doen tegen AppelcakeIk heb hem hiernaartoe gestuurd omdat hij een leuke SC zocht
Weer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef xBubbles het volgende:
![]()
![]()
Als alles meezit, ga ik februari weer studeren!
tofquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef xBubbles het volgende:
![]()
![]()
Goede timing met de stufi en ovquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef xBubbles het volgende:
![]()
![]()
Ben een jaar geleden gestopt met studeren, want studie paste totaal nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weer?
Vertel, ik ben nieuw hier.
als BBL ll krijg je volgens mij sowieso geen stufiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben een jaar geleden gestopt met studeren, want studie paste totaal niet
En nu ga ik opnieuw beginnen, andere opleiding en dan BBL ipv BOL..tenminste, als dat lukt met nu dat gezeik van ''afschaffen stufi''
Is BBL niveau 4, maar ik weet het ook niet zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als BBL ll krijg je volgens mij sowieso geen stufi
Dat dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef Miniem het volgende:
Bij BBL krijg je geen stufi omdat je werkt.
Ik kan nog lekker alles aan mijn ouders vragen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef dr.Qwak het volgende:
Nou die betalen al genoeg zeggen ze.. maar studeren, daar moet gewoon wat tegenover staan vind ik.
Maar das mijn persoonlijke mening hoor, daar hebben mijn ouders niets mee te maken, mocht je dat soms denken... viespeuk!
Waarom niet als ik vragen mag? Gewoon interesse hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil ook verder studerenheb zon spijt dat ik dat dit jaar niet gewoon heb gedaan.
Ik wil een thuisstudie gaan doen, maar erg jammer dat je dan bij mbo en hbo niveau stage moet doen, weet niet of dat gaat lukken naast mijn werk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil ook verder studerenheb zon spijt dat ik dat dit jaar niet gewoon heb gedaan.
ik ben net drie maanden afgestudeerd ( HBO) en ik moet mijn komende opleiding zelf betalen. toen was er nog sprake van de langstudeerboete en ik had ook geen kans gehad om te sparen. ik baalde best n beetje toen die boete ineens toch werd afgeschaftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag? Gewoon interesse hoor
Dat is gewoon zwaar balen! Maar het nieuwe systeem is ook niet geweldigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben net drie maanden afgestudeerd ( HBO) en ik moet mijn komende opleiding zelf betalen. toen was er nog sprake van de langstudeerboete en ik had ook geen kans gehad om te sparen. ik baalde best n beetje toen die boete ineens toch werd afgeschaft![]()
ik wil graag pedagogische wetenschappen oid doen, of forensische orthopedagogiek
Als de kans er is, zou ik hem echt aangrijpenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en ik vergat nog wiskundemoet wiskunde b op vwo 6 niveau kunnen en kreeg op de havo met moeite wiskunde a uit mn handen
maar dat wil ik wel gaan bijscholen als ik besluit dat te gaan doen
waarom doe je niet een jaartje Vavo om op te frissen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net even de oefenopgaven gedownload van de radboud uni... ik weet gewoon van geen enkele som meer hoe dat ook alweer gingmiddelbare school is ook ruim 8 jaar geleden
http://www.ru.nl/publish/pages/552223/oefenopgaven_wvs.pdf
dan liever een stoomcurcus van de uni ipv n volledig jaar school. Maar ik ben dus serieus echt heel erg slecht met cijfers ( miss van te voren eens op dyscalculie laten testen....)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom doe je niet een jaartje Vavo om op te frissen?
wat ga je doenquote:
Persoonlijk Begeleider Gehandicaptenzorg, niveau 4 BBL. En van daaruit kan ik nog doorstromen naar verschillende HBO opleidingenquote:
oh leuk, persoonlijk begeleider zijn is tofquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Persoonlijk Begeleider Gehandicaptenzorg, niveau 4 BBL. En van daaruit kan ik nog doorstromen naar verschillende HBO opleidingen
Ja ook over nagedacht, alleen opleiding start pas weer in september, mits ze voldoende inschrijvingen hadden. En bij PBG kun je ook in februari instromen, of op andere momentenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh leuk, persoonlijk begeleider zijn is tof( ben het nu van 10 van mn clienten )
maarehm sph geen optie? dat is zonder overdrijven totaal geen moeilijke opleiding
wij hebben ook altijd februari instroomquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja ook over nagedacht, alleen opleiding start pas weer in september, mits ze voldoende inschrijvingen hadden. En bij PBG kun je ook in februari instromen, of op andere momenten
Wie is wij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij hebben ook altijd februari instroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |