SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
Plaatjes voor afgevallen dates:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw![]()
Ze hadden beter 's nachts dr koffers kunnen inpakken en dan 's ochtends de deur uitzetten en sloten veranderen.... Actie.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Mooi als Aad nu toch voor die ander kiest
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Aad heeft zeker nooit Dycke en dinges gezien
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Nou hoop ik dat zij hem kan verstaan......Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
dit wordt jankenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:
Kak, nu loop ik achter op jullie. Stomme telefoon
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
MIJ GEVOELES
Nou nou..quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Poeke het volgende:
Wat erg dit. Kutwijf die Jeanet dat ze erbij zit.![]()
Aad draagt de koffer naar beneden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ze praat net zo traag als Jurjen
Godver ze is veel liever dan Jeannet
Zou ie dan wel normaal pratenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Cee het volgende:
Als dit een broodnuchtere Aad is wil ik weten hoe die klinkt als ie dronken is.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Cee het volgende:
Als dit een broodnuchtere Aad is wil ik weten hoe die klinkt als ie dronken is.![]()
![]()
Ik zei het toch, aldus Jeanette
nou hoppa, ketsen maar nu dan!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Vind ik wel.. ze had zich even terug kunnen trekken.quote:Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven![]()
Ja, zonder Jeannet's geruzie had ie 't lekker laten hangen, die jeukende gevoelus van 'm. Triest.quote:![]()
![]()
Aan deze scene hoeft LuckyTV niks meer te doen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:quote:![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Is wellicht in overleg gegaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef Poeke het volgende:
[..]
Vind ik wel.. ze had zich even terug kunnen trekken.![]()
wat een misselijk wijf is dat toch die Jeanetteen Aad kan de boom in, dat gaat nooit lang goed, Aad de betweter en jeanette de dwingeland
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef slangpie het volgende:
lekker asociaal kauwgom kauwen, alsof die uit de stad komt![]()
![]()
Toverheksquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
wat een misselijk wijf is dat toch die Jeanetteen Aad kan de boom in, dat gaat nooit lang goed, Aad de betweter en jeanette de dwingeland
![]()
![]()
Die kinderen weten het ook niet.....
Hij moet ze dan maar allebei nemen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Denk dat als Aad op Jeannet duikt dat ie in 30 seconden klaar is. Lijkt me wel zo'n type.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Bluhh tongen met Aad, ik heb echt een onderbuikgevoel dat ie uit z'n muil stinkt. Naar sate![]()
Swaen promopraat...
Is die oudtse zoon homo ofzo, dat ie Swaen kiest
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Dat wordt nog oorlogquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
Heerlijk die kinderen, goudeerlijk en hart op de tong.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
dus datquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Bluhh tongen met Aad, ik heb echt een onderbuikgevoel dat ie uit z'n muil stinkt. Naar sate
That's all folks!![]()
God Heks ik hou van jequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Heksieeee!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
Gave vent????
Wat zien die vrouwen wat wij niet zien?
Zij is wel lief trouwens.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Tering, die is wel snel tevreden zeg.
"Lieve houding".... over Aad, de ex-kampbeul van Westerbork.Haters everywhere but I don't really care.![]()
of hij bindt haar uren vast in zijn kelderquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat als Aad op Jeannet duikt dat ie in 30 seconden klaar is. Lijkt me wel zo'n type.
nerovetsrethca![]()
Linda
Jaa.. ik zou het daar geen uur uithoudenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Roos![]()
![]()
LLig jij ook gestrekt om die enge Aad![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef matthijst het volgende:
Tering, die is wel snel tevreden zeg.
"Lieve houding".... over Aad, de ex-kampbeul van Westerbork.
Linda doet alsof ze al gaan trouwen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Linda was echt de betere
'Ja sorry, maar het zijn mijn gevoelens en ik krijg 'm ff een stukkie nie omhoog.'quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef slangpie het volgende:
[..]
of hij bindt haar uren vast in zijn kelder![]()
Linda, vergeet niet effe z'n banden nog lek te steken en z'n hond een reep chocola te geven voordat je wegrijdt.![]()
![]()
Linda krijgt heus nog post
wil een livestream op dat enge stel...24 uur dag en nachtquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Ja sorry, maar het zijn mijn gevoelens en ik krijg 'm ff een stukkie nie omhoog.'
op een of andere manier doet mij aad denken aan die gast die zn dochter jaren lang opsloot in oostenrijk ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Ja sorry, maar het zijn mijn gevoelens en ik krijg 'm ff een stukkie nie omhoog.'
nerovetsrethca![]()
Het is onvoorstelbaarlabielo
Aad verheugd zich op de eerste nacht met Jeannet. Hij staat al 48 jaar droog dus het zal er wel in poedervorm uitkomen !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fritzl?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef slangpie het volgende:
[..]
op een of andere manier doet mij aad denken aan die gast die zn dochter jaren lang opsloot in oostenrijk ofzo![]()
of per litersquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Aad verheugd zich op de eerste nacht met Jeannet. Hij staat al 48 jaar droog dus het zal er wel in poedervorm uitkomen !
nerovetsrethca![]()
Alles in elkaar laten vloeien creepyGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Gadverdammequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Aad verheugd zich op de eerste nacht met Jeannet. Hij staat al 48 jaar droog dus het zal er wel in poedervorm uitkomen !![]()
![]()
Met z'n distel in haar klaproosquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Aad verheugd zich op de eerste nacht met Jeannet. Hij staat al 48 jaar droog dus het zal er wel in poedervorm uitkomen !
MissJquote:![]()
![]()
nou nu weer verder met Aadiseenengevent
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Aad verheugd zich op de eerste nacht met Jeannet. Hij staat al 48 jaar droog dus het zal er wel in poedervorm uitkomen !![]()
Niet de hondquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Linda, vergeet niet effe z'n banden nog lek te steken en z'n hond een reep chocola te geven voordat je wegrijdt.
weet niet hoe die gast meer heettequote:
misschien is dit wel iets te extreem van mij
nerovetsrethca![]()
Willem
hihihihiquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Willem moet die ene kiezen uit Delft ofzo
Verdomme ik kreeg een visioen van liters beschimmeld zaad en een naakte Aadquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jurjen doet me aan Pim Fortuin denken, die ogen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Willem met zijn sneren over Klaas
Had die Aad allang met een bijl te llijf gegaan en onder zijn distels begraven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jaa.. ik zou het daar geen uur uithouden
Linda verdiend een hele leuke vent en een fijn leven lijkt me een zachtaardig iemandOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Jullie commentaar
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Lukt me gelukkig niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verdomme ik kreeg een visioen van liters beschimmeld zaad en een naakte Aad![]()
That's all folks!![]()
Die ogen ja dat zal het zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Jurjen doet me aan Pim Fortuin denken, die ogen.![]()
Vuig kreng.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verdomme ik kreeg een visioen van liters beschimmeld zaad en een naakte Aad![]()
![]()
![]()
no shit!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Jurjen doet me aan Pim Fortuin denken, die ogen.know'm sayin?
word? word.![]()
"Ver-gis u niet, ik word de nieu-we mi-ni-ster pre-si-dent".Haters everywhere but I don't really care.![]()
Tijdbom in de koelkastquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wachtte al op die reactie.Oké, niet de hond. Heeft ie nog een kat?
Ja, ik zat me al een tijd suf te piekeren aan wie hij me deed denken.quote:[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
waarom moet iwaarom moet ik altijd in plaatjes denken ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
nerovetsrethca![]()
Oh, wat is Zwaan toch weer heeeeerlijk actief en opgewekt op de vroege morgen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Niet alleen zijn dochter, maar al de meisjes in zijn dorpquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef slangpie het volgende:
[..]
op een of andere manier doet mij aad denken aan die gast die zn dochter jaren lang opsloot in oostenrijk ofzo
En bedankt Lutquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Of hoe hij praat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik zat me al een tijd suf te piekeren aan wie hij me deed denken.![]()
![]()
Dank je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Gort het volgende:
[..]
Een naakte Jeannet? Met een kale kano?
That's all folks!![]()
Is dit nou een ruzie? Oh nee, ze lachen. Want alles is heerlijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die serieuze blik van Zwaeaen
gvd, ik moet altijd in plaatjes denkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Gort het volgende:
[..]
Een naakte Jeannet? Met een kale kano?is niet leuk
nerovetsrethca![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Gort het volgende:
[..]
Een naakte Jeannet? Met een kale kano?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef marcodej het volgende:
Oh, wat is Zwaan toch weer heeeeerlijk actief en opgewekt op de vroege morgen.ook gemaakt, vind het een mens van niks Swaen kleef aan
Niemand denkt dat hij of zij weg moet. Behalve meisjes van Henk
Die overalls staan nou niet bepaald sexy bij de vrouwen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan ook, ook die twinkeling vooral, een beetje ondeugende diepte in die ogen.quote:[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Swaen is mannelijker dan Jurjen en Klaas samen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Serieus?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Cardozo het volgende:
[..]
'Ik ga er van uit dat ik je altijd kan melken!' Zoiets.![]()
![]()
Maar dan zonder je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Cardozo het volgende:
[..]
'Ik ga er van uit dat ik je altijd kan melken!' Zoiets.![]()
Ik krijg zo'n jeuk van Willem
Willem praat tegen een pratend hoofd."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nee manquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Cardozo het volgende:
[..]
'Ik ga er van uit dat ik je altijd kan melken!' Zoiets.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik loop een paar minuten achter, maar wat is die Swaen akelig actief zeg.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Tering, best een aardige gast die Jurjen, maar zou er zoooooooooooooooooooooooooooooooooo moe van worden. Wat een slome.Haters everywhere but I don't really care.![]()
"Dit land is het zat. C'est ca!", aldus Jurjen na weer een mislukte oogst."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
T r a g e h a r r y
hahahahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef marcodej het volgende:
"Dit land is het zat. C'est ca!", aldus Jurjen na weer een mislukte oogst.
know'm sayin?
word? word.![]()
Zielig voor Aad en Jeannet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef Tinusje88 het volgende:
Kan Yvon niet een driehoeksverhouding met Aad en Jeannet aangaan?![]()
Ik bedoelde het eigenlijk ook in die trant, maar dan vind ik het nog steeds misplaatst. Je zet iemand een beetje voor schut zo.quote:![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef marcodej het volgende:
"Dit land is het zat. C'est ca!", aldus Jurjen na weer een mislukte oogst.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Nee dat is die anderequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef matthijst het volgende:
Deze dude is net uit de kast en open voor elk kontgat.know'm sayin?
word? word.![]()
Dan hoorde ik het toch goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Chai het volgende:
Wilma zou het heel fijn vinden als hij haar neemt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Wat?
![]()
Ach.... Klaas???
Dat had ik niet verwacht.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Hahaha
Jurjen heeft een Mart Smeets-blouse aan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Pim kan in een toneelstuk over Pim gaan spelen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Please Jurjen, zeg nog even "At your service" of "Ik had er zin an" voordat je voorgoed uit ons leven wegrijdt.![]()
![]()
Hartstikke jammer voor de mensen thuis, in het land, het parlement en Europa, maar ook voor de majesteit en Barack Obama.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ja die is net zo saai als Willemquote:
Ik ook, tot hij hem zwaar op de bakkes paktequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat er kwam: Klaas ik vind jou heeeel erg leuk, maar ik kies toch voor jurjen
Ik wacht iedere keer op die kuthondjes die om de hoek komen rennenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Please Jurjen, zeg nog even "At your service" of "Ik had er zin an" voordat je voorgoed uit ons leven wegrijdt.A mind with a heart of it's own![]()
Willem liet er geen gras over groeien. Hij twijfelde toch minder dan het leek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Cardozo het volgende:
Wat ongelofelijk pijnlijk. Jurjen zit als een braaf schooljongetje naast twee hitsige pubers.
Die heeft dan toch geen moeite met kiezen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Please Jurjen, zeg nog even "At your service" of "Ik had er zin an" voordat je voorgoed uit ons leven wegrijdt.ik lach hardop
know'm sayin?
word? word.![]()
dacht ik ook niet verwachtquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat er kwam: Klaas ik vind jou heeeel erg leuk, maar ik kies toch voor jurjenOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
dat had ik ook verwacht hjaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat er kwam: Klaas ik vind jou heeeel erg leuk, maar ik kies toch voor jurjenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Of een taart in zijn gezicht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wacht iedere keer op die kuthondjes die om de hoek komen rennen![]()
![]()
Ze zien het ook nooit aankomen
Zal ie gevraagd hebben of ie van kontneuken houdt ? Toch belangrijk als je homo bent lijkt me.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
DAt dacht ik ook. Dat hij eerst Klaas nog wat wilde oppeppen om daarna te zeggen dat hij Jurjen zou kiezen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat er kwam: Klaas ik vind jou heeeel erg leuk, maar ik kies toch voor jurjenNiets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ja, met dat handje uit die auto.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Please Jurjen, zeg nog even "At your service" of "Ik had er zin an" voordat je voorgoed uit ons leven wegrijdt.
"Dag Willem en Klaas!"at your service!
zo Willem neemt Jurjen nog even op de valreepThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
En als afscheid duwt Klaas nog even een taart in Jurjen's gezicht.
'Op naar de 0 relaties!'"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Alleen joni en fiona twijfelen.. wilma denkt ook dat ze het wordt
Dat vroeg ik net ook afquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Zal ie gevraagd hebben of ie van kontneuken houdt ? Toch belangrijk als je homo bent lijkt me.Of bottom of top ofzo
![]()
Om een of andere reden zie Klaas er uiteindelijk vandoor gaan met Jurjen.A mind with a heart of it's own![]()
Brokebackpack mountain.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
En zo gaat hij backpakkend op zoek naar geluk.![]()
![]()
Die Willem verkeerde keus jammer dan volgend jaar maar weer meedoen aan BZVOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef marcodej het volgende:
En als afscheid duwt Klaas nog even een taart in Jurjen's gezicht.
'Op naar de 0 relaties!'
know'm sayin?
word? word.![]()
Ze wilden ons toch nog één verrassing gevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Hier is waarschijnlijk heel goed in geknipt en geplakt.
Henk heeft al eerder een meisje uit haar lijden verlost.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Zo, vier zinnen en vier clichés achter elkaar. En dat alleen al in de vooruitblik."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Wilskracht het volgende:
Henk heeft al eerder een meisje uit haar lijden verlost.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
ffffuuuhuuuu nog een week wachten!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef matthijst het volgende:
Jurjen gaat ff in de bosjes staan rukken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Jeanettes dochters denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Waar waren die twee chickiebomba's van bij Aad en Jeanette?![]()
dochters van sjenetquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Waar waren die twee chickiebomba's van bij Aad en Jeanette?![]()
Dochtersquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Waar waren die twee chickiebomba's van bij Aad en Jeanette?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Net als een echte slak draagt Jurjen zijn huisje op zijn rug."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat vonden we er nou van? Eigenlijk weer een uitzending van niks. Maar TOT VOLGENDE WEEK dan maar weer. Like the suckers we are.![]()
![]()
nou kijken wat er volgende week weer gaat gebeuren
Tis echt het slechtste seizoen sinds het begin IMOquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Wat vonden we er nou van? Eigenlijk weer een uitzending van niks. Maar TOT VOLGENDE WEEK dan maar weer. Like the suckers we are.![]()
![]()
True, het is maar goed dat deze reeks er is. Dan zit ik toch regelmatig te schateren van de gemaakte opmerkingenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Wat vonden we er nou van? Eigenlijk weer een uitzending van niks. Maar TOT VOLGENDE WEEK dan maar weer. Like the suckers we are.
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: