bemoei je er niet meequote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Die moet je sowieso altijd bij je hebben.
Bij voorkeur voorzien van een erop geborduurde "42".
Reken dan gerust op het Ritz-Carltonquote:Op donderdag 1 november 2012 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En trouwens, JIJ hebt geboekt. Ik verwacht een hotel, het is toch geen f*ing jeugdherberg of wat?!
Ken je literatuurklassiekersquote:
Ah joh, we weten wie het zegtquote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, dat vergeet ik soms wel eens ja dat posts snel dubbelzinnig uitgelegd worden
en dan aan MIJ vragen of je handdoeken mee moetquote:Op donderdag 1 november 2012 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Reken dan gerust op het Ritz-Carlton.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Moet ook wel eerlijk zijn...ik ben en voel me ook niet enorm aardig vandaag, dus sorry
Ik lees geen boekenquote:
Nou ik heb geen kriebel aan je hoor. Niet meer dan andersquote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Moet ook wel eerlijk zijn...ik ben en voel me ook niet enorm aardig vandaag, dus sorry
slaap ze cakequote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
Mijn programma komt vandaag blijkbaar niet op tv...
Dus ik ga slapen.
x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Euhm dankje?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik heb geen kriebel aan je hoor. Niet meer dan anders
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
we gaan naar een hoStel..Dan vragen we gewoon of de zwervers onder de brug nog wat handdoeken over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gelukkig maar, morgen is het vast weer overquote:Op donderdag 1 november 2012 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
dat mag je ook best wel eens zijn hoor
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Gelukkig maar, morgen is het vast weer over
we gaan naar een hoStel..omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
wat?quote:
we gaan naar een hoStel..Ik zie stapelbedden, een gaarkeuken en HeinikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie stapelbedden, een gaarkeuken en Heiniken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |