ik?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
hoeveel camera's en computers gaan er al mee??
Nja ik heb er wel eentje maar dat is geen mooie foto. Die is vet bewogenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
fles, wil jij een mooie foto maken van de gedächtniskircheals je er toevallig langs komt? toen ik berlijn was ben ik die vergeten te bekijken en dat vond ik zo jammer
dan kan je miss nog een mooie nieuwe maken voor mijquote:Op donderdag 1 november 2012 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik heb er wel eentje maar dat is geen mooie foto. Die is vet bewogen
Nou ja je komt er langs. Je kan hem zien vanaf het perron van Zoo Station.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kan je miss nog een mooie nieuwe maken voor mijals je er toch toevallig langs komt dan he, je hoeft er niet speciaal heen ofzo
ik neem mac air mee en camera..das wel genoeg lijkt mequote:Op donderdag 1 november 2012 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik?
1 tablet
1 foon
1 camcorder
1 cam
Dus 5. De tablet heeft 2 camera's. Jij?
Oh ja ik laat ook mijn telefoon thuisquote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik neem mac air mee en camera..das wel genoeg lijkt me
jajajaj.. die was ik even vergetenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik laat ook mijn telefoon thuis
doen we lekker morgenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:03 schreef Barretje80 het volgende:
moeten we dat nu al doen of doen we dat lekker morgen ?
Half uur. Een Ako. Alternatively: Face the presence of MEquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
hoe lang hebben we eigenlijk op DV?
ik wil eigenlijk nog een boek kopen.. is er daar een bruna op het station ofzo ?
een BOEKquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Half uur. Een Ako. Alternatively: Face the presence of ME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |