laatste postquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
De mannen moeten het denk hebben van de oneliners... :p
speeddate heb ik 1x per week een gesprek ofzo verder niet.
Ja maar volgens mij komt dat ook vooral omdat je een vrouw bent. Veel meer aanbod. Dat verschil maakt heel veel uit denk ik. Dus wat jij zegt klopt precies met wat ik en de rest stelde eigenlijk...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:25 schreef eefje801 het volgende:
Had juist via speeddate meer leuke dates op Paiq. matches waren het vaak nét niet.
Voor speeddates moest ik wel langer online blijven en vaak online komen. Anders had ik er ook amper. Hoe meer je er accepteert, des te meer aanbod. Of dat samenhangt met het feit dat ik een vrouw ben weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij komt dat ook vooral omdat je een vrouw bent. Veel meer aanbod. Dat verschil maakt heel veel uit denk ik. Dus wat jij zegt klopt precies met wat ik en de rest stelde eigenlijk...
volgens mij krijgen mannen nauwelijks speeddates ter aanbod...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voor speeddates moest ik wel langer online blijven en vaak online komen. Anders had ik er ook amper. Hoe meer je er accepteert, des te meer aanbod. Of dat samenhangt met het feit dat ik een vrouw ben weet ik niet.
Heb eigenlijk altijd als ik op me laptop zit hem wel openstaan maar haast nooit een speeddate invite gehadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef Silenus het volgende:
Neuh, mocht je die site een avond open hebben staan hoor je drie keer zoiets voorbij komen.
Bij vrouwen is het elke 10 minuten geloof ik.
Voor jou miss. Voor velen is t een droomquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heb trouwens wel een relatie gehad naar aanleiding van een paiq contact zo'n 2 jaar geleden dat wel. Dat was nog best okeEn iets van 2 keer een ontmoeting met extra's. Maar gezien hoeveel contacten je uiteindelijk in zo'n periode wel niet maakt is zoiets verwaarloosbaar
Vijf minutenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:46 schreef eefje801 het volgende:
Als ik een tijdje niet op Paiq ben dan duurt het minimaal een half uur voor een speeddate, ben ik er regelmatig dan gemiddeld vijf minuten. Ook kun je per dag drie speeddates doen maar misschien hangt dat idd van het aanbod af.
Ja maar de hele avond daar gaan zitten is ook zo zonde van de tijd vind ik. En blijf er bij dat het match systeem niet werkt. Krijg de gekste mensen op paiq.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is volgens mij zo dat hoe actiever je bent, des te meer aanbod je krijgt qua speeddates. Tenminste, het aantal fotobewonderaars stijgt dan ook opvallend.
Maar jij bent toch ook gek?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar de hele avond daar gaan zitten is ook zo zonde van de tijd vind ik. En blijf er bij dat het match systeem niet werkt. Krijg de gekste mensen op paiq.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm hier ook om de paar minuten wel..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Vijf minutenjee, dat geeft het wel een beetje aan. Ik kan het twee uur open hebben staan en geen aanbod krijgen.
Whehehe... dat akward moment...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Kwam gister iemand tegen waar ik een paar maanden geleden al mee gedate had.. Nohhh
En het al meteen weten door elkaars interesses he..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Whehehe... dat akward moment...
I disagree. En ik ben behoorlijk kritisch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef skippy30 het volgende:
Knappe vrouwen kom je er trouwens nooit tegen.
Op wat voor site zit je dan ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
I disagree. En ik ben behoorlijk kritisch.
I aim to pleasequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha idd wel in de top 3 meest kansloze posts ooit gelezen in deze topicreeks.
Ik ken alleen paiq en knuz. Laaste zit vol met vrouwen die bij categorie 1 en 2 horen. We hebben duidelijk een andere smaak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:30 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
RP, knuz (eerste is duidelijk beter)
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef skippy30 het volgende:
Knuz is kwalitatief minder maar als je goed zoekt zitten er best leuke vrouwen op. RP is stukken beterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef skippy30 het volgende:
[..]
Ik ken alleen paiq en knuz. Laaste zit vol met vrouwen die bij categorie 1 en 2 horen. We hebben duidelijk een andere smaak.
obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef skippy30 het volgende:
[..]
Ik ken alleen paiq en knuz. Laaste zit vol met vrouwen die bij categorie 1 en 2 horen. We hebben duidelijk een andere smaak.
http://www.datingwebsites.nl/reviews/relatieplanet.nl/quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Knuz is kwalitatief minder maar als je goed zoekt zitten er best leuke vrouwen op. RP is stukken beterZojuist een date voor volgende week zaterdag geregeld, zit nu de komende 3 weekenden goed!
Ik troll een keer nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
obvious troll is obvious
[ afbeelding ]
Ik ben foeilelijk en de helft van de tijd dronken. Toch vind ik het maar niks. En het komt nooit goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Ballard het volgende:
met mensen als skippy een wellus/nietus discussie beginnen is zinloos
hij is gewoon wat zuur en arrogant maar het komt allemaal uiteindelijk goed!
Ik ben Perz tegengekomen op paiq.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef skippy30 het volgende:
Vrouwen die online daten kun je in 3 hokjes stoppen.
1 Lelijk
2 Labiel
3 Redelijk knap, maar met een hele eisenlijst. Die zitten er een jaar later nog.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Oké dan geloof je het niet gast!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef skippy30 het volgende:
[..]
http://www.datingwebsites.nl/reviews/relatieplanet.nl/
Ik heb mijn eigen knopjes, veel makkelijkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Ballard het volgende:
met mensen als skippy een wellus/nietus discussie beginnen is zinloos
hij is gewoon wat zuur en arrogant maar het komt allemaal uiteindelijk goed!
is ook een constant patroon in deze topicreeks, dat ineens een 'buitenstaander' binnenkomt en iets beledigends zegt over online dating waarna alle 'stamgasten' over die persoon heen struikelen en na een tijdje een mod moet ingrijpen en de buitenstaander weer vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Och een lelijk hertje die wel wil...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Oké dan geloof je het niet gast!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik ben Perz tegengekomen op paiq.Lekker wijf ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vive la skippy
Fotoboek zeg van welquote:
Ik zou jou natuurlijk ook keihard geven, maar jij hebt zo'n leuke poesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Fotoboek zeg van welMooie ogen.... would bang. (
)
Wat maken die ogen nou weer uit ? Je zegt zeker ook meidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
)
Dan is er duidelijk genoeg gezegd bij deze... trouwens de reden dat je haat op al die vrouwen is puur omdat jij niet aan de eisenlijstjes van de knappe vrouwen kan doen gok ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:45 schreef skippy30 het volgende:
[..]
Wat maken die ogen nou weer uit ? Je zegt zeker ook meid
Studentes die in Enschede wonen en op een dating site zitten. Bijna net zo erg als studenten die in utecht wonen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
)
Nou én? Ze is heus niet jaloers hoor.... is een tienermoeder geweest dus ze heeft genoeg actie gezien in haar leven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik zou jou natuurlijk ook keihard geven, maar jij hebt zo'n leuke poes
50% wel 50% niet. Schade is beperkt gebleven na 2 maand.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dan is er duidelijk genoeg gezegd bij deze... trouwens de reden dat je haat op al die vrouwen is puur omdat jij niet aan de eisenlijstjes van de knappe vrouwen kan doen gok ik
aaaanyway.
Ja dat zal best.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nou én? Ze is heus niet jaloers hoor.... is een tienermoeder geweest dus ze heeft genoeg actie gezien in haar leven.
Ja, en dan ben je als vrouw ook niet geneigd om zèlf een speeddate te starten, waardoor mannen er nog minder krijgen dan te verklaren valt uit de man/vrouw-verhouding op de site.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hmm hier ook om de paar minuten wel..![]()
Een werkwoord.quote:
Neuqseksen zoals alleen de echte zolderkamerautisten dat doen.quote:
Yep!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Neuqseksen zoals alleen de echte zolderkamerautisten dat doen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Yep!
Een voorbeeldzin kan bijvoorbeeld zijn:
"Heb je recentelijk nog gegeven Perzephone?"
Ikke lid? Ik zit alleen op Paiq. En op Fok natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:50 schreef Perzephone het volgende:
[..]![]()
Hoe ist eigenlijk met jou gegaan? Je was lid van iets toch?
Enenenen en?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ikke lid? Ik zit alleen op Paiq. En op Fok natuurlijk
Na een wat lange stilte zit ik nu in het beginstadium met een paar dames. Het gaat niet op hoog tempo dus een date zal nog een paar weekjes duren.quote:
Goed begin iig.. Tof!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Na een wat lange stilte zit ik nu in het beginstadium met een paar dames. Het gaat niet op hoog tempo dus een date zal nog een paar weekjes duren.Als het er van komt dan he? Maar ik vind ze in ieder geval al leuk genoeg.
En jij? (buiten dequote:
Ik heb niemand recentelijk 'gegeven' nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En jij? (buiten de). Of moet ik daarvoor een paar topics teruglezen?
Ah, ze zijn al gepland?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik heb niemand recentelijk 'gegeven' nee.![]()
Volgende week twee dates, nu nog outfit bedenken en dan komt het wel goed
Mja en van de intentie natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, ze zijn al gepland?Laat je de outfit afhangen van het weer? (misschien wordt het wel al vroeg brrr)
Ligt ook een beetje aan jouw definitie van langzaamquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:58 schreef Blue_note het volgende:
Ik snap sommige vrouwen echt niet.
Ik begrijp niks meer van het mail ritme van sommige. Ik ben zelf altijd vrij snel met reageren (binnen een halve dag heef iedereen antwoord op z'n mail. Ongeacht waarvoor).
Als een vrouw dan zegt dat ze serieus interesse heeft en het leuk is, waarom reageer je dan soms gewoon langzaam :s beetje apart vind ik.
Een dag ofzo...en de mails die gestuurd worden zijn lang en leuk, maar als ik iemand echt de moeite waard vind reageer ik sneller..maargoed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan jouw definitie van langzaam
Nee tuurlijk, klopt wat je zegt!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:02 schreef Ballard het volgende:
probeer het los te laten (makkelijker gezegd dan gedaan), het hoeft allemaal niks te betekenen en ze is je 0 verontschuldigd he
en op date gaan! chatten is suf
dat ze zolang wacht met antwoorden hoeft niks te betekenenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:12 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, klopt wat je zegt!
Wat hoeft niks te betekenen bedoel je?
Ze heeft me in ieder geval getriggerd, en nu vind ik haar in ieder geval op z'n minst interessant!
Maar vandaar dat ik haar dus ook mee ga vragen! Dat mailen is ook maar waardeloos.
Klopt, maar vind het gewoon irritant! Niet alleen nu, maar ik vind dat überhaupt vervelend. Ook sommige vrienden die smsjes pas na een dag beantwoorden af en toe...dus heeft niet zozeer met dit gebeuren ansich te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef Ballard het volgende:
[..]
dat ze zolang wacht met antwoorden hoeft niks te betekenen
Ok dan! Is goed! Succes!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:18 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt, maar vind het gewoon irritant! Niet alleen nu, maar ik vind dat überhaupt vervelend. Ook sommige vrienden die smsjes pas na een dag beantwoorden af en toe...dus heeft niet zozeer met dit gebeuren ansich te maken.
Ik ga d'r in ieder geval zo vragen! Weten we gelijk hoe het ervoor staat!
ja je gaat er lekker lang over doorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:18 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt, maar vind het gewoon irritant! Niet alleen nu, maar ik vind dat überhaupt vervelend. Ook sommige vrienden die smsjes pas na een dag beantwoorden af en toe...dus heeft niet zozeer met dit gebeuren ansich te maken.
Ik ga d'r in ieder geval zo vragen! Weten we gelijk hoe het ervoor staat!
Haha ik vind dr zeker leuk, zover dat kan via mail!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:28 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja je gaat er lekker lang over doormogelijk vindt je het zo irritant omdat je haar echt leuk vindt
Ik ben daar ook maar eens rond gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb maar weer een nieuwe badoo gemaakt
Dat is behoorlijk kansloos van je.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jezus. Ik stuur nog geen 50 berichten in een jaar.
Homey is een kwantiteit boven kwaliteit-man. En nu maar hopen dat het ook nog ergens toe gaat leiden natuurlijk. Ik ga dit geamuseerd volgen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:30 schreef chrisr het volgende:
Ja, want 50 dames alleen op hun uiterlijk een berichtje sturen is natuurlijk niet kansloos of wanhopig.
Chatten geeft mij juist een bijzonder goed beeld. Qua persoonlijkheid dan he. Op dat vlak is nog niemand mij ooit echt tegengevallen irl.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:33 schreef Ballard het volgende:
ik vind dat het niet uitmaakt hoeveel mensen je tegelijk een berichtje stuurt. Dat chatten/mailen zegt toch niks, het begint allemaal pas echt bij de ontmoeting en chatten geeft geen goed beeld. Maar ik merk dat heel veel mensen het belangrijk vinden voor zichzelf om daar nobel in te zijn
ja wat is écht tegenvallen he. bij mij is ook nog niemand écht tegengevallen maar ik ben wel zowel positief als negatief verrast geweest. Er zijn dingen die leuk zijn aan mensen die je niet opvangt met chat. En ook mensen die "stom" zijn ben ik nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Chatten geeft mij juist een bijzonder goed beeld. Qua persoonlijkheid dan he. Op dat vlak is nog niemand mij ooit echt tegengevallen irl.
gedeelde interesses hebben is juist een zwaktebodquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:08 schreef chrisr het volgende:
Klopt, maar het is vaak wel fijn te weten dat je in ieder geval een paar gedeelde interesses hebt. Dat voorkomt dat een date na 5 minuten overgaat in elkaar niet meer aankijken en bedenken hoe hè zsm weg kunt. Tot nu toe ook nog geen tegenvallende dates gehad en ze hebben ook allemaal een vervolg gehad.
Nee integendeel. Dat is juist kansrijk en getuigt van zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:30 schreef chrisr het volgende:
Ja, want 50 dames alleen op hun uiterlijk een berichtje sturen is natuurlijk niet kansloos of wanhopig.
Kwantiteit EN kwaliteit. En mocht er wederzijds wat zijn tusen mij en een dame, dan ga ik daarvoor. Simpel toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Homey is een kwantiteit boven kwaliteit-man. En nu maar hopen dat het ook nog ergens toe gaat leiden natuurlijk. Ik ga dit geamuseerd volgen.
En??quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:59 schreef Koniomi het volgende:
Ga me nu klaarmaken voor zometeen , kijken hoe het gaat
tot straks en succes allemaal mocht er nog iemand gaan :p
Je onderschat jezelf. Als je 50 vrouwen vanachter je peeceetje een standaard-bericht durft te sturen in de hoop op een paar reacties terug ben je gewoon een goeroe.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:24 schreef Homey het volgende:
[..]
Nee integendeel. Dat is juist kansrijk en getuigt van zelfvertrouwen.
ja hey laat je sarcasme maar bij de deur. we zijn hier niet voor de lol, er moet geneukt worden gvd!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je onderschat jezelf. Als je 50 vrouwen vanachter je peeceetje een standaard-bericht durft te sturen in de hoop op een paar reacties terug ben je gewoon een goeroe.
Hou ons alsjeblieft op de hoogte hier.
Eerlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:17 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja hey laat je sarcasme maar bij de deur. we zijn hier niet voor de lol, er moet geneukt worden gvd!
(en lekker vanaf je peeceetje wild vreemden vertellen dat ze niet kunnen tippen aan je datingsite ervaringen haha, tja wat ben je dan?)
Er zijn iig een hoop dingen waarvan ik bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken, ken mezelf inmiddels wel redelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef Blue_note het volgende:
Is toch logisch dat je wensen/eisen hebt ?!
Lijkt mij ook. Wanneer je een lijst van 6 kantjes hebt lijk je me wel erg kritisch, maar volgens mij heeft iedereen wel een paar punten die je niet graag terug wil zien in een eventuele partnerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef Blue_note het volgende:
Is toch logisch dat je wensen/eisen hebt ?!
Maar dat lijkt me iets anders...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:30 schreef Perzephone het volgende:
Natuurlijk heeft iemand wel eisen. Valt de laatste tijd alleen zo op dat velen hier mensen daarom geen kans geven omdat ze bijvoorbeeld niet in de regen wil fietsen (sorry Spezza).
Is toch ook zonde?
Gelijk blijven slapen ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Koniomi het volgende:
Zo weer terug , was een geslaagde avond :p
vervolgdate komt er aan
Volgens mij doet die knop niets meer dan de ander een automatisch gegenereerd bericht sturen dat jij haar dus zou willen ontmoeten. Chatten zou ik doen, maar zonder directe feedback het niet té lang maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:42 schreef RedFever007 het volgende:
Even een kort vraagje aan de Badoo-kenners:
- Wat doet die "ontmoet haar" knop op badoo precies?
- kiezen jullie voor chat of cadeautje?
- Bij chat: heel verhaal of kort zinnetje (2 regels) ?
Goed idee, was ik zelf nog niet op gekomen...quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:33 schreef Cue_ het volgende:
@spezza. Als je niet houdt van lang whatsappen, dan vraag je toch gewoon of ze een keer een drankje met je gaat doen?
Dan vind je of niet de juiste persoon, of je bent niet op zoek naar een relatie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:37 schreef Blue_note het volgende:
Hebben jullie niet het 'the hunt is better then the catch' idee trouwens?
Zodra een date binnen is dat de interesse wegzakt bij jullie zelf ?
Als het echt een lekkere milf isquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:55 schreef Moogwai10 het volgende:
Waar ik even nieuwsgierig naar ben:
Is er hier toevallig iemand die weleens heeft gedate met een MILF of DILF?
Ben toevallig vanmorgen in de sportschool door een MILF aangesproken die binnenkort eens een drankje wil gaan doen met me.
Als ze niet lekker was, was het geen MILF...quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als het echt een lekkere milf isDan zou ik het wel weten hoor
Nee ok dat is ook weer zoquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ze niet lekker was, was het geen MILF...
Knuffel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Heb me net ook maar ingeschreven bij Paiq. Ben nu al 3x beoordeeld op mijn foto6,7 sta ik nu
Dat er een kind aan vast zit kom je vast vanzelf overheen als het echt een toffe chick blijkt. Zou me daar echt niet op blind starenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Ehhh, nou ze is dus 29 jr en behoorlijk lekker.
We flirten al 3/4 jaar met elkaar af en toe wat gesprekjes, maar hoorde vandaag dus dat haar vent haar de afgelopen tijd al een paar keer heeft bedrogen met een ander, vandaar dus dat geflirt steeds. Over een paar weken gaat ze ergens iets huren met haar dochtertje van 1 en dan zal ze niet meer in mijn sportschool komen, dus vandaar dat ze nu nog even haar 'laatste' kans wilde pakken om me mee uit te vragen voor een drankje.
Op zich zit ik alleen niet echt te wachten op een vaste relatie met een vrouw met een kind, maar aan de andere kant wil ze misschien alleen maar een 'avontuurtje' met een rebound guy en dan ben ik natuurlijk ook de beroerdste niet.
Alsof je dat niet gelijk als eerste hebt gedaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:50 schreef Taexon het volgende:
Ook weer terug uit Belgie... dus onder andere straks de mail weer checken.
Nope, eerst lekker onder de douche gegaan en gegeten :p...quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:52 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Alsof je dat niet gelijk als eerste hebt gedaan![]()
Of de littekens hebben ervoor gezorgd dat er geen haar meer kan groeienquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:51 schreef Pvoesss het volgende:
Met een beetje geluk hebben ze haar na de bevalling lekker strak weer dicht gehecht
Dat is altijd zo'n domper als je een meid mee naar huis neemt en ze heeft niet geschoren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Of de littekens hebben ervoor gezorgd dat er geen haar meer kan groeien
Altijd netjes kaal
Vind dat iedereen dat gewoon hoort bij te houden... haar op die plek is gewoon echt een afknapperquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:17 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n domper als je een meid mee naar huis neemt en ze heeft niet geschoren.
ja ,had ik eigenlijk niet verwachtquote:
Nice, keep us updated!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:37 schreef Koniomi het volgende:
[..]
ja ,had ik eigenlijk niet verwacht
Maar het is een leuke meid , dus denk dat het nog wel iets kan worden. Ze komt komend weekend naar mij...
Ik ook. Te lang gedaan, en toen viel het in het echt zwaar tegen. Vandaar dat ik wel heb geleerd om het contact voor de eerste date niet te overdrijven.quote:
Nee dat is helemaal niet gek. Soms voelt het wel wat vreemd aan en probeer ik mezelf met beide benen op de grond te houden 'omdat het slechts mailcontact is', maar ik herken het ook zeker wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef Blue_note het volgende:
Is het gek dat je 'gevoelens' krijgt van mailen/FB/whatsapp ?
Ik begin d'r namelijk langzaam leuker en leuker te vinden. Maar kan het eigenlijk niet zo plaatsen omdat er nog niet gedate is. En ik heb wel het idee dat het wederzijds is, maar kan netzogoed na 1 date afgelopen zijn.
Leuk manquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
Yessss, vanavond date gehad waar ik hoge verwachtingen van had. De connectie was IRL ook zeer duidelijk aanwezig, heb een superchille date gehad, gezoend (voor het eerst in 4,5 weer een 'nieuwe' vrouw gezoend, was echt) en een nieuwe afspraak gemaakt. We gaan bij mij thuis samen sushi maken
Vind het wel een beetje raar om hiernaast nog 2 andere vrouwen te daten, zit er aan te denken om die 2 dates af te zeggen. Heb een superconnectie met haar en geen zin om met andere vrouwen te ouwehoeren eerlijk gezegd.
Fuck it. What the hell heb je te verliezen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Blue_note het volgende:
Ben er alleen een beetje bang voor dat het dan alsnog op niks uitdraait. Dat is dan natuurlijk extra klote.
Klopt helemaal. Kan beter na 1 date op niks uitlopen dan na 3 jaar samenwonenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ja, dat is toch het risico? Je kunt ook gaan daten en dat dat heel leuk is en dat dat ook op niets uitdraait. Je kunt ook 100 jaar samenwonen en dat dat dan op niets uitdraait![]()
C'est la vie. Onderweg is het leuk geweest en dat is dan ook wat waard.
Zo denk ik ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Fuck it. What the hell heb je te verliezen?
Snap precies wat je bedoelt manquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef Blue_note het volgende:
Ik begin d'r namelijk langzaam leuker en leuker te vinden. Maar kan het eigenlijk niet zo plaatsen omdat er nog niet gedate is. En ik heb wel het idee dat het wederzijds is, maar kan netzogoed na 1 date afgelopen zijn.
Vaak genoeg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:37 schreef Blue_note het volgende:
Hebben jullie niet het 'the hunt is better then the catch' idee trouwens?
Zodra een date binnen is dat de interesse wegzakt bij jullie zelf ?
Gelukkig hebben we wel al een date staan. Heb haar gevraagd, en ze wou heel graag (letterlijke antwoord) maar nu nog wachten tot vrijdagquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt man
Week gelede ook iemand leren kennen via Paiq, sinds dien echt heel veel contact en eigenlijk al de eerste dag gevraagd of ze zin had om gezellig wat te gaan drinken ofzo.
Jammer genoeg wou ze toen nog niet omdat ze altijd even wacht met mensen in het echt te leren kennen omdat ze daar gewoon heel voorzichtig mee is.
Geen probleem vind ik en uiteindelijk alleen maar blij dat ze zo voorzichtig is... weet niet waarom maarja..
Maar sindsdien wel echt heel veel whatsapp contact met haar (met de dag meer) .. eigenlijk vanaf het moment dat een van beide opstaat tot het moment dat 1 van ons gaat pitten(ook al hebben we elkaar al vaak sávonds wakker whatsapped xD).
Wat dat whatsapp contact betreft gaat het heel goed en ook wel grappig dat we beide meestal sávonds/snachts werken.
Alleen nu het probleem... geen idee wanneer ik weer zal vragen of ze zin heeft om wat te gaan doen, maar ik denk dat ik binnenkort maar wel weer een hint ofzo moet geven.
Mooi mooiquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we wel al een date staan. Heb haar gevraagd, en ze wou heel graag (letterlijke antwoord) maar nu nog wachten tot vrijdag!
danke en ach hoop het, zal het wel zien!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Thanks! Jij succes! Komt goed lijkt me zoals je het beschrijft!
Ha leuk!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef hancock88 het volgende:
Ik heb me hier aangemeld op aanraden van Eefje801. kijken of ik gezellig mee kan lullen op dit topic.
Leuk en welkomquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef hancock88 het volgende:
Ik heb me hier aangemeld op aanraden van Eefje801. kijken of ik gezellig mee kan lullen op dit topic.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had je bij moeten zijn denk ik...
Ik hoop van wel. Maar dat gaat zeker goed komen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leuk en welkom!
Dat gezellig mee lullen moet wel goed komen toch?
Homo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:16 schreef hancock88 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Maar dat gaat zeker goed komen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had je bij moeten zijn denk ik...
En "cock" in je username natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:19 schreef hancock88 het volgende:
[..]
ja iddDie vlag verraad veel
hahaha
Zelf nog niet eens bij stil gestaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
En "cock" in je username natuurlijk.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
En "cock" in je username natuurlijk.
Nou, ik niet hoor!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:24 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hetero's hebben ook gewoon piemels.
We wachten duidelijk op datesquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef Taexon het volgende:
Alweer veel oude topics gelezen xD
Nog andere mensen met leuke dating verhalen?
Ja dat had ik in het begin heel erg. Ik vind het makkelijk om een ideaal beeld te projecteren op iemand die ik nog nooit heb ontmoet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef Blue_note het volgende:
Dat is aan haar om te beslissenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:59 schreef Perzephone het volgende:
Ah eisenpakketjes, brrrr.
Vraag me dan altijd af of heer/dame in kwestie dan net zo leuk is om iemand wat te kunnen 'bieden'.
Bedoel je die van verlede week die persee wou dat ik toen savonds kwam? die zit in duitsland dus heeft geen internetquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We wachten duidelijk op datesMaar.. er is weer veel gedate dit weekend zag ik, leuk!
Heb je nog een mailtje gehad van je leuke dame?
Bedoelde de laatste inderdaad. Klinkt goed zeg, al een date gepland?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedoel je die van verlede week die persee wou dat ik toen savonds kwam? die zit in duitsland dus heeft geen internet. (En om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat na dat weekje duitsland er nog contact gaat komen)
De andere (zie bericht hier een stuk boven/pagina terug) is nu net klaar met werken en rijd nu naar der huisdus had beloofd nog even op te blijven
Nope nog niet gedaan zoals ik in dat laatste bericht al zeiquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bedoelde de laatste inderdaad. Klinkt goed zeg, al een date gepland?
Begint dat gedoe weer. Op een venusheuvel hoort haar. En het is weer in dus begin maar alvast te hoestenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Of de littekens hebben ervoor gezorgd dat er geen haar meer kan groeien
Altijd netjes kaal
Iedereen moet het lekker voor zichzelf beslissen maar dat het verwacht wordt vooraf vind ik inderdaad raar. Ik vind een beetje borsthaar ook mooier maar zou het niet in mijn hoofd halen om dat van een date te verwachten. "Laat je het voor me staan, schatje?"quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Begint dat gedoe weer. Op een venusheuvel hoort haar. En het is weer in dus begin maar alvast te hoesten
Ok, mooi zo. Succesquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nope nog niet gedaan zoals ik in dat laatste bericht al zei.
maar denk dat daar zeer snel verandering in komt
Whut?! Is het weer in? Omg...quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Begint dat gedoe weer. Op een venusheuvel hoort haar. En het is weer in dus begin maar alvast te hoesten
Ik snap niet hoe het komt dat zoveel mannekes tegen een dot schaamhaar zijn bij een vrouw. Zijn er datingsites die dat meenemen in de matchcriteria?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Iedereen moet het lekker voor zichzelf beslissen maar dat het verwacht wordt vooraf vind ik inderdaad raar. Ik vind een beetje borsthaar ook mooier maar zou het niet in mijn hoofd halen om dat van een date te verwachten. "Laat je het voor me staan, schatje?"
Minthy we gaan niet zeiken he!!quote:
Ieder zijn eigen keuze maar het blijft frappant dat het opeens bijna not done is om te zeggen dat je geen moeite hebt met wat beharing (en dan heb ik het niet over wildgroei) bij een man of vrouw. Nee, het is vieeeeees.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het komt dat zoveel mannekes tegen een dot schaamhaar zijn bij een vrouw. Zijn er datingsites die dat meenemen in de matchcriteria?
Vind het gewoon... echt niks... kijk een klein KLEIN beetje oke maar verder nee dankequote:Op maandag 22 oktober 2012 00:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het komt dat zoveel mannekes tegen een dot schaamhaar zijn bij een vrouw. Zijn er datingsites die dat meenemen in de matchcriteria?
Ik blijf dat ook vreemd vinden. Volgens mij wordt er teveel porno gekeken door deze mannetjes. Maar ook daar is het aan het veranderen. Ik heb niet voor niks Bobbi Starr en Alexis Texas in mijn foboquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen keuze maar het blijft frappant dat het opeens bijna not done is om te zeggen dat je geen moeite hebt met wat beharing (en dan heb ik het niet over wildgroei) bij een man of vrouw. Nee, het is vieeeeees.
Goed idee!quote:Misschien voorstellen bij Paiq?
Nou ja, aan trends doe ik over het algemeen toch niet mee. Deze sla ik ook maar over, geloof ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Yep en dan alleen voor vrouwen en in plaats van beneden kaal nu je hoofd kaal.
Oh, jawel!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Minthy we gaan niet zeiken he!!
Minthy, stel je dat lieve poesje in je avatar nou eens helemaal kaal voor. Dat is toch geen gezicht?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, aan trends doe ik over het algemeen toch niet mee. Deze sla ik ook maar over, geloof ik
[..]
Oh, jawel!!![]()
Zou best erg zijn als je daarop kon selecteren bij datingsites
Ha ha, maakt dat je echt uit dan, wat je vrienden ervan vinden? Ik dacht trouwens dat mannen ( dat soort details niet deelden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:25 schreef Ballard het volgende:
ik heb er niet zoveel problemen mee. ik vind het vervelend dat het tegen je kan worden gebruikt als je met vrienden zit te chillen
ben je een beetje aan het bullshitten met iemand en dan komen ze met "ja maar jij hebt met die en die geneukt en die had schaamhaar"
Geen haren meer op de bankquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Minthy, stel je dat lieve poesje in je avatar nou eens helemaal kaal voor. Dat is toch geen gezicht?
Ik zit er ook aan te denken om mijn poesjes te scheren, wat een idee!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen haren meer op de bank![]()
Goed, genoeg offtopic denk ik
Ja je hebt gelijk. We houden erover op. Ieder z'n meug.quote:
Trustenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. We houden erover op. Ieder z'n meug.
Kinders, ik ga slapen, welterusten!
Lekker dromen van harige doosjes
Topidee! Helaas krijg je dan van die rillende katten bij dalende temperaturenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om mijn poesjes te scheren, wat een idee!
Ja, laten we dit maar niet voorstellen als selectiecriteriumDate jij eigenlijk ook minty?
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. We houden erover op. Ieder z'n meug.
Kinders, ik ga slapen, welterusten!
Lekker dromen van harige doosjes
Da's waar, maar niet doen danquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Topidee! Helaas krijg je dan van die rillende katten bij dalende temperaturen![]()
Qua daten sta ik even stil. Heb iemand ontmoet, waarvan ik weet dat ik ermee verder wil, maar hij is er nog niet uit. Geeft heerlijke (/sarcasm) onrust
Geen idee, ik hoop het. Zelden zo'n ouwehoer meegemaakt en ook nog onwijs lief!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's waar, maar niet doen dan
Ah, is er zicht op duidelijkheid of voorlopig nog niet?
Heb iets soortgelijks nu al ben ik zelf ook aan het twijfelen dus dat is minder erg maar alsnog moet er iets van duidelijkheid komen. Blijft altijd lastig balanceren.
Klinkt als een leuk iemand! Daar kun je nog wel eens geduld voor hebben héquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het. Zelden zo'n ouwehoer meegemaakt en ook nog onwijs lief!![]()
Wat meer van mijn leeftijd, dat is ook een unicum![]()
Erg lastig inderdaad, ook als je aan de andere kant staat. Kan slecht tegen die onzekerheid, maar heb het maar te accepteren
Is het ook, heeft de boel wel een beetje ondersteboven gebracht hierquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk iemand! Daar kun je nog wel eens geduld voor hebben hé
Snap het, weet wel graag waar ik aan toe ben met iemand. Ben daar zelf misschien wel eens te snel duidelijk in maar dat wil niet zeggen dat ik dan al gelijk een lange termijn met iemand zie, dat dan weer niet. Gaat vaak niet helemaal gelijk op naar mijn idee. Zolang je nog af en toe een leuke date hebt samen valt dat wachten gelukkig wel mee
Herkenbaar. Al heb ik ook wel mannen getroffen die "zien hoe het loopt" al eng vinden. De extremen zijn in ieder geval nooit leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het ook, heeft de boel wel een beetje ondersteboven gebracht hier![]()
![]()
En geduld heb ik ook zeker, al is dat soms verdomd lastig.
Zelf ben ik meer van de korte termijn, zien hoe het loopt. Krijg jeuk van mannen die na een paar dates al beginnen over samenwonen en welke woonplaats het dan zou moeten worden. Meerdere keren meegemaakt, yuck!![]()
Lekker rustig aan, als het serieus genoeg is dan komt het allemaal wel
Schaken binnenkort?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al heb ik ook wel mannen getroffen die "zien hoe het loopt" al eng vinden. De extremen zijn in ieder geval nooit leukNou ben benieuwd voor je!
Alsof wij dat weten, dat ligt toch aan de persoon?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb mijn meisje zaterdagmiddag gevraagd om op date te gaan. Zij ga als reactie: ik wil heel graag, vanavond?
Maar ik had al wat afgesproken. Dus nu is het vrijdag a.s geworden! Maar het duurt zo lang!! Is het onverstandig om daar indirect een opmerking over te maken zodat we misschien ook woensdag kunnen gaan ofzo?!
Ik snap dat je het niet wilt verpesten, maar je moet je eerste date nog hebben. Zij kan jou tegenvallen, of andersom. Daarom moet je ermee omgaan alsof je niks te verliezen hebt, want in feite is dat het geval. En kan je nu één date regelen, dan kan je er ook weer meer regelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:12 schreef Blue_note het volgende:
True! Ik voel me weer een jongetje van 18 met deze vragen:D!Heel apart dit. Maar profiteren van het moment he!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet wilt verpesten, maar je moet je eerste date nog hebben. Zij kan jou tegenvallen, of andersom. Daarom moet je ermee omgaan alsof je niks te verliezen hebt, want in feite is dat het geval. En kan je nu één date regelen, dan kan je er ook weer meer regelen.
Doe gewoon wat in je opkomt en ga niet analyseren.
Ik denk dat je hier de waarheid wel aardig raakt inderdaad. Nouja, ik hou jullie op de hoogte.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet wilt verpesten, maar je moet je eerste date nog hebben. Zij kan jou tegenvallen, of andersom. Daarom moet je ermee omgaan alsof je niks te verliezen hebt, want in feite is dat het geval. En kan je nu één date regelen, dan kan je er ook weer meer regelen.
Doe gewoon wat in je opkomt en ga niet analyseren.
Ik vroeg haar, en zij wist dat ik 's avonds al wat had afgesproken. Dus haar reactie was: wil heel graag, vanavond? Nee jammer dat je al wat heb staan. Zal ik dan maar gelijk een nieuwe datum noemen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je niet gelijk woensdag voorgesteld dan?
Maar als reactie op haar vrijdag, had jij toch de woensdag kunnen noemen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:24 schreef Blue_note het volgende:
Ik vroeg haar, en zij wist dat ik 's avonds al wat had afgesproken. Dus haar reactie was: wil heel graag, vanavond? Nee jammer dat je al wat heb staan. Zal ik dan maar gelijk een nieuwe datum noemen...
Vandaar dus eigenlijk.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als reactie op haar vrijdag, had jij toch de woensdag kunnen noemen?
Dit. Ik was toen ook wat minder enthousiastquote:
In ieder geval die datum met de meeste tijd. Ze komt ook speciaal niet met de auto daarom...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef maen het volgende:
Als je met een alternatieve datum komt omdat de voorgestelde niet kan, stel je toch meestal de eerstvolgende mogelijkheid voor?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Ballard het volgende:
jezus blue notekijk uit dat je niet in je pants jizzed als je haar in 't echt ziet
Ja man! Ik denk dat het alleen maar kan tegenvallen zo eigenlijk !quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Ballard het volgende:
jezus blue notekijk uit dat je niet in je pants jizzed als je haar in 't echt ziet
Vind je 18 en 27 niet een erg groot verschilquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Ballard het volgende:
ik heb irl een meisje van 18 ontmoet (ik ben 27, weet ze nog niet maar ze denkt volgens mij dat ik haar leeftijd ben) dus mssn kan ik alsnog langs slapende vaders sneaken zonder te hoeven liegen op internet
wacht maar tot je zelf 27 bent dan kan je die vraag zelf beantwoordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vind je 18 en 27 niet een erg groot verschil?
Ik ben nog net geen 27.. maar ik vind het een erg groot verschil. Maar dat vind ik nu van 15 en 21 bv ook. Al vond ik dat destijds dan weer nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef Ballard het volgende:
wacht maar tot je zelf 27 bent dan kan je die vraag zelf beantwoorden
18 en 27 vind ik een aardig groot verschil. Leuk voor 1 max 2x maar iets serieus is bijna niet te doen. Daar is het leeftijdverschil veel te groot voor naar mijn mening. Kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Ballard het volgende:
ik heb irl een meisje van 18 ontmoet (ik ben 27, weet ze nog niet maar ze denkt volgens mij dat ik haar leeftijd ben) dus mssn kan ik alsnog langs slapende vaders sneaken zonder te hoeven liegen op internet
Lijkt me toch wel verplicht leesvoer inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef Ballard het volgende:
ik heb lolita maar bij de bieb gehaald
Dit dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
In mijn ervaring heb ik toch het liefste mensen van rond mijn eigen leeftijd. Ik heb wel begin 20 gedate of in een relatie gehad terwijl ik zelf al over de helft richting de dertig was en dat werkte uiteindelijk toch niet. De belevingswereld is zo anders dat het daar vaak op breekt. In mijn geval tenminste.
Ook weer waar. Ja liegen over leeftijd..echt not done vind ik, helemaal op internet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat hangt toch ook van de betreffende 18 en 27jarige af![]()
Dat lieg gedoe vind ik dan ook wel weer heel apart
ha ha je noemt het zelf saai, maar goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben 25, en al jaren huisje boompje beestje en oersaai.
Het hangt dan toch echt af van de persoon vind ik.
ik zit een beetje te filosoferenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat hangt toch ook van de betreffende 18 en 27jarige af![]()
Dat lieg gedoe vind ik dan ook wel weer heel apart
Alsnog zou ik het wel duidelijk maken dat je 27 benquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef Ballard het volgende:
[..]
ik zit een beetje te filosoferen
niet mijn leeftijd duidelijk maken als ik merk dat mensen me te jong inschatten maar ze niet expliciet vragen hoe oud ik ben vind ik moreel te verantwoorden en is het nog enigszins amusingbijv dit meisje vroeg of zij of ik ouder was en toen zei ik dat ik ouder was.
maar online komt die situatie niet voor en moet ik écht gaan liegen om in die situatie te komen
ff voor de duidelijkheid: ik doe dit niet ik heb geen fake account met een fake leeftijd he
maar waarom precies. ik ga het heus wel zeggen voordat het allemaal te ver gaatquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsnog zou ik het wel duidelijk maken dat je 27 ben
Maar dat is ook gewoon echt saai.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha je noemt het zelf saai, maar goed![]()
Imho dus echt nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Ballard het volgende:
[..]
maar waarom precies. ik ga het heus wel zeggen voordat het allemaal te ver gaat
maar waarom. als er een (tijdelijke) klik is.. dan is dat toch voldoende. stilte en mysterie kan ook sexy zijn
Na ja, hangt er van af.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon echt saai.
Sorry maar bij een achttienjarige meid vind ik dat eerder wat creepy klinken. Zó volwassen is dat nou ook weer niet. Waarom niet gewoon eerlijk zijn, misschien vindt ze het wel geweldig dat je zo oud bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Ballard het volgende:
[..]
maar waarom precies. ik ga het heus wel zeggen voordat het allemaal te ver gaat
maar waarom. als er een (tijdelijke) klik is.. dan is dat toch voldoende. stilte en mysterie kan ook sexy zijn
klopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef Ballard het volgende:
ik ken veel saaie mensen die veel uit gaan, en veel interessante mensen die huisje boompje beestje zijn. en vice versa
zegt allemaal niet zo veel
jaja ik zit dus hardop te filosoferenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sorry maar bij een achttienjarige meid vind ik dat eerder wat creepy klinken. Zó volwassen is dat nou ook weer niet. Waarom niet gewoon eerlijk zijn, misschien vindt ze het wel geweldig dat je zo oud bent.
je moet dapper zijn om daar positieve associaties bij te durven hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Natuurlijk is het niet zwart/wit, maar bij huisje/boompje/beestje heb ik niet echt positieve associaties.
Ik denk dat wat er wringt zich tussen je benen en in een te krappe onderbroek bevindt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef Ballard het volgende:
[..]
jaja ik zit dus hardop te filosoferen
wáárom is het precies creepy
dat er *iets* wringt voel ik ook wel, maar wat precies kan ik niet onder worden brengen
Breien, libelle en alleen nog op de bank zitten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Natuurlijk is het niet zwart/wit, maar bij huisje/boompje/beestje heb ik niet echt positieve associaties.
zeker weten. de enige manier om er van af te komen is er aan toe te gevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat wat er wringt zich tussen je benen en in een te krappe onderbroek bevindt.
Huisje boompje beestje is niet per definitie ouboullig. Zolang je maar een beetje vrij blijft om elk je eigen interesses/hobby's/vriendengroep te blijven onderhouden. Maar elk weekend verplicht mee naar de verjaardag van een vage vriend/vriendin van je partner ofzo vind ik ook niks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef Ballard het volgende:
[..]
je moet dapper zijn om daar positieve associaties bij te durven hebben
Maar dat zegt meer over jou dan over mijn levenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik vraag me bij die mensen af of ze niet beter op een andere manier die "spanning" op kunnen zoeken, maar ieder zijn meug.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef Ballard het volgende:
heleboel mensen vangen de oubolligheid op met drugs en vreemdgaan. zo blijft je leven toch gevarieerd
maar waarom danquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou jaa..ontopic maar dan: leeftijd achterhouden ben ik dus niet voor bij het daten.
Daarom merkte ik ook op dat het niet zwart/wit hoeft te zijn. Ken genoeg mensen die nog heel wat ondernemen met elkaar of met vrienden(en nog feesten), wat voor mij overigens ook de voorkeur geniet. Maar dat gezapige en oubollige gedoe, alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar dat zegt meer over jou dan over mijn leven![]()
Ik en mijn vriend gaan veel uit eten, of lekker een dagje of weekendje weg.
We doen veel leuke dingen maar echt het flinke feesten is gewoon klaar.
Ik geniet meer van samenzijn met hem dan met een hele groep
Ligt er ook maar net aan wat je leuk vindt om te doen (samen, of apart) Ik hoef niet zo nodig naar feesten maar ga wel graag naar concerten. Als een partner graag wat anders doet doen we gewoon ons eigen ding. Zijn genoeg andere zaken om te delen in een relatie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Daarom merkte ik ook op dat het niet zwart/wit hoeft te zijn. Ken genoeg mensen die nog heel wat ondernemen met elkaar of met vrienden(en nog feesten), wat voor mij overigens ook de voorkeur geniet. Maar dat gezapige en oubollige gedoe, alsjeblieft zeg.
Klopt, maar dat was dan ook bedoeld in z'n algemeenheid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je leuk vindt om te doen (samen, of apart) Ik hoef niet zo nodig naar feesten maar ga wel graag naar concerten. Als een partner graag wat anders doet doen we gewoon ons eigen ding. Zijn genoeg andere zaken om te delen in een relatie.
Ben je dan nog wel echt huisje boompje beestje?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik als huisje boompje beestje ben zo ongeveer het hele weekend niet thuis![]()
Maar ik maak mijzelf dan weer extra saai omdat ik zelden (en eigenlijk nooit ) alcohol drinkEn ik heb een hekel aan verjaardagen. Ik ga wel graag met vrienden uit eten ofzo
Ieder zijn meug natuurlijk, ik wil er ook niet teveel over oordelen. Maar mensen met dezelfde ideeën van een 'avondje uit' vallen voor mij snel af als potentiële dates. Of ze moeten het best vinden dat ik regelmatig nog op stap ga, dan is er niet veel aan de hand natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik als huisje boompje beestje ben zo ongeveer het hele weekend niet thuis![]()
Maar ik maak mijzelf dan weer extra saai omdat ik zelden (en eigenlijk nooit ) alcohol drinkEn ik heb een hekel aan verjaardagen. Ik ga wel graag met vrienden uit eten ofzo
Ik denk dat het (onbewuste) oordeel dat hierin ligt misschien een angst is van velen. Het is logisch dat het wat inkakt, want verliefdheid gaat over in liefde en ieder weekend wild stappen én een relatie onderhouden en leuk houden is (zonder middelen) een opgave die niet iedereen aan wil gaan. Ik vind het uitgaan om het uitgaan soms ook nogal degelijk overkomen, maar dat ben ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
Het is wel zo dat de meeste mensen die echt huisje/boompje/beestje zijn gezellig met zijn tweetjes op de bank een wijtje zitten te drinken...Elk weekend...En voor wie de sociale interactie bestaat uit het bezoeken van verjaardagen van familie of andere ingekakte stellen.
Stereotypes zijn meestal gewoon waar, daarom zijn het stereotypes. Gelukkig zijn er uitzonderingen, maar die zijn gewoon in de minderheid.
Ik heb ook jaren samengewoond en dat was tot op zekere hoogte ook gewoon ingekakt. Ik ken het leven aan beide kanten van het hek. Maar uitgaan om het uitgaan doe je als je 18 bent. Nu ga ik gewoon op stap met vrienden. Veel van hen werken in de horeca of zijn ook nog niet gesetteld, tsja, dan ga je samen naar de kroeg en dan wordt het wel eens 5 uur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat het (onbewuste) oordeel dat hierin ligt misschien een angst is van velen. Het is logisch dat het wat inkakt, want verliefdheid gaat over in liefde en ieder weekend wil stappen én een relatie onderhouden en leuk houden is (zonder middelen) een opgave die niet iedereen aan wil gaan. Ik vind het uitgaan om het uitgaan soms ook nogal degelijk overkomen, maar dat ben ik.
Liever verschillende activiteiten ondernemen, waaronder uitgaan. En ja, af en toe ook naar familie want ik heb gewoon een hele leuke familie, voelt voor mij niet als een verplichting. Maar zou van een partner niet verwachten dat hij steeds maar mee komt en wil dat andersom ook niet opgelegd krijgen.
Dat heb ik weer met vriendinnen die nooit willen dansen. Of die je eerst helemaal vol moet gieten en ik ben niet zo'n grote drinkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou het denk ik niet relaxed vinden om bv een niet-dater als partner te hebben. Merk dat al als ik met een goede vriendin op stap ga die eigenlijk ook niet drinkt (of wel drinkt en vervolgens snel hoofdpijn/buikpijn krijgt).. Zo'n avond is dan toch wel anders. Zeker het einde![]()
Dus neh, doe mij maar gewoon een kerel die niet vies is van alcohol, lekker de stad in mee gaat en af en toe dat wijntje op de bank doet
een wat?quote:
Nee, het is gewoon waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
een wat?
Iemand die geen alcohol drinkt moet ik trouwens ook niet hebben. En het kank me niet schelen dat dat kansloos klinkt.Mensen die altijd roepen dat ze 'heus geen alcohol nodig hebben om heel gezellig te zijn' zijn vaak nogal suf. (Jaja brandt me maar af
)
Laatste kan ik me helemaal in vinden. Heb tijdens het samenwonen nooit mijn vrienden afgeschreven. Ja, hoogstens tijdens de hevigste verliefdheid. Maar gewoon nog met een groep op vakantie etc. Net als nu. Natuurlijk wordt het iets minder maar ik denk dat je dan een leukere partner bent voor de ander. Als je naar rato nog wel je eigen ding kunt doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren samengewoond en dat was tot op zekere hoogte ook gewoon ingekakt. Ik ken het leven aan beide kanten van het hek. Maar uitgaan om het uitgaan doe je als je 18 bent. Nu ga ik gewoon op stap met vrienden. Veel van hen werken in de horeca of zijn ook nog niet gesetteld, tsja, dan ga je samen naar de kroeg en dan wordt het wel eens 5 uur.
Vooralsnog geniet ik er van. Ik probeer iemand te zoeken die er ook nog wel van houdt. Als ik later steeds meer met haar op de bank kom te zitten dan accepteer ik dat wel, maar ik ga absoluut niet ineens van de radar verdwijnen voor mijn vrienden omdat er iemand thuis op de bank zit. Ik kijk wel uit.
Om het een of ander erger ik me ook aan vrienden die niet op de dansvloer willen, en maar een beetje aan de bar bier zitten te zuipen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat heb ik weer met vriendinnen die nooit willen dansen. Of die je eerst helemaal vol moet gieten en ik ben niet zo'n grote drinker
Ik heb te weinig van die verjaardagenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook een hekel aan verjaardagen op een paar na, maar dat komt omdat ik toch wel zeker weet dat het 1 gaos gaat worden. Volgende dag op facebook alleen maar verhalen over mensen met kater, foto,s van hele rijen shotjes, tafel ik de hens omdat er wat shotjes zijn gemorst. Of de jarige al in zijn bed ligt terwijl de rest door feest. Dat zijn de betere verjaardagen!
Dit! Ik ben alles behalve burgerlijk. Maar ik ga ook weer niet iedere dag op stap of iets dergelijks. Ik ben wel (bijna) elke avond weg, maar dat kan uit eten zijn, of naar een vriend toe om wat te vertellen/drinken, avondje casino en ga zo maar door. Niet echt wild, maar ook niet burgerlijk. Mij maakt het daarentegen niet zo veel uit als mijn vriendin dat wel zou zijn, als ze mij daarin maar vrij laat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook een hekel aan verjaardagen op een paar na, maar dat komt omdat ik toch wel zeker weet dat het 1 gaos gaat worden. Volgende dag op facebook alleen maar verhalen over mensen met kater, foto,s van hele rijen shotjes, tafel ik de hens omdat er wat shotjes zijn gemorst. Of de jarige al in zijn bed ligt terwijl de rest door feest. Dat zijn de betere verjaardagen!
Maar kringetje verjaardag is niks voor mij
Die verjaardagen zijn het leukst idd. Op m'n eigen verjaardagsfeest gebeurde ongeveer hetzelfde, afgezien van dat een tafel in de hens vloog, er een container compleet uitbrandde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef ook_gek het volgende:
Maar kringetje verjaardag is niks voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |