abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2012 @ 10:34:32 #226
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_118527109
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.
Als zelfs ik reacties krijg van mensen dan moet het iedereen toch wel lukken lijkt me. :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_118527155
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.
ja ik heb drie maanden RP gedaan, 0 berichtjes zelf gekregen. Was echt niet de moeite waard
paiq is bijna een omgekeerde wereld voor mij, daar lijkt het allemaal vanzelf te gaan. Jus' sayin'
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118527272
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:36 schreef Ballard het volgende:

[..]

ja ik heb drie maanden RP gedaan, 0 berichtjes zelf gekregen. Was echt niet de moeite waard
paiq is bijna een omgekeerde wereld voor mij, daar lijkt het allemaal vanzelf te gaan. Jus' sayin'
Heb ook wel het idee dat Paiq veel 'vrijblijvender' is dan RP. Mensen zijn daar veel serieuzer.
pi_118527427
ik ben kennelijk beter in chatten dan mailen en op de chat leuk genoeg dat middelmatige fotos niet zo'n bezwaar zijn :P
mssn moet ik gewoon wat afvallen

[ Bericht 8% gewijzigd door Ballard op 28-10-2012 11:01:39 ]
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118527590
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Ballard het volgende:
ik ben kennelijk beter in chatten dan mailen en op de chat leuk genoeg dat middelmatige fotos niet zo'n bezwaar zijn :P
Ze zien ze toch pas na 10 minuten ;)
pi_118527771
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.

Dat klinkt als iemand van hier. :D
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118527795
holy shit :D
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118527830
En ze was al goedgekeurd op basis van foto's door zijn hele familie, collega's, kennissen. Doet me aan die reclame van een paar jaar terug denken.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118528021
en in de komende dagen / weken moet hij dan tientallen keren gaan uitleggen wat er is gebeurd elke keer als iemand hem vraagt hoe het met zijn vriendinnetje gaat
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118528069
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.

Dat klinkt als iemand van hier. :D
Ik houd van dat soort verhalen. Ik vraag me dan echt af wat er in de hoofden van dat soort gasten omgaat. Behalve pure wanhoop.
pi_118528071
Jezus hoe lomp kan je zijn zeg :') Mooie manier om alles in één klap te verneuken, well done.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118528543
quote:
15s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan is je standaard nogal laag kennelijk. En wek je gewoon niet genoeg interesse.
Nee, mijn standaard ligt niet laag. Als ik filter op 'normaal figuur, normaal gezicht, zelfde opleidingsniveau, hobby's/eetgewoontes die niet tegengesteld zijn als die van mij en geen wazig profiel' dan eindig ik met tientallen dames die afgelopen week nog hebben ingelogd
Heb er onlangs tijdens mijn 3 gratis dagen 11 een mail gestuurd, daarvan 3 geen interesses terug en 4 reakties dat ze het berichtje leuk vonden, maar mijn profiel hun verder niet zo aansprak. Eentje leek het leuk verder te babbelen, maar kom niet meer online en met de laatste ga ik volgende week op sportieve date (weer eens wat anders). Hmm... een normale score dus eigenlijk :D
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_118529042
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee, mijn standaard ligt niet laag. Als ik filter op 'normaal figuur, normaal gezicht, zelfde opleidingsniveau, hobby's/eetgewoontes die niet tegengesteld zijn als die van mij en geen wazig profiel' dan eindig ik met tientallen dames die afgelopen week nog hebben ingelogd
Heb er onlangs tijdens mijn 3 gratis dagen 11 een mail gestuurd, daarvan 3 geen interesses terug en 4 reakties dat ze het berichtje leuk vonden, maar mijn profiel hun verder niet zo aansprak. Eentje leek het leuk verder te babbelen, maar kom niet meer online en met de laatste ga ik volgende week op sportieve date (weer eens wat anders). Hmm... een normale score dus eigenlijk :D
wat voor sportieve date?
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118529549
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:43 schreef Ballard het volgende:
wat voor sportieve date?
Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_118530684
Dit is echt een topic voor mij op het moment...

Pfff...daten kan zooo leuk zijn, maar ook zo vermoeiend en teleurstellend...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_118530771
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.
cool, goed idee. spreken jullie bij iemand thuis af?
I think I'm in love
(probably just hungry)
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:32:35 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118530821
quote:
9s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Nu maak je mij nieuwschierig?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118530826
quote:

Als ik iets snel heb geleerd is het om de verwachtingen zo laag mogelijk te houden. Je moet gewoon heel veel daten wil je iemand tegen gaan komen met wie het echt klikt. Dat betekent dus heel veel potentiële teleurstellingen.
pi_118530900
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Tof idee wel.
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:37:48 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118531010
quote:

Je nick is ook niet heel opbeurend ;)
Vertel.. gooi het eruit!
pi_118531214
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nu maak je mij nieuwschierig?
Even het betere knip en plakwerk van gisteravond uit HVJJN:

Jeezz, wat een rollercoaster op dategebied in de afgelopen week...
- Ene man biecht (na maanden gezellig mailen - ja, ik weet niet handig, maar door zijn werk dacht ik kwam het er telkens niet van) de dag vóór de date uiteindelijk toch nog maar even op dat hij al een eeuwenlange relatie heeft. Zucht .
- Andere afspraak met andere man kon helaas niet doorgaan omdat ik ziek werd. Binnenkort maar op herkansing.
- Een spontane bloemenverkoper aan de deur die me onverwacht mee uit vraagt (gelukkig nog íets grappigs/leuks op dategebied).
- Tot slot een andere man die na een leuke eerste date (met wat initiatieven van zijn kant: duidelijk aanraken, zoen op mond etc.) de 2e date afzegt op de avond dat de date afgesproken is (en tevens eerst heel enthousiast ontvangen werd) en geeft in de sms doodleuk aan dat hij weet dat hij nooit op me zal vallen. Goed. Waardeer de eerlijkheid die hij verder beschrijft, maar leuk is het niet.

Het is dat ik weer zo graag een liefde aan mijn zij heb, want anders gaf ik mijn portie wel aan Fikkie. Vermoeiend!

Update van vandaag: ineens zijn vandaag daar voor komende week weer 3 nieuwe dates (met mannen met wie ik nog maar heel kort chat). Straks al de eerste... Eigenlijk allemaal niet te doen naast de rest van mijn week, maar goed, dat doe ik mezelf blijkbaar aan...Het is maar wat je belangrijk vindt ;). Grote kans dat ik er daarna ook wel weer klaar mee ben voor een tijdje.. *iets met energie enzo*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_118531297
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als ik iets snel heb geleerd is het om de verwachtingen zo laag mogelijk te houden. Je moet gewoon heel veel daten wil je iemand tegen gaan komen met wie het echt klikt. Dat betekent dus heel veel potentiële teleurstellingen.
Gaat ook niet zozeer om verwachtingen vóór een date want die heb ik eigenlijk nooit hoog liggen (geleerd uit verleden ;) ), maar om de wisselende signalen die een mannen soms geven tijdens een date en achteraf. Het een doen, het ander zeggen.
pi_118531341
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je nick is ook niet heel opbeurend ;)
Vertel.. gooi het eruit!
Haha, dat is ook niet (meer ;) ) mijn nick in het dagelijks leven...Ooit wel, toen ik nog 16 was en met vriendinnen nóg gekker ;)
pi_118531519
nice, een druk leven
Mssn dat die man die de tweede date per sms afzei nog heel erg zat te twijfelen of ie voor sex zou gaan
maar wat een stumper dat ie het zo laat en met zo'n bericht afzegt
I think I'm in love
(probably just hungry)
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:54:49 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118531734
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Even het betere knip en plakwerk van gisteravond uit HVJJN:

Jeezz, wat een rollercoaster op dategebied in de afgelopen week...
- Ene man biecht (na maanden gezellig mailen - ja, ik weet niet handig, maar door zijn werk dacht ik kwam het er telkens niet van) de dag vóór de date uiteindelijk toch nog maar even op dat hij al een eeuwenlange relatie heeft. Zucht .
- Andere afspraak met andere man kon helaas niet doorgaan omdat ik ziek werd. Binnenkort maar op herkansing.
- Een spontane bloemenverkoper aan de deur die me onverwacht mee uit vraagt (gelukkig nog íets grappigs/leuks op dategebied).
- Tot slot een andere man die na een leuke eerste date (met wat initiatieven van zijn kant: duidelijk aanraken, zoen op mond etc.) de 2e date afzegt op de avond dat de date afgesproken is (en tevens eerst heel enthousiast ontvangen werd) en geeft in de sms doodleuk aan dat hij weet dat hij nooit op me zal vallen. Goed. Waardeer de eerlijkheid die hij verder beschrijft, maar leuk is het niet.

Het is dat ik weer zo graag een liefde aan mijn zij heb, want anders gaf ik mijn portie wel aan Fikkie. Vermoeiend!

Update van vandaag: ineens zijn vandaag daar voor komende week weer 3 nieuwe dates (met mannen met wie ik nog maar heel kort chat). Straks al de eerste... Eigenlijk allemaal niet te doen naast de rest van mijn week, maar goed, dat doe ik mezelf blijkbaar aan...Het is maar wat je belangrijk vindt ;). Grote kans dat ik er daarna ook wel weer klaar mee ben voor een tijdje.. *iets met energie enzo*
Na het gelezen te hebben: Ga op date met die spontane bloemenverkoper ;)
En verder herkenbare verhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')