wil een livestream op dat enge stel...24 uur dag en nachtquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Ja sorry, maar het zijn mijn gevoelens en ik krijg 'm ff een stukkie nie omhoog.'
op een of andere manier doet mij aad denken aan die gast die zn dochter jaren lang opsloot in oostenrijk ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Ja sorry, maar het zijn mijn gevoelens en ik krijg 'm ff een stukkie nie omhoog.'
Fritzl?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef slangpie het volgende:
[..]
op een of andere manier doet mij aad denken aan die gast die zn dochter jaren lang opsloot in oostenrijk ofzo
of per litersquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Aad verheugd zich op de eerste nacht met Jeannet. Hij staat al 48 jaar droog dus het zal er wel in poedervorm uitkomen !
Gadverdammequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Aad verheugd zich op de eerste nacht met Jeannet. Hij staat al 48 jaar droog dus het zal er wel in poedervorm uitkomen !
Met z'n distel in haar klaproosquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
MissJquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Niet de hondquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Linda, vergeet niet effe z'n banden nog lek te steken en z'n hond een reep chocola te geven voordat je wegrijdt.
weet niet hoe die gast meer heettequote:
hihihihiquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Verdomme ik kreeg een visioen van liters beschimmeld zaad en een naakte Aadquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Had die Aad allang met een bijl te llijf gegaan en onder zijn distels begraven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jaa.. ik zou het daar geen uur uithouden
Lukt me gelukkig niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verdomme ik kreeg een visioen van liters beschimmeld zaad en een naakte Aad![]()
![]()
Die ogen ja dat zal het zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Jurjen doet me aan Pim Fortuin denken, die ogen.
Vuig kreng.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verdomme ik kreeg een visioen van liters beschimmeld zaad en een naakte Aad![]()
![]()
no shit!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Jurjen doet me aan Pim Fortuin denken, die ogen.
Tijdbom in de koelkastquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wachtte al op die reactie.Oké, niet de hond. Heeft ie nog een kat?
Ja, ik zat me al een tijd suf te piekeren aan wie hij me deed denken.quote:
waarom moet ik altijd in plaatjes denken ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Niet alleen zijn dochter, maar al de meisjes in zijn dorpquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef slangpie het volgende:
[..]
op een of andere manier doet mij aad denken aan die gast die zn dochter jaren lang opsloot in oostenrijk ofzo
En bedankt Lutquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Of hoe hij praat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik zat me al een tijd suf te piekeren aan wie hij me deed denken.
Dank je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Gort het volgende:
[..]
Een naakte Jeannet? Met een kale kano?
gvd, ik moet altijd in plaatjes denkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Gort het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Gort het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef marcodej het volgende:
Oh, wat is Zwaan toch weer heeeeerlijk actief en opgewekt op de vroege morgen.
Kan ook, ook die twinkeling vooral, een beetje ondeugende diepte in die ogen.quote:
Serieus?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Cardozo het volgende:
[..]
'Ik ga er van uit dat ik je altijd kan melken!' Zoiets.
Maar dan zonder je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Nee manquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Cardozo het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef marcodej het volgende:
"Dit land is het zat. C'est ca!", aldus Jurjen na weer een mislukte oogst.
Zielig voor Aad en Jeannet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef Tinusje88 het volgende:
Kan Yvon niet een driehoeksverhouding met Aad en Jeannet aangaan?
Ik bedoelde het eigenlijk ook in die trant, maar dan vind ik het nog steeds misplaatst. Je zet iemand een beetje voor schut zo.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef marcodej het volgende:
"Dit land is het zat. C'est ca!", aldus Jurjen na weer een mislukte oogst.
Nee dat is die anderequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef matthijst het volgende:
Deze dude is net uit de kast en open voor elk kontgat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |