Nja, je hebt behoorlijk wat gemist...quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heeft ie allemaal tegen je gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
huh?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Koen66 het volgende:
GF, waar is je onderschrift gebleven?
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja, je hebt behoorlijk wat gemist...
Maar hij zei gewoon dat ik niet lief ben![]()
Da's nie waar toch?....jij was vandaag ook niet lief tegen hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja, je hebt behoorlijk wat gemist...
Maar hij zei gewoon dat ik niet lief ben![]()
Da's nie waar toch?....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent juist harstikke
Same shit, different day
SC hopper present
hmmmm zal wel aan Chrome liggenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
Batskoning staat er nog gewoon hoor
Moet ook wel eerlijk zijn...ik ben en voel me ook niet enorm aardig vandaag, dus sorryquote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij was vandaag ook niet lief tegen hem
Ik zie ook geen onderschrift bij GF..en ook Chromequote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm zal wel aan Chrome liggen
ik zie bij niemand meer een onderschrift, alleen bij mezelf
op plek onderschrift staat opeens het abo sterretjequote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zie ook geen onderschrift bij GF..en ook Chrome
Je "n" blijft plakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
Fles!!9:47 @Dv, ik pik je op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Knoop dit goed in je oren knul, ik zeg het maar één keer:quote:
Karina is best lief hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Knoop dit goed in je oren knul, ik zeg het maar één keer:
1. Karina heeft hier niks te vertellen.
2. Iedereen die normaal meedoet is gewoon van harte welkom, en zal zich ook welkom voelen.
Ik zie gewoon helemaal niks..Maar bij de anderen is het wel oké, alleen het onderschrift van GF is foetsiequote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op plek onderschrift staat opeens het abo sterretje
Ik moest aan deze dame denken:quote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Knoop dit goed in je oren knul, ik zeg het maar één keer:
Geen idee.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, volg dat programma en ga slapen.
Sinds wanneer bestaan fatsoenlijke bedtijden voor 14jarigen niet meer?
Lezen deed je toen nog met een zaklantaarn en een boek onder de dekensquote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee.
Vroeger, toen wij nog jong waren, bestond het fenomeen 'fatsoenlijke opvoeding' nog. Als je 14 was, moest je om 22.00 uiterlijk in bed liggen. En slapen. Niks niet lezen, gamen, tv-kijken of wat al niet meer. Slapen.
misschien moeten we dat aan RN vragen.. zij is ook " van die generatie "quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee.
Vroeger, toen wij nog jong waren, bestond het fenomeen 'fatsoenlijke opvoeding' nog. Als je 14 was, moest je om 22.00 uiterlijk in bed liggen. En slapen. Niks niet lezen, gamen, tv-kijken of wat al niet meer. Slapen.
Ik vraag me af waar dat fenomeen gebleven is. En of wij over een X aantal jaar wel weer aan dat fenomeen doen.
tering nou. 21:30 uiterlijk. En alleen op vrijdagavond. Anders aanzienlijk vroeger.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lezen deed je toen nog met een zaklantaarn en een boek onder de dekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |