zo'w das forsquote:Op donderdag 1 november 2012 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ze even gebeld Bar. We kunnen zelf handdoeken meenemen of voor 6 euro van hunnies huren.
Goed puntje van je
RLY ?!?quote:
Your call sergeantquote:Op donderdag 1 november 2012 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
RLY ?!?
volgende keer gewoon een hotel hoor!
mja.. nu moet ik dus wel mijn hutkoffer meenemenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Your call sergeant
Maar nu dus ff eentje van huis mee
En je kent de boorquote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Your call sergeant
Maar nu dus ff eentje van huis mee
1 seconde las ik kutkofferquote:Op donderdag 1 november 2012 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. nu moet ik dus wel mijn hutkoffer meenemen
mijn kuisheidsgordel gaat ook meequote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn kuisheidsgordel gaat ook mee
Waar het hard van vol isquote:
man ik ben er al een forse tietquote:Op donderdag 1 november 2012 23:42 schreef DaMart het volgende:
Koen, goed dat je er bent.
Dan kan ik gaan slapen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 23:42 schreef DaMart het volgende:
Koen, goed dat je er bent.
Dan kan ik gaan slapen.
als het vol is is ie hard jah..quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:41 schreef Barretje80 het volgende:
mijn kuisheidsgordel gaat ook mee
Doe is normaal johquote:
we kunnen het ook allebei doen he?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Bar ga jij hierheen? http://ritter-sport.de/#/de_DE/berlin/
Dan ga ik wel naar dat Curryworstmuseum dat is 10 minuten lopen daarvan weg
*wijst naar koen!quote:
Dat kan ook jaquote:Op donderdag 1 november 2012 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we kunnen het ook allebei doen he?
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als het vol is is ie hard jah..
you're the guide!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten wel ff kijken, vrijdagmiddag is het nog aardig weer. Praktisch gezien hebben we eigenlijk alleen de zaterdag, en dan wordt het kutweer, vooral na de middag.
En we willen ook nog wel Mauer dinges zien toch? En eoa panorama ding op, de Fernsehturm of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |