Aan wie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We moeten een excuusbrief schrijven.
Witte is ook al heel lang niet meer geweest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Geen VI-fragmenten bij tvdd de laatste tijd
Die stem hequote:
Heb ik minder last van.quote:
Die andere witte wel en Hansie is ook vermakelijk op zijn tijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Witte is ook al heel lang niet meer geweest.
Ook ja. Alles eigenlijk.quote:
Ja, meer zoals haar op www.13ineendozijn.nlquote:
Is bij mij helaas uit het pakket bij mijn digitale boer. Voor de rest hebben ze wel alles in het pakket laten zitten, tot de regionale zender van Swaziland aan toe.quote:
swazilandquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is bij mij helaas uit het pakket bij mijn digitale boer. Voor de rest hebben ze wel alles in het pakket laten zitten, tot de regionale zender van Swaziland aan toe.
Eindelijk zo ver.quote:
Dit komt in de openingspost straks.quote:
Daar was ze!quote:
oud nieuws, ben al 3x gekomenquote:
Schurkt aan tegen een non-item.quote:
quote:
Het is triest idd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
Mathijs doet een lach-of-ik-schiet-gesprek. Bij elk antwoord moet een mop komen.
Ja, beetje genant.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
Mathijs doet een lach-of-ik-schiet-gesprek. Bij elk antwoord moet een mop komen.
Dat laatste neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Lachen ze nou om wat hij zegt of hoe hij praat?
hoe hij praatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Is een lachband.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Zo.quote:
Ja slaat nergens op. Daar hoef je hem niet voor uit te nodigenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef IbanMayo het volgende:
Godver die kut fragmentjes de hele tijd man
what has two thumbs and doesn't give a crapquote:
Het enige grappige aan het gesprekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef IbanMayo het volgende:
Godver die kut fragmentjes de hele tijd man
Aapjeskijken pur sang.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Hij wil gewoon doen en iedereen verwacht tien dijenkletsers per seconde.
Gewaagde uitspraak.quote:
Nou?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
what has two thumbs and doesn't give a crap
Is toch altijd zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op. Daar hoef je hem niet voor uit te nodigen
Hij moet het bij one-liners houden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vond dat stukje van net uit die show idd niks.
Iedereen die naar de Pfaff's kijkt wel.quote:
Het is een Vlaming en die praten zo schattig en dan is alles wat ze zeggen grappig, blijkbaar, als je er ver genoeg vandaan woont.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:15 schreef super_tekkel het volgende:
Waarom zit die kerel daar. Heeft hij iets uigevonden ofzo? Of is het alleen omdat matthijs hem grappig vind
Ik vindtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Valt wel mee toch... Ik vindt het wel prima
Goed zo. Ik haat die cabaretiers die bij elk antwoord grappig proberen te zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef super_tekkel het volgende:
Ze hadden hem niet hoeven te laten komen, hij zegt niks en is alleen in de fragmentjes grappig
Ook niet echt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef super_tekkel het volgende:
Ze hadden hem niet hoeven te laten komen, hij zegt niks en is alleen in de fragmentjes grappig
Of hij lacht er stiekem om omdat hij weet dat dit gigantisch lullige televisie isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vindt hij het niet eens leuk om geinterviewd te worden
Dit ja. Hij wil te graag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Het lijkt alsof Matthijs gewoon geen vragen heeft en eigenlijk verwacht had dat het interview vanzelf zou lopen.
Als vervanger van Pieter Derks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:19 schreef ddx het volgende:
Ze hadden hem misschien beter als tafelheer kunnen neezetten ?
Al zijn grappen zijn niet origineelquote:
ja, best wel een tegenvaller, niet gevat, komt echt voor de talkshow om dingen uit te leggen en niet om grappen te makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef super_tekkel het volgende:
Dentzie. Wat ben je rustig op Fok de laatste tijd.quote:
Het is niet echt hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:21 schreef Bayswater het volgende:
En dat regeert ons land, smeerpijpen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat sommige mensen hier geen gevoel voor humor hebben. jammer. Sterkte!
ja, wat langer de tijd, en grappen ertussen gooien wanneer ie wil, zou beter zijn geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:19 schreef ddx het volgende:
Ze hadden hem misschien beter als tafelheer kunnen neezetten ?
(waren we iig van Claudia verlost)
Was helemaal niet grappig, niet terugkijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef hexje het volgende:
Ik weet niet of ik Lucky terug zal gaan kijken. Jullie vinden die Belg immers ook grappig...
Echt bizar dat ze dat gewoon live op tv zeidenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef Fascination het volgende:
Gaan ze zo zeggen dat ze elkaar hebben afgetrokken en dan P&W vet moeilijk kijken.![]()
![]()
![]()
Yep, maar het zijn dan ook kroeggrappen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef hexje het volgende:
Ik weet niet of ik Lucky terug zal gaan kijken. Jullie vinden die Belg immers ook grappig...
Ok fijn om te weten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef hexje het volgende:
Ze hebben elkaar afgetrokken.quote:
Maar ik ben alweer bezig met mn comeback.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dentzie. Wat ben je rustig op Fok de laatste tijd.
Moet toch kunnen is na 11enquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Echt bizar dat ze dat gewoon live op tv zeiden
Seksuele handeling.quote:
Lijkt mij de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:55 schreef eriksd het volgende:
Is het leuk de uitzending terug te kijken?
Ik vond het stuk over Moszkowicz wel interessant/leuk. Eerste gedeelte is dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:55 schreef eriksd het volgende:
Niet zonder een live-topic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:55 schreef eriksd het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:50 schreef Marcoss het volgende:
Hier te zien:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/10/passie/
Dat kwam eigenlijk met name omdat de amateuristische kut-journalisten Pauw en Witteman het constant over randzaken hadden ipv de inhoud van het regeerakkoord.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, toen ik ze gisteren bij P&W zag zitten dacht ik ook al, ze lijken wel verliefd die twee over dat eerste afspraakje in een restaurant en zo. Vd Pavert zal hetzelfde hebben gedacht.
Heeft hij gelijk in. Ik ben bang dat Moszkowicz vanavond alle ruimte krijgt om zich in de slachtoffer rol te plaatsen.quote:
Het is gewoon abject en infaam.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef Breekfast het volgende:
Heeft hij gelijk in. Ik ben bang dat Moszkowicz vanavond alle ruimte krijgt om zich in de slachtoffer rol te plaatsen.
quote:Journalist Jort Kelder haalt via Twitter nog eens uit naar de 52-jarige Moszkowicz, met wie hij al jaren overhoop ligt. "Exit maffiamaatje. Had al in 2007 moeten gebeuren. Of eerder. En kunnen de media nu eens stoppen met die man serieus te nemen?"
Absoluut! Ik zie het best zitten met deze twee tortelduifjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat kwam eigenlijk met name omdat de amateuristische kut-journalisten Pauw en Witteman het constant over randzaken hadden ipv de inhoud van het regeerakkoord.
Maar liever de verliefdheidschemie van Samsom en Rutte dan de verzuurdheid van Balkenende en Bos.
Wat overigens onzin was. Ze waren absoluut niet kritiekloos, en Jort huichelt ook met z'n 'dit is geen persoonlijke vete', dat is het natuurlijk wel.quote:
Ja zoietsquote:
Voor je kijken doorlopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |