abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118222766
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:08 schreef chrisr het volgende:
Klopt, maar het is vaak wel fijn te weten dat je in ieder geval een paar gedeelde interesses hebt. Dat voorkomt dat een date na 5 minuten overgaat in elkaar niet meer aankijken en bedenken hoe hè zsm weg kunt. Tot nu toe ook nog geen tegenvallende dates gehad en ze hebben ook allemaal een vervolg gehad.
gedeelde interesses hebben is juist een zwaktebod *) voor mij gaat de klik daar niet om. d'r gebeurt gewoon in het echt shit wat niet makkelijk te omschrijven is. En het is echt superleuk om privé een guided tour te krijgen van iemands leven, als mensen zich een beetje openstellen, ook als die persoon niet juist voor je is.

maar betekent niet dat ik met iedereen die ik aantrekkelijk vind op fotos afspreek hoor

[ Bericht 2% gewijzigd door Ballard op 20-10-2012 22:32:02 ]
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118222965
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 21:30 schreef chrisr het volgende:
Ja, want 50 dames alleen op hun uiterlijk een berichtje sturen is natuurlijk niet kansloos of wanhopig.
Nee integendeel. Dat is juist kansrijk en getuigt van zelfvertrouwen.
pi_118222988
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 21:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Homey is een kwantiteit boven kwaliteit-man. En nu maar hopen dat het ook nog ergens toe gaat leiden natuurlijk. Ik ga dit geamuseerd volgen.
Kwantiteit EN kwaliteit. En mocht er wederzijds wat zijn tusen mij en een dame, dan ga ik daarvoor. Simpel toch?
pi_118223396
ik vind de term "kwaliteit" als het om mensen gaat juist storend
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118229452
Ook maar eens een accountje geopend op badoo. Ben benieuwd.
A mind with a heart of it's own
pi_118230867
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:59 schreef Koniomi het volgende:
Ga me nu klaarmaken voor zometeen , kijken hoe het gaat :)
tot straks en succes allemaal mocht er nog iemand gaan :p
En??
pi_118230898
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:24 schreef Homey het volgende:

[..]

Nee integendeel. Dat is juist kansrijk en getuigt van zelfvertrouwen.
Je onderschat jezelf. Als je 50 vrouwen vanachter je peeceetje een standaard-bericht durft te sturen in de hoop op een paar reacties terug ben je gewoon een goeroe.

Hou ons alsjeblieft op de hoogte hier.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118234187
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je onderschat jezelf. Als je 50 vrouwen vanachter je peeceetje een standaard-bericht durft te sturen in de hoop op een paar reacties terug ben je gewoon een goeroe.

Hou ons alsjeblieft op de hoogte hier.
ja hey laat je sarcasme maar bij de deur. we zijn hier niet voor de lol, er moet geneukt worden gvd!

(en lekker vanaf je peeceetje wild vreemden vertellen dat ze niet kunnen tippen aan je datingsite ervaringen haha, tja wat ben je dan?)

ik heb wel een eisenpakket voor de ideale vrouw. het zijn hele brede aspecifieke eisen (slim, sportief enz enz) en volgens mij heb ik iemand ontmoet die daar volledig aan voldoet, dus ik ben benieuwd waar dit heen gaat. Volgende zondag pas de tweede date. Mijn vrienden zijn iig al helemaal verliefd op haar, van fotos en wat ik vertel.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118235635
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 09:17 schreef Ballard het volgende:

[..]

ja hey laat je sarcasme maar bij de deur. we zijn hier niet voor de lol, er moet geneukt worden gvd!

(en lekker vanaf je peeceetje wild vreemden vertellen dat ze niet kunnen tippen aan je datingsite ervaringen haha, tja wat ben je dan?)

Eerlijk.

:')
pi_118236365
Ah eisenpakketjes, brrrr.
Vraag me dan altijd af of heer/dame in kwestie dan net zo leuk is om iemand wat te kunnen 'bieden'.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_118238190
Eisenpakketjes!! *O*

:')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118239215
Is toch logisch dat je wensen/eisen hebt ?!
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:06:44 #113
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118239427
Via Paiq 'chatten' schiet echt niet op, we zijn nooit tegelijk online. Dame in kwestie nu voorgesteld via de mail verder te gaan, bij positief antwoord zsm kijken of er een date te regelen valt.
pi_118239490
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef Blue_note het volgende:
Er zijn iig een hoop dingen waarvan ik bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken, ken mezelf inmiddels wel redelijk.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118239652
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef Blue_note het volgende:
Lijkt mij ook. Wanneer je een lijst van 6 kantjes hebt lijk je me wel erg kritisch, maar volgens mij heeft iedereen wel een paar punten die je niet graag terug wil zien in een eventuele partner :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_118240223
Natuurlijk heeft iemand wel eisen. Valt de laatste tijd alleen zo op dat velen hier mensen daarom geen kans geven omdat ze bijvoorbeeld niet in de regen wil fietsen (sorry Spezza ;)).

Is toch ook zonde?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_118242405
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:30 schreef Perzephone het volgende:
Natuurlijk heeft iemand wel eisen. Valt de laatste tijd alleen zo op dat velen hier mensen daarom geen kans geven omdat ze bijvoorbeeld niet in de regen wil fietsen (sorry Spezza ;)).

Is toch ook zonde?
Maar dat lijkt me iets anders...
pi_118243001
Had na het plaatsen van mijn RP profiel vrij snel 3 reacties. 2 daarvan resulteerden in snel whatsappen, maar 1 was wel erg irritant door overal discussies over aan te gaan en dingen te bekritiseren en reageerde opeen overal kortaf op. Hoor ik niks meer van.

Andere whatsapp gaat wel ok, maar ook maar ben ik degen die het contact moet blijven maken.
Heb echt een hekel aan lang moeten whatsappen. Spreek gewoon af. Er zit geen herkenbare emotie in chatten waardoor je de ander heel snel verkeerd kan interpreteren.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118243107
Zo weer terug , was een geslaagde avond :p
vervolgdate komt er aan :)
pi_118243606
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Koniomi het volgende:
Zo weer terug , was een geslaagde avond :p
vervolgdate komt er aan :)
Gelijk blijven slapen ofzo :D ?
  Moderator / Redactie FP zondag 21 oktober 2012 @ 16:16:21 #121
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_118244269
Had PaiQ al bijna afgeschreven, maar zit nu toch wel leuk te chatten met een meid die veel dezelfde interesses heeft :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:42:59 #122
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_118245270
Even een kort vraagje aan de Badoo-kenners:

- Wat doet die "ontmoet haar" knop op badoo precies?
- kiezen jullie voor chat of cadeautje?
- Bij chat: heel verhaal of kort zinnetje (2 regels) ?
pi_118246782
Heb me net ook maar ingeschreven bij Paiq. Ben nu al 3x beoordeeld op mijn foto :') 6,7 sta ik nu :')
pi_118246795
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:42 schreef RedFever007 het volgende:
Even een kort vraagje aan de Badoo-kenners:

- Wat doet die "ontmoet haar" knop op badoo precies?
- kiezen jullie voor chat of cadeautje?
- Bij chat: heel verhaal of kort zinnetje (2 regels) ?
Volgens mij doet die knop niets meer dan de ander een automatisch gegenereerd bericht sturen dat jij haar dus zou willen ontmoeten. Chatten zou ik doen, maar zonder directe feedback het niet té lang maken.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:33:04 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118246987
@spezza. Als je niet houdt van lang whatsappen, dan vraag je toch gewoon of ze een keer een drankje met je gaat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')