Ik heb het idee dat op Knuz voornamelijk lager opgeleiden zitten. Op RP is dat toch anders.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef TheArt het volgende:
Knuz bevalt me tot nu toe echt uitstekend. Zelf een paar berichtjes gehad van leuke meiden, zelf 2 een berichtje gestuurd en nog leuk bericht terug ook. Met 1 ben ik inmiddels overgestapt op Whatsapp omdat het contact zo leuk was
Waarom RP als Knuz hetzelfde werkt en je daar veel meer mee kan.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Zeker niet slecht!
Ik heb zelf ook 3.000 vrouwen benaderd middels een mailshot, daaruit 4 reacties en 3 dates!
Ik ben echt een hosselaar, damn.
Het klinkt gewoon als 'ik stop 'm in alles wat een hartslag heeft en het in zekere zin ook met mij wil'.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:08 schreef Ballard het volgende:
ja alle pretty boys gaan ff afgeven op de ugliesmannen van een bepaald caliber moeten nou eenmaal een bepaalde efficientie percentage in acht nemen
selecteer natuurlijk wel op uiterlijk. De meeste vrouwen online vallen om die reden al voor mij af.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon als 'ik stop 'm in alles wat een hartslag heeft en het in zekere zin ook met mij wil'.
Mag allemaal, maar om dan te roepen 'niet slecht voor 1,5 week online'. Ja, zo kan iedereen het.
Je bent een beetje zoals het Nederlands elftal dus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Homey het volgende:
[..]
selecteer natuurlijk wel op uiterlijk. De meeste vrouwen online vallen om die reden al voor mij af.
Dus het is juist het omgekeerde van wat jij beschrijft. En het gaat om het resultaat, niet om wat anderen daar toevallig van vinden.
Klintk als een vergelijking met 2 spitsen, de een scoort niets uit maar 3 doelpogingen en de ander scoort 2 doelpunten uit 50 doelpogingen en dan zeggen ja 50x op doel schieten dan kan iedereen wel scoren!
euhm....ja dat is toch de bedoeling van een spits?
Ik vergelijk het meer dat jij 40 keer per seizoen scoort in de zesde klasse bierleague en dan roept 'wat ben ik toch een goede spits', terwijl iemand in de eredivisie misschien 5 keer scoort maar eigenlijk een veel completere en betere spits is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Homey het volgende:
Klintk als een vergelijking met 2 spitsen, de een scoort niets uit maar 3 doelpogingen en de ander scoort 2 doelpunten uit 50 doelpogingen en dan zeggen ja 50x op doel schieten dan kan iedereen wel scoren!
euhm....ja dat is toch de bedoeling van een spits?
hey kijk uit hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik scoor liever 2 mooie goals dan dat ik 50 intikkertjes maak
Ja. Het is onkuis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:35 schreef Ballard het volgende:
hey maar silenus en awesome wave: vinden jullie het verkeerd om met veel vrouwen naar bed te willen?
Ik heb dat ook hoor dat ik iemand op de foto's echt een nee kan vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:24 schreef eefje801 het volgende:
Die standaard mailtjes die als mailbom worden verzonden pik je er als vrouw ook vrij gemakkelijk uit. Al snap ik het wel, dat het gebeurt.
Wat me wel opvalt is dat er zoveel naar uiterlijk wordt gekeken. Ja okee, iemand moet je wel aanspreken op de foto maar het zegt echt verdomd weinig op internet. De ene keer is iemand veel leuker dan op de foto en de andere keer valt het tegen. Profiel vind ik dan toch belangrijker.
Heeft iemand dat tegen je gezegd dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:35 schreef Ballard het volgende:
hey maar silenus en awesome wave: vinden jullie het verkeerd om met veel vrouwen naar bed te willen?
Klopt! En heb ook wel eens gehad dat ik iemand erg aantrekkelijk vond maar dat de rest zó tegen viel dat dat spontaan ook niet meer zo was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor dat ik iemand op de foto's echt een nee kan vinden.
Maar irl is het toch echt een hele vette dikke ja
Waaromquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef Blue_note het volgende:
Maar dit is toch gedoemd als trainwreck of niet?
Ligt eraan hoe leuk je haar vindt. Drie jaar is al een tijd geleden. Ligt nog wel eens gevoelig tussen vriendinnen maar dat moeten ze dan zelf oplossen. Weet zij dat je een zwak voor haar hebt en is het andersom ook zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef Blue_note het volgende:
Hoe kijken jullie hiertegen aan:
10 jaar geleden gezoend met een meisje, nooit een relatie gehad, maar hebben elkaar altijd wel aantrekkelijk gevonden en veel met elkaar omgegaan.
Ik kreeg op een gegeven moment een relatie met een goede vriendin van haar. Dat is een jaar of 3 geleden gestopt. Nu zijn we beide vrijgezel en gaan wat drinken.
In principe gewoon om weer eens bij te praten etc. maar moet zeggen dat ik nog altijd wel een 'zwak' voor haar heb.
Maar dit is toch gedoemd als trainwreck of niet?
niet expliciet en daarom vraag ik hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heeft iemand dat tegen je gezegd dan?
Hmm misschien moet je gewoon gaan daten en zien waar het schip strandt. Niet zo analyseren. Je doet toch niet iets omdat anderen vinden dat het zo hoort? Dan kun je bezig blijven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:53 schreef Ballard het volgende:
[..]
niet expliciet en daarom vraag ik het
maar het lijkt geïmpliceerd te worden door wat ze zeggen
Ik zou er niet over beginnen nog, gewoon gezellig wat drinken en zien of het nog klikt. En wat je verder van haar vindt. Aantrekkingskracht is een goed begin. Je hebt de tijd wel toch? Vooral niet teveel verwachten maar van genieten als het leuk is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:59 schreef Blue_note het volgende:
@ an_awesome_wave: nouja meer vanuit het punt dat áls ik gevoelens voor haar zou krijgen, die vriendinnen kwestie roet in het eten kan gooien. En dat voor mij natuurlijk klote is indien ik gevoel voor haar zou hebben gekregen.
@Eefje: We hebben een periode van enkele maanden heel veel met elkaar opgetrokken. Dit is echter inmiddels een jaar of 9-10 geleden alweer. In die periode hadden we niet echt officieel wat, maar wel een grote aantrekkingskracht en zoenen, aanraken, etc (niet naar bed geweest). Daarna heb ik dus iets met haar vriendin gekregen, en dan kom je elkaar natuurlijk nog regelmatig tegen. Voor mij was er altijd wel een speciaal gevoel voor haar. Andersom heeft ze dat natuurlijk nooit naar mij uitgesproken, maar als we elkaar zagen was ze wel altijd erg leuk, beetje aanraken, langer aanstaren etc. Maar we zaten beide in een relatie, en er was ook niet meer dan een fysieke aantrekkelijkheid zeg maar.
Nu zijn we weer via Whatsapp met elkaar in contact gekomen en gaan we dus wat drinken.
Mijn ex zie ik er niet zozeer moeilijk over gaan doen eigenlijk. Ik denk dat het dan meer vanuit mijn 'date' afkomt.
Vind de situatie wel moeilijk qua inschatten. Kijk, we gaan wat drinken, maar dat is ook omdat we elkaar al lang kennen (maar ook lang niet gezien hebben). Ik vind het lastig om signalen op te pikken bij haar. Misschien is snel eerlijk zijn een optie. Maarja, wat ga je dan zeggen :s ? Ik ben niet verliefd, heb geen gevoelens, maar weet zeker dat die wel zouden kunnen komen.
Dat is iig niet wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:53 schreef Ballard het volgende:
[..]
niet expliciet en daarom vraag ik het
maar het lijkt geïmpliceerd te worden door wat ze zeggen
Ik heb alle tijd van de wereldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zou er niet over beginnen nog, gewoon gezellig wat drinken en zien of het nog klikt. En wat je verder van haar vindt. Aantrekkingskracht is een goed begin. Je hebt de tijd wel toch? Vooral niet teveel verwachten maar van genieten als het leuk is.
mssn verwar je me met iemand anders? ik ben al aan het daten en "het schip" is al op meerdere "kusten" "gestrand" *wink*wink*nudge*nudge* need i say more?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm misschien moet je gewoon gaan daten en zien waar het schip strandt. Niet zo analyseren. Je doet toch niet iets omdat anderen vinden dat het zo hoort? Dan kun je bezig blijven.
Wat je zegt klinkt een beetje alsof je het bijhoudt in een notitieboekje en een wedstrijd houdt. Ligt aan je beweegredenen. En die weet je alleen zelf.
Sorry?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef dr.Qwak het volgende:
Gewoon niet weer beginnen aan dat eeuwige gezeik over die fiets denk ik, dan zal het best wel goed komen....
Tenminste, als ze wel toe.geeft dat ze die fiets indertijd heeft gebruikt om snel naar het station te fietsen, hem daar onbeheerd heeft achtergelaten en dat hij toen wellicht door iemand anders gestolen is.
Dat komt best goed denk ik, let maar op mijn woorden als je de situatie voorbij ziet flitsen over een paar jaar.
Je denkt er veel te veel bij na. Dat is het nadeel van dit soort topics of het er over hebben met vrienden oid. Je moet uitgaan van wat er feitelijk is: Je kent elkaar, vindt elkaar hoogst waarschijnlijk wederzijds aantrekkelijk en je hebt een date gefikst. Hartstikke leuk beginpunt en nu lekker verder leven tot de date.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nouja, klikken doet het sowieso wel, dat kan ik nu al vertellen. Als we elkaar tegenkwamen op straat was er zo een half uur voorbij door wat te praten. Daarom is het zo lastig inschatten. En vooral wanneer is het alleen vriendelijkheid/vriendschappelijk en wanneer komt er meer bij kijken.
ja waarom zeg je het dan!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat is iig niet wat ik wilde zeggen
Ik herinner me alleen het 18-jarige meisje dat denkt dat je ook 18 bent. Je hebt dus meerdere scharrels en je vraagt je af of het verkeerd is om daarnaast met nog meer dames het bed te delen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef Ballard het volgende:
[..]
mssn verwar je me met iemand anders? ik ben al aan het daten en "het schip" is al op meerdere "kusten" "gestrand" *wink*wink*nudge*nudge* need i say more?
Ja als je het zo bekijkt wel natuurlijk. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan trouwensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je denkt er veel te veel bij na. Dat is het nadeel van dit soort topics of het er over hebben met vrienden oid. Je moet uitgaan van wat er feitelijk is: Je kent elkaar, vindt elkaar hoogst waarschijnlijk wederzijds aantrekkelijk en je hebt een date gefikst. Hartstikke leuk beginpunt en nu lekker verder leven tot de date.
Ik snap er eigenlijk geen fluit van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:06 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan, sorry.
The devil is in the detail.
Ik zou me niet zo druk maken als ik jou was, je denkt teveel naquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:59 schreef Blue_note het volgende:
@ an_awesome_wave: nouja meer vanuit het punt dat áls ik gevoelens voor haar zou krijgen, die vriendinnen kwestie roet in het eten kan gooien. En dat voor mij natuurlijk klote is indien ik gevoel voor haar zou hebben gekregen.
@Eefje: We hebben een periode van enkele maanden heel veel met elkaar opgetrokken. Dit is echter inmiddels een jaar of 9-10 geleden alweer. In die periode hadden we niet echt officieel wat, maar wel een grote aantrekkingskracht en zoenen, aanraken, etc (niet naar bed geweest). Daarna heb ik dus iets met haar vriendin gekregen, en dan kom je elkaar natuurlijk nog regelmatig tegen. Voor mij was er altijd wel een speciaal gevoel voor haar. Andersom heeft ze dat natuurlijk nooit naar mij uitgesproken, maar als we elkaar zagen was ze wel altijd erg leuk, beetje aanraken, langer aanstaren etc. Maar we zaten beide in een relatie, en er was ook niet meer dan een fysieke aantrekkelijkheid zeg maar.
Nu zijn we weer via Whatsapp met elkaar in contact gekomen en gaan we dus wat drinken.
Mijn ex zie ik er niet zozeer moeilijk over gaan doen eigenlijk. Ik denk dat het dan meer vanuit mijn 'date' afkomt.
Vind de situatie wel moeilijk qua inschatten. Kijk, we gaan wat drinken, maar dat is ook omdat we elkaar al lang kennen (maar ook lang niet gezien hebben). Ik vind het lastig om signalen op te pikken bij haar. Misschien is snel eerlijk zijn een optie. Maarja, wat ga je dan zeggen ? Ik ben niet verliefd, heb geen gevoelens, maar weet zeker dat die wel zouden kunnen komen.
ja waarom zeg je het dan!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat is iig niet wat ik wilde zeggen
nee mijn vraag is waarom mannen afgeven op andere mannen die veel mensen aanspreken op dating sitesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen het 18-jarige meisje dat denkt dat je ook 18 bent. Je hebt dus meerdere scharrels en je vraagt je af of het verkeerd is om daarnaast met nog meer dames het bed te delen?
quote:
Bij je vorige date was je ook al zo aan het vooruit lopen. Gewoon de situatie nemen zoals die komt. En plezier erin hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:07 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt wel natuurlijk. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan trouwens!
Ik zie haar sowieso ook niet snel een eerste stap zetten vanwege 'ons' verleden.
iets over 50 inkoppertjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:09 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]![]()
Waar zeg ik dat het verkeerd is om met veel vrouwen naar bed te willen?
Als voor jou het aanspreken van veel vrouwen gelijk staat aan het naar bed willen met veel vrouwen dan kun je dat zo lezen, ja. Ik las meer in de post van Homey dat hij ging voor kwantiteit ipv kwaliteit om zoveel mogelijk kans te maken op dates. Dat hij er ook mee naar bed wil is een tweede, vind ik dan. Maar ben dan ook geen manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:09 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja waarom zeg je het dan!
[..]
nee mijn vraag is waarom mannen afgeven op andere mannen die veel mensen aanspreken op dating sites
Dude, je gaat me te ver denk ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:10 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Herriner je je ´74 misschien dan?![]()
En de laffe streken die ze met ons uithaalden indertijd.
Kloptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bij je vorige date was je ook al zo aan het vooruit lopen. Gewoon de situatie nemen zoals die komt. En plezier erin hebben
Ah dat bedoel je. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je enigszins kritisch bent als je maar liefst 50 vrouwen tegelijk aanspreekt op een datingsite. Komt idd over zoals een kwantiteit ipv kwaliteit verhaal. Komt een beetje kansloos over imo. Zie je ook vaak op knuz bij opmerkingen die mensen plaatsen bij de foto's...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:09 schreef Ballard het volgende:
[..]
[..]
nee mijn vraag is waarom mannen afgeven op andere mannen die veel mensen aanspreken op dating sites
en dat bij iedere fotoquote:Hey wat zie je er leuk uit, weet je wat nog leuker zou zijn, als wij met elkaar in contact komen lijkt je dat wat?
ha haquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt! Ben heel snel heel enthousiast, maar kan ook heel snel weer weg zijn. Is best leuk hoor
nu zeg je het weer gvd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ah dat bedoel je. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je enigszins kritisch bent als je maar liefst 50 vrouwen tegelijk aanspreekt op een datingsite. Komt idd over zoals een kwantiteit ipv kwaliteit verhaal. Komt een beetje kansloos over imo. Zie je ook vaak op knuz bij opmerkingen die mensen plaatsen bij de foto's...
[..]
en dat bij iedere fotoctrl-c ctrl-v.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |