abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118516705
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef dr.Qwak het volgende:

[..]

Een uitvergroting van dergelijk gedrag vindt men in de handboeken voor psychiatrie terug onder de naam: lolita-complex. Het is sowieso best interessant om eens een boekje op MBO-niveau, daarover te lezen. Het zijn immers allemaal uitvergrotingen.
Hebben mannen overigens in zo mogelijk nog hevigere mate last van. -ding dong- :)

Uit wat voor dimensie kom jij?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118516764
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef dr.Qwak het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik ergens ingetuind, in zo veel dingen, maar ik hou nu eenmaal van gratis en van live, omdat je dan op je gemak kunt bestuderen wat er gebeurd onder je ogen.
Daarbij mag je natuurlijk aanklikken wat je wil, dus kijken waar je naar toe wilt en je niet af laten leiden door de aandachtstrekkers _O-
Ben ik eigenlijk toch benieuwd. Waar ben je - in relatie tot datingsites - ingetrapt, en hoe groot was de schade financieel?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118517771
De laatste tijd is er hier echt wel een toestroom van kneusjes hier :')
pi_118518487
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef dr.Qwak het volgende:

[..]

Voor de eventuele financiële schade hoe je geen verzekering af te sluiten voor als het even tegen zit zeg maar, als je een beetje uit je doppen kunt kijken tenminste, maar emotionele schade leidt je altijd wel als je zoveelste droom in rook opgaat en je de hoop als sneeuw voor de zon weer ziet verdwijnen.
Maar je leert er van en je gaat je alleen maar soepeler bewegen over zo´n site, en je verlangens weer wat bijstellen uiteraard. Het kost enkel veel tijd om zo´n gevonden relatie te onderhouden via het internet, daarom wil je gewoon samen gaan wonen. En ook voor meer zekerheid natuurlijk. ;)
Say whut?

Volgens mij moet ik wat gaan bijlezen....
pi_118518587
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lol, gelijk 50 vrouwen ook :') Je bent niet heel erg kieskeurig of wel? :P
Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannen :D
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_118518803
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Say whut?

Volgens mij moet ik wat gaan bijlezen....
Don't bother, onbegrijpelijk die man. :D
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118519034
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef dr.Qwak het volgende:
Het lolita-complex in het algemeen vloeit wellicht voort uit het taboe op sexualiteit in de wereld, maar je kunt je ook afvragen of het taboe juist niet in het leven is geroepen om het lolita-complex tegen te gaan misschien?
.
Probeer je niet te kwetsen maar ik vind je een vreemd geval.... ;)
pi_118519212
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef dr.Qwak het volgende:

[..]

Voor de eventuele financiële schade hoe je geen verzekering af te sluiten voor als het even tegen zit zeg maar, als je een beetje uit je doppen kunt kijken tenminste, maar emotionele schade leidt je altijd wel als je zoveelste droom in rook opgaat en je de hoop als sneeuw voor de zon weer ziet verdwijnen.
Maar je leert er van en je gaat je alleen maar soepeler bewegen over zo´n site, en je verlangens weer wat bijstellen uiteraard. Het kost enkel veel tijd om zo´n gevonden relatie te onderhouden via het internet, daarom wil je gewoon samen gaan wonen. En ook voor meer zekerheid natuurlijk. ;)
Ik kan er met de beste wil ter wereld geen chocola van maken. Hoop die verdwijnt als sneeuw voor de zon, dromen die in rook opgaan, een relatie onderhouden via internet, come again?? Ben jij soms de oudere broer van SergeantFluffy?

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannen :D
Dan is je standaard nogal laag kennelijk. En wek je gewoon niet genoeg interesse.
pi_118519360
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

Don't bother, onbegrijpelijk die man. :D
Het wordt steeds erger hier... :')

pi_118519558
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Het wordt steeds erger hier... :')

[ afbeelding ]
quote:
15s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef Mystikvm het volgende:
De laatste tijd is er hier echt wel een toestroom van kneusjes hier :')
Het zal het vallen van het blad wel zijn.
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:18:58 #211
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118520656
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Het zal het vallen van het blad wel zijn.
Ik vind Quakje meer zo'n nutty professor eigenlijk, of misschien trol.
pi_118524483
Zo ben er weer ,

Date was weer geslaagd , kunnen het goed met elkaar vinden , maar iets serieus word het toch niet. Dus hebben we besloten om als FWB's door te gaan.

Close enough :)
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 04:09:08 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_118524550
Date ligt hier te snurken :|W Afknapper
What can change the nature of a man?
pi_118524917
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Jij ervaart online daten duidelijk anders dan dat ik dat doe. Ik krijg zelf genoeg reacties van vrouwen met mijn kritische vragenlijst, ik hoef echt geen 100 vrouwen te mailen om wat animo te creëren.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118526435
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 07:53 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Jij ervaart online daten duidelijk anders dan dat ik dat doe. Ik krijg zelf genoeg reacties van vrouwen met mijn kritische vragenlijst, ik hoef echt geen 100 vrouwen te mailen om wat animo te creëren.
congratulations. use your powers wisely
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118526457
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar uniek in ben eerlijk gezegd.
pi_118526644
Jij maakt zeker op de datingsite ook gebruik van foto's met poezen er op.
Daarmee krijg je de chicks wel inderdaad :+

En een man die dingen naar 100vrouwen stuurt is gewoon echt te wanhopig..
pi_118526656
quote:
2s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ben je ook niet, maar volgens Ballard ben je dan arrogant of iets.
pi_118526745
quote:
2s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
nouja, er zitten veel meer mannen dan vrouwen op datingsites
de helft van deze topic reeks bestaat uit zeikerds die zeiken dat ze geen respons krijgen :P
heel veel meisjes posten dat ze 100en berichtjes krijgen

ik kreeg ongeveer 1 respons op 20 berichtjes die ik stuurde, op profiel sites.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118526759
Dat kan ook liggen aan de berichten die je naar ze hebt zitten sturen :Y
pi_118526826
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:13 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ben je ook niet, maar volgens Ballard ben je dan arrogant of iets.
nouja, het is om andere redenen dat ik je arrogant vind
maar whatever, het is goed joh. Het heeft geen zin om dáárover een discussie te voeren
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118526874
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:18 schreef Ballard het volgende:

[..]

nouja, er zitten veel meer mannen dan vrouwen op datingsites
de helft van deze topic reeks bestaat uit zeikerds die zeiken dat ze geen respons krijgen :P
heel veel meisjes posten dat ze 100en berichtjes krijgen

ik kreeg ongeveer 1 respons op 20 berichtjes die ik stuurde, op profiel sites.
Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.
pi_118526891
quote:
2s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Jij maakt zeker op de datingsite ook gebruik van foto's met poezen er op.
Daarmee krijg je de chicks wel inderdaad :+

Ja :P Ligt het daar aan dan?
pi_118526899
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef Ballard het volgende:

[..]

nouja, het is om andere redenen dat ik je arrogant vind
maar whatever, het is goed joh. Het heeft geen zin om dáárover een discussie te voeren
Jij mag dat ook vinden, ik zal de laatste zijn die er wakker van ligt. :7
pi_118526957
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ja :P Ligt het daar aan dan?
Ja :D dat helpt O+
  zondag 28 oktober 2012 @ 10:34:32 #226
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_118527109
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.
Als zelfs ik reacties krijg van mensen dan moet het iedereen toch wel lukken lijkt me. :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_118527155
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

ja ik heb drie maanden RP gedaan, 0 berichtjes zelf gekregen. Was echt niet de moeite waard
paiq is bijna een omgekeerde wereld voor mij, daar lijkt het allemaal vanzelf te gaan. Jus' sayin'
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118527272
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:36 schreef Ballard het volgende:

[..]

ja ik heb drie maanden RP gedaan, 0 berichtjes zelf gekregen. Was echt niet de moeite waard
paiq is bijna een omgekeerde wereld voor mij, daar lijkt het allemaal vanzelf te gaan. Jus' sayin'
Heb ook wel het idee dat Paiq veel 'vrijblijvender' is dan RP. Mensen zijn daar veel serieuzer.
pi_118527427
ik ben kennelijk beter in chatten dan mailen en op de chat leuk genoeg dat middelmatige fotos niet zo'n bezwaar zijn :P
mssn moet ik gewoon wat afvallen

[ Bericht 8% gewijzigd door Ballard op 28-10-2012 11:01:39 ]
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118527590
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Ballard het volgende:
ik ben kennelijk beter in chatten dan mailen en op de chat leuk genoeg dat middelmatige fotos niet zo'n bezwaar zijn :P
Ze zien ze toch pas na 10 minuten ;)
pi_118527771
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.

Dat klinkt als iemand van hier. :D
pi_118527795
holy shit :D
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118527830
En ze was al goedgekeurd op basis van foto's door zijn hele familie, collega's, kennissen. Doet me aan die reclame van een paar jaar terug denken.
pi_118528021
en in de komende dagen / weken moet hij dan tientallen keren gaan uitleggen wat er is gebeurd elke keer als iemand hem vraagt hoe het met zijn vriendinnetje gaat
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118528069
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.

Ik houd van dat soort verhalen. Ik vraag me dan echt af wat er in de hoofden van dat soort gasten omgaat. Behalve pure wanhoop.
pi_118528071
Jezus hoe lomp kan je zijn zeg :') Mooie manier om alles in één klap te verneuken, well done.
pi_118528543
quote:
15s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan is je standaard nogal laag kennelijk. En wek je gewoon niet genoeg interesse.
Nee, mijn standaard ligt niet laag. Als ik filter op 'normaal figuur, normaal gezicht, zelfde opleidingsniveau, hobby's/eetgewoontes die niet tegengesteld zijn als die van mij en geen wazig profiel' dan eindig ik met tientallen dames die afgelopen week nog hebben ingelogd
Heb er onlangs tijdens mijn 3 gratis dagen 11 een mail gestuurd, daarvan 3 geen interesses terug en 4 reakties dat ze het berichtje leuk vonden, maar mijn profiel hun verder niet zo aansprak. Eentje leek het leuk verder te babbelen, maar kom niet meer online en met de laatste ga ik volgende week op sportieve date (weer eens wat anders). Hmm... een normale score dus eigenlijk :D
pi_118529042
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee, mijn standaard ligt niet laag. Als ik filter op 'normaal figuur, normaal gezicht, zelfde opleidingsniveau, hobby's/eetgewoontes die niet tegengesteld zijn als die van mij en geen wazig profiel' dan eindig ik met tientallen dames die afgelopen week nog hebben ingelogd
Heb er onlangs tijdens mijn 3 gratis dagen 11 een mail gestuurd, daarvan 3 geen interesses terug en 4 reakties dat ze het berichtje leuk vonden, maar mijn profiel hun verder niet zo aansprak. Eentje leek het leuk verder te babbelen, maar kom niet meer online en met de laatste ga ik volgende week op sportieve date (weer eens wat anders). Hmm... een normale score dus eigenlijk :D
wat voor sportieve date?
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118529549
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:43 schreef Ballard het volgende:
wat voor sportieve date?
Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.
pi_118530684
Dit is echt een topic voor mij op het moment...

Pfff...daten kan zooo leuk zijn, maar ook zo vermoeiend en teleurstellend...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_118530771
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.
cool, goed idee. spreken jullie bij iemand thuis af?
I think I'm in love
(probably just hungry)
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:32:35 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118530821
quote:
9s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Nu maak je mij nieuwschierig?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118530826
quote:

Als ik iets snel heb geleerd is het om de verwachtingen zo laag mogelijk te houden. Je moet gewoon heel veel daten wil je iemand tegen gaan komen met wie het echt klikt. Dat betekent dus heel veel potentiële teleurstellingen.
pi_118530900
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Tof idee wel.
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:37:48 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118531010
quote:

Je nick is ook niet heel opbeurend ;)
Vertel.. gooi het eruit!
pi_118531214
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nu maak je mij nieuwschierig?
Even het betere knip en plakwerk van gisteravond uit HVJJN:

Jeezz, wat een rollercoaster op dategebied in de afgelopen week...
- Ene man biecht (na maanden gezellig mailen - ja, ik weet niet handig, maar door zijn werk dacht ik kwam het er telkens niet van) de dag vóór de date uiteindelijk toch nog maar even op dat hij al een eeuwenlange relatie heeft. Zucht .
- Andere afspraak met andere man kon helaas niet doorgaan omdat ik ziek werd. Binnenkort maar op herkansing.
- Een spontane bloemenverkoper aan de deur die me onverwacht mee uit vraagt (gelukkig nog íets grappigs/leuks op dategebied).
- Tot slot een andere man die na een leuke eerste date (met wat initiatieven van zijn kant: duidelijk aanraken, zoen op mond etc.) de 2e date afzegt op de avond dat de date afgesproken is (en tevens eerst heel enthousiast ontvangen werd) en geeft in de sms doodleuk aan dat hij weet dat hij nooit op me zal vallen. Goed. Waardeer de eerlijkheid die hij verder beschrijft, maar leuk is het niet.

Het is dat ik weer zo graag een liefde aan mijn zij heb, want anders gaf ik mijn portie wel aan Fikkie. Vermoeiend!

Update van vandaag: ineens zijn vandaag daar voor komende week weer 3 nieuwe dates (met mannen met wie ik nog maar heel kort chat). Straks al de eerste... Eigenlijk allemaal niet te doen naast de rest van mijn week, maar goed, dat doe ik mezelf blijkbaar aan...Het is maar wat je belangrijk vindt ;). Grote kans dat ik er daarna ook wel weer klaar mee ben voor een tijdje.. *iets met energie enzo*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_118531297
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als ik iets snel heb geleerd is het om de verwachtingen zo laag mogelijk te houden. Je moet gewoon heel veel daten wil je iemand tegen gaan komen met wie het echt klikt. Dat betekent dus heel veel potentiële teleurstellingen.
Gaat ook niet zozeer om verwachtingen vóór een date want die heb ik eigenlijk nooit hoog liggen (geleerd uit verleden ;) ), maar om de wisselende signalen die een mannen soms geven tijdens een date en achteraf. Het een doen, het ander zeggen.
pi_118531341
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je nick is ook niet heel opbeurend ;)
Vertel.. gooi het eruit!
Haha, dat is ook niet (meer ;) ) mijn nick in het dagelijks leven...Ooit wel, toen ik nog 16 was en met vriendinnen nóg gekker ;)
pi_118531519
nice, een druk leven
Mssn dat die man die de tweede date per sms afzei nog heel erg zat te twijfelen of ie voor sex zou gaan
maar wat een stumper dat ie het zo laat en met zo'n bericht afzegt
I think I'm in love
(probably just hungry)
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:54:49 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118531734
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Even het betere knip en plakwerk van gisteravond uit HVJJN:

Jeezz, wat een rollercoaster op dategebied in de afgelopen week...
- Ene man biecht (na maanden gezellig mailen - ja, ik weet niet handig, maar door zijn werk dacht ik kwam het er telkens niet van) de dag vóór de date uiteindelijk toch nog maar even op dat hij al een eeuwenlange relatie heeft. Zucht .
- Andere afspraak met andere man kon helaas niet doorgaan omdat ik ziek werd. Binnenkort maar op herkansing.
- Een spontane bloemenverkoper aan de deur die me onverwacht mee uit vraagt (gelukkig nog íets grappigs/leuks op dategebied).
- Tot slot een andere man die na een leuke eerste date (met wat initiatieven van zijn kant: duidelijk aanraken, zoen op mond etc.) de 2e date afzegt op de avond dat de date afgesproken is (en tevens eerst heel enthousiast ontvangen werd) en geeft in de sms doodleuk aan dat hij weet dat hij nooit op me zal vallen. Goed. Waardeer de eerlijkheid die hij verder beschrijft, maar leuk is het niet.

Het is dat ik weer zo graag een liefde aan mijn zij heb, want anders gaf ik mijn portie wel aan Fikkie. Vermoeiend!

Update van vandaag: ineens zijn vandaag daar voor komende week weer 3 nieuwe dates (met mannen met wie ik nog maar heel kort chat). Straks al de eerste... Eigenlijk allemaal niet te doen naast de rest van mijn week, maar goed, dat doe ik mezelf blijkbaar aan...Het is maar wat je belangrijk vindt ;). Grote kans dat ik er daarna ook wel weer klaar mee ben voor een tijdje.. *iets met energie enzo*
Na het gelezen te hebben: Ga op date met die spontane bloemenverkoper ;)
En verder herkenbare verhalen.
pi_118531757
die spontane bloemenverkoper vraagt natuurlijk bij elk huis waar hij komt om een date ;)
I think I'm in love
(probably just hungry)
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:55:57 #252
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118531785
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:55 schreef Ballard het volgende:
die spontane bloemenverkoper vraagt natuurlijk bij elk huis waar hij komt om een date ;)
Gelijk heeft ie ;)
pi_118532116
De spontane bloemenverkoper is niet helemaal mijn type verwacht ik, maar zijn spontane actie vind ik leuk genoeg om eens wat af te spreken.
Zonder dat ik dat vroeg, zei hij al dat hij dat echt niet bij elke deur doet, zo maar vrouwen uitvragen (en ik geloof hem wel op zijn blauwe ogen ;) ), en dat hij eigenlijk nu wel voor mij een bosje bloemen had moeten kopen, haha!
pi_118532191
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Gelijk heeft ie ;)
Vind ik ook! Bovendien had hij dan net wel een verkeerde wijk te pakken, want hier wonen met name ouderen en jonge stellen met kinderen... :P Jammer voor hem ;)
pi_118532364
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:50 schreef Ballard het volgende:
nice, een druk leven
Mssn dat die man die de tweede date per sms afzei nog heel erg zat te twijfelen of ie voor sex zou gaan
maar wat een stumper dat ie het zo laat en met zo'n bericht afzegt
Hij gaf ook aan dat hij dacht dat het daar op uit zou draaien en mij dan daarna moest teleurstellen e.d.

Nu achteraf denk ik dat het toch niet (op dit moment althans) een hele stabiele man is en weet niet of ik daar op zit te wachten, dus mijn hoofd probeert mijn gevoel nu wijs te maken dat het toch beter is zo, e.d. ;) Het waren gelukkig ook geen megakriebels, maar wel een nieuwsgierige kriebel en iets in zijn ogen dat me intrigeerde en dat is voor mij al heel wat...
  zondag 28 oktober 2012 @ 13:18:04 #256
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118532666
Dit is wel dé manier om veel te copuleren!
pi_118532918
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Hij gaf ook aan dat hij dacht dat het daar op uit zou duraaien en mij dan daarna moest teleurstellen e.d.

Nu achteraf denk ik dat het toch niet (op dit moment althans) een hele stabiele man is en weet niet of ik daar op zit te wachten, dus mijn hoofd probeert mijn gevoel nu wijs te maken dat het toch beter is zo, e.d. ;) Het waren gelukkig ook geen megakriebels, maar wel een nieuwsgierige kriebel en iets in zijn ogen dat me intrigeerde en dat is voor mij al heel wat...
Je klinkt veel te obsessief. Ga gewoon een bak koffie doen met je moeder en laat alle mannen lekker doodvallen. Gewoon genietem van je leven, komt die man ooit wel..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_118533208
quote:
4s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je klinkt veel te obsessief. Ga gewoon een bak koffie doen met je moeder en laat alle mannen lekker doodvallen. Gewoon genietem van je leven, komt die man ooit wel..
Mag je vinden/denken. Ik geniet ook zeker van mijn leven en dat heb ik jaren 'alleen' met vrienden/familie gedaan, had geen behoefte aan een relatie oid. Nu zou het gewoon wel weer eens fijn zijn :)
pi_118533292
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef RickoKun het volgende:
Dit is wel dé manier om veel te copuleren!
Het is maar wat je 't belangrijkst vindt ;)
  zondag 28 oktober 2012 @ 14:34:41 #260
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118536361
quote:

:D
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118538808
quote:

Dit bericht bedoelde je?

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 09:17 schreef Ballard het volgende:

[..]

ja hey laat je sarcasme maar bij de deur. we zijn hier niet voor de lol, er moet geneukt worden gvd!

(en lekker vanaf je peeceetje wild vreemden vertellen dat ze niet kunnen tippen aan je datingsite ervaringen haha, tja wat ben je dan?)

ik heb wel een eisenpakket voor de ideale vrouw. het zijn hele brede aspecifieke eisen (slim, sportief enz enz) en volgens mij heb ik iemand ontmoet die daar volledig aan voldoet, dus ik ben benieuwd waar dit heen gaat. Volgende zondag pas de tweede date. Mijn vrienden zijn iig al helemaal verliefd op haar, van fotos en wat ik vertel.
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:35:07 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118538838
Haha
Gourmetten of steengrillen?
pi_118539836
Nice :)
I think I'm in love
(probably just hungry)
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:02:26 #264
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_118540065
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef Ballard het volgende:
Nice :)
Doe je goed!
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:48:17 #265
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118542208
Dinsdag weer een date met de date die even in de koelkast stond. Beetje over gehad en gaan gewoon zien waar het schip strandt en het vooral gezellig hebben. Heb er zin in :)
  zondag 28 oktober 2012 @ 17:42:20 #266
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118543437
Ik heb alles bijgelezen en mij kostelijk vermaakt. Thanks. Zie nu ook in dat ik moet samen wonen, dat gedoe via internet ook....
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 28 oktober 2012 @ 17:49:03 #267
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118543623
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Of in het FoBo. Als je daar even een rondje rondgluurt kom je figuren tegen - ook uit deze reeks - die werkelijk op alles met een kut reageren. Ergens wel sneu.
Je zou er niet meer over beginnen. -O-
pi_118544272
Wat vermakelijk is dat de vrouwen met "een" pondje meer steevast normaal neerzetten bij bodytype. :')
pi_118544518
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:10 schreef Craptacular het volgende:
Wat vermakelijk is dat de vrouwen met "een" pondje meer steevast normaal neerzetten bij bodytype. :')
Volslank was toch helemaal in :Y
pi_118544635
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:17 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Volslank was toch helemaal in :Y
Volslank kan ook mooi zijn! Adèle :) ! Moet wel heel verzorgd en een mooi gezicht hebben!
Maar of het snel mijn vriendin zou worden weet ik eigenlijk ook weer niet.
pi_118544832
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Volslank kan ook mooi zijn! Adèle :) ! Moet wel heel verzorgd en een mooi gezicht hebben!
Maar of het snel mijn vriendin zou worden weet ik eigenlijk ook weer niet.
Het blijft zo een non-discussie. Je moet iemand IRL zien en als je iemand echt leuk vindt maken een paar kilo meer of minder volgens mij weinig uit.
  zondag 28 oktober 2012 @ 18:26:09 #272
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118544887
Aan de andere kant mag een vrouw ook best wat meer volume hebben dan de gemiddelde gratenbak hoor. ;)

Maar volslank is iets wat mij in de eerste instantie niet aantrekt nee.
pi_118544992
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef -Splash- het volgende:
Aan de andere kant mag een vrouw ook best wat meer volume hebben dan de gemiddelde gratenbak hoor. ;)

Volslank is niks mis mee nee. :) Maar het moet wel een beetje bij elkaar passen vind ik. Bij mij persoonlijk zou het echt niet passen :') Ik ben altijd al mager/dun geweest en dan heb je een vriendin die voller is dan jou :N

Ik weet ook wel dat ik nooit een model-achtige vrouw zou kunnen krijgen, maar toch moet het totaalplaatje ook wel een beetje bij elkaar passen.
  zondag 28 oktober 2012 @ 18:36:07 #274
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118545374
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Volslank is niks mis mee nee. :) Maar het moet wel een beetje bij elkaar passen vind ik. Bij mij persoonlijk zou het echt niet passen :') Ik ben altijd al mager/dun geweest en dan heb je een vriendin die voller is dan jou :N

Ik weet ook wel dat ik nooit een model-achtige vrouw zou kunnen krijgen, maar toch moet het totaalplaatje ook wel een beetje bij elkaar passen.
Vind ik altijd zo'n non-reden, het plaatje. Maakt toch niet uit hoe het er voor de buitenwereld uitziet? Dan zou je ook niet als vrouw een kleinere vriend kunnen hebben ;)

Maar idd, voorkeur ga je in de eerste instantie toch voor. Ik vind een pondje teveel of te weinig niet erg maar wel het liefst wat gespierd.
  zondag 28 oktober 2012 @ 18:37:41 #275
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118545445
fok
pi_118545590
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef -Splash- het volgende:

Wat is volslank?
Ik vermoed dat ik daar ook onder viel, toch had ik een redelijk gemiddelde maat voor een NL vrouw. Denk dat het ook een beetje is hoe vrouwen zichzelf zien.
Inmiddels bijna 10 kilo lichter (ja, ja, toch even een vermelding van maken *O* want ik ben er trots op!).
pi_118545688
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vind ik altijd zo'n non-reden, het plaatje. Maakt toch niet uit hoe het er voor de buitenwereld uitziet? Dan zou je ook niet als vrouw een kleinere vriend kunnen hebben ;)

Maar idd, voorkeur ga je in de eerste instantie toch voor. Ik vind een pondje teveel of te weinig niet erg maar wel het liefst wat gespierd.
Toch is dat plaatje voor mij met een echt kleinere man ook niet makkelijk in te vullen...ik zie het gewoon niet snel gebeuren. Snap dus wel dat iedereen zijn, haar voorkeuren heeft, maar denk nog steeds dat echte liefde blind is *; een romanticus hier :')
pi_118545727
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Nou is ook niet alles hoor. Mijn ex was echt een model type. Lange haren, prachtig gezicht, super lichaam, lange benen etc. maar een verrot innerlijk. Dan toch liever een iets minder mooi meisje hoor!!
  zondag 28 oktober 2012 @ 19:06:47 #279
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118546650
Ligt gewoon aan ieders persoonlijke voorkeur. Mijn laatste date wilde ook liever een langere man (ik ben niet de grootste). Niet dat het alleen om die reden niks werd.
pi_118546783
De discussie waar iemand wel/niet op valt is vrij zinloos. Belangrijkste is dat er niet over gelogen wordt.
Niet zeggen dat je lang bent als je op je tenen moet staan bij pinautomaten bijvoorbeeld.
pi_118546893
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt gewoon aan ieders persoonlijke voorkeur. Mijn laatste date wilde ook liever een langere man (ik ben niet de grootste). Niet dat het alleen om die reden niks werd.
Volgens mij zijn het meestal meerdere redenen waarom het niet goed uitpakt. Kan mij idd niet voorstellen dat het alleen om lengte zou gaan oid.

Aan de andere kant kun je met onlinedaten al van tevoren filteren op dat soort dingen. Eerlijk is eerlijk, ik had mijn meest recente date ws ook niet aangesproken op een datingsite vanwege zijn lengte...maar IRL gaan toch andere dingen ook een rol spelen. Voordeel in dit geval dus dat ik hem niet van een datingsite ken.
  zondag 28 oktober 2012 @ 19:12:26 #282
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118546911
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:09 schreef kieskleurig het volgende:
De discussie waar iemand wel/niet op valt is vrij zinloos. Belangrijkste is dat er niet over gelogen wordt.
Niet zeggen dat je lang bent als je op je tenen moet staan bij pinautomaten bijvoorbeeld.
Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.
pi_118546943
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja dat is ook zo. Maar ik kan serieus binnen 10 seconden vertellen of ik gevoelens zou kunnen krijgen voor een meisje of niet. In het echt dan ;) ! En bij sommige foto's ook :').
Ik had altijd het idee dat je in een roelstoel zat vanwege je nick!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2012 19:14:14 ]
pi_118547380
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.
Dat heb ik ook meerdere keren meegemaakt.
Ik heb wel gemerkt da het pas echt goed merkbaar is als je elkaar in het echt ziet. Sommige mannen ogen langer en andere weer kleiner met dezelfde lengte.
pi_118547728
quote:

[..]

Ik snap echt niet waarom mensen over zulke zaken zouden liegen. Uiteindelijk komt het toch wel uit als je elkaar ziet :?
A mind with a heart of it's own
pi_118547816
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom mensen over zulke zaken zouden liegen. Uiteindelijk komt het toch wel uit als je elkaar ziet :?
Omdat het zoveel makkelijker is om je op het internet anders voor te doen dan je bent :')

Maar het gebeurd veel!
  zondag 28 oktober 2012 @ 19:58:13 #287
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118549588
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo. Maar ik kan serieus binnen 10 seconden vertellen of ik gevoelens zou kunnen krijgen voor een meisje of niet. In het echt dan ;) ! En bij sommige foto's ook :').
Ik had altijd het idee dat je in een roelstoel zat vanwege je nick!
:D
pi_118551907
Dus, kom net een collega tegen op badoo, even heel rap uitgevonden hoe je een en ander aan profielinstellingen aan kunt passen :')
pi_118552073
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef DrMarten het volgende:
Dus, kom net een collega tegen op badoo, even heel rap uitgevonden hoe je een en ander aan profielinstellingen aan kunt passen :')
Hihi :)
pi_118552567
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Hihi :)
Dat was niet direct mijn reactie :P
pi_118552623
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef DrMarten het volgende:
Waarom zei je niet even gedag :W Goh jij ook hier :Y O-)
  zondag 28 oktober 2012 @ 20:47:36 #292
387729 dr.Qwak
zalig pasen
pi_118552902
quote:

[..]

Compenseren heet dat toch?
Ter compensatie:
Top 10
nr 10 Toupet
#9 Maltees leeuwtje
#8 H-bomb
#7 a saxophone
#6 a dishwasher and beautyset combined
#5 a colorfull box marked: surprise
#4 unbreakable laws
#3bonze
#2silver
#1gold

[ Bericht 1% gewijzigd door dr.Qwak op 28-10-2012 21:03:45 ]
I´ll send you the bill
pi_118552906
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:43 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat was niet direct mijn reactie :P
Toch niet? ;)
  zondag 28 oktober 2012 @ 20:48:16 #294
12621 tcr
*nix 4ever
pi_118552947
Het is misschien nog kort, maar nu met Paiq Select wat nieuwe matches, maar ze reageren niet echt (op de bevestiging na). Ach ja, gelukkig is het per maand op te zeggen tot 1 dag voor een verlenging...
pi_118553004
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Waarom zei je niet even gedag :W Goh jij ook hier :Y O-)
Bij sommige collega's zou ik het zeker doen, bij deze zeker niet ;)
pi_118553441
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij sommige collega's zou ik het zeker doen, bij deze zeker niet ;)
Ghehe ok :D :P
pi_118553478
Mensen met fake foto's zijn altijd wel grappig :P
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118554670
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef dr.Qwak het volgende:

[..]

Compenseren heet dat toch?
Ter compensatie:
Top 10
nr 10 Toupet
#9 Maltees leeuwtje
#8 H-bomb
#7 a saxophone
#6 a dishwasher and beautyset combined
#5 a colorfull box marked: surprise
#4 unbreakable laws
#3bonze
#2silver
#1gold
Waarom zijn je overige parels der wijsheid eigenlijk verdwenen uit dit topic?
pi_118556577
quote:
5s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

(Bull)Shit moet af en toe doorgetrokken worden...
  zondag 28 oktober 2012 @ 21:35:51 #300
387729 dr.Qwak
zalig pasen
pi_118556737
quote:
5s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niks verdwenen, gewoon geen zin meer.
Ongein moet niet te lang duren en het belangrijkste punt was toch al gemaakt denk. ;)
I´ll send you the bill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')