Dan hoorde ik het toch goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Chai het volgende:
Wilma zou het heel fijn vinden als hij haar neemt.
quote:
Ja die is net zo saai als Willemquote:
Ik ook, tot hij hem zwaar op de bakkes paktequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat er kwam: Klaas ik vind jou heeeel erg leuk, maar ik kies toch voor jurjen
Ik wacht iedere keer op die kuthondjes die om de hoek komen rennenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Please Jurjen, zeg nog even "At your service" of "Ik had er zin an" voordat je voorgoed uit ons leven wegrijdt.
Willem liet er geen gras over groeien. Hij twijfelde toch minder dan het leek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Cardozo het volgende:
Wat ongelofelijk pijnlijk. Jurjen zit als een braaf schooljongetje naast twee hitsige pubers.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Please Jurjen, zeg nog even "At your service" of "Ik had er zin an" voordat je voorgoed uit ons leven wegrijdt.
dacht ik ook niet verwachtquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat er kwam: Klaas ik vind jou heeeel erg leuk, maar ik kies toch voor jurjen
dat had ik ook verwacht hjaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Of een taart in zijn gezicht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wacht iedere keer op die kuthondjes die om de hoek komen rennen
DAt dacht ik ook. Dat hij eerst Klaas nog wat wilde oppeppen om daarna te zeggen dat hij Jurjen zou kiezen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Ja, met dat handje uit die auto.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Dat vroeg ik net ook afquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Zal ie gevraagd hebben of ie van kontneuken houdt ? Toch belangrijk als je homo bent lijkt me.
Brokebackpack mountain.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
En zo gaat hij backpakkend op zoek naar geluk.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef marcodej het volgende:
En als afscheid duwt Klaas nog even een taart in Jurjen's gezicht.
'Op naar de 0 relaties!'
Ze wilden ons toch nog één verrassing gevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Hier is waarschijnlijk heel goed in geknipt en geplakt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Wilskracht het volgende:
Henk heeft al eerder een meisje uit haar lijden verlost.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef matthijst het volgende:
Jurjen gaat ff in de bosjes staan rukken.
Jeanettes dochters denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Waar waren die twee chickiebomba's van bij Aad en Jeanette?
dochters van sjenetquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Dochtersquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Tis echt het slechtste seizoen sinds het begin IMOquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Wat vonden we er nou van? Eigenlijk weer een uitzending van niks. Maar TOT VOLGENDE WEEK dan maar weer. Like the suckers we are.
True, het is maar goed dat deze reeks er is. Dan zit ik toch regelmatig te schateren van de gemaakte opmerkingenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Wat vonden we er nou van? Eigenlijk weer een uitzending van niks. Maar TOT VOLGENDE WEEK dan maar weer. Like the suckers we are.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |