Als zelfs ik reacties krijg van mensen dan moet het iedereen toch wel lukken lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.
ja ik heb drie maanden RP gedaan, 0 berichtjes zelf gekregen. Was echt niet de moeite waardquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.
Heb ook wel het idee dat Paiq veel 'vrijblijvender' is dan RP. Mensen zijn daar veel serieuzer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:36 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja ik heb drie maanden RP gedaan, 0 berichtjes zelf gekregen. Was echt niet de moeite waard
paiq is bijna een omgekeerde wereld voor mij, daar lijkt het allemaal vanzelf te gaan. Jus' sayin'
Ze zien ze toch pas na 10 minutenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Ballard het volgende:
ik ben kennelijk beter in chatten dan mailen en op de chat leuk genoeg dat middelmatige fotos niet zo'n bezwaar zijn
Ik houd van dat soort verhalen. Ik vraag me dan echt af wat er in de hoofden van dat soort gasten omgaat. Behalve pure wanhoop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.
Dat klinkt als iemand van hier.
Nee, mijn standaard ligt niet laag. Als ik filter op 'normaal figuur, normaal gezicht, zelfde opleidingsniveau, hobby's/eetgewoontes die niet tegengesteld zijn als die van mij en geen wazig profiel' dan eindig ik met tientallen dames die afgelopen week nog hebben ingelogdquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan is je standaard nogal laag kennelijk. En wek je gewoon niet genoeg interesse.
wat voor sportieve date?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, mijn standaard ligt niet laag. Als ik filter op 'normaal figuur, normaal gezicht, zelfde opleidingsniveau, hobby's/eetgewoontes die niet tegengesteld zijn als die van mij en geen wazig profiel' dan eindig ik met tientallen dames die afgelopen week nog hebben ingelogd
Heb er onlangs tijdens mijn 3 gratis dagen 11 een mail gestuurd, daarvan 3 geen interesses terug en 4 reakties dat ze het berichtje leuk vonden, maar mijn profiel hun verder niet zo aansprak. Eentje leek het leuk verder te babbelen, maar kom niet meer online en met de laatste ga ik volgende week op sportieve date (weer eens wat anders). Hmm... een normale score dus eigenlijk
Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.quote:
cool, goed idee. spreken jullie bij iemand thuis af?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.
Nu maak je mij nieuwschierig?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dit is echt een topic voor mij op het moment...
Pfff...daten kan zooo leuk zijn, maar ook zo vermoeiend en teleurstellend...
Als ik iets snel heb geleerd is het om de verwachtingen zo laag mogelijk te houden. Je moet gewoon heel veel daten wil je iemand tegen gaan komen met wie het echt klikt. Dat betekent dus heel veel potentiële teleurstellingen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Tof idee wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.
Je nick is ook niet heel opbeurendquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Even het betere knip en plakwerk van gisteravond uit HVJJN:quote:
Gaat ook niet zozeer om verwachtingen vóór een date want die heb ik eigenlijk nooit hoog liggen (geleerd uit verledenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik iets snel heb geleerd is het om de verwachtingen zo laag mogelijk te houden. Je moet gewoon heel veel daten wil je iemand tegen gaan komen met wie het echt klikt. Dat betekent dus heel veel potentiële teleurstellingen.
Haha, dat is ook niet (meerquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je nick is ook niet heel opbeurend
Vertel.. gooi het eruit!
Na het gelezen te hebben: Ga op date met die spontane bloemenverkoperquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Even het betere knip en plakwerk van gisteravond uit HVJJN:
Jeezz, wat een rollercoaster op dategebied in de afgelopen week...
- Ene man biecht (na maanden gezellig mailen - ja, ik weet niet handig, maar door zijn werk dacht ik kwam het er telkens niet van) de dag vóór de date uiteindelijk toch nog maar even op dat hij al een eeuwenlange relatie heeft. Zucht .
- Andere afspraak met andere man kon helaas niet doorgaan omdat ik ziek werd. Binnenkort maar op herkansing.
- Een spontane bloemenverkoper aan de deur die me onverwacht mee uit vraagt (gelukkig nog íets grappigs/leuks op dategebied).
- Tot slot een andere man die na een leuke eerste date (met wat initiatieven van zijn kant: duidelijk aanraken, zoen op mond etc.) de 2e date afzegt op de avond dat de date afgesproken is (en tevens eerst heel enthousiast ontvangen werd) en geeft in de sms doodleuk aan dat hij weet dat hij nooit op me zal vallen. Goed. Waardeer de eerlijkheid die hij verder beschrijft, maar leuk is het niet.
Het is dat ik weer zo graag een liefde aan mijn zij heb, want anders gaf ik mijn portie wel aan Fikkie. Vermoeiend!
Update van vandaag: ineens zijn vandaag daar voor komende week weer 3 nieuwe dates (met mannen met wie ik nog maar heel kort chat). Straks al de eerste... Eigenlijk allemaal niet te doen naast de rest van mijn week, maar goed, dat doe ik mezelf blijkbaar aan...Het is maar wat je belangrijk vindt. Grote kans dat ik er daarna ook wel weer klaar mee ben voor een tijdje.. *iets met energie enzo*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |