huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben je een echte huder, en gehudificeerd
Nee niet? Verdorie.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ik mocht het van mijn ouders vroeger op vakantie in Frankrijk. Soms.
Daarna ook nooit meer gehad
[..]
Ehm..nee.
hudequote:
Jij mag wel hoor!quote:
malle meneerquote:
Dat klopt welquote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij mag wel hoor!
[..]
malle meneer
*zwaait in de draaideurquote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef xBubbles het volgende:
Warme douche en nog eventjes bankhangen, ciao
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef xBubbles het volgende:
Warme douche en nog eventjes bankhangen, ciao
m'neerquote:
Wist ikquote:
quote:
ah ik zie het in 1e postquote:
geluukig is fles er voor meer infoquote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Dit wordt wel een topic met veel van deze posts:
[..]
één geruststelling, dan ben ik het land uitquote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens douchen en slapen, lichtje ging net nogal uit en vanaf 12:00 uur morgenmiddag heb ik tweeeeeeeeeeeeeeeeee hyperdepieper jongetjes van vier over de vloer
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens douchen en slapen, lichtje ging net nogal uit en vanaf 12:00 uur morgenmiddag heb ik tweeeeeeeeeeeeeeeeee hyperdepieper jongetjes van vier over de vloer
ooh hudequote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dag mevrouw-met-klein-jongetje-in-buik![]()
ah, pfoe!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
één geruststelling, dan ben ik het land uit
ga je dit weekend met Bar weg?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
één geruststelling, dan ben ik het land uit
dus 5 hyperdepieper jongetjesquote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]die is OOK al zo hyperdepieper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |