quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Bluhh tongen met Aad, ik heb echt een onderbuikgevoel dat ie uit z'n muil stinkt. Naar sate
Dat wordt nog oorlogquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
wat een misselijk wijf is dat toch die Jeanetteen Aad kan de boom in, dat gaat nooit lang goed, Aad de betweter en jeanette de dwingeland
dus datquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Bluhh tongen met Aad, ik heb echt een onderbuikgevoel dat ie uit z'n muil stinkt. Naar sate
God Heks ik hou van jequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
wat een misselijk wijf is dat toch die Jeanetteen Aad kan de boom in, dat gaat nooit lang goed, Aad de betweter en jeanette de dwingeland
Heksieeee!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
of hij bindt haar uren vast in zijn kelderquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat als Aad op Jeannet duikt dat ie in 30 seconden klaar is. Lijkt me wel zo'n type.
Jaa.. ik zou het daar geen uur uithoudenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Roos![]()
![]()
LLig jij ook gestrekt om die enge Aad
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef matthijst het volgende:
Tering, die is wel snel tevreden zeg.
"Lieve houding".... over Aad, de ex-kampbeul van Westerbork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |