Goed idee, was ik zelf nog niet op gekomen...quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:33 schreef Cue_ het volgende:
@spezza. Als je niet houdt van lang whatsappen, dan vraag je toch gewoon of ze een keer een drankje met je gaat doen?
Dan vind je of niet de juiste persoon, of je bent niet op zoek naar een relatie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:37 schreef Blue_note het volgende:
Hebben jullie niet het 'the hunt is better then the catch' idee trouwens?
Zodra een date binnen is dat de interesse wegzakt bij jullie zelf ?
Als het echt een lekkere milf isquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:55 schreef Moogwai10 het volgende:
Waar ik even nieuwsgierig naar ben:
Is er hier toevallig iemand die weleens heeft gedate met een MILF of DILF?
Ben toevallig vanmorgen in de sportschool door een MILF aangesproken die binnenkort eens een drankje wil gaan doen met me.
Als ze niet lekker was, was het geen MILF...quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als het echt een lekkere milf isDan zou ik het wel weten hoor
Nee ok dat is ook weer zoquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ze niet lekker was, was het geen MILF...
Knuffel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Heb me net ook maar ingeschreven bij Paiq. Ben nu al 3x beoordeeld op mijn foto6,7 sta ik nu
Dat er een kind aan vast zit kom je vast vanzelf overheen als het echt een toffe chick blijkt. Zou me daar echt niet op blind starenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Ehhh, nou ze is dus 29 jr en behoorlijk lekker.
We flirten al 3/4 jaar met elkaar af en toe wat gesprekjes, maar hoorde vandaag dus dat haar vent haar de afgelopen tijd al een paar keer heeft bedrogen met een ander, vandaar dus dat geflirt steeds. Over een paar weken gaat ze ergens iets huren met haar dochtertje van 1 en dan zal ze niet meer in mijn sportschool komen, dus vandaar dat ze nu nog even haar 'laatste' kans wilde pakken om me mee uit te vragen voor een drankje.
Op zich zit ik alleen niet echt te wachten op een vaste relatie met een vrouw met een kind, maar aan de andere kant wil ze misschien alleen maar een 'avontuurtje' met een rebound guy en dan ben ik natuurlijk ook de beroerdste niet.
Alsof je dat niet gelijk als eerste hebt gedaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:50 schreef Taexon het volgende:
Ook weer terug uit Belgie... dus onder andere straks de mail weer checken.
Nope, eerst lekker onder de douche gegaan en gegeten :p...quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:52 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Alsof je dat niet gelijk als eerste hebt gedaan![]()
Of de littekens hebben ervoor gezorgd dat er geen haar meer kan groeienquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:51 schreef Pvoesss het volgende:
Met een beetje geluk hebben ze haar na de bevalling lekker strak weer dicht gehecht
Dat is altijd zo'n domper als je een meid mee naar huis neemt en ze heeft niet geschoren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Of de littekens hebben ervoor gezorgd dat er geen haar meer kan groeien
Altijd netjes kaal
Vind dat iedereen dat gewoon hoort bij te houden... haar op die plek is gewoon echt een afknapperquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:17 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n domper als je een meid mee naar huis neemt en ze heeft niet geschoren.
ja ,had ik eigenlijk niet verwachtquote:
Nice, keep us updated!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:37 schreef Koniomi het volgende:
[..]
ja ,had ik eigenlijk niet verwacht
Maar het is een leuke meid , dus denk dat het nog wel iets kan worden. Ze komt komend weekend naar mij...
Ik ook. Te lang gedaan, en toen viel het in het echt zwaar tegen. Vandaar dat ik wel heb geleerd om het contact voor de eerste date niet te overdrijven.quote:
Nee dat is helemaal niet gek. Soms voelt het wel wat vreemd aan en probeer ik mezelf met beide benen op de grond te houden 'omdat het slechts mailcontact is', maar ik herken het ook zeker wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef Blue_note het volgende:
Is het gek dat je 'gevoelens' krijgt van mailen/FB/whatsapp ?
Ik begin d'r namelijk langzaam leuker en leuker te vinden. Maar kan het eigenlijk niet zo plaatsen omdat er nog niet gedate is. En ik heb wel het idee dat het wederzijds is, maar kan netzogoed na 1 date afgelopen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |