vind het vaak te druk en onoverzichtelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wrom niet? is ook gezellie daar meestal toch
maar het is er wel vaak gezellie druk als hier het slot er al op zitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind het vaak te druk en onoverzichtelijk
als hier het slot erop zit, moet je gaan slapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het is er wel vaak gezellie druk als hier het slot er al op zit
meestal zet ik het slot er opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
als hier het slot erop zit, moet je gaan slapen
wel ik ga nu plat, dus als jij de deur inderdaad weer dicht wil doenquote:
ik hou de ingang wel in de gatenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
wel ik ga nu plat, dus als jij de deur inderdaad weer dicht wil doen
Hommo's, heet dat op FOK!quote:
Ja, zodat ik, als ik weer eens binnenkom vanuit de kroeg ofzo weer mn poten overal tegenaan stootquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga het slot er nu op zetten voor mezelf
Eitjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net even de oefenopgaven gedownload van de radboud uni... ik weet gewoon van geen enkele som meer hoe dat ook alweer gingmiddelbare school is ook ruim 8 jaar geleden
http://www.ru.nl/publish/pages/552223/oefenopgaven_wvs.pdf
quote:
Geen idee, ik kijk al jaren bijna geen tv meerquote:
quote:
Dat heb je op zo'n zolder he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk al jaren bijna geen tv meer.
Jammer, die heb ik al een paar keer gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
The Closer op 13th street.
En Wolferine op rtl7, maar dat is al een tijdje bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |