weet niet hoe die gast meer heettequote:
hihihihiquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Aad verheugd zich op de eerste nacht met Jeannet. Hij staat al 48 jaar droog dus het zal er wel in poedervorm uitkomen !
Verdomme ik kreeg een visioen van liters beschimmeld zaad en een naakte Aadquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Aad verheugd zich op de eerste nacht met Jeannet. Hij staat al 48 jaar droog dus het zal er wel in poedervorm uitkomen !
Had die Aad allang met een bijl te llijf gegaan en onder zijn distels begraven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jaa.. ik zou het daar geen uur uithouden
Lukt me gelukkig niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verdomme ik kreeg een visioen van liters beschimmeld zaad en een naakte Aad![]()
![]()
Die ogen ja dat zal het zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Jurjen doet me aan Pim Fortuin denken, die ogen.
Vuig kreng.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verdomme ik kreeg een visioen van liters beschimmeld zaad en een naakte Aad![]()
![]()
no shit!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Jurjen doet me aan Pim Fortuin denken, die ogen.
Tijdbom in de koelkastquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wachtte al op die reactie.Oké, niet de hond. Heeft ie nog een kat?
Ja, ik zat me al een tijd suf te piekeren aan wie hij me deed denken.quote:
waarom moet ik altijd in plaatjes denken ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |