Misschien moeten ZIJ dat aan RN vragen. RN is namelijk iemand die WEL normaal kan doen. Het KAN dus WEL. Doe hetquote:Op donderdag 1 november 2012 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien moeten we dat aan RN vragen.. zij is ook " van die generatie "
Waah, herkenbaar jaquote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lezen deed je toen nog met een zaklantaarn en een boek onder de dekens.
Precies.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Karina is best lief hoor![]()
Maar ze weet ook hoe het werkt
Dat is dan ook een Bazin.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest aan deze dame denken:
[ afbeelding ]
En verder goed gesproken.
Lezen deed ik niet. Ik ging wel om een uur of 2 naar beneden om alle koektrommels leeg te snaaienquote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lezen deed je toen nog met een zaklantaarn en een boek onder de dekens.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lezen deed ik niet. Ik ging wel om een uur of 2 naar beneden om alle koektrommels leeg te snaaien![]()
![]()
![]()
hoge hakken?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
zo.. de 1e was zit er in.. nu bedenken welke schoenen ik mee neem
Die gaat ze kopen. Het moet wel iets zijn waarop ze fatsoenlijk van winkel naar winkel naar kroeg naar vreetschuur naar winkel naar winkel naar kroeg etc enz kan lopenquote:
Welterusten.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
Mijn programma komt vandaag blijkbaar niet op tv...
Dus ik ga slapen.
x
hmmm that sucksquote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
Dus ik ga slapen.
x
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Die gaat ze kopen. Het moet wel iets zijn waarop ze fatsoenlijk van winkel naar winkel naar kroeg naar vreetschuur naar winkel naar winkel naar kroeg etc enz kan lopen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Ouwe gympen. Koop daar maar wat
Ik deed normaal, ik zei alleen even gedag.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Knoop dit goed in je oren knul, ik zeg het maar één keer:
1. Karina heeft hier niks te vertellen.
2. Iedereen die normaal meedoet is gewoon van harte welkom, en zal zich ook welkom voelen.
Haal even diep adem en probeer het morgen nog eens. Maar PROBEER het dan ook echt. Geklier om het geklier zijn we vrij gauw klaar mee. Karina of geen Karina.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik deed normaal, ik zei alleen even gedag.
ja, dat vergeet ik soms wel eens ja dat posts snel dubbelzinnig uitgelegd wordenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Misschien had je er beter ''in eten'' achter kunnen zetten
Die moet je sowieso altijd bij je hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef Barretje80 het volgende:
fles.. moeten we ook een handdoek meenemen
verwacht dat we die in het hotel wel krijgenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef Barretje80 het volgende:
fles.. moeten we ook een handdoek meenemen
bemoei je er niet meequote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Die moet je sowieso altijd bij je hebben.
Bij voorkeur voorzien van een erop geborduurde "42".
Reken dan gerust op het Ritz-Carltonquote:Op donderdag 1 november 2012 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En trouwens, JIJ hebt geboekt. Ik verwacht een hotel, het is toch geen f*ing jeugdherberg of wat?!
Ken je literatuurklassiekersquote:
Ah joh, we weten wie het zegtquote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, dat vergeet ik soms wel eens ja dat posts snel dubbelzinnig uitgelegd worden
en dan aan MIJ vragen of je handdoeken mee moetquote:Op donderdag 1 november 2012 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Reken dan gerust op het Ritz-Carlton.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Moet ook wel eerlijk zijn...ik ben en voel me ook niet enorm aardig vandaag, dus sorry
Ik lees geen boekenquote:
Nou ik heb geen kriebel aan je hoor. Niet meer dan andersquote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Moet ook wel eerlijk zijn...ik ben en voel me ook niet enorm aardig vandaag, dus sorry
slaap ze cakequote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
Dus ik ga slapen.
x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Euhm dankje?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik heb geen kriebel aan je hoor. Niet meer dan anders
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
we gaan naar een hoStel..Dan vragen we gewoon of de zwervers onder de brug nog wat handdoeken over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gelukkig maar, morgen is het vast weer overquote:Op donderdag 1 november 2012 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
dat mag je ook best wel eens zijn hoor
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Gelukkig maar, morgen is het vast weer over
we gaan naar een hoStel..omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
wat?quote:
we gaan naar een hoStel..Ik zie stapelbedden, een gaarkeuken en HeinikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie stapelbedden, een gaarkeuken en Heiniken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |