gedeelde interesses hebben is juist een zwaktebodquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:08 schreef chrisr het volgende:
Klopt, maar het is vaak wel fijn te weten dat je in ieder geval een paar gedeelde interesses hebt. Dat voorkomt dat een date na 5 minuten overgaat in elkaar niet meer aankijken en bedenken hoe hè zsm weg kunt. Tot nu toe ook nog geen tegenvallende dates gehad en ze hebben ook allemaal een vervolg gehad.
Nee integendeel. Dat is juist kansrijk en getuigt van zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:30 schreef chrisr het volgende:
Ja, want 50 dames alleen op hun uiterlijk een berichtje sturen is natuurlijk niet kansloos of wanhopig.
Kwantiteit EN kwaliteit. En mocht er wederzijds wat zijn tusen mij en een dame, dan ga ik daarvoor. Simpel toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Homey is een kwantiteit boven kwaliteit-man. En nu maar hopen dat het ook nog ergens toe gaat leiden natuurlijk. Ik ga dit geamuseerd volgen.
En??quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:59 schreef Koniomi het volgende:
Ga me nu klaarmaken voor zometeen , kijken hoe het gaat
tot straks en succes allemaal mocht er nog iemand gaan :p
Je onderschat jezelf. Als je 50 vrouwen vanachter je peeceetje een standaard-bericht durft te sturen in de hoop op een paar reacties terug ben je gewoon een goeroe.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:24 schreef Homey het volgende:
[..]
Nee integendeel. Dat is juist kansrijk en getuigt van zelfvertrouwen.
ja hey laat je sarcasme maar bij de deur. we zijn hier niet voor de lol, er moet geneukt worden gvd!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je onderschat jezelf. Als je 50 vrouwen vanachter je peeceetje een standaard-bericht durft te sturen in de hoop op een paar reacties terug ben je gewoon een goeroe.
Hou ons alsjeblieft op de hoogte hier.
Eerlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:17 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja hey laat je sarcasme maar bij de deur. we zijn hier niet voor de lol, er moet geneukt worden gvd!
(en lekker vanaf je peeceetje wild vreemden vertellen dat ze niet kunnen tippen aan je datingsite ervaringen haha, tja wat ben je dan?)
Er zijn iig een hoop dingen waarvan ik bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken, ken mezelf inmiddels wel redelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef Blue_note het volgende:
Is toch logisch dat je wensen/eisen hebt ?!
Lijkt mij ook. Wanneer je een lijst van 6 kantjes hebt lijk je me wel erg kritisch, maar volgens mij heeft iedereen wel een paar punten die je niet graag terug wil zien in een eventuele partnerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef Blue_note het volgende:
Is toch logisch dat je wensen/eisen hebt ?!
Maar dat lijkt me iets anders...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:30 schreef Perzephone het volgende:
Natuurlijk heeft iemand wel eisen. Valt de laatste tijd alleen zo op dat velen hier mensen daarom geen kans geven omdat ze bijvoorbeeld niet in de regen wil fietsen (sorry Spezza).
Is toch ook zonde?
Gelijk blijven slapen ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Koniomi het volgende:
Zo weer terug , was een geslaagde avond :p
vervolgdate komt er aan
Volgens mij doet die knop niets meer dan de ander een automatisch gegenereerd bericht sturen dat jij haar dus zou willen ontmoeten. Chatten zou ik doen, maar zonder directe feedback het niet té lang maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:42 schreef RedFever007 het volgende:
Even een kort vraagje aan de Badoo-kenners:
- Wat doet die "ontmoet haar" knop op badoo precies?
- kiezen jullie voor chat of cadeautje?
- Bij chat: heel verhaal of kort zinnetje (2 regels) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |