Jaaaa, dat zal best.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg toch nog 8 uur slaap.
Hee, ik had gisteren gewoon een slechte dag.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt de enige die dat leuk vindt.
Videorecorder? Hd-recorder? Uitzendinggemist, weet ik wat nog meer. Kom op zeg...quote:Op donderdag 1 november 2012 22:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet iedereen weet hoe je kan opnemen of heeft de apparatuur daarvoor.
Jawel want iedere nacht 1 uur te weinig is aan het einde van de week al 7 uur te weinig dus effectief al bijna een hele nacht slaap die nodig zou hebben. Het belemmert je creativiteit, zorgt voor een minder goede ontwikkeling, minder leervermogen en neerslachtig humeur. Dus slapen.quote:
maar hij post toch gewoon leuk meequote:Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt de enige die dat leuk vindt.
jups best ernstigquote:Op donderdag 1 november 2012 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
begint ook al vroeg hoor, wat er allemaal in groep 1 al niet geroepen wordt![]()
![]()
Ik probeer dan wel wat eerder te slapen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, dat zal best.
Maar de kwaliteit van je slaap, daar gaat het om.
Geeft niets, snap jij niet, want je slaapt niet goed genoeg en dan begrijp je te weinig.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups best ernstig![]()
Daarom wat harder optreden kan best
nog veel belangrijker, hij is dan weg van hierquote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Videorecorder? Hd-recorder? Uitzendinggemist, weet ik wat nog meer. Kom op zeg...
[..]
Jawel want iedere nacht 1 uur te weinig is aan het einde van de week al 7 uur te weinig dus effectief al bijna een hele nacht slaap die nodig zou hebben. Het belemmert je creativiteit, zorgt voor een minder goede ontwikkeling, minder leervermogen en neerslachtig humeur. Dus slapen.
Beetje teruglezen, dat hebben we geprobeerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Beetje lief doen tegen AppelcakeIk heb hem hiernaartoe gestuurd omdat hij een leuke SC zocht
Fijn dromenquote:
wtf?quote:
Bed met knuiffelkussenquote:
Jaaaa knuffelkussen. Je moet wat zonder man hequote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen
[..]
wtf?
vlegel
[..]
Bed met knuiffelkussen![]()
![]()
Tsja, ik had wat uit te leggen dinsdagquote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaaaa knuffelkussen. Je moet wat zonder man he
Nja, mijnes is vooral om mijn buik te ondersteunenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaaaa knuffelkussen. Je moet wat zonder man he
naast me op de bank gewoon hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |