Uit wat voor dimensie kom jij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Een uitvergroting van dergelijk gedrag vindt men in de handboeken voor psychiatrie terug onder de naam: lolita-complex. Het is sowieso best interessant om eens een boekje op MBO-niveau, daarover te lezen. Het zijn immers allemaal uitvergrotingen.
Hebben mannen overigens in zo mogelijk nog hevigere mate last van. -ding dong-

Ben ik eigenlijk toch benieuwd. Waar ben je - in relatie tot datingsites - ingetrapt, en hoe groot was de schade financieel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik ergens ingetuind, in zo veel dingen, maar ik hou nu eenmaal van gratis en van live, omdat je dan op je gemak kunt bestuderen wat er gebeurd onder je ogen.
Daarbij mag je natuurlijk aanklikken wat je wil, dus kijken waar je naar toe wilt en je niet af laten leiden door de aandachtstrekkers

Say whut?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Voor de eventuele financiële schade hoe je geen verzekering af te sluiten voor als het even tegen zit zeg maar, als je een beetje uit je doppen kunt kijken tenminste, maar emotionele schade leidt je altijd wel als je zoveelste droom in rook opgaat en je de hoop als sneeuw voor de zon weer ziet verdwijnen.
Maar je leert er van en je gaat je alleen maar soepeler bewegen over zo´n site, en je verlangens weer wat bijstellen uiteraard. Het kost enkel veel tijd om zo´n gevonden relatie te onderhouden via het internet, daarom wil je gewoon samen gaan wonen. En ook voor meer zekerheid natuurlijk.

Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lol, gelijk 50 vrouwen ookJe bent niet heel erg kieskeurig of wel?

Don't bother, onbegrijpelijk die man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Say whut?
Volgens mij moet ik wat gaan bijlezen....

Probeer je niet te kwetsen maar ik vind je een vreemd geval....quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef dr.Qwak het volgende:
Het lolita-complex in het algemeen vloeit wellicht voort uit het taboe op sexualiteit in de wereld, maar je kunt je ook afvragen of het taboe juist niet in het leven is geroepen om het lolita-complex tegen te gaan misschien?
.

Ik kan er met de beste wil ter wereld geen chocola van maken. Hoop die verdwijnt als sneeuw voor de zon, dromen die in rook opgaan, een relatie onderhouden via internet, come again?? Ben jij soms de oudere broer van SergeantFluffy?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Voor de eventuele financiële schade hoe je geen verzekering af te sluiten voor als het even tegen zit zeg maar, als je een beetje uit je doppen kunt kijken tenminste, maar emotionele schade leidt je altijd wel als je zoveelste droom in rook opgaat en je de hoop als sneeuw voor de zon weer ziet verdwijnen.
Maar je leert er van en je gaat je alleen maar soepeler bewegen over zo´n site, en je verlangens weer wat bijstellen uiteraard. Het kost enkel veel tijd om zo´n gevonden relatie te onderhouden via het internet, daarom wil je gewoon samen gaan wonen. En ook voor meer zekerheid natuurlijk.
Dan is je standaard nogal laag kennelijk. En wek je gewoon niet genoeg interesse.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannen

Het wordt steeds erger hier...quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Don't bother, onbegrijpelijk die man.

quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger hier...
[ afbeelding ]
Het zal het vallen van het blad wel zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef Mystikvm het volgende:
De laatste tijd is er hier echt wel een toestroom van kneusjes hier

Ik vind Quakje meer zo'n nutty professor eigenlijk, of misschien trol.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Het zal het vallen van het blad wel zijn.

Jij ervaart online daten duidelijk anders dan dat ik dat doe. Ik krijg zelf genoeg reacties van vrouwen met mijn kritische vragenlijst, ik hoef echt geen 100 vrouwen te mailen om wat animo te creëren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannen

congratulations. use your powers wiselyquote:Op zondag 28 oktober 2012 07:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Jij ervaart online daten duidelijk anders dan dat ik dat doe. Ik krijg zelf genoeg reacties van vrouwen met mijn kritische vragenlijst, ik hoef echt geen 100 vrouwen te mailen om wat animo te creëren.

Ben je ook niet, maar volgens Ballard ben je dan arrogant of iets.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar uniek in ben eerlijk gezegd.

nouja, er zitten veel meer mannen dan vrouwen op datingsitesquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar uniek in ben eerlijk gezegd.

nouja, het is om andere redenen dat ik je arrogant vindquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben je ook niet, maar volgens Ballard ben je dan arrogant of iets.

Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:18 schreef Ballard het volgende:
[..]
nouja, er zitten veel meer mannen dan vrouwen op datingsites
de helft van deze topic reeks bestaat uit zeikerds die zeiken dat ze geen respons krijgen
heel veel meisjes posten dat ze 100en berichtjes krijgen
ik kreeg ongeveer 1 respons op 20 berichtjes die ik stuurde, op profiel sites.

Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Jij maakt zeker op de datingsite ook gebruik van foto's met poezen er op.
Daarmee krijg je de chicks wel inderdaad
 Ligt het daar aan dan?
 Ligt het daar aan dan?

Jij mag dat ook vinden, ik zal de laatste zijn die er wakker van ligt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef Ballard het volgende:
[..]
nouja, het is om andere redenen dat ik je arrogant vind
maar whatever, het is goed joh. Het heeft geen zin om dáárover een discussie te voeren

Als zelfs ik reacties krijg van mensen dan moet het iedereen toch wel lukken lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.

ja ik heb drie maanden RP gedaan, 0 berichtjes zelf gekregen. Was echt niet de moeite waardquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.

Heb ook wel het idee dat Paiq veel 'vrijblijvender' is dan RP. Mensen zijn daar veel serieuzer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:36 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja ik heb drie maanden RP gedaan, 0 berichtjes zelf gekregen. Was echt niet de moeite waard
paiq is bijna een omgekeerde wereld voor mij, daar lijkt het allemaal vanzelf te gaan. Jus' sayin'

Ze zien ze toch pas na 10 minutenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Ballard het volgende:
ik ben kennelijk beter in chatten dan mailen en op de chat leuk genoeg dat middelmatige fotos niet zo'n bezwaar zijn

Ik houd van dat soort verhalen. Ik vraag me dan echt af wat er in de hoofden van dat soort gasten omgaat. Behalve pure wanhoop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.
Dat klinkt als iemand van hier.

Mooie manier om alles in één klap te verneuken, well done.
 Mooie manier om alles in één klap te verneuken, well done.

Nee, mijn standaard ligt niet laag. Als ik filter op 'normaal figuur, normaal gezicht, zelfde opleidingsniveau, hobby's/eetgewoontes die niet tegengesteld zijn als die van mij en geen wazig profiel' dan eindig ik met tientallen dames die afgelopen week nog hebben ingelogdquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan is je standaard nogal laag kennelijk. En wek je gewoon niet genoeg interesse.

wat voor sportieve date?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, mijn standaard ligt niet laag. Als ik filter op 'normaal figuur, normaal gezicht, zelfde opleidingsniveau, hobby's/eetgewoontes die niet tegengesteld zijn als die van mij en geen wazig profiel' dan eindig ik met tientallen dames die afgelopen week nog hebben ingelogd
Heb er onlangs tijdens mijn 3 gratis dagen 11 een mail gestuurd, daarvan 3 geen interesses terug en 4 reakties dat ze het berichtje leuk vonden, maar mijn profiel hun verder niet zo aansprak. Eentje leek het leuk verder te babbelen, maar kom niet meer online en met de laatste ga ik volgende week op sportieve date (weer eens wat anders). Hmm... een normale score dus eigenlijk

Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.quote:

cool, goed idee. spreken jullie bij iemand thuis af?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.

Nu maak je mij nieuwschierig?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dit is echt een topic voor mij op het moment...
Pfff...daten kan zooo leuk zijn, maar ook zo vermoeiend en teleurstellend...

Als ik iets snel heb geleerd is het om de verwachtingen zo laag mogelijk te houden. Je moet gewoon heel veel daten wil je iemand tegen gaan komen met wie het echt klikt. Dat betekent dus heel veel potentiële teleurstellingen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Tof idee wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hardlopen. Ze loopt tot 10km en aangezien mijn basisconditie erg goed is opende ik mijn berichtje met de strekking 'Al dat datinggedoe met drankjes en terrasjes enzo, wat dacht je van een uurtje joggen?'. Vond ze origineel, dus vandaar. Tijdens het joggen kun je prima ouwehoeren.

Je nick is ook niet heel opbeurendquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Even het betere knip en plakwerk van gisteravond uit HVJJN:quote:
 . Grote kans dat ik er daarna ook wel weer klaar mee ben voor een tijdje.. *iets met energie enzo*
. Grote kans dat ik er daarna ook wel weer klaar mee ben voor een tijdje.. *iets met energie enzo*

Gaat ook niet zozeer om verwachtingen vóór een date want die heb ik eigenlijk nooit hoog liggen (geleerd uit verledenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik iets snel heb geleerd is het om de verwachtingen zo laag mogelijk te houden. Je moet gewoon heel veel daten wil je iemand tegen gaan komen met wie het echt klikt. Dat betekent dus heel veel potentiële teleurstellingen.
 ), maar om de wisselende signalen die een mannen soms geven tijdens een date en achteraf. Het een doen, het ander zeggen.
 ), maar om de wisselende signalen die een mannen soms geven tijdens een date en achteraf. Het een doen, het ander zeggen.

Haha, dat is ook niet (meerquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je nick is ook niet heel opbeurend
Vertel.. gooi het eruit!
 ) mijn nick in het dagelijks leven...Ooit wel, toen ik nog 16 was en met vriendinnen nóg gekker
 ) mijn nick in het dagelijks leven...Ooit wel, toen ik nog 16 was en met vriendinnen nóg gekker  

Na het gelezen te hebben: Ga op date met die spontane bloemenverkoperquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Even het betere knip en plakwerk van gisteravond uit HVJJN:
Jeezz, wat een rollercoaster op dategebied in de afgelopen week...
- Ene man biecht (na maanden gezellig mailen - ja, ik weet niet handig, maar door zijn werk dacht ik kwam het er telkens niet van) de dag vóór de date uiteindelijk toch nog maar even op dat hij al een eeuwenlange relatie heeft. Zucht .
- Andere afspraak met andere man kon helaas niet doorgaan omdat ik ziek werd. Binnenkort maar op herkansing.
- Een spontane bloemenverkoper aan de deur die me onverwacht mee uit vraagt (gelukkig nog íets grappigs/leuks op dategebied).
- Tot slot een andere man die na een leuke eerste date (met wat initiatieven van zijn kant: duidelijk aanraken, zoen op mond etc.) de 2e date afzegt op de avond dat de date afgesproken is (en tevens eerst heel enthousiast ontvangen werd) en geeft in de sms doodleuk aan dat hij weet dat hij nooit op me zal vallen. Goed. Waardeer de eerlijkheid die hij verder beschrijft, maar leuk is het niet.
Het is dat ik weer zo graag een liefde aan mijn zij heb, want anders gaf ik mijn portie wel aan Fikkie. Vermoeiend!
Update van vandaag: ineens zijn vandaag daar voor komende week weer 3 nieuwe dates (met mannen met wie ik nog maar heel kort chat). Straks al de eerste... Eigenlijk allemaal niet te doen naast de rest van mijn week, maar goed, dat doe ik mezelf blijkbaar aan...Het is maar wat je belangrijk vindt. Grote kans dat ik er daarna ook wel weer klaar mee ben voor een tijdje.. *iets met energie enzo*

Gelijk heeft iequote:Op zondag 28 oktober 2012 12:55 schreef Ballard het volgende:
die spontane bloemenverkoper vraagt natuurlijk bij elk huis waar hij komt om een date

), en dat hij eigenlijk nu wel voor mij een bosje bloemen had moeten kopen, haha!
 ), en dat hij eigenlijk nu wel voor mij een bosje bloemen had moeten kopen, haha!

Vind ik ook! Bovendien had hij dan net wel een verkeerde wijk te pakken, want hier wonen met name ouderen en jonge stellen met kinderen...quote:
 Jammer voor hem
 Jammer voor hem  

Hij gaf ook aan dat hij dacht dat het daar op uit zou draaien en mij dan daarna moest teleurstellen e.d.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:50 schreef Ballard het volgende:
nice, een druk leven
Mssn dat die man die de tweede date per sms afzei nog heel erg zat te twijfelen of ie voor sex zou gaan
maar wat een stumper dat ie het zo laat en met zo'n bericht afzegt
 Het waren gelukkig ook geen megakriebels, maar wel een nieuwsgierige kriebel en iets in zijn ogen dat me intrigeerde en dat is voor mij al heel wat...
 Het waren gelukkig ook geen megakriebels, maar wel een nieuwsgierige kriebel en iets in zijn ogen dat me intrigeerde en dat is voor mij al heel wat...

Je klinkt veel te obsessief. Ga gewoon een bak koffie doen met je moeder en laat alle mannen lekker doodvallen. Gewoon genietem van je leven, komt die man ooit wel..quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan dat hij dacht dat het daar op uit zou duraaien en mij dan daarna moest teleurstellen e.d.
Nu achteraf denk ik dat het toch niet (op dit moment althans) een hele stabiele man is en weet niet of ik daar op zit te wachten, dus mijn hoofd probeert mijn gevoel nu wijs te maken dat het toch beter is zo, e.d.Het waren gelukkig ook geen megakriebels, maar wel een nieuwsgierige kriebel en iets in zijn ogen dat me intrigeerde en dat is voor mij al heel wat...

Mag je vinden/denken. Ik geniet ook zeker van mijn leven en dat heb ik jaren 'alleen' met vrienden/familie gedaan, had geen behoefte aan een relatie oid. Nu zou het gewoon wel weer eens fijn zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je klinkt veel te obsessief. Ga gewoon een bak koffie doen met je moeder en laat alle mannen lekker doodvallen. Gewoon genietem van je leven, komt die man ooit wel..

Het is maar wat je 't belangrijkst vindtquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef RickoKun het volgende:
Dit is wel dé manier om veel te copuleren!

quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.

Dit bericht bedoelde je?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:17 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja hey laat je sarcasme maar bij de deur. we zijn hier niet voor de lol, er moet geneukt worden gvd!
(en lekker vanaf je peeceetje wild vreemden vertellen dat ze niet kunnen tippen aan je datingsite ervaringen haha, tja wat ben je dan?)
ik heb wel een eisenpakket voor de ideale vrouw. het zijn hele brede aspecifieke eisen (slim, sportief enz enz) en volgens mij heb ik iemand ontmoet die daar volledig aan voldoet, dus ik ben benieuwd waar dit heen gaat. Volgende zondag pas de tweede date. Mijn vrienden zijn iig al helemaal verliefd op haar, van fotos en wat ik vertel.

Je zou er niet meer over beginnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of in het FoBo. Als je daar even een rondje rondgluurt kom je figuren tegen - ook uit deze reeks - die werkelijk op alles met een kut reageren. Ergens wel sneu.

Volslank was toch helemaal inquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:10 schreef Craptacular het volgende:
Wat vermakelijk is dat de vrouwen met "een" pondje meer steevast normaal neerzetten bij bodytype.

Volslank kan ook mooi zijn! Adèlequote:
 ! Moet wel heel verzorgd en een mooi gezicht hebben!
 ! Moet wel heel verzorgd en een mooi gezicht hebben! 

Het blijft zo een non-discussie. Je moet iemand IRL zien en als je iemand echt leuk vindt maken een paar kilo meer of minder volgens mij weinig uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volslank kan ook mooi zijn! Adèle! Moet wel heel verzorgd en een mooi gezicht hebben!
Maar of het snel mijn vriendin zou worden weet ik eigenlijk ook weer niet.

Volslank is niks mis mee nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef -Splash- het volgende:
Aan de andere kant mag een vrouw ook best wat meer volume hebben dan de gemiddelde gratenbak hoor.
Maar volslank is iets wat mij in de eerste instantie niet aantrekt nee.
 Maar het moet wel een beetje bij elkaar passen vind ik. Bij mij persoonlijk zou het echt niet passen
  Maar het moet wel een beetje bij elkaar passen vind ik. Bij mij persoonlijk zou het echt niet passen  Ik ben altijd al mager/dun geweest en dan heb je een vriendin die voller is dan jou
  Ik ben altijd al mager/dun geweest en dan heb je een vriendin die voller is dan jou  

Vind ik altijd zo'n non-reden, het plaatje. Maakt toch niet uit hoe het er voor de buitenwereld uitziet? Dan zou je ook niet als vrouw een kleinere vriend kunnen hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volslank is niks mis mee nee.Maar het moet wel een beetje bij elkaar passen vind ik. Bij mij persoonlijk zou het echt niet passen
Ik ben altijd al mager/dun geweest en dan heb je een vriendin die voller is dan jou

Ik weet ook wel dat ik nooit een model-achtige vrouw zou kunnen krijgen, maar toch moet het totaalplaatje ook wel een beetje bij elkaar passen.

Wat is volslank?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef -Splash- het volgende:
Aan de andere kant mag een vrouw ook best wat meer volume hebben dan de gemiddelde gratenbak hoor.
Maar volslank is iets wat mij in de eerste instantie niet aantrekt nee.
 want ik ben er trots op!).
  want ik ben er trots op!).

Toch is dat plaatje voor mij met een echt kleinere man ook niet makkelijk in te vullen...ik zie het gewoon niet snel gebeuren. Snap dus wel dat iedereen zijn, haar voorkeuren heeft, maar denk nog steeds dat echte liefde blind isquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n non-reden, het plaatje. Maakt toch niet uit hoe het er voor de buitenwereld uitziet? Dan zou je ook niet als vrouw een kleinere vriend kunnen hebben
Maar idd, voorkeur ga je in de eerste instantie toch voor. Ik vind een pondje teveel of te weinig niet erg maar wel het liefst wat gespierd.
 een romanticus hier
  een romanticus hier  

Nou is ook niet alles hoor. Mijn ex was echt een model type. Lange haren, prachtig gezicht, super lichaam, lange benen etc. maar een verrot innerlijk. Dan toch liever een iets minder mooi meisje hoor!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik nooit een model-achtige vrouw zou kunnen krijgen, maar toch moet het totaalplaatje ook wel een beetje bij elkaar passen.

Volgens mij zijn het meestal meerdere redenen waarom het niet goed uitpakt. Kan mij idd niet voorstellen dat het alleen om lengte zou gaan oid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt gewoon aan ieders persoonlijke voorkeur. Mijn laatste date wilde ook liever een langere man (ik ben niet de grootste). Niet dat het alleen om die reden niks werd.

Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:09 schreef kieskleurig het volgende:
De discussie waar iemand wel/niet op valt is vrij zinloos. Belangrijkste is dat er niet over gelogen wordt.
Niet zeggen dat je lang bent als je op je tenen moet staan bij pinautomaten bijvoorbeeld.

Ja dat is ook zo. Maar ik kan serieus binnen 10 seconden vertellen of ik gevoelens zou kunnen krijgen voor een meisje of niet. In het echt danquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt gewoon aan ieders persoonlijke voorkeur. Mijn laatste date wilde ook liever een langere man (ik ben niet de grootste). Niet dat het alleen om die reden niks werd.
 ! En bij sommige foto's ook
 ! En bij sommige foto's ook  .
. 

Dat heb ik ook meerdere keren meegemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.

Ik snap echt niet waarom mensen over zulke zaken zouden liegen. Uiteindelijk komt het toch wel uit als je elkaar zietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.

Omdat het zoveel makkelijker is om je op het internet anders voor te doen dan je bentquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen over zulke zaken zouden liegen. Uiteindelijk komt het toch wel uit als je elkaar ziet

quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar ik kan serieus binnen 10 seconden vertellen of ik gevoelens zou kunnen krijgen voor een meisje of niet. In het echt dan! En bij sommige foto's ook
.
Ik had altijd het idee dat je in een roelstoel zat vanwege je nick!

Hihiquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef DrMarten het volgende:
Dus, kom net een collega tegen op badoo, even heel rap uitgevonden hoe je een en ander aan profielinstellingen aan kunt passen

Waarom zei je niet even gedagquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef DrMarten het volgende:
Dus, kom net een collega tegen op badoo, even heel rap uitgevonden hoe je een en ander aan profielinstellingen aan kunt passen
 Goh jij ook hier
  Goh jij ook hier  

Compenseren heet dat toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]

Toch niet?quote:

Bij sommige collega's zou ik het zeker doen, bij deze zeker nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom zei je niet even gedagGoh jij ook hier

Ghehe okquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij sommige collega's zou ik het zeker doen, bij deze zeker niet

Waarom zijn je overige parels der wijsheid eigenlijk verdwenen uit dit topic?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Compenseren heet dat toch?
Ter compensatie:
Top 10
nr 10 Toupet
#9 Maltees leeuwtje
#8 H-bomb
#7 a saxophone
#6 a dishwasher and beautyset combined
#5 a colorfull box marked: surprise
#4 unbreakable laws
#3bonze
#2silver
#1gold

(Bull)Shit moet af en toe doorgetrokken worden...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn je overige parels der wijsheid eigenlijk verdwenen uit dit topic?

Niks verdwenen, gewoon geen zin meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn je overige parels der wijsheid eigenlijk verdwenen uit dit topic?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |