Dat is enkel als er ook film gekeken is!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:36 schreef Silenus het volgende:
Een knipoog betekent dat je geneukt hebt, weten jullie dat dan niet?
Filmpje kijken staat gelijk aan neuken!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien hij het niet doet
[..]
Dat is enkel als er ook film gekeken is!
Dus niet over haar gezellige weekend gesproken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik vroeg het mij gewoon af... een andere dame had namelijk ook een fijn weekend gehaden stuurde dus gister het bericht dat ze "een speciaal iemand" ontmoet had... Dus ja, dan snap je dat ik weinig zin in nog een keer zo'n bericht te ontvangen... Kan ik beter mijn energie stoppen in dames die WEL oprecht interesse hebben en niet jan en alleman afwerken tijdens hun zoektocht.
Vandaar.
Uiteraard heb ik daar naar geïnformeerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dus niet over haar gezellige weekend gesproken?
En toen vertelde ze over haar 'speciale iemand' of had ze een gewoon leuk weekend gehad en daarnaast nog iemand otnmoet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik daar naar geïnformeerd.Ik schrijf ook niemand af.
Nee, dat was een anderquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toen vertelde ze over haar 'speciale iemand' of had ze een gewoon leuk weekend gehad en daarnaast nog iemand otnmoet?
Je bent toch niet van het type; oeverloos blijven lullen over van alles en maar niet tot afspreken komen... toch? Als je een idee van klik heb; afspreken voor een date. Dat gewacht en gedraai heeft nog nooit een date goed gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik vroeg het mij gewoon af... een andere dame had namelijk ook een fijn weekend gehaden stuurde dus gister het bericht dat ze "een speciaal iemand" ontmoet had... Dus ja, dan snap je dat ik weinig zin in nog een keer zo'n bericht te ontvangen... Kan ik beter mijn energie stoppen in dames die WEL oprecht interesse hebben en niet jan en alleman afwerken tijdens hun zoektocht.
Vandaar.
Beter opletten als je mijn posts volgt... Ik spreek het liefst zsm af... maar deze dames helaas niet....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je bent toch niet van het type; oeverloos blijven lullen over van alles en maar niet tot afspreken komen... toch? Als je een idee van klik heb; afspreken voor een date. Dat gewacht en gedraai heeft nog nooit een date goed gedaan.
Eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef TheArt het volgende:
Knuz bevalt me tot nu toe echt uitstekend. Zelf een paar berichtjes gehad van leuke meiden, zelf 2 een berichtje gestuurd en nog leuk bericht terug ook. Met 1 ben ik inmiddels overgestapt op Whatsapp omdat het contact zo leuk was
Waarom RP als Knuz hetzelfde werkt en je daar veel meer mee kan.
Ok. Je kan mij niet verwijten niet alles bij te lezen. Soms gaat er in één avond een compleet topic doorheen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beter opletten als je mijn posts volgt... Ik spreek het liefst zsm af... maar deze dames helaas niet....
Ik vind deze instelling dus gewoon echt niet kunnen hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ok. Je kan mij niet verwijten niet alles bij te lezen. Soms gaat er in één avond een compleet topic doorheen.
Het komt door mijn vriendin. Die wil ook opeens tijd enzo... en dan komt ze met hele goede overtuigende non verbale argumenten.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind deze instelling dus gewoon echt niet kunnen he
Wat maakt een gesprek spannend voor jou dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:09 schreef luckass het volgende:
Weer een one-liner gekregen. Gesprek is nog niet heel spannend.
"Wat je aan?.. *wink wink* "quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat maakt een gesprek spannend voor jou dan?
Wat bedoel je daarmee? Heb je iemand anders ontmoet?quote:
Oeh! Zullen we verder gaan met DMquote:
Dat soort dingen vragen.. dan later ga je zeker ook vragen "mag ik je kussen?" .. "mag ik je hier aanraken?"quote:
Ik weet even niet hoe dit bedoeld wordt, ga maar uit van het positievequote:Waarom woon je daar?
Ze woont zelf in de grote stad 10km verderop, ik kan me het negatieve beeld wel voorstellenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Haha ik zou t eerder negatief zien.. mezelf kennende
Ik vind het zelf geen kutdorp, woon hier al sinds mijn 9e. Ben in 10 minuten in Amsterdam en woon rustig. Bussen rijden 's nachts ook nog goed als het echt moet. Verder heb ik een leaseauto dus tsjahquote:
Omdat ik mijn eigen huis niet kan betalen en dus noodgedwongen bij ze inwoon bedoel je toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef Dizorn het volgende:
Zeg dat je er moet wonen omdat je vlakbij de 3 kinderen moet wonen die je met je ex verwekt hebt.
gegarandeerd prijs! ""
Dat is inderdaad ergerlijk, want of iemand nou een stijlfout maakt in bijzonder archaïsch taalgebruik of gewoon voor geen meter kan schrijven maakt nogal een verschil. Als je hierover zou vallen ben je wel een enorme azijnpisserquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:53 schreef eefje801 het volgende:
Toevoeging: Oeh..wat erger ik mezelf soms aan mijn eigen kritische houding. Hij schrijft dat hij als hobby boeken schrijft, welke in eigen beheer zijn uitgegeven.. Okee, ga er niet over vallen.
Context...een schrijver hé..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ergerlijk, want of iemand nou een stijlfout maakt in bijzonder archaïsch taalgebruik of gewoon voor geen meter kan schrijven maakt nogal een verschil. Als je hierover zou vallen ben je wel een enorme azijnpisser
Hoe bedoel je dat? Als je opnieuw inlogt of als je opnieuw inschrijft?quote:Klopt inderdaad echt dat zodra je daar weer bent er opeens weer berichtjes komen (als vrouw, I know) Maar eens even bekijken dan.
bedoelde ook een berichtje of driequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:43 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Als je opnieuw inlogt of als je opnieuw inschrijft?
Eerste 2 dagen had ik daar 20 berichtjes, maar de 2 weken daarna maar 3 berichtjes, wordt voor mij ook wel weer eens tijd voor een berichtenboost dus.
Ha ha, nou ik vind drie wel genoeg eigenlijk. Maar ik heb ook keurig een hartje gestuurd en een emailadres gekregen dus dat is mooi in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:47 schreef Moogwai10 het volgende:
Ohw oke, tja, daar doe ik het niet voor natuurlijk.
Dan zelf maar weer eens wat berichtjes gaan spammen.
Ha haquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Kom volgens mij trouwens net je profiel tegen bij RP, iets met Dean Koontz, Tess Gerritsen enzo.
Bedankt voor je berichtjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Kom volgens mij trouwens net je profiel tegen bij RP, iets met Dean Koontz, Tess Gerritsen enzo.
Zoekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 wilt ook weer eens een leuke date....
En nu maar hopen dat je ze niet door elkaar gaat halenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dinsdag een date en donderdag een date. Gaat een leuke week worden.
Met dezelfde?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dinsdag een date en donderdag een date. Gaat een leuke week worden.
Wel een hele omslag vergeleken bij je eerdere enthousiasme. Ze was verlegen? Jammer en op naar de volgende dan maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef Blue_note het volgende:
Nou, de vermoedens zijn bevestigd. Was van mijn kant heel wenig klik zeg maar. Moest er vanaf moment 1 aan trekken. Ze vertelde maar moeilijk.
En op de foto's zag ze er leuker uit helaas !
Maandag een nieuwe date met een meisje waar ik 15 jaar geleden eens mee heb gezoend!
Nou, terugsturen dat je haar best aardig vond maar dat het voor jou helaas hier bij gaat blijven dan maar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef Blue_note het volgende:
Krijg net een sms van mn date dat ze het heel gezellig vond
Dat lijkt me welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou, terugsturen dat je haar best aardig vond maar dat het voor jou helaas hier bij gaat blijven dan maar?
Nou maak je mij wel nieuwsgierig wat je dan hebt ingevuld, neem je het graag nauw?.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:28 schreef hancock88 het volgende:
Zit ik nu dus net een test op gayparship in te vullen. Krijg ik de optie of ik dingen niet te nauw neem. lag echt dubbel van het lachen.
Gaan jij en Silenus nou nog daten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:32 schreef Andromache het volgende:
eerlijk gezegd heb ik/nog weinig gedaan met e-matching. beetje koudwatervrees
ben eigenlijk nog steeds bezig met het invullen van de testen. Nog niet echt gekeken of er interessante mannen op zitten. Maar om ff duidelijk te scheppen, ik heb ingevuld `het af en toe niet al te nauw te nemen´quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nou maak je mij wel nieuwsgierig wat je dan hebt ingevuld, neem je het graag nauw?.
En...is het wat dat gayparship? Zijn er nog niet zoveel die daar hier wat over geschreven hebben. So spill the beans?!
Klinkt goed! Het loopt goed met de dates hier de laatste tijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:39 schreef Fortitude het volgende:
Nu begint het bij mij op paiq wat beter te lopen. Ik ben nooit met iemand tegelijk online, na 11 uur is blijkbaar niet zo'n goede tijd.Hier en daar nog wel wat kunnen chatten en met eentje heb ik in ieder geval een hele goede klik. Net wat te weinig gepraat om date te plannen. Vervolgens missen we elkaar natuurlijk weer, maar zij laat wel weten dat ze het jammer vond dat ze mij net miste.
Vanavond maar wat zitten niksen want het gaat weer een aardig druk weekend worden. Dus ik maar een stapeltje foto's beoordelen. De leukste van allemaal was al meer dan 2 weken niet online geweest. Ik toch maar een oneliner sturen. 15sec later was ze mijn contact. Vervolgens 2 uur gechat en de date staat voor volgende week vrijdag.
Ah okee, dat kan natuurlijk. Goed dat je het wel gelijk laat weten aan haar. Aha, wel serieuze interesse in of meer scharrelmateriaal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Blue_note het volgende:
Ja ze was mijn type in ieder geval niet. Foto's waren veel vlotter. Nee niks voor mij!
Maandagmiddag volgende! Maar is niet echt een officiële date, ligt namelijk nogal moeilijk! Maar we hebben altijd een zwak voor elkaar gehad alleen waren we nooit vrijgezel op dezelfde momenten.
Hoe staat het bij jou dan, nog leuke nieuwe contacten opgedaan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Het loopt goed met de dates hier de laatste tijd
Oude date in de koelkast maar wel vandaag een paar leuke berichtjes op RPquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe staat het bij jou dan, nog leuke nieuwe contacten opgedaan?
Was dat de date waar je laatst een paar dagen bij bleef? En hoezo in de koelkast?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oude date in de koelkast maar wel vandaag een paar leuke berichtjes op RP
En bij jou?
Mijn date is officieel weer single...nu moet ze nog het huis uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oude date in de koelkast maar wel vandaag een paar leuke berichtjes op RP
En ben jou?
Ze?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn date is officieel weer single...nu moet ze nog het huis uit
En dan al die andere obstakels nog zien te overwinnen. Voorlopig maar even op andere dingen focussen dan daten en gewoon genieten van wat er nu te genieten valt.
Ja die inderdaad. Hmm ja, weet het zelf eigenlijk ook niet. Allebei een beetje cold feet denk ik maar ook beide om andere redenen. Zit denk ik nog wel een staartje aan. Hebben wel contact.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat de date waar je laatst een paar dagen bij bleef? En hoezo in de koelkast?
Ok dan, spannend allemaal! Blijven jullie daten? Dat zeker doen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn date is officieel weer single...nu moet ze nog het huis uit
En dan al die andere obstakels nog zien te overwinnen. Voorlopig maar even op andere dingen focussen dan daten en gewoon genieten van wat er nu te genieten valt.
Hehe, je kan het op meerdere manieren lezen.quote:
Kom je er nog uit met al die vragen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:51 schreef hancock88 het volgende:
En we blijven lachen:
Bij welke huiskamertemperatuur voelt u zich het prettigst?
A: Lekker warm (21° C of nog warmer).
B: Liever koel (19 °C of iets minder).
We blijven elkaar wel zien ja...en dan maar kijken waar het schip strandt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ok dan, spannend allemaal! Blijven jullie daten? Dat zeker doen!
Nou enigzins wat bij irriteert is altijd al die vragen. Nou of dat psychologisch profiel nu echt helpt ik weet het niet hahahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kom je er nog uit met al die vragen?Toch fijn dat je straks een uitgebreid psychologisch profiel van jezelf hebt
Altijd een goede insteek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
We blijven elkaar wel zien ja...en dan maar kijken waar het schip strandt.
Zitten er nog echt leuke nieuwe contacten tussen bij jou?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Altijd een goede insteek.
Ja, best leuke types en uit de buurt, ook wel eens leuk. Daarbij ook nog eens lange mannen, wat wil je nog meerIk ga wel een beetje contacten via de mail en zie verder met oude date wel hoe het loopt.
Wat nou als ik van 20c hou? :/quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:51 schreef hancock88 het volgende:
En we blijven lachen:
Bij welke huiskamertemperatuur voelt u zich het prettigst?
A: Lekker warm (21° C of nog warmer).
B: Liever koel (19 °C of iets minder).
ha haquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Lange mannenIk kom ze maar niet tegen
Daar zat ik ook al een tijdje mee. Maar heb toch besloten om voor B te kiezen hahaha. Meestal staat hij bij mij maar op de 19 graden. Maar ik vond het ook al een vage vraag.quote:
Wat houdt die 8.4 in (zie dat de paiq lay-out nogal veranderd is...)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:17 schreef Taexon het volgende:
Btw die meid van Paiq waarmee ik al 2 weken heel veel whatsapp contact mee heb etc maar nog steeds geen date omdat... geen idee eigenlijk, Zie net eigenlijk pas voor het eerst de Paiq score (9.8 voor mij 9.4 voor haar)... ben zelf nog niet zo een hoge tegengekomen
![]()
Dat is de score vanaf haar kantquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat houdt die 8.4 in (zie dat de paiq lay-out nogal veranderd is...)
Gaat goed komen en anders kunnen we er in ieder geval om lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:25 schreef hancock88 het volgende:
Eindelijk een profiel aangemaakt op gayparship.nl. na veel gedoe toch voorelkaar gekregen. Wie weet wat er uit kan komen.
Duss, zullen wij eens lekker in de 19 graden gaan zitten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gaat goed komen en anders kunnen we er in ieder geval om lachen
Juistemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Duss, zullen wij eens lekker in de 19 graden gaan zitten?
VInd dan wel dat ze je ver laten zoeken naar die gedachtequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
JuistemRomantisch idee, kachel uit en dan een knapperend haardvuur erbij. Er móet een gedachte achter zitten.
Om goed te matchen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
JuistemRomantisch idee, kachel uit en dan een knapperend haardvuur erbij. Er móet een gedachte achter zitten.
Hmm kan wat inzittenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Om goed te matchen!
Iemand die van 19° gaat natuurlijk niet samen met iemand die de kachel op 21° zet
![]()
Dat kun je zelf toch ook wel bedenken
Hoezo gedoe?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:25 schreef hancock88 het volgende:
Eindelijk een profiel aangemaakt op gayparship.nl. na veel gedoe toch voorelkaar gekregen. Wie weet wat er uit kan komen.
Ik kan niet echt meer nadenken op dit uur op vrijdag..dat blijktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Om goed te matchen!
Iemand die van 19° houdt gaat natuurlijk niet samen met iemand die de kachel op 21° zet
![]()
Dat kun je zelf toch ook wel bedenken
Want een trui aantrekken werkt natuurlijk niet bij 2° verschilquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmm kan wat inzittenhoe vaak ik wel niet ruzie heb gehad met me zus toen ze nog thuiswoonde omdat ze de kachel altijd veelste heet zette
volgens haar nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Want een trui aantrekken werkt natuurlijk niet bij 2° verschil
Ik zou zeker serieuze interesse hebben! Ze is echt een schatje en erg leuk!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah okee, dat kan natuurlijk. Goed dat je het wel gelijk laat weten aan haar. Aha, wel serieuze interesse in of meer scharrelmateriaal?
Ik heb het idee dat op Knuz voornamelijk lager opgeleiden zitten. Op RP is dat toch anders.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef TheArt het volgende:
Knuz bevalt me tot nu toe echt uitstekend. Zelf een paar berichtjes gehad van leuke meiden, zelf 2 een berichtje gestuurd en nog leuk bericht terug ook. Met 1 ben ik inmiddels overgestapt op Whatsapp omdat het contact zo leuk was
Waarom RP als Knuz hetzelfde werkt en je daar veel meer mee kan.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Zeker niet slecht!
Ik heb zelf ook 3.000 vrouwen benaderd middels een mailshot, daaruit 4 reacties en 3 dates!
Ik ben echt een hosselaar, damn.
Het klinkt gewoon als 'ik stop 'm in alles wat een hartslag heeft en het in zekere zin ook met mij wil'.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:08 schreef Ballard het volgende:
ja alle pretty boys gaan ff afgeven op de ugliesmannen van een bepaald caliber moeten nou eenmaal een bepaalde efficientie percentage in acht nemen
selecteer natuurlijk wel op uiterlijk. De meeste vrouwen online vallen om die reden al voor mij af.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon als 'ik stop 'm in alles wat een hartslag heeft en het in zekere zin ook met mij wil'.
Mag allemaal, maar om dan te roepen 'niet slecht voor 1,5 week online'. Ja, zo kan iedereen het.
Je bent een beetje zoals het Nederlands elftal dus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Homey het volgende:
[..]
selecteer natuurlijk wel op uiterlijk. De meeste vrouwen online vallen om die reden al voor mij af.
Dus het is juist het omgekeerde van wat jij beschrijft. En het gaat om het resultaat, niet om wat anderen daar toevallig van vinden.
Klintk als een vergelijking met 2 spitsen, de een scoort niets uit maar 3 doelpogingen en de ander scoort 2 doelpunten uit 50 doelpogingen en dan zeggen ja 50x op doel schieten dan kan iedereen wel scoren!
euhm....ja dat is toch de bedoeling van een spits?
Ik vergelijk het meer dat jij 40 keer per seizoen scoort in de zesde klasse bierleague en dan roept 'wat ben ik toch een goede spits', terwijl iemand in de eredivisie misschien 5 keer scoort maar eigenlijk een veel completere en betere spits is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Homey het volgende:
Klintk als een vergelijking met 2 spitsen, de een scoort niets uit maar 3 doelpogingen en de ander scoort 2 doelpunten uit 50 doelpogingen en dan zeggen ja 50x op doel schieten dan kan iedereen wel scoren!
euhm....ja dat is toch de bedoeling van een spits?
hey kijk uit hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik scoor liever 2 mooie goals dan dat ik 50 intikkertjes maak
Ja. Het is onkuis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:35 schreef Ballard het volgende:
hey maar silenus en awesome wave: vinden jullie het verkeerd om met veel vrouwen naar bed te willen?
Ik heb dat ook hoor dat ik iemand op de foto's echt een nee kan vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:24 schreef eefje801 het volgende:
Die standaard mailtjes die als mailbom worden verzonden pik je er als vrouw ook vrij gemakkelijk uit. Al snap ik het wel, dat het gebeurt.
Wat me wel opvalt is dat er zoveel naar uiterlijk wordt gekeken. Ja okee, iemand moet je wel aanspreken op de foto maar het zegt echt verdomd weinig op internet. De ene keer is iemand veel leuker dan op de foto en de andere keer valt het tegen. Profiel vind ik dan toch belangrijker.
Heeft iemand dat tegen je gezegd dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:35 schreef Ballard het volgende:
hey maar silenus en awesome wave: vinden jullie het verkeerd om met veel vrouwen naar bed te willen?
Klopt! En heb ook wel eens gehad dat ik iemand erg aantrekkelijk vond maar dat de rest zó tegen viel dat dat spontaan ook niet meer zo was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor dat ik iemand op de foto's echt een nee kan vinden.
Maar irl is het toch echt een hele vette dikke ja
Waaromquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef Blue_note het volgende:
Maar dit is toch gedoemd als trainwreck of niet?
Ligt eraan hoe leuk je haar vindt. Drie jaar is al een tijd geleden. Ligt nog wel eens gevoelig tussen vriendinnen maar dat moeten ze dan zelf oplossen. Weet zij dat je een zwak voor haar hebt en is het andersom ook zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef Blue_note het volgende:
Hoe kijken jullie hiertegen aan:
10 jaar geleden gezoend met een meisje, nooit een relatie gehad, maar hebben elkaar altijd wel aantrekkelijk gevonden en veel met elkaar omgegaan.
Ik kreeg op een gegeven moment een relatie met een goede vriendin van haar. Dat is een jaar of 3 geleden gestopt. Nu zijn we beide vrijgezel en gaan wat drinken.
In principe gewoon om weer eens bij te praten etc. maar moet zeggen dat ik nog altijd wel een 'zwak' voor haar heb.
Maar dit is toch gedoemd als trainwreck of niet?
niet expliciet en daarom vraag ik hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heeft iemand dat tegen je gezegd dan?
Hmm misschien moet je gewoon gaan daten en zien waar het schip strandt. Niet zo analyseren. Je doet toch niet iets omdat anderen vinden dat het zo hoort? Dan kun je bezig blijven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:53 schreef Ballard het volgende:
[..]
niet expliciet en daarom vraag ik het
maar het lijkt geïmpliceerd te worden door wat ze zeggen
Ik zou er niet over beginnen nog, gewoon gezellig wat drinken en zien of het nog klikt. En wat je verder van haar vindt. Aantrekkingskracht is een goed begin. Je hebt de tijd wel toch? Vooral niet teveel verwachten maar van genieten als het leuk is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:59 schreef Blue_note het volgende:
@ an_awesome_wave: nouja meer vanuit het punt dat áls ik gevoelens voor haar zou krijgen, die vriendinnen kwestie roet in het eten kan gooien. En dat voor mij natuurlijk klote is indien ik gevoel voor haar zou hebben gekregen.
@Eefje: We hebben een periode van enkele maanden heel veel met elkaar opgetrokken. Dit is echter inmiddels een jaar of 9-10 geleden alweer. In die periode hadden we niet echt officieel wat, maar wel een grote aantrekkingskracht en zoenen, aanraken, etc (niet naar bed geweest). Daarna heb ik dus iets met haar vriendin gekregen, en dan kom je elkaar natuurlijk nog regelmatig tegen. Voor mij was er altijd wel een speciaal gevoel voor haar. Andersom heeft ze dat natuurlijk nooit naar mij uitgesproken, maar als we elkaar zagen was ze wel altijd erg leuk, beetje aanraken, langer aanstaren etc. Maar we zaten beide in een relatie, en er was ook niet meer dan een fysieke aantrekkelijkheid zeg maar.
Nu zijn we weer via Whatsapp met elkaar in contact gekomen en gaan we dus wat drinken.
Mijn ex zie ik er niet zozeer moeilijk over gaan doen eigenlijk. Ik denk dat het dan meer vanuit mijn 'date' afkomt.
Vind de situatie wel moeilijk qua inschatten. Kijk, we gaan wat drinken, maar dat is ook omdat we elkaar al lang kennen (maar ook lang niet gezien hebben). Ik vind het lastig om signalen op te pikken bij haar. Misschien is snel eerlijk zijn een optie. Maarja, wat ga je dan zeggen :s ? Ik ben niet verliefd, heb geen gevoelens, maar weet zeker dat die wel zouden kunnen komen.
Dat is iig niet wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:53 schreef Ballard het volgende:
[..]
niet expliciet en daarom vraag ik het
maar het lijkt geïmpliceerd te worden door wat ze zeggen
Ik heb alle tijd van de wereldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zou er niet over beginnen nog, gewoon gezellig wat drinken en zien of het nog klikt. En wat je verder van haar vindt. Aantrekkingskracht is een goed begin. Je hebt de tijd wel toch? Vooral niet teveel verwachten maar van genieten als het leuk is.
mssn verwar je me met iemand anders? ik ben al aan het daten en "het schip" is al op meerdere "kusten" "gestrand" *wink*wink*nudge*nudge* need i say more?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm misschien moet je gewoon gaan daten en zien waar het schip strandt. Niet zo analyseren. Je doet toch niet iets omdat anderen vinden dat het zo hoort? Dan kun je bezig blijven.
Wat je zegt klinkt een beetje alsof je het bijhoudt in een notitieboekje en een wedstrijd houdt. Ligt aan je beweegredenen. En die weet je alleen zelf.
Sorry?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef dr.Qwak het volgende:
Gewoon niet weer beginnen aan dat eeuwige gezeik over die fiets denk ik, dan zal het best wel goed komen....
Tenminste, als ze wel toe.geeft dat ze die fiets indertijd heeft gebruikt om snel naar het station te fietsen, hem daar onbeheerd heeft achtergelaten en dat hij toen wellicht door iemand anders gestolen is.
Dat komt best goed denk ik, let maar op mijn woorden als je de situatie voorbij ziet flitsen over een paar jaar.
Je denkt er veel te veel bij na. Dat is het nadeel van dit soort topics of het er over hebben met vrienden oid. Je moet uitgaan van wat er feitelijk is: Je kent elkaar, vindt elkaar hoogst waarschijnlijk wederzijds aantrekkelijk en je hebt een date gefikst. Hartstikke leuk beginpunt en nu lekker verder leven tot de date.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nouja, klikken doet het sowieso wel, dat kan ik nu al vertellen. Als we elkaar tegenkwamen op straat was er zo een half uur voorbij door wat te praten. Daarom is het zo lastig inschatten. En vooral wanneer is het alleen vriendelijkheid/vriendschappelijk en wanneer komt er meer bij kijken.
ja waarom zeg je het dan!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat is iig niet wat ik wilde zeggen
Ik herinner me alleen het 18-jarige meisje dat denkt dat je ook 18 bent. Je hebt dus meerdere scharrels en je vraagt je af of het verkeerd is om daarnaast met nog meer dames het bed te delen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef Ballard het volgende:
[..]
mssn verwar je me met iemand anders? ik ben al aan het daten en "het schip" is al op meerdere "kusten" "gestrand" *wink*wink*nudge*nudge* need i say more?
Ja als je het zo bekijkt wel natuurlijk. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan trouwensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je denkt er veel te veel bij na. Dat is het nadeel van dit soort topics of het er over hebben met vrienden oid. Je moet uitgaan van wat er feitelijk is: Je kent elkaar, vindt elkaar hoogst waarschijnlijk wederzijds aantrekkelijk en je hebt een date gefikst. Hartstikke leuk beginpunt en nu lekker verder leven tot de date.
Ik snap er eigenlijk geen fluit van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:06 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan, sorry.
The devil is in the detail.
Ik zou me niet zo druk maken als ik jou was, je denkt teveel naquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:59 schreef Blue_note het volgende:
@ an_awesome_wave: nouja meer vanuit het punt dat áls ik gevoelens voor haar zou krijgen, die vriendinnen kwestie roet in het eten kan gooien. En dat voor mij natuurlijk klote is indien ik gevoel voor haar zou hebben gekregen.
@Eefje: We hebben een periode van enkele maanden heel veel met elkaar opgetrokken. Dit is echter inmiddels een jaar of 9-10 geleden alweer. In die periode hadden we niet echt officieel wat, maar wel een grote aantrekkingskracht en zoenen, aanraken, etc (niet naar bed geweest). Daarna heb ik dus iets met haar vriendin gekregen, en dan kom je elkaar natuurlijk nog regelmatig tegen. Voor mij was er altijd wel een speciaal gevoel voor haar. Andersom heeft ze dat natuurlijk nooit naar mij uitgesproken, maar als we elkaar zagen was ze wel altijd erg leuk, beetje aanraken, langer aanstaren etc. Maar we zaten beide in een relatie, en er was ook niet meer dan een fysieke aantrekkelijkheid zeg maar.
Nu zijn we weer via Whatsapp met elkaar in contact gekomen en gaan we dus wat drinken.
Mijn ex zie ik er niet zozeer moeilijk over gaan doen eigenlijk. Ik denk dat het dan meer vanuit mijn 'date' afkomt.
Vind de situatie wel moeilijk qua inschatten. Kijk, we gaan wat drinken, maar dat is ook omdat we elkaar al lang kennen (maar ook lang niet gezien hebben). Ik vind het lastig om signalen op te pikken bij haar. Misschien is snel eerlijk zijn een optie. Maarja, wat ga je dan zeggen ? Ik ben niet verliefd, heb geen gevoelens, maar weet zeker dat die wel zouden kunnen komen.
ja waarom zeg je het dan!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat is iig niet wat ik wilde zeggen
nee mijn vraag is waarom mannen afgeven op andere mannen die veel mensen aanspreken op dating sitesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen het 18-jarige meisje dat denkt dat je ook 18 bent. Je hebt dus meerdere scharrels en je vraagt je af of het verkeerd is om daarnaast met nog meer dames het bed te delen?
quote:
Bij je vorige date was je ook al zo aan het vooruit lopen. Gewoon de situatie nemen zoals die komt. En plezier erin hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:07 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt wel natuurlijk. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan trouwens!
Ik zie haar sowieso ook niet snel een eerste stap zetten vanwege 'ons' verleden.
iets over 50 inkoppertjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:09 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]![]()
Waar zeg ik dat het verkeerd is om met veel vrouwen naar bed te willen?
Als voor jou het aanspreken van veel vrouwen gelijk staat aan het naar bed willen met veel vrouwen dan kun je dat zo lezen, ja. Ik las meer in de post van Homey dat hij ging voor kwantiteit ipv kwaliteit om zoveel mogelijk kans te maken op dates. Dat hij er ook mee naar bed wil is een tweede, vind ik dan. Maar ben dan ook geen manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:09 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja waarom zeg je het dan!
[..]
nee mijn vraag is waarom mannen afgeven op andere mannen die veel mensen aanspreken op dating sites
Dude, je gaat me te ver denk ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:10 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Herriner je je ´74 misschien dan?![]()
En de laffe streken die ze met ons uithaalden indertijd.
Kloptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bij je vorige date was je ook al zo aan het vooruit lopen. Gewoon de situatie nemen zoals die komt. En plezier erin hebben
Ah dat bedoel je. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je enigszins kritisch bent als je maar liefst 50 vrouwen tegelijk aanspreekt op een datingsite. Komt idd over zoals een kwantiteit ipv kwaliteit verhaal. Komt een beetje kansloos over imo. Zie je ook vaak op knuz bij opmerkingen die mensen plaatsen bij de foto's...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:09 schreef Ballard het volgende:
[..]
[..]
nee mijn vraag is waarom mannen afgeven op andere mannen die veel mensen aanspreken op dating sites
en dat bij iedere fotoquote:Hey wat zie je er leuk uit, weet je wat nog leuker zou zijn, als wij met elkaar in contact komen lijkt je dat wat?
ha haquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt! Ben heel snel heel enthousiast, maar kan ook heel snel weer weg zijn. Is best leuk hoor
nu zeg je het weer gvd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ah dat bedoel je. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je enigszins kritisch bent als je maar liefst 50 vrouwen tegelijk aanspreekt op een datingsite. Komt idd over zoals een kwantiteit ipv kwaliteit verhaal. Komt een beetje kansloos over imo. Zie je ook vaak op knuz bij opmerkingen die mensen plaatsen bij de foto's...
[..]
en dat bij iedere fotoctrl-c ctrl-v.
Nah..jij denkt wel erg in bochtjes zeg! Hoe kun je dat er nou in lezen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:19 schreef Ballard het volgende:
[..]
nu zeg je het weer gvd!
Ik lees wat jij zegt als "Nee ik ben niet tegen met veel vrouwen naar bed willen tenzij je het daadwerkelijk probeert!"
Dit klopt wel aardig goed vind ik. Kan me het ook echt niet voorstellen dat je er überhaupt al 50 kunt vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ah dat bedoel je. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je enigszins kritisch bent als je maar liefst 50 vrouwen tegelijk aanspreekt op een datingsite. Komt idd over zoals een kwantiteit ipv kwaliteit verhaal. Komt een beetje kansloos over imo. Zie je ook vaak op knuz bij opmerkingen die mensen plaatsen bij de foto's...
[..]
Ik wil dolgraag met veel vrouwen naar bed, maar dan wel met vrouwen die echt de moeite waard zijn en daadwerkelijk bij mij passen qua persoonlijkheid. Liever 1 vrouw die echt bij me past dan 10 random gemailde vrouwen. Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:19 schreef Ballard het volgende:
[..]
nu zeg je het weer gvd!
Ik lees wat jij zegt als "Nee ik ben niet tegen met veel vrouwen naar bed willen tenzij je het daadwerkelijk probeert!"
Je hebt één date gehad..relax. Ben je al lang vrijgezel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dit klopt wel aardig goed vind ik. Kan me het ook echt niet voorstellen dat je er überhaupt al 50 kunt vinden.
Na mijn ervaring van gister is mijn scepsis over online daten wel wat toegenomen.
Ik weet van mezelf dat ik uiterlijk (heel) belangrijk vind en aantrekkingskracht binnen 10 seconden kan beoordelen zeg maar. Als je iemand live tegenkomt weet je gelijk waar je aan toe bent. Via internet kan het allemaal leuker lijken. En ja ik baseer dit op 1 online date, maar ik oordeel ook niet in het algemeen. Ik denk alleen dat het voor mij niet werkt.
Haha true, maar is wel leuk om andere meningen te zien. Ik denk wat dat betreft heel zwart wit (nee heb geen borderline ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha haBegrijp me niet verkeerd, ik heb dat ook wel. Maar dat kan wel een valkuil zijn bij het daten. Het is mij hier ook wel eens gezegd. Uiteindelijk telt toch of je zelf blij bent met hoe je het aanpakt, niet wat mensen op een topic op fok er van vinden
Of in het FoBo. Als je daar even een rondje rondgluurt kom je figuren tegen - ook uit deze reeks - die werkelijk op alles met een kut reageren. Ergens wel sneu.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
[..]
Nee niet lang, maar dat was het punt ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je hebt één date gehad..relax. Ben je al lang vrijgezel?
Je bent een man, dus dan heb je volgens internet last van narcisme, wel opletten héquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Haha true, maar is wel leuk om andere meningen te zien. Ik denk wat dat betreft heel zwart wit (nee heb geen borderline ofzo). En als ik iemand leuk vind ga ik daar ok gelijk heel enthousiast op in.
Kan voor jezelf lastig zijn inderdaad.
Ja..klopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of in het FoBo. Als je daar even een rondje rondgluurt kom je figuren tegen - ook uit deze reeks - die werkelijk op alles met een kut reageren. Ergens wel sneu.
Volgens mij heeft iedereen narcisme als je sommige lijstjes bekijktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je bent een man, dus dan heb je volgens internet last van narcisme, wel opletten héTuurlijk en ik denk ook dat iedereen in wezen hier het liefst een leuke relatie wil met iemand die ze echt de moeite waard vinden.
Het is gewoon best realistisch om te denken dat het even duurt met daten voor je zo iemand tegen het lijf loopt. Er is vast een succesverhaal van iemand bij wie het bij één date raak is maar de meeste mensen die hier schrijven dat ze beet hebben hebben over het algemeen al een tijdje gedate en leuke en minder leuke ervaringen achter de rug.
Het werkt omgekeerd, inderdaad. Al kun je ook gewoon de date zelf zien als weer bij het nulpunt beginnen. Want dat doe je in feite ook, als je via internet gaat daten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar dat is mijn punt (alleen jij verwoord het beter).
Als ik iemand tegenkom in de kroeg en 'date waardig' vind, dan is de kans op een goede date zoveel groter.
Via internet is het veel tijd investeren en hopen dat er een aantrekking is.
Ja we hebben het duidelijk over iets andersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag met veel vrouwen naar bed, maar dan wel met vrouwen die echt de moeite waard zijn en daadwerkelijk bij mij passen qua persoonlijkheid. Liever 1 vrouw die echt bij me past dan 10 random gemailde vrouwen. Kwaliteit > kwantiteit.
Dat is mijn instelling, en vanuit die instelling is het onvoorstelbaar dat je 50 vrouwen gaat mailen. Ik kom niet eens in de buurt van 20, ook al zou ik mijn best doen.
Dan volg ik je niet helemaal ben ik bangquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:31 schreef Ballard het volgende:
[..]
Ja we hebben het duidelijk over iets anders
ja ik hou er nu verder over ophet is goed
Ik ook! Lees m'n posts in het verwerkings topic maar eens naquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het werkt omgekeerd, inderdaad. Al kun je ook gewoon de date zelf zien als weer bij het nulpunt beginnen. Want dat doe je in feite ook, als je via internet gaat daten.
Edit na jouw ninja-edit: Ik zie vooral veel mensen hun voorgaande relatie verwerken door op hun ex het label borderline of narcisme te plakken. Zulke mensen krijg ik jeuk van.
Mijn allereerste date was een jaar of vijf geleden, maar gelijk goed raak ook, ontzettend veel chemie en er ontstond een relatie van vier jaar uit. En dan achteraf realiseer je je hoe bijzonder zo'n date was. Sloopte mijn referentiekader ook enigszins, omdat je er dan snel vanuit gaat dat het dus vrij makkelijk is iemand te vinden die bij je past.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je bent een man, dus dan heb je volgens internet last van narcisme, wel opletten héTuurlijk en ik denk ook dat iedereen in wezen hier het liefst een leuke relatie wil met iemand die ze echt de moeite waard vinden.
Het is gewoon best realistisch om te denken dat het even duurt met daten voor je zo iemand tegen het lijf loopt. Er is vast een succesverhaal van iemand bij wie het bij één date raak is maar de meeste mensen die hier schrijven dat ze beet hebben hebben over het algemeen al een tijdje gedate en leuke en minder leuke ervaringen achter de rug.
Heel erg herkenbaar. Al moet ik zeggen dat het nu bij mijn 2 dates ook erg goed verlopen is en de meest recente zelfs zéér goed. En dat terwijl ik toch redelijk veeleisend benquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn allereerste date was een jaar of vijf geleden, maar gelijk goed raak ook, ontzettend veel chemie en er ontstond een relatie van vier jaar uit. En dan achteraf realiseer je je hoe bijzonder zo'n date was. Sloopte mijn referentiekader ook enigszins, omdat je er dan snel vanuit gaat dat het dus vrij makkelijk is iemand te vinden die bij je past.
ok sorry ik ga nog ff doorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dan volg ik je niet helemaal ben ik bang
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:38 schreef Blue_note het volgende:
Vaak ook dat 1 foto erg leuk is, en dan foto 2,3,4 en 5 bijna een ander persoon zijn
Are you high on somethingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:41 schreef Ballard het volgende:
[..]
ok sorry ik ga nog ff door
nou kwaliteit vind ik moeilijk te beoordelen online
en ik kan online heus wel 50 meisjes vinden die ik aantrekkelijk vind op de foto en die niet een te retarded profiel hebben
ik ben het er niet mee eens dat de mensen die weinig mensen aanspreken per definitie voor kwaliteit gaan en dat dat wordt bewezen door het lage aantal berichtjes die ze sturen
ok de kronkels worden te diep, this is some next level shit maar als je me volgt kom je er helemaal zen uit
ik zeg dat het mogelijk is voor kwaliteit te gaan én 8000 berichtjes per dag te sturen
de tweedeling kwaliteit / kwantiteit is een onjuiste.
maar weet je, het is goed zoik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen en ik val toch alleen maar in herhaling denk ik
Mijn ervaring is dat als het via een chat echt gigantisch goed klikt (en dat heb ik twee keer in écht grote mate gehad, dat ik verschrikkelijk getriggered werd als het ware) het irl ook wel goed komt. Je ligt in ieder geval op één lijn qua humor, interesses, belevingswereld tenzij iemand zich wel heel anders heeft voorgedaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:39 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar. Al moet ik zeggen dat het nu bij mijn 2 dates ook erg goed verlopen is en de meest recente zelfs zéér goed. En dat terwijl ik toch redelijk veeleisend benHeb donderdag nog een date met iemand met wie ik via internet echt een onwijs goede connectie heb, bizar gewoon. Ben benieuwd hoe dat IRL uit gaat pakken.
ik probeer gewoon op te komen voor de rechten van mannen die honderden geilneef berichtjes per dag sturenquote:
Als je extreem lage eisen stelt wel jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:41 schreef Ballard het volgende:
[..]
ik zeg dat het mogelijk is voor kwaliteit te gaan én 8000 berichtjes per dag te sturen
Maar écht hèquote:
die eisen zijn moeilijk te toetsen als je alleen naar een profiel kijktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Als je extreem lage eisen stelt wel jaAls je een beetje iemand zoekt die bij je past dan haal je dat aantal niet in mijn optiek.
Ik kan heel makkelijk dingen uitsluiten op basis van een profiel. Iemand die 'top40 muziek' of 'GTST' in haar profiel heeft staan zal ik nooit mee afspreken omdat ik weet dat dat gewoon niet gaat werken. Zelfde met een lichaamstype > normaal of een laag opleidingsniveau, kinderen, te oud etc en ook qua uiterlijk ben ik zeer kritisch. Dan valt er al heel veel af.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:50 schreef Ballard het volgende:
[..]
die eisen zijn moeilijk te toetsen als je alleen naar een profiel kijkt
en nu ga ik naar buiten
Op zijn zachtst gezegd niet aansprekend nee, maar ik ken mensen die dat dan weer verdomd goed kunnen compenseren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik kan heel makkelijk dingen uitsluiten op basis van een profiel. Iemand die 'top40 muziek' of 'GTST' in haar profiel heeft staan zal ik nooit mee afspreken omdat ik weet dat dat gewoon niet gaat werken.
Is waar inderdaad, je vergelijkt toch. Terwijl volgens mij je nooit precies hetzelfde gevoel krijgt bij een ander iemand. Ik had dat zelf met een date dit jaar waarbij ik dat "wow" gevoel wél had en hij uiteindelijk het niet bleek te hebben. Best wel even klote.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn allereerste date was een jaar of vijf geleden, maar gelijk goed raak ook, ontzettend veel chemie en er ontstond een relatie van vier jaar uit. En dan achteraf realiseer je je hoe bijzonder zo'n date was. Sloopte mijn referentiekader ook enigszins, omdat je er dan snel vanuit gaat dat het dus vrij makkelijk is iemand te vinden die bij je past.
Nu ben ik ook alweer een jaar bezig denk ik, qua daten. En ik vermaak me prima, daar niet van, maar ben er wel achtergekomen dat een single iemand vinden waarbij je dat echte ''wow'' gevoel hebt lastiger is dan ik aanvankelijk dacht.
Ik heb gemerkt dat ik ook uiteindelijk wel wat kan afknappen op een heel andere muziek/filmsmaak maar dat hangt er voornamelijk vanaf hoe rigide iemand er zelf in is. Als ik verplicht van alles moet gaan kijken, nee dank je. Maar iemand hoeft echt niet hetzelfde leuk te vinden. Opleidingsniveau blijft een lastige omdat dat tegenwoordig niet zo veel meer zegt. Ik vind een goede algemene ontwikkeling belangrijker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik kan heel makkelijk dingen uitsluiten op basis van een profiel. Iemand die 'top40 muziek' of 'GTST' in haar profiel heeft staan zal ik nooit mee afspreken omdat ik weet dat dat gewoon niet gaat werken. Zelfde met een lichaamstype > normaal of een laag opleidingsniveau, kinderen, te oud etc en ook qua uiterlijk ben ik zeer kritisch. Dan valt er al heel veel af.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:28 schreef Koniomi het volgende:
Date is bijna onderweg deze kant op , toch anders zo thuis afspreken maar we gaan uit eten , hopelijk gaat het weer goed
Heb je gepoetstquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:28 schreef Koniomi het volgende:
Date is bijna onderweg deze kant op , toch anders zo thuis afspreken maar we gaan uit eten , hopelijk gaat het weer goed
Doe ik zelf ook nog wel eens. Een te saai antwoord of - het meest waarschijnlijk - iemand anders is dan gewoon interessanter op dat moment, en voor je het weet ben je een paar weken verder en heeft het nog weinig zin erop te reageren. Ik zou er maar aan wennen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moet er nog wel even aan wennen dat het blijkbaar geen probleem is om opeens niks meer van je te laten horen op die sites.
Al meerdere keren gehad dat ik iemand een berichtje stuurde, dat de dame in kwestie ook netjes reageerde en dat zelfs deed met een wedervraag en dat je dan vervolgens niks meer hoort op je eigen antwoord. Als je iemand niet interessant vindt laat het dan meteen weten..? Maar ik zal wel weer te naïef zijn
What'cha talkin' 'bout, Willis?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Das waar, alleen wel lullig voor allebei als die leukere dan later ineens een nepprofiel blijkt te hebben. Of misschien maar goed ook, je weet het niet, In ieder geval zit je nog steeds wel alleen op de bank uiteraard.
Juist. Met die pracht van een instelling kan ik beter tandeloze Annie van hiernaast gaan neuken geloof ik. En ik loop al wat langer mee, nooit last gehad van fake-profielen aangezien je die als je geen complete drietraps randdebiel bent doorgaans van mijlenver spot.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef dr.Qwak het volgende:
Ik bedoel dat je gewoon beter 1 vogel in de hand kunt hebben dan 10 in de lucht.
Want van die zwermen vogels in de lucht rond dating-sites weet je niet eens of ze ook inderdaad wel bereid zouden zijn om op je te landen, maar ook niet of ze überhaupt wel bestaan denk ik zo.
Iedereen wil wat aan je verdienen natuurlijk, en als er niet genoeg lekker wijven op die site zaten dan was jij dr ook niet, snap je nm?
Maar uiteraard weer een goede tip te verkrijgen hier op dit forum.
http://www.dating2000.nl/
waarschijnlijk zo aanhankelijk, omdat ze datzelfde gevoel nog heeft als bij dr ex... lolquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
Zo net weer terug van die date met die meid die ik 6 maanden terug al een keer gedate heb maar waar het door omstandigheden gewoon niks is geworden.
De date zelf was heel gezellig, eerst naar het casino geweest en vervolgens de arcade hall in geweest.. was nog vroeg dus ze wou even over het strand lopen (we waren in zandvoort). Heel gezellig etc maar het is mijn type niet merk ik nu.. merkte wel dat zij mij wel heel leuk vond, de hele tijd me hand pakken en op het strand toen we even zaten tegen me aan proberen te liggen etc etc etc.. liet wel beetje merken op een gegeven moment dat dat van mij allemaal niet hoefte. Ook nog een uur naar gezeur over haar ex geluisterdmaarja.. jammer voor haar want zei vond het geweldig en wil het nog een keer over doen maar dat zit er voor mij niet in.
Maar verder was het wel een gezellig avond!
straks nog wel even zeggen dat ik als vrienden best nog een keer weg wilt maar date ze het niet als date dan moet gaan zien en dat ze gewoon niet me type is
Ik ben van alles en nog wat tegengekomen. Met 1 iemand (hoog opgeleid net als ik) inmiddels al even contact en dat gaat echt de serieus goede kant op. 1 date gehad, maandag staat de tweede date gepland en we hebben allebei zeer serieuze gevoelens voor elkaar (nog nooit zo vroeg dat gehad bij iemand, het klikte ook direct).quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:18 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat op Knuz voornamelijk lager opgeleiden zitten. Op RP is dat toch anders.
Inderdaad, daar kwam het ook op neer anyways..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
waarschijnlijk zo aanhankelijk, omdat ze datzelfde gevoel nog heeft als bij dr ex... lol
dating site voor 19+ dus ik mag er niet komen! haha :pquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef dr.Qwak het volgende:
Ik bedoel dat je gewoon beter 1 vogel in de hand kunt hebben dan 10 in de lucht.
Want van die zwermen vogels in de lucht rond dating-sites weet je niet eens of ze ook inderdaad wel bereid zouden zijn om op je te landen, maar ook niet of ze überhaupt wel bestaan denk ik zo.
Iedereen wil wat aan je verdienen natuurlijk, en als er niet genoeg lekker wijven op die site zaten dan was jij dr ook niet, snap je nm?
Maar uiteraard weer een goede tip te verkrijgen hier op dit forum.
http://www.dating2000.nl/
Tja, dat doe ik zelf ook wel eens. Als je out of the blue ineens gaat zeggen dat je iemand niet interessant vindt, dan kun je wel een verwijtend berichtje terug verwachten vermoed ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moet er nog wel even aan wennen dat het blijkbaar geen probleem is om opeens niks meer van je te laten horen op die sites.
Al meerdere keren gehad dat ik iemand een berichtje stuurde, dat de dame in kwestie ook netjes reageerde en dat zelfs deed met een wedervraag en dat je dan vervolgens niks meer hoort op je eigen antwoord. Als je iemand niet interessant vindt laat het dan meteen weten..? Maar ik zal wel weer te naïef zijn
Ben je ooit ergens ingetuind, dat je maar terug blijft komen op die nep-profielen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:29 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Neuh, ik ben slechts gebruiker, maar hij beviel me wel moet ik zeggen. Juist vanwege de afwezigheid van nepprofielen, de vrij drukke bezetting en het volledig vrijblijvende karakter in feite.
Wie je verder wilt gaan neuken moet je zelf weten, ik wijs slechts op wegen die ik hier nog niet genoemd heb worden maar die wel degelijk veel potentieel in zich hebben.
Hier heb ik trouwens nog iets dat vooral met neuken te maken heeft, is ook gratis![]()
![]()
http://nl.chaturbate.com/
Als ik het goed heb is dat als jonge meisjes op oudere mannen vallen.. of zit ik nu helemaal verkeerd?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Een uitvergroting van dergelijk gedrag vindt men in de handboeken voor psychiatrie terug onder de naam: lolita-complex. Het is sowieso best interessant om eens een boekje op MBO-niveau, daarover te lezen. Het zijn immers allemaal uitvergrotingen.
Hebben mannen overigens in zo mogelijk nog hevigere mate last van. -ding dong-![]()
Uit wat voor dimensie kom jij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Een uitvergroting van dergelijk gedrag vindt men in de handboeken voor psychiatrie terug onder de naam: lolita-complex. Het is sowieso best interessant om eens een boekje op MBO-niveau, daarover te lezen. Het zijn immers allemaal uitvergrotingen.
Hebben mannen overigens in zo mogelijk nog hevigere mate last van. -ding dong-![]()
Ben ik eigenlijk toch benieuwd. Waar ben je - in relatie tot datingsites - ingetrapt, en hoe groot was de schade financieel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik ergens ingetuind, in zo veel dingen, maar ik hou nu eenmaal van gratis en van live, omdat je dan op je gemak kunt bestuderen wat er gebeurd onder je ogen.
Daarbij mag je natuurlijk aanklikken wat je wil, dus kijken waar je naar toe wilt en je niet af laten leiden door de aandachtstrekkers
Say whut?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Voor de eventuele financiële schade hoe je geen verzekering af te sluiten voor als het even tegen zit zeg maar, als je een beetje uit je doppen kunt kijken tenminste, maar emotionele schade leidt je altijd wel als je zoveelste droom in rook opgaat en je de hoop als sneeuw voor de zon weer ziet verdwijnen.
Maar je leert er van en je gaat je alleen maar soepeler bewegen over zo´n site, en je verlangens weer wat bijstellen uiteraard. Het kost enkel veel tijd om zo´n gevonden relatie te onderhouden via het internet, daarom wil je gewoon samen gaan wonen. En ook voor meer zekerheid natuurlijk.
Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lol, gelijk 50 vrouwen ookJe bent niet heel erg kieskeurig of wel?
Don't bother, onbegrijpelijk die man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Say whut?
Volgens mij moet ik wat gaan bijlezen....
Probeer je niet te kwetsen maar ik vind je een vreemd geval....quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef dr.Qwak het volgende:
Het lolita-complex in het algemeen vloeit wellicht voort uit het taboe op sexualiteit in de wereld, maar je kunt je ook afvragen of het taboe juist niet in het leven is geroepen om het lolita-complex tegen te gaan misschien?
.
Ik kan er met de beste wil ter wereld geen chocola van maken. Hoop die verdwijnt als sneeuw voor de zon, dromen die in rook opgaan, een relatie onderhouden via internet, come again?? Ben jij soms de oudere broer van SergeantFluffy?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Voor de eventuele financiële schade hoe je geen verzekering af te sluiten voor als het even tegen zit zeg maar, als je een beetje uit je doppen kunt kijken tenminste, maar emotionele schade leidt je altijd wel als je zoveelste droom in rook opgaat en je de hoop als sneeuw voor de zon weer ziet verdwijnen.
Maar je leert er van en je gaat je alleen maar soepeler bewegen over zo´n site, en je verlangens weer wat bijstellen uiteraard. Het kost enkel veel tijd om zo´n gevonden relatie te onderhouden via het internet, daarom wil je gewoon samen gaan wonen. En ook voor meer zekerheid natuurlijk.
Dan is je standaard nogal laag kennelijk. En wek je gewoon niet genoeg interesse.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannen
Het wordt steeds erger hier...quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Don't bother, onbegrijpelijk die man.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger hier...
[ afbeelding ]
Het zal het vallen van het blad wel zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef Mystikvm het volgende:
De laatste tijd is er hier echt wel een toestroom van kneusjes hier
Ik vind Quakje meer zo'n nutty professor eigenlijk, of misschien trol.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Het zal het vallen van het blad wel zijn.
Jij ervaart online daten duidelijk anders dan dat ik dat doe. Ik krijg zelf genoeg reacties van vrouwen met mijn kritische vragenlijst, ik hoef echt geen 100 vrouwen te mailen om wat animo te creëren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannen
congratulations. use your powers wiselyquote:Op zondag 28 oktober 2012 07:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Jij ervaart online daten duidelijk anders dan dat ik dat doe. Ik krijg zelf genoeg reacties van vrouwen met mijn kritische vragenlijst, ik hoef echt geen 100 vrouwen te mailen om wat animo te creëren.
Ben je ook niet, maar volgens Ballard ben je dan arrogant of iets.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar uniek in ben eerlijk gezegd.
nouja, er zitten veel meer mannen dan vrouwen op datingsitesquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar uniek in ben eerlijk gezegd.
nouja, het is om andere redenen dat ik je arrogant vindquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben je ook niet, maar volgens Ballard ben je dan arrogant of iets.
Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:18 schreef Ballard het volgende:
[..]
nouja, er zitten veel meer mannen dan vrouwen op datingsites
de helft van deze topic reeks bestaat uit zeikerds die zeiken dat ze geen respons krijgen
heel veel meisjes posten dat ze 100en berichtjes krijgen
ik kreeg ongeveer 1 respons op 20 berichtjes die ik stuurde, op profiel sites.
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Jij maakt zeker op de datingsite ook gebruik van foto's met poezen er op.
Daarmee krijg je de chicks wel inderdaad![]()
Jij mag dat ook vinden, ik zal de laatste zijn die er wakker van ligt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef Ballard het volgende:
[..]
nouja, het is om andere redenen dat ik je arrogant vind
maar whatever, het is goed joh. Het heeft geen zin om dáárover een discussie te voeren
Als zelfs ik reacties krijg van mensen dan moet het iedereen toch wel lukken lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.
ja ik heb drie maanden RP gedaan, 0 berichtjes zelf gekregen. Was echt niet de moeite waardquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.
Heb ook wel het idee dat Paiq veel 'vrijblijvender' is dan RP. Mensen zijn daar veel serieuzer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:36 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja ik heb drie maanden RP gedaan, 0 berichtjes zelf gekregen. Was echt niet de moeite waard
paiq is bijna een omgekeerde wereld voor mij, daar lijkt het allemaal vanzelf te gaan. Jus' sayin'
Ze zien ze toch pas na 10 minutenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Ballard het volgende:
ik ben kennelijk beter in chatten dan mailen en op de chat leuk genoeg dat middelmatige fotos niet zo'n bezwaar zijn
Ik houd van dat soort verhalen. Ik vraag me dan echt af wat er in de hoofden van dat soort gasten omgaat. Behalve pure wanhoop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.
Dat klinkt als iemand van hier.
Nee, mijn standaard ligt niet laag. Als ik filter op 'normaal figuur, normaal gezicht, zelfde opleidingsniveau, hobby's/eetgewoontes die niet tegengesteld zijn als die van mij en geen wazig profiel' dan eindig ik met tientallen dames die afgelopen week nog hebben ingelogdquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan is je standaard nogal laag kennelijk. En wek je gewoon niet genoeg interesse.
wat voor sportieve date?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, mijn standaard ligt niet laag. Als ik filter op 'normaal figuur, normaal gezicht, zelfde opleidingsniveau, hobby's/eetgewoontes die niet tegengesteld zijn als die van mij en geen wazig profiel' dan eindig ik met tientallen dames die afgelopen week nog hebben ingelogd
Heb er onlangs tijdens mijn 3 gratis dagen 11 een mail gestuurd, daarvan 3 geen interesses terug en 4 reakties dat ze het berichtje leuk vonden, maar mijn profiel hun verder niet zo aansprak. Eentje leek het leuk verder te babbelen, maar kom niet meer online en met de laatste ga ik volgende week op sportieve date (weer eens wat anders). Hmm... een normale score dus eigenlijk
Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.quote:
cool, goed idee. spreken jullie bij iemand thuis af?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.
Nu maak je mij nieuwschierig?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dit is echt een topic voor mij op het moment...
Pfff...daten kan zooo leuk zijn, maar ook zo vermoeiend en teleurstellend...
Als ik iets snel heb geleerd is het om de verwachtingen zo laag mogelijk te houden. Je moet gewoon heel veel daten wil je iemand tegen gaan komen met wie het echt klikt. Dat betekent dus heel veel potentiële teleurstellingen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Tof idee wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.
Je nick is ook niet heel opbeurendquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Even het betere knip en plakwerk van gisteravond uit HVJJN:quote:
Gaat ook niet zozeer om verwachtingen vóór een date want die heb ik eigenlijk nooit hoog liggen (geleerd uit verledenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik iets snel heb geleerd is het om de verwachtingen zo laag mogelijk te houden. Je moet gewoon heel veel daten wil je iemand tegen gaan komen met wie het echt klikt. Dat betekent dus heel veel potentiële teleurstellingen.
Haha, dat is ook niet (meerquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je nick is ook niet heel opbeurend
Vertel.. gooi het eruit!
Na het gelezen te hebben: Ga op date met die spontane bloemenverkoperquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Even het betere knip en plakwerk van gisteravond uit HVJJN:
Jeezz, wat een rollercoaster op dategebied in de afgelopen week...
- Ene man biecht (na maanden gezellig mailen - ja, ik weet niet handig, maar door zijn werk dacht ik kwam het er telkens niet van) de dag vóór de date uiteindelijk toch nog maar even op dat hij al een eeuwenlange relatie heeft. Zucht .
- Andere afspraak met andere man kon helaas niet doorgaan omdat ik ziek werd. Binnenkort maar op herkansing.
- Een spontane bloemenverkoper aan de deur die me onverwacht mee uit vraagt (gelukkig nog íets grappigs/leuks op dategebied).
- Tot slot een andere man die na een leuke eerste date (met wat initiatieven van zijn kant: duidelijk aanraken, zoen op mond etc.) de 2e date afzegt op de avond dat de date afgesproken is (en tevens eerst heel enthousiast ontvangen werd) en geeft in de sms doodleuk aan dat hij weet dat hij nooit op me zal vallen. Goed. Waardeer de eerlijkheid die hij verder beschrijft, maar leuk is het niet.
Het is dat ik weer zo graag een liefde aan mijn zij heb, want anders gaf ik mijn portie wel aan Fikkie. Vermoeiend!
Update van vandaag: ineens zijn vandaag daar voor komende week weer 3 nieuwe dates (met mannen met wie ik nog maar heel kort chat). Straks al de eerste... Eigenlijk allemaal niet te doen naast de rest van mijn week, maar goed, dat doe ik mezelf blijkbaar aan...Het is maar wat je belangrijk vindt. Grote kans dat ik er daarna ook wel weer klaar mee ben voor een tijdje.. *iets met energie enzo*
Gelijk heeft iequote:Op zondag 28 oktober 2012 12:55 schreef Ballard het volgende:
die spontane bloemenverkoper vraagt natuurlijk bij elk huis waar hij komt om een date
Vind ik ook! Bovendien had hij dan net wel een verkeerde wijk te pakken, want hier wonen met name ouderen en jonge stellen met kinderen...quote:
Hij gaf ook aan dat hij dacht dat het daar op uit zou draaien en mij dan daarna moest teleurstellen e.d.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:50 schreef Ballard het volgende:
nice, een druk leven
Mssn dat die man die de tweede date per sms afzei nog heel erg zat te twijfelen of ie voor sex zou gaan
maar wat een stumper dat ie het zo laat en met zo'n bericht afzegt
Je klinkt veel te obsessief. Ga gewoon een bak koffie doen met je moeder en laat alle mannen lekker doodvallen. Gewoon genietem van je leven, komt die man ooit wel..quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan dat hij dacht dat het daar op uit zou duraaien en mij dan daarna moest teleurstellen e.d.
Nu achteraf denk ik dat het toch niet (op dit moment althans) een hele stabiele man is en weet niet of ik daar op zit te wachten, dus mijn hoofd probeert mijn gevoel nu wijs te maken dat het toch beter is zo, e.d.Het waren gelukkig ook geen megakriebels, maar wel een nieuwsgierige kriebel en iets in zijn ogen dat me intrigeerde en dat is voor mij al heel wat...
Mag je vinden/denken. Ik geniet ook zeker van mijn leven en dat heb ik jaren 'alleen' met vrienden/familie gedaan, had geen behoefte aan een relatie oid. Nu zou het gewoon wel weer eens fijn zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je klinkt veel te obsessief. Ga gewoon een bak koffie doen met je moeder en laat alle mannen lekker doodvallen. Gewoon genietem van je leven, komt die man ooit wel..
Het is maar wat je 't belangrijkst vindtquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef RickoKun het volgende:
Dit is wel dé manier om veel te copuleren!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.
Dit bericht bedoelde je?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:17 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja hey laat je sarcasme maar bij de deur. we zijn hier niet voor de lol, er moet geneukt worden gvd!
(en lekker vanaf je peeceetje wild vreemden vertellen dat ze niet kunnen tippen aan je datingsite ervaringen haha, tja wat ben je dan?)
ik heb wel een eisenpakket voor de ideale vrouw. het zijn hele brede aspecifieke eisen (slim, sportief enz enz) en volgens mij heb ik iemand ontmoet die daar volledig aan voldoet, dus ik ben benieuwd waar dit heen gaat. Volgende zondag pas de tweede date. Mijn vrienden zijn iig al helemaal verliefd op haar, van fotos en wat ik vertel.
Je zou er niet meer over beginnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of in het FoBo. Als je daar even een rondje rondgluurt kom je figuren tegen - ook uit deze reeks - die werkelijk op alles met een kut reageren. Ergens wel sneu.
Volslank was toch helemaal inquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:10 schreef Craptacular het volgende:
Wat vermakelijk is dat de vrouwen met "een" pondje meer steevast normaal neerzetten bij bodytype.
Volslank kan ook mooi zijn! Adèlequote:
Het blijft zo een non-discussie. Je moet iemand IRL zien en als je iemand echt leuk vindt maken een paar kilo meer of minder volgens mij weinig uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volslank kan ook mooi zijn! Adèle! Moet wel heel verzorgd en een mooi gezicht hebben!
Maar of het snel mijn vriendin zou worden weet ik eigenlijk ook weer niet.
Volslank is niks mis mee nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef -Splash- het volgende:
Aan de andere kant mag een vrouw ook best wat meer volume hebben dan de gemiddelde gratenbak hoor.
Maar volslank is iets wat mij in de eerste instantie niet aantrekt nee.
Vind ik altijd zo'n non-reden, het plaatje. Maakt toch niet uit hoe het er voor de buitenwereld uitziet? Dan zou je ook niet als vrouw een kleinere vriend kunnen hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volslank is niks mis mee nee.Maar het moet wel een beetje bij elkaar passen vind ik. Bij mij persoonlijk zou het echt niet passen
Ik ben altijd al mager/dun geweest en dan heb je een vriendin die voller is dan jou
![]()
Ik weet ook wel dat ik nooit een model-achtige vrouw zou kunnen krijgen, maar toch moet het totaalplaatje ook wel een beetje bij elkaar passen.
Wat is volslank?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef -Splash- het volgende:
Aan de andere kant mag een vrouw ook best wat meer volume hebben dan de gemiddelde gratenbak hoor.
Maar volslank is iets wat mij in de eerste instantie niet aantrekt nee.
Toch is dat plaatje voor mij met een echt kleinere man ook niet makkelijk in te vullen...ik zie het gewoon niet snel gebeuren. Snap dus wel dat iedereen zijn, haar voorkeuren heeft, maar denk nog steeds dat echte liefde blind isquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n non-reden, het plaatje. Maakt toch niet uit hoe het er voor de buitenwereld uitziet? Dan zou je ook niet als vrouw een kleinere vriend kunnen hebben
Maar idd, voorkeur ga je in de eerste instantie toch voor. Ik vind een pondje teveel of te weinig niet erg maar wel het liefst wat gespierd.
Nou is ook niet alles hoor. Mijn ex was echt een model type. Lange haren, prachtig gezicht, super lichaam, lange benen etc. maar een verrot innerlijk. Dan toch liever een iets minder mooi meisje hoor!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik nooit een model-achtige vrouw zou kunnen krijgen, maar toch moet het totaalplaatje ook wel een beetje bij elkaar passen.
Volgens mij zijn het meestal meerdere redenen waarom het niet goed uitpakt. Kan mij idd niet voorstellen dat het alleen om lengte zou gaan oid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt gewoon aan ieders persoonlijke voorkeur. Mijn laatste date wilde ook liever een langere man (ik ben niet de grootste). Niet dat het alleen om die reden niks werd.
Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:09 schreef kieskleurig het volgende:
De discussie waar iemand wel/niet op valt is vrij zinloos. Belangrijkste is dat er niet over gelogen wordt.
Niet zeggen dat je lang bent als je op je tenen moet staan bij pinautomaten bijvoorbeeld.
Ja dat is ook zo. Maar ik kan serieus binnen 10 seconden vertellen of ik gevoelens zou kunnen krijgen voor een meisje of niet. In het echt danquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt gewoon aan ieders persoonlijke voorkeur. Mijn laatste date wilde ook liever een langere man (ik ben niet de grootste). Niet dat het alleen om die reden niks werd.
Dat heb ik ook meerdere keren meegemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.
Ik snap echt niet waarom mensen over zulke zaken zouden liegen. Uiteindelijk komt het toch wel uit als je elkaar zietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.
Omdat het zoveel makkelijker is om je op het internet anders voor te doen dan je bentquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen over zulke zaken zouden liegen. Uiteindelijk komt het toch wel uit als je elkaar ziet
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar ik kan serieus binnen 10 seconden vertellen of ik gevoelens zou kunnen krijgen voor een meisje of niet. In het echt dan! En bij sommige foto's ook
.
Ik had altijd het idee dat je in een roelstoel zat vanwege je nick!
Hihiquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef DrMarten het volgende:
Dus, kom net een collega tegen op badoo, even heel rap uitgevonden hoe je een en ander aan profielinstellingen aan kunt passen
Waarom zei je niet even gedagquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef DrMarten het volgende:
Dus, kom net een collega tegen op badoo, even heel rap uitgevonden hoe je een en ander aan profielinstellingen aan kunt passen
Compenseren heet dat toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch niet?quote:
Bij sommige collega's zou ik het zeker doen, bij deze zeker nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom zei je niet even gedagGoh jij ook hier
![]()
Ghehe okquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij sommige collega's zou ik het zeker doen, bij deze zeker niet
Waarom zijn je overige parels der wijsheid eigenlijk verdwenen uit dit topic?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Compenseren heet dat toch?
Ter compensatie:
Top 10
nr 10 Toupet
#9 Maltees leeuwtje
#8 H-bomb
#7 a saxophone
#6 a dishwasher and beautyset combined
#5 a colorfull box marked: surprise
#4 unbreakable laws
#3bonze
#2silver
#1gold
(Bull)Shit moet af en toe doorgetrokken worden...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn je overige parels der wijsheid eigenlijk verdwenen uit dit topic?
Niks verdwenen, gewoon geen zin meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn je overige parels der wijsheid eigenlijk verdwenen uit dit topic?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Niks verdwenen, gewoon geen zin meer.
Ongein moet niet te lang duren en het belangrijkste punt was toch al gemaakt denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |