Zulk soort volk zouden ze gewoon moeten verbannenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef Taexon het volgende:
Goede avond daters!
Het is inderdaad op Paiq soms heel erg met Haha, lol en gewoon niet reageren
Zulk volk had zich gewoon nooit moeten aanmeldenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:36 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zulk soort volk zouden ze gewoon moeten verbannen
Vandaag kreeg ik een berichtje, hey neuken? daar moest ik dan weer op terug reageren maar kom op. Net alsof je op straat ook aan de eerste de beste vraagt of je ermee wil neuken. En mensen ben spuuglelijk hoe laag zijn je standaarden dan wel niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zulk volk had zich gewoon nooit moeten aanmelden
Haha zo had ik van de week iemand die begon eerst gewoon heel normaal.. maar na 2-3 berichten ineens.. "oke ik ben hier gewoon omdat ik harstikke geil ben dus zou je langs willen komen?"..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vandaag kreeg ik een berichtje, hey neuken? daar moest ik dan weer op terug reageren maar kom op. Net alsof je op straat ook aan de eerste de beste vraagt of je ermee wil neuken. En mensen ben spuuglelijk hoe laag zijn je standaarden dan wel niet?
Shiii...
Sja... Die gingen bij mij ook gelijk op blokkeerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vandaag kreeg ik een berichtje, hey neuken? daar moest ik dan weer op terug reageren maar kom op. Net alsof je op straat ook aan de eerste de beste vraagt of je ermee wil neuken. En mensen ben spuuglelijk hoe laag zijn je standaarden dan wel niet?
Shiii...
Op Badoo werd ik er krankjorum van, ja...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:44 schreef FTLOTG het volgende:
Dat vertelde een meid ook tegen mij, ze had die week 4 berichten gehad van gasten die alleen maar willen neuken.
Bij mij dus ook met een reactie terug waar de honden geen brood van lusten toedels met dat volk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha zo had ik van de week iemand die begon eerst gewoon heel normaal.. maar na 2-3 berichten ineens.. "oke ik ben hier gewoon omdat ik harstikke geil ben dus zou je langs willen komen?"..
Dan is het voor mij al doei doei
even te bedenken hoeveel er al in zo een grot geweest zullen zijn
Reageer altijd in de trant van, sorry heb je moeder al volgepurd ze piepte wel maar ze vond het vast wel lekker let wel op ze drupt nog na niet dat je met je kutkop van de trap af sodemietert. Ballasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Sja... Die gingen bij mij ook gelijk op blokkeer![]()
Waar ik wel om moest lachen, was "Hey! Ik laat zo mijn bad vollopen, hoe laat ben je hier?" als openingszin, maar goed. Daar zou een ander misschien weer van walgen
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ik iig nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie zijn dus niet zo geil dat jullie dan zeggen van 'lekker'?
Ik niet... en ook al ben ik dat wel duik ik alsnog niet met alles en iedereen in bedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie zijn dus niet zo geil dat jullie dan zeggen van 'lekker'?
Dat is het "nadeel" aan vrouw-zijn, ik kan niemand volpurrenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:47 schreef FAUSTINO het volgende:
Reageer altijd in de trant van, sorry heb je moeder al volgepurd ze piepte wel maar ze vond het vast wel lekker let wel op ze drupt nog na niet dat je met je kutkop van de trap af sodemietert. Ballas![]()
Wat jij nu zegt is op zich nog in een nette vorm dat is dan weer wel leuk
Na een drie maanden in relatie zal ik dat vast wel gaan zeggen hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ik iig niet
Ja oke, logisch. Maar niet als openingszin op een datingsitequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Na een drie maanden in relatie zal ik dat vast wel gaan zeggen hoor
Je zult vast best creatief zijn met woorden toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het "nadeel" aan vrouw-zijn, ik kan niemand volpurren
Kloptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja oke, logisch. Maar niet als openingszin op een datingsite
Dat is dus het nadeel van Paiqquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:50 schreef FTLOTG het volgende:
maar met een oneliner ook paiq zet ik zelf alleen maar neer: Heey leuke foto!
ik zou niet weten wat ik er nog meer moet neerzetten
Creatief goochelen met woorden is aan mij wel besteed, jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:52 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Je zult vast best creatief zijn met woorden toch?
[..]
KloptAls ik word gevraagd voor ene afspraak reageer ik dan weer met van ik neem wel een jachtgeweer mee voor het geval dat. Kunne ze daar tegen zit het meestal wel goed
[..]
Dat is dus het nadeel van Paiq
Mooi!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Creatief goochelen met woorden is aan mij wel besteed, ja![]()
En humor is vaak ook erg belangrijk, dat kon ik heel erg waarderen! Serieuze gesprekken heb ik de hele godganse dag al
Ja dit dus....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mooi!
Of van die standaard vragenuurtjes waar je helemaal uitgevraagd word en daarna gedumpt word als een koe bij het slachthuis want ergens ben je toch net niet goed genoeg. Nou ben ik nergens goed in maar krijg het altijd weer voor elkaar
Ik moet dan mijzelf altijd even douchen want ik voel me dan net een afgelebberde hoer die net haar beentjes gespreid heeft gehad om een vadsig kalend mannetje over zich te laten kruipen en zo nu en dan een zuchtje en kreuntje liet horen yuck yuckquote:
Volgens mij is dat het grootste nadeel aan online daten, er wordt al snel gefocust op negatieve punten, hoe klein ook. Bij gewoon daten heb je dat een stuk minder, je leert elkaar dan op een andere manier kennen vind ik. Ook op een wat eerlijkere manier, zonder dat je eerst ik weet niet hoeveel info hebt uitgewisseldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mooi!
Of van die standaard vragenuurtjes waar je helemaal uitgevraagd word en daarna gedumpt word als een koe bij het slachthuis want ergens ben je toch net niet goed genoeg. Nou ben ik nergens goed in maar krijg het altijd weer voor elkaar
Ik vind het altijd irritant als dames eerst heel lang willen chatten/whatsappen whatever... razend enthousiast zijn en blijven en dan bij een date vanaf het begin eigenlijk zo'n houding hebben van; dit wordt hem niet....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het grootste nadeel aan online daten, er wordt al snel gefocust op negatieve punten, hoe klein ook. Bij gewoon daten heb je dat een stuk minder, je leert elkaar dan op een andere manier kennen vind ik. Ook op een wat eerlijkere manier, zonder dat je eerst ik weet niet hoeveel info hebt uitgewisseld![]()
En zoals je het nu beschrijft heb je toch maar mooi een kwaliteit!
Dat is het ook, dat jong waar ik maar 4 weken mee heb gehad heb ik leren kennen bij een mac waar die nogal zielig overkwam toen moest ik toch even een praatje gaan maken. En zo duikel ik mijn vrienden opquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het grootste nadeel aan online daten, er wordt al snel gefocust op negatieve punten, hoe klein ook. Bij gewoon daten heb je dat een stuk minder, je leert elkaar dan op een andere manier kennen vind ik. Ook op een wat eerlijkere manier, zonder dat je eerst ik weet niet hoeveel info hebt uitgewisseld![]()
En zoals je het nu beschrijft heb je toch maar mooi een kwaliteit!
Ik denk dat het verstandig is om zo snel mogelijk af te spreken en dat je niet van tevoren ellenlange mails moet gaan sturen. Dit omdat je je al snel een beeld vormt van iemand en vaak komt dat niet helemaal overeen met de werkelijkheid. Maar goed, dit zal ook per persoon verschillenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef FTLOTG het volgende:
Wat ik me wel altijd afvraag wanneer ga je vanuit het online daten een keer echt met elkaar afspreken? Ik heb afgelopen jaar een paar dates gehad met een meid die ik eerst ook alleen kende via een paar foto's en dat duurde toch een maand of 2 voordat we met elkaar hadden afgesproken.
Tja, dat hangt er ook vanaf van wat de man in kwestie ze stuurtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd irritant als dames eerst heel lang willen chatten/whatsappen whatever... razend enthousiast zijn en blijven en dan bij een date vanaf het begin eigenlijk zo'n houding hebben van; dit wordt hem niet....
Ik bedoel, hoe selecteren die in godsnaam?
niet dat ik al zo goed contact heb met een meid, alleen met 1 meid die komt 300km van mijn woonplaats vandaan XDquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om zo snel mogelijk af te spreken en dat je niet van tevoren ellenlange mails moet gaan sturen. Dit omdat je je al snel een beeld vormt van iemand en vaak komt dat niet helemaal overeen met de werkelijkheid. Maar goed, dit zal ook per persoon verschillen
Je kan vriendjes soms op de meest gekke plaatsen treffenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:06 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat is het ook, dat jong waar ik maar 4 weken mee heb gehad heb ik leren kennen bij een mac waar die nogal zielig overkwam toen moest ik toch even een praatje gaan maken. En zo duikel ik mijn vrienden op![]()
Online men kijken naar wat je zeg en naar de kiekjes op je profiel en dan word er even een afweging gemaakt of jij misschien in aanmerking komt voor de tweede ronde. En die tweede ronde kom ik soms met veel pijn en moeite net als een geboorte eruit
Oh jeetje, das wel een pokke-endquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:15 schreef FTLOTG het volgende:
[..]
niet dat ik al zo goed contact heb met een meid, alleen met 1 meid die komt 300km van mijn woonplaats vandaan XD
Toch wel flauw dat het andersom nooit zo werktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan vriendjes soms op de meest gekke plaatsen treffen![]()
Het is eigenlijk een soort van vleeskeuring, daarom ben ik er ook mee gestopt. Had amper info in mijn profiel staan, een vaag profielfotootje en er zijn iets van 1800 mannen die me op basis daarvan willen leren kennen (na een paar weken online te hebben gestaan). En heb de wereld aan neukverzoeken gekregen, manmanman
Daarom vind ze op de gekste plaatsen al kom ik de laatste tijd niet meer zo heel veel naar buiten want ik woon in een me toch in een gat waar zelfs de ratten doodgaan van verveling. En dan nog even dit, mensen die zichzelf knap vinden luister schat dat beslis ik zelf nog welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan vriendjes soms op de meest gekke plaatsen treffen![]()
Het is eigenlijk een soort van vleeskeuring, daarom ben ik er ook mee gestopt. Had amper info in mijn profiel staan, een vaag profielfotootje en er zijn iets van 1800 mannen die me op basis daarvan willen leren kennen (na een paar weken online te hebben gestaan). En heb de wereld aan neukverzoeken gekregen, manmanman
Waar ik dan op reageer,quote:hoi, alles goed?
En dan blijft het stil wat had die dan verwacht dat ik mij verdrietig voel en net het besluit heb genomen om mijn ballen tussen het tosti-ijzer te duwen en dat ga zeggen ook nog eensquote:Met mij altijd ongelooflijk doch waar.
dat vond ik dus ook, heb ook eerlijk tegen haar gezegd dat ik het echt niks vind. maar dat kon zij blijkbaar niet waarderen. Ookal zag ze er niet slecht uit op de foto'squote:
Tja, ik kan het ook niet helpenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toch wel flauw dat het andersom nooit zo werkt
Tja, beleefdheidsvraag....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Daarom vind ze op de gekste plaatsen al kom ik de laatste tijd niet meer zo heel veel naar buiten want ik woon in een me toch in een gat waar zelfs de ratten doodgaan van verveling. En dan nog even dit, mensen die zichzelf knap vinden luister schat dat beslis ik zelf nog welOf van die ellenlange teksten waar je met een open mond zit te lezen. Dat is ook wel een irritatie puntje
Trouwens...
[..]
Waar ik dan op reageer,
[..]
En dan blijft het stil wat had die dan verwacht dat ik mij verdrietig voel en net het besluit heb genomen om mijn ballen tussen het tosti-ijzer te duwen en dat ga zeggen ook nog eens
ik vraag inderdaad ook wel standaard hoe het met ze gaat... en vervolgens gewoon lekker over koeien en kalven pratenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, beleefdheidsvraag....
Ik vraag altijd of ze iets gedaan hebben danwel nog plannen hebben
Zijn er daadwerkelijk mensen die in hun profiel zetten dat ze zichzelf knap vinden?! Teringquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Daarom vind ze op de gekste plaatsen al kom ik de laatste tijd niet meer zo heel veel naar buiten want ik woon in een me toch in een gat waar zelfs de ratten doodgaan van verveling. En dan nog even dit, mensen die zichzelf knap vinden luister schat dat beslis ik zelf nog welOf van die ellenlange teksten waar je met een open mond zit te lezen. Dat is ook wel een irritatie puntje
Trouwens...
[..]
Waar ik dan op reageer,
[..]
En dan blijft het stil wat had die dan verwacht dat ik mij verdrietig voel en net het besluit heb genomen om mijn ballen tussen het tosti-ijzer te duwen en dat ga zeggen ook nog eens
Dan zou ik ook lekker reageren met: "Mooi dan zitten we in dezelfde situatie" of zoiets dergelijksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn er daadwerkelijk mensen die in hun profiel zetten dat ze zichzelf knap vinden?! Tering![]()
Op "Hoi, alles goed?" reageerde ik soms als een kreng... "Verdomme, natuurlijk niet! Als het goed zou gaan dan zou ik hier niet met jou via deze kansloze app zitten kletsen toch?!"
Zelfs dat soort reacties leverden nog leuke gesprekken op
Leukste is nog als ze neerzetten dat ze op zoek naar een fotomodel terwijl ze zelf nooit in het daglicht zouden mogen komenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn er daadwerkelijk mensen die in hun profiel zetten dat ze zichzelf knap vinden?! Tering![]()
Op "Hoi, alles goed?" reageerde ik soms als een kreng... "Verdomme, natuurlijk niet! Als het goed zou gaan dan zou ik hier niet met jou via deze kansloze app zitten kletsen toch?!"
Ja, precies!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan zou ik ook lekker reageren met: "Mooi dan zitten we in dezelfde situatie" of zoiets dergelijks
dat is zeker geniaal!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees gewoon creatief en flikker heel dat beleefd zijn alstublieft uit het raam houd er niet van. Wist je dat ik een vaag persoon ben nou nu wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, beleefdheidsvraag....
Ik vraag altijd of ze iets gedaan hebben danwel nog plannen hebben
Moet gewoon iemand hebben die tegen mijn grofheid kan en zelf zo nu en dan ook flink lomp uit de hoek kan komen. En die gasten die zichzelf zo knap en lekker vinden zijn er genoeg vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja... Persoonlijk vind ik het erg jammer dat je alleen op uiterlijk al wordt afgeschoten of bejubeld of fikse eisen stelt in die richtingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leukste is nog als ze neerzetten dat ze op zoek naar een fotomodel terwijl ze zelf nooit in het daglicht zouden mogen komen
Zoals dat ik geen magere lat zoek die alleen kwark naar binnen schuift maar toch een beetje vet heeft mager vlees lust ik nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja... Persoonlijk vind ik het erg jammer dat je alleen op uiterlijk al wordt afgeschoten of bejubeld of fikse eisen stelt in die richting
Lompheid!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:29 schreef FAUSTINO het volgende:
Moet gewoon iemand hebben die tegen mijn grofheid kan en zelf zo nu en dan ook flink lomp uit de hoek kan komen. En die gasten die zichzelf zo knap en lekker vinden zijn er genoeg van![]()
+1quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja... Persoonlijk vind ik het erg jammer dat je alleen op uiterlijk al wordt afgeschoten of bejubeld of fikse eisen stelt in die richting
Juist zoals in mijn tweede relatie die kon zo grof zijn heerlijk!quote:
Er moeten toch mannen genoeg rondlopen op deze aardkloot die aan dat profiel voldoenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:30 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zoals dat ik geen magere lat zoek die alleen kwark naar binnen schuift maar toch een beetje vet heeft mager vlees lust ik niet
Ja hier!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Er moeten toch mannen genoeg rondlopen op deze aardkloot die aan dat profiel voldoen
Er zit geen lijn in of zo mager dat je denkt dat ieder moment magere hein bij ze kan aankloppen of juist weer heel dik en beiden zoek ik niet. En gespierd is het laatste wat ik wil!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Er moeten toch mannen genoeg rondlopen op deze aardkloot die aan dat profiel voldoen
Ja hier net zo, maar heb wel enigszins mijn grenzen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:33 schreef Taexon het volgende:
Kijk er zijn meiden waar ik zelf nooit op zou reageren als ik een foto zie maar ben over het algemeen kwa uiterlijk best makkelijk... maar als iemand mij een bericht stuurt dan maakt het mij niks uit maar ben wel zo beleefd wat terug te sturen!
Kijk, en dat is netjes!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:33 schreef Taexon het volgende:
Kijk er zijn meiden waar ik zelf nooit op zou reageren als ik een foto zie maar ben over het algemeen kwa uiterlijk best makkelijk... maar als iemand mij een bericht stuurt dan maakt het mij niks uit maar ben wel zo beleefd wat terug te sturen!
dat snap ik ook hoor... als ik 100 berichten zou krijgen zou ik lekker lui zijn en alleen de leuke eruit pakkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, en dat is netjes!![]()
Helaas werkt dat bij vrouwen vaak anders, worden bestookt met berichten (had soms op een avond meer dan 100 berichten van verschillende mannen). Dan is het geen doen om fatsoenlijk een bericht naar iedereen terug te sturen, jolig te reageren en ook nog binnen een redelijke tijd...
Ik heb het geprobeerd, want op zich ben ik heel aardig. Toch maar mee gekapt omdat ik ook nog iets van een leven ernaast probeerde te hebben
Paiq, Badoo, Singlesplace en Knuzquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:37 schreef FTLOTG het volgende:
op welke date sites zijn jullie vooral actief dan?
Op een site waar je in kunt vullen of je actief of juist passief bentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:37 schreef FTLOTG het volgende:
op welke date sites zijn jullie vooral actief dan?
Doe eens www.gay.nl en www.planetromeo.com er ook in gooienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:38 schreef Taexon het volgende:
Ow mensen btw Tagged.com is ook een aanrader... zal hem in de OP zetten!!!
Zijn daar wel vooral jongeren denk ik maar dat weet ik niet zeker... kijk niet naar de ouderen
Klopt... moet binnenkort ook even het een en andere daar in me profielen veranderen zodat niet iedereen die op me naam googled al me profielen zietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:40 schreef FTLOTG het volgende:
Het nadeel van die profielen sites vind ik altijd dat mensen die niet lid zijn dan door die profielen kunnen bladeren
Nu al slapen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt... moet binnenkort ook even het een en andere daar in me profielen veranderen zodat niet iedereen die op me naam googled al me profielen ziet![]()
Maar ik ga slapen, trusten mensen!
Daar heb ik bij Badoo werkelijk nog nooit bij stilgestaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt... moet binnenkort ook even het een en andere daar in me profielen veranderen zodat niet iedereen die op me naam googled al me profielen ziet![]()
Maar ik ga slapen, trusten mensen!
Kun je hem niet missen?quote:
Dat is persoonlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:45 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kun je hem niet missen?
Slaap lekker Tea
Gebruik gelukkig alleen een deel van mijn voornaam en zeker niet mijn achternaam. Scheelt vastquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:45 schreef FTLOTG het volgende:
ja als ik een naam google komt er altijd wat van badoo bij te staan. daar heb ik echt geen zin in :p
Als je mijn naam Googled komt er wel wat meer dan alleen maar datingsites op je scherm. Derpquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:45 schreef FTLOTG het volgende:
ja als ik een naam google komt er altijd wat van badoo bij te staan. daar heb ik echt geen zin in :p
Dacht ik al. Maar wat doe jij hier heb je al een vriendje of hoe zit dat?quote:
Nee ben hetero eigenlijk. En semi/geen vriendin nu. Lastige situatiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:47 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als je mijn naam Googled komt er wel wat meer dan alleen maar datingsites op je scherm. Derp
[..]
Dacht ik al. Maar wat doe jij hier heb je al een vriendje of hoe zit dat?
''Ben hetero eigenlijk'' Zit daar nu een beetje twijfel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ben hetero eigenlijk. En semi/geen vriendin nu. Lastige situatie
Nee die eigenlijk sloeg meer op dat ik wel begrijp dat mijn vorige reactie wat gay leek hehe. Geen twijfel sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:49 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
''Ben hetero eigenlijk'' Zit daar nu een beetje twijfel?
Oh ja dat kan, hoe oud was je ook alweer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee die eigenlijk sloeg meer op dat ik wel begrijp dat mijn vorige reactie wat gay leek hehe. Geen twijfel sorry
27 jaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Oh ja dat kan, hoe oud was je ook alweer?
En hoe zit dat met die semi/geen vriendin?quote:
Ja net gewerkt dus moet toch wat doen hequote:
SlaapFok!enquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja net gewerkt dus moet toch wat doen he
Owja sorry ik ben al aan het slapen![]()
![]()
![]()
Ik zat met mijn ''ex'' te ouwehoeren word je ook niet vrolijk van christusquote:
quote:
Daarom moet je ook gewoon nooit aan exen beginnen, veel teveel gedoequote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik zat met mijn ''ex'' te ouwehoeren word je ook niet vrolijk van christus
LOL, had net een ex gemaild... beste leuke emails om terug te lezen van 2 jaar terugquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik zat met mijn ''ex'' te ouwehoeren word je ook niet vrolijk van christus
Is de eerste in mijn hele leven maar eigenlijk van het begin was al duidelijk dat er iets niet helemaal aan de haak is in zijn hoofdje. Best wel zielig ergens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
[..]
Daarom moet je ook gewoon nooit aan exen beginnen, veel teveel gedoe
Ik bedoelde eigenlijk heel sarcastisch dat je dan maar nooit meer aan relaties moet beginnen, dan krijg je ook geen exen meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Is de eerste in mijn hele leven maar eigenlijk van het begin was al duidelijk dat er iets niet helemaal aan de haak is in zijn hoofdje. Best wel zielig ergens.
Doen, je kan hier vrij vaak goede tips ophalen of advies vragenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:02 schreef FTLOTG het volgende:
ik ben iig weer wat wijzer geworden over internet daten, ik denk dat jullie mij hier vaker gaan zien
Oh ergens denk ik dat vaker heb er nogal een verleden mee. Maar ja ergens probeer je het toch ben in dat geval ook moeilijk ontken dat ook nergens waar ik komquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk heel sarcastisch dat je dan maar nooit meer aan relaties moet beginnen, dan krijg je ook geen exen meer![]()
En nee, dat is nooit mooi natuurlijk...
Ik doe dat ook gewoon niet hoor. Dat doe ik ook niet als ik irl tegen iemand aan loop, dan ga je "babbelen" over hoe je dag was, dat je ene collega uit zn guicheltje stinkt, dat je dol bent op kapsalon na het stappen en dan ga je trouwen en krijg je een kind en dan weet die ander dat jij dat ook wil.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
daar heb ik wel altijd moeite mee... zorgen dat die chat gesprekken niet van die standaard vraaggesprekken worden >_<
Dat heb ik ook. Zonder block dan. Maar wel bye bye. Ergens in die eerste paar minuten vind je wel een aanknopingspunt om te gaan ouwehoeren over niks. Lukt dat niet, dan zal het je type niet zijn, en jij niet de hare.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 06:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als het me niet binnen de eerste 3 minuten lukt een gesprek uit de verhoormodus te krijgen is het byebyeblockblock.
Waarom niet blokkeren dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Zonder block dan. Maar wel bye bye. Ergens in die eerste paar minuten vind je wel een aanknopingspunt om te gaan ouwehoeren over niks. Lukt dat niet, dan zal het je type niet zijn, en jij niet de hare.
Nou ja, als je met blokkeren bedoelt uit je lijstje verwijderen op iets als Paiq, dan doe ik dat wel. Maar als je bedoelt "Jezus, wat ben jij een saaie kut, ik ga alles op alles zetten om je nooit meer te spreken!" dan valt dat ook wel weer mee. Meestal spreek ik dat soort mensen toch in een Speeddate, en dan klik ik gewoon op Nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom niet blokkeren dan?
Mghiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, als je met blokkeren bedoelt uit je lijstje verwijderen op iets als Paiq, dan doe ik dat wel. Maar als je bedoelt "Jezus, wat ben jij een saaie kut, ik ga alles op alles zetten om je nooit meer te spreken!" dan valt dat ook wel weer mee. Meestal spreek ik dat soort mensen toch in een Speeddate, en dan klik ik gewoon op Nee.
Bij mij gaat het ook meestal zo ongeveer alleen uiteindelijk loopt het vaak wel van iemands kant uit op een standaard gesprek bij mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 06:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe dat ook gewoon niet hoor. Dat doe ik ook niet als ik irl tegen iemand aan loop, dan ga je "babbelen" over hoe je dag was, dat je ene collega uit zn guicheltje stinkt, dat je dol bent op kapsalon na het stappen en dan ga je trouwen en krijg je een kind en dan weet die ander dat jij dat ook wil.
Dan is het ook niet: "Hoi Rupert, ik ben Annchien, rook jij en/of wil je kinderen?"
Als het me niet binnen de eerste 3 minuten lukt een gesprek uit de verhoormodus te krijgen is het byebyeblockblock.
Heeft iets met het tijdstip te makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank, er wordt ook nog normaal in dit topic gepost en niet alleen door patserige paupers. Ik was even bang dat het topic was overgenomen![]()
Wel in zijn, danwel haar, gezicht squirten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het "nadeel" aan vrouw-zijn, ik kan niemand volpurren
Als je wil weten wat voor vlees je hebt kan je toch ook in de spiegel kijk0nquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ik ga straks naar de sauna, kun je ook eens proberen! Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt...
Bij de slager denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ben t trouwens wel met TS eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ben t trouwens wel met TS eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?
In Roermond?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je wil weten wat voor vlees je hebt kan je toch ook in de spiegel kijk0n
Uhm nee? En jij danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank, er wordt ook nog normaal in dit topic gepost en niet alleen door patserige paupers. Ik was even bang dat het topic was overgenomen![]()
Anyways, is er nog gedate hier?!
En niet eens twee keer...maar 14 keer!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Blue_note het volgende:
Klinkt ook vrij wanhopig. Wanneer iemand niet reageert ga ik er echt niet nog een berichtje achteraan sturen met de vraag waarom niet. Als iemand interesse heeft antwoord diegene wel toch.
Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En niet eens twee keer...maar 14 keer!
Elke keer vertellen wat hij gedaan had die afgelopen dagen, vragen wat ik aan het doen was. Zelfs vragen over mijn ouders en wat ze dedenJe zou bijna denken dat er een wederzijdse interesse was geweest als het mailverkeer niet zo één richting op was.
Ben wel benieuwd hoe hij eruit had gezien, profiel zonder foto...misschien maar goed ook.
Ja die ken ik ook!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.
sommige mensen hun facebook is echt compleet psychoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb dat laatst op facebook gedaan...had een meisje ontmoet met uitgaan. Leuk gesprekje..stuurde ik haar iets op fb, eerst 2 dagen wachten tot ik iets terug kreeg.
Vroeg ik d'r nummer, weer 2 dagen niks dus ik stuude nog een laatste berichtje. Iets van "als je hier geen zin in hebt is het ook best hoor!".
Weer niks terug, terwijl ze wel op anderen reageert.... Dus haar gedelete als vriend. Krijg ik echt binnen een uur een ineens wel een berichtje met sorry dit en dat ik was je berichtje vergeten.
Jaaaaaa...doei he! Zielig
Haha, ja of als reden dat het niet kan i.v.m werk. Oh klinkt interessant, wat doe je dan? Ja ik werk op een administratie bij een autogaragequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook!
1x iemand die aangaf dat hij zijn foto er niet bij wou plaatsen omdat hij niet beoordeelt wou worden op zijn uiterlijk. Hij was nl. model, dus ik kon er zeker van zijn dat hij er goed uit zag. Ik heb mij na het krijgen van de foto afgevraagd of hij niet bedoelde dat hij handmodel was ofzo
Maar dan heeft hij niet gelogen over model zijn hahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb mij na het krijgen van de foto afgevraagd of hij niet bedoelde dat hij handmodel was ofzo
Ik heb een paar keer gereageerd op flirts van vrouwen zonder foto. Vanwege werk hadden ze dat liever niet. Daarna snel foto's gemaild gekregen en ze zagen er prima uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.
Ik zou ook niet snel reageren op profielen zonder foto's.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Ballard het volgende:
ik had ook een tijdje een profiel met de fotos verstopt (vanwege m'n werk) en het leverde wel een stuk meer reacties op dan met foto openbaar..
Toch klopt er dan iets niet in het stukje van niet op zijn uiterlijk beoordeeld willen worden...stomme is, dat ik een 'sucker' voor mooie handen benquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij niet gelogen over model zijn haha
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:54 schreef Ballard het volgende:
mssn was het een dude van http://www.ugly.org/UGLY-MODELS/
Ik wil m'n beroep hier niet noemen dus ik moet het ietwat abstract uitleggenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou ook niet snel reageren op profielen zonder foto's.
Vind het ook een domme reden, als jij je profiel beschermd kunnen alleen mensen die ook ingeschreven staan jou profielfoto zien. Als een collega je erop aan zou spreken weet je dus dat hij/zij er zelf ook op zit.
Ik moet zeggen dat ik het minder fijn vond toen ik met mijn foto op de homepage van knuz stond (gelukkig enigszins incognito)...instellingen waren verkeerd gegaan. Heeft wel veel reacties opgeleverd
Er zullen absoluut wat beroepen zijn waarbij ik het mij kan voorstellen. Alleen van eigenlijk alle mannen met wie ik contact hadden en dat als reden noemden voor het niet plaatsen van een foto, sloeg het nergens op. Administratief medewerker op een groot kantoor, eigen schoonmaakbedrijf, ambtenaar en de mooiste vond ik degene die werkzoekende was en bang was minder snel aangenomen te worden ergensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef Ballard het volgende:
[..]
Ik wil m'n beroep hier niet noemen dus ik moet het ietwat abstract uitleggen
maar ik ga veel in een ietwat onnatuurlijke verstandhouding om met veel verschillende mensen die niet mijn collegas zijn en ik wil dat zij niks over mij toevallig kunnen tegenkomen op internet
mijn persoonlijke ik en mijn professionele ik zijn hele andere mensen
Ik heb dat ook een keer gehad. Die man was assistent bedrijfsleider bij de supermarkt en was bang doodgepest te worden als de cassieres erachterkwamen. We hebben wel gedate, maar toen bleek mijn nichtje dus een van die cassieres te zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Er zullen absoluut wat beroepen zijn waarbij ik het mij kan voorstellen. Alleen van eigenlijk alle mannen met wie ik contact hadden en dat als reden noemden voor het niet plaatsen van een foto, sloeg het nergens op. Administratief medewerker op een groot kantoor, eigen schoonmaakbedrijf, ambtenaar en de mooiste vond ik degene die werkzoekende was en bang was minder snel aangenomen te worden ergens![]()
Daaruit blijkt maar weer hoe triest je eigenlijk bent als je op een datingsite staat
Ik vond het vooral zo grappig om te lezen dat er geen kwaad woord in stond. Meestal kreeg ik berichten als "bitch", "je voelt je zeker te goed om te reageren"of dat soort opmerkingen als ik niks terug schreef. (gelukkig van de meeste gewoon helemaal niks meer). Misschien ligt daar het grote verschil tussen types op Badoo en op RP.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Ballard het volgende:
maar 14x een berichtje sturen, ik vind het wel wat aandoenlijks hebben
er zit een hoop verdriet gecrystalliseerd in dat getal
Ben je niet wijs?! Als je dat date kom je er nooit meer van af, flapdrolquote:
Zou ik ook zeggen idd...quote:
Wat zondequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen idd...
Maar ik heb mij uitgeschreven...en hij heeft nooit zijn email meegestuurd, dus ik kon toch niet reageren
Haha die vind ik nou dan wel weer leuk!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad. Die man was assistent bedrijfsleider bij de supermarkt en was bang doodgepest te worden als de cassieres erachterkwamen. We hebben wel gedate, maar toen bleek mijn nichtje dus een van die cassieres te zijnDe arme jongen
quote:
Ik vermoed dat Spirit gelijk zou krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben je niet wijs?! Als je dat date kom je er nooit meer van af, flapdrol
Like dohquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat Spirit gelijk zou krijgen
En dan krijg je smsje met de tekst.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat Spirit gelijk zou krijgen
Stille wateren hebben diepe gronden hèquote:
Tuurlijk ben je dat. Ze is bang dat ze te hoge verwachtingen heeft en teleurgesteld te worden EN bang dat ze jou superleuk vindt, maar jij haar niet!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden hè.
.
Morgenavond m'n date. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ze geeft zelf aan een beetje in self-defense mode te zitten (tot de date) en zenuwachtig te zijn. Weet niet of ik daar nu zo gelukkig mee ben.
Waarom niet? Sommige mensen zijn wat opener dan anderen. Ik zou me er niet druk om maken, omdat vrouw. Als een man dit zou zeggen zou ik me wel wat ongemakkelijk voelenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Blue_note het volgende:
Dat iedereen dat in meer of mindere mate heeft kan ik me voorstellen. Maar ik zou dat niet direct tegen m'n date uitspreken eigenlijk.
Flapdrol.
Precies...en volgens zullen de meeste eerst een paar keer op hun bek gaan. Ik wel iigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Maja het volgende:
Het is ook wel de kunst om geen al te hoog verwachtingspatroon te hebben. Voorkomt teleurstellingen.
Heel verstandig, het is waarschijnlijk toch super gezellig! Als ze t maar niet op de lange termijn gaat zeggen, dan zou ik me eens achter de oren gaan krabben als ik jou wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:48 schreef ook_gek het volgende:
Ja maar om nou van te voren te zeggen dat je in self-defense mode zit voor een date?
Weet nou niet of dat handig is
Trouwens iedereen?
Ik heb er geen last van. Ik ga er heen en zie wel hoe of wat en waar het gaat aflopen. Waarom druk maken over iets waar je geen grip op hebt?
Zonde van je tijd.
Eenmaal verwachtte ik veel te veel van een date. Was zelfs erg teleursteld toen het eerst uitgesteld werd. Toen we uiteindelijk toch gedate hadden, viel het tegen. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Precies...en volgens zullen de meeste eerst een paar keer op hun bek gaan. Ik wel iigLeer je van!
Zeurpiet. Blijkbaar vertrouwt ze je en voelt ze zich goed genoeg bij jou door het contact dat jullie nu hebben om je dit toe te vertrouwen, en nou ga jij erover flippen? Grow a pair manquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:54 schreef Blue_note het volgende:
En wat ik me ook niet kan voorstellen is dat iemand nu gereserveerd is, en dat na 1 leuke date helemaal weg is. Want deze oppervlakkigheid is nou niet echt bevorderlijk voor een leuk gevoel o.i.d
Ik flip nergens over. Ik heb haar zelfs gerustgesteld. Maar ik vind het wel opmerkelijk dat ik diegene ben aan wie dit wordt verteld. Ik zou als ik me zo voelde het tegen een vriend/vriendin zeggen, maar zeker niet tegen mijn date.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeurpiet. Blijkbaar vertrouwt ze je en voelt ze zich goed genoeg bij jou door het contact dat jullie nu hebben om je dit toe te vertrouwen, en nou ga jij erover flippen? Grow a pair man
Jij bent geen vrouw.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik flip nergens over. Ik heb haar zelfs gerustgesteld. Maar ik vind het wel opmerkelijk dat ik diegene ben aan wie dit wordt verteld. Ik zou als ik me zo voelde het tegen een vriend/vriendin zeggen, maar zeker niet tegen mijn date.
Haha, ik ben niet zenuwachtig maar heb mijn verwachtingen wel bijgesteld jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef Ballard het volgende:
blue note is zelf ook zenuwachtig hoor, dat merk je toch
hij is zelf in defense mode gegaan
veel plezier, wordt lachuh!
Wat maakte hem leuk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef luckass het volgende:
Zowaar een oneliner van een dame binnengekregen.
Ik had ook superhoge verwachtingen van mn date. Hij kon gewoon bijna niet zo leuk zijn als ik dacht dat hij zou zijn obv de 2 weken mailcontact die we hadden, maar hij was zelfs NOG beterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:05 schreef ook_gek het volgende:
Dat gaat bij veel mensen mis denk ik. Veel te hoge verwachtingen hebben met alle gevolgen van dien.
Tuurlijk als iets eens mis loopt mag je balen. Maar ga we na gewoon door met leven en blijf er niet in hangen.
Ik spreek altijd over een kras op m'n hart
Jullie hebben 2x gedate, ik vind het niet gek dat ze de verzoeken om af te spreken van jou uit laat komen. Het is wel redelijk normaal dat de man in het begin meer initiatief daarin neemt omdat je als vrouw ook weer niet te makkelijk over wilt komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:22 schreef Koniomi het volgende:
Goodluck Blue_note
Ook date broeders/zusters wat advies nodig
Heb nu 2 dates gehad met een meisje , gaat allemaal goed. Ben blijven slapen en hebben het erg gezellig als we bijelkaar zijn. Maar ik zit dus met het volgende , ik moet elke keer voorstellen om iets te gaan doen, of gesprekken beginnen. Is ze gewoon niet geinteresseerd of kan het iets anders zijn? Ze komt komende weekend langs , moet ik dat gewoon aan haar vragen ?
help me out
Hij was niet boeiend, maar het was de eerstequote:
als ze met je wil afspreken vindt ze je leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:32 schreef Koniomi het volgende:
Hmm , ik zal even kijken hoe het deze weekend gaat. Blijft lastig om in te schatten hoe iemand over je denkt
Dat weet je bij een eerste date natuurlijk niet, want ze kent je niet. In jouw geval mag je er inderdaad wel vanuit gaan dat ze je ziet zitten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef Ballard het volgende:
[..]
als ze met je wil afspreken vindt ze je leuk
of ben je ergens anders bang voor? of vind jij haar mssn niet leuk (genoeg)?
Nee , want meestal als we praten dan kunnen we uren doorgaan. Vandaar dat ik met een dubbel gevoel zit hehe. Maar als ik iets voorstel dan heeft ze wel altijd zin dusja, anders kan ik de volgende keer dat ik haar zie gewoon voorzichtig proberen te vragen hoe ze over me , of het het hele date gebeuren denkt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:33 schreef Blue_note het volgende:
Heb je er nog niks over gevraagd trouwens?
Ik heb nu ook contact met een meisje die erg langzaam is met reageren. Maar heeft zichzelf wel al tig keer verontschuldigd dat dat gewoon aan haar ligt dus dan heb je een reden.
Of gewoon afsluiten met een leuk verpakt: Voor de volgende date ben jij aan zet... Dat zou haar toch in ieder geval aan het denken moeten zetten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef Koniomi het volgende:
[..]
Nee , want meestal als we praten dan kunnen we uren doorgaan. Vandaar dat ik met een dubbel gevoel zit hehe. Maar als ik iets voorstel dan heeft ze wel altijd zin dusja, anders kan ik de volgende keer dat ik haar zie gewoon voorzichtig proberen te vragen hoe ze over me , of het het hele date gebeuren denkt?
Ik vind haar wel leuk , dat is het probleem niet. Als we samen zijn dan hebben het ook leuk , zoenen etc gebeurt ook gewoon en worden langzamerhand steeds intiemer. Maar zoals ik al zei alles moet van mij komen , vandaar een dubbel gevoelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef Ballard het volgende:
[..]
als ze met je wil afspreken vindt ze je leuk
of ben je ergens anders bang voor? of vind jij haar mssn niet leuk (genoeg)?
Als ik haar ooit vind vraag ik haar direct ten huwelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef Blue_note het volgende:
Als de dame in kwestie er zo uitziet als je UI maakt die hele oneliner geen zak meer uit
Daaraan zat ik dus ook te denken , zo van " ik heb jou nu 2 keer uitgevraagd , nu is het jouw beurt" of iets dergelijks?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:41 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Of gewoon afsluiten met een leuk verpakt: Voor de volgende date ben jij aan zet... Dat zou haar toch in ieder geval aan het denken moeten zetten.
maar is die "altijd" dus 1x online iets voorgesteld om iets te doen en 1x nadat je haar al had gezien voorgesteld om weer iets te doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef Koniomi het volgende:
[..]
Nee , want meestal als we praten dan kunnen we uren doorgaan. Vandaar dat ik met een dubbel gevoel zit hehe. Maar als ik iets voorstel dan heeft ze wel altijd zin dusja, anders kan ik de volgende keer dat ik haar zie gewoon voorzichtig proberen te vragen hoe ze over me , of het het hele date gebeuren denkt?
Verkeerde woordkeuze , heb haar ontmoet in het uitgaansleven. afgelopen weekend eerste officiële date gehad en komend weekend de 2de. Dus in totaal drie keer gezienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:43 schreef Ballard het volgende:
[..]
maar is die "altijd" dus 1x online iets voorgesteld om iets te doen en 1x nadat je haar al had gezien voorgesteld om weer iets te doen?
ik tel maar 2x gezienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef Koniomi het volgende:
[..]
Verkeerde woordkeuze , heb haar ontmoet in het uitgaansleven. afgelopen weekend eerste officiële date gehad en komend weekend de 2de. Dus in totaal drie keer gezien
Gewoon vragen? Of je tong er in stoppen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:32 schreef Koniomi het volgende:
Hmm , ik zal even kijken hoe het deze weekend gaat. Blijft lastig om in te schatten hoe iemand over je denkt
dit dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:46 schreef Blue_note het volgende:
Ja ik denk dat het punt ook niet zozeer is dat hij het moet vragen, maar meer de onzekerheid dat dit opwekt.
Zoals ik zei.. ze zijn pas net bezig.. als het altijd zo blijft, dan is het wat andresquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:46 schreef Blue_note het volgende:
Ja ik denk dat het punt ook niet zozeer is dat hij het moet vragen, maar meer de onzekerheid dat dit opwekt.
Dat is juist dat geen wat het leuk maakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:52 schreef Blue_note het volgende:
Eigenlijk blijft dit hele spelletje raar natuurlijk. De ene wil veel contact, de ander juist niet. De een is direct, en wil ook direct antwoord krijgen i.p.v eromheen lullen.
Dat maakt het natuurlijk ook net weer leuk.
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:27 schreef Ballard het volgende:
weet iemand wat de laagst mogelijke foto score op paiq is? 5.5 ofzo?
Wat was je reactie? Ik kom alleen op bezoek wanneer je frikandellen voor mij bakt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef Taexon het volgende:
Via paiq speeddate een gesprek met een meid van 22 (ik ben 18) maar toch gewoon gaan praten... na 2 minuten vraagt ze of ik een hekel aan katten heeft omdat "als je langs zou komen heb ik hier ook een kat lopen"
Oh god..... hou op schei uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wat was je reactie? Ik kom alleen op bezoek wanneer je frikandellen voor mij bakt?
Bij mij ook niet.. die van 22 was een uitzonderingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:52 schreef FTLOTG het volgende:
Waarom kan paiq bij mij nooit speeddates vinden -_-"
Je kunt elkaar laten weten dat je elkaar wel een beetje leuk vindt, maar niet leuk genoeg om een centje aan elkaar te spenderen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef ook_gek het volgende:
ik zit net te kijken op relatieplanet maar met een gratis proiel kan je weinig.
Je kan alleen interessen tonen en meer niet lijkt het wel, dit houd denk in dat je dan niet kan communiceren met elkaar?
je hebt als je er niet voor betaald geen kut aan plat gezegdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je kunt elkaar laten weten dat je elkaar wel een beetje leuk vindt, maar niet leuk genoeg om een centje aan elkaar te spenderen.
nee dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt als je er niet voor betaald geen kut aan plat gezegd
zodat ik een beetje kan inschatten wat dat cijfer betekentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:18 schreef FTLOTG het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?
Dus je profiel was dan wel interessant ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:24 schreef Ballard het volgende:
ik denk dat hoe succesvol je bent met gratis RP eraan ligt hoe goed je fotos zijn
met profielfotos kreeg ik geen reacties, en zonder profielfotos wel
En? Gaat er gedate worden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef Andromache het volgende:
hahaha, grappig dit, zonder dat Silenus het doorhad heeft 'ie mijn foto geliked op Paiq en zitten we daar nu te chatten
Dat wordt morgen naar Utrecht afreizen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef Andromache het volgende:
hahaha, grappig dit, zonder dat Silenus het doorhad heeft 'ie mijn foto geliked op Paiq en zitten we daar nu te chatten
Komt wel veel onzinvolk op af, maar dat is overal zo het geval. Wat viel je er precies zo tegen aan?quote:
Ik heb ook echt verdomd veel zin in die tweede datequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dinsdag eindelijk 2e date.... dit weekend moet snel voorbij gaan
Jullie daten met elkaar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb ook echt verdomd veel zin in die tweede date. Goed teken.
Wat is dit nu voor avatar?quote:
Mijn allereerste. The black lodge niet kennen...quote:
Een of ander paadje tussen twee gordijnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heeft hij een nieuwe? Ben hele weekend weg en kan hem mobiel niet zien....vertel??
Hm, ik zie na een googlesearch dat het uit Twin Peaks komt. Da's vér voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn allereerste. The black lodge niet kennen...
quote:
quote:
Dan nog. Topserie. Toevallig vandaag nog op Fok in mijn serie top 3 gezetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een of ander paadje tussen twee gordijnen.
[..]
Hm, ik zie na een googlesearch dat het uit Twin Peaks komt. Da's vér voor mijn tijd.
Miscommunicatie.quote:
Nog een plaatje voor het slapen gaan dan:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan nog. Topserie. Toevallig vandaag nog op Fok in mijn serie top 3 gezet
Friendscout en Nextlover hoor je anders ook niemand over hier. Hou 'm maar even intact.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:46 schreef Taexon het volgende:
Denk dat ik yellowdate net zo goed weg kan halen... aangezien daar vrijwel niemand is
Ik heb de Julee Cruise cd op mijn mobiel staan. Over heerlijke liedjes voor het slapen gaan gesproken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog een plaatje voor het slapen gaan dan:
[..]
Friendscout en Nextlover hoor je anders ook niemand over hier. Hou 'm maar even intact.
Het was positief bedoeld iig.quote:
laat alles er wel tussen... volgende Topic Starter fixed het hopelijk wel...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Friendscout en Nextlover hoor je anders ook niemand over hier. Hou 'm maar even intact.
mssn heeft het te maken met dat je kan zien of iemand langer of korter dan 2 weken geleden heeft ingelogdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pas geleden ging het er hier nog over, maar inloggen op Paiq triggert de boel dus wél. Paar weken niet gedaan, en wel aardig wat fotobewonderaars (geen oneliners) rijker, maar minder dan anders. Gisterenmiddag even ingelogd, en nu verhoudingsgewijs veel meer fotobewonderaars én oneliners. Terwijl ik in feite niks anders deed dan in en uitloggen.
Ik ga maar weer eens een ouderwetsch rondje foto's beoordelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:29 schreef Ballard het volgende:
Mijn date van dit weekend is uitgesteld door omstandigheden
Fok! date!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef Andromache het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je dat. Ze is bang dat ze te hoge verwachtingen heeft en teleurgesteld te worden EN bang dat ze jou superleuk vindt, maar jij haar niet!!
Dat heeft iedereen, dus nu niet gek gaan doen.
FLAPDROL
Ik heb meteen het beeld voor me van een trillend verstijft konijntje die midden op de weg zit en recht in de koplampen kijkt van een naderende auto.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]En mee eens. Zoiets is alleen maar positief. Ze geeft aan dat het voor haar een big deal is. Of... ze is vaker teleurgesteld en zal erg wat terughoudender zijn. Dan moet je alles uit de kast halen.
Live aubquote:
En met een oortje in zodat we advies kunnen gevenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb meteen het beeld voor me van een trillend verstijft konijntje die midden op de weg zit en recht in de koplampen kijkt van een naderende auto.
Laat ik het zo zeggen, komt niet positief op me over.
knuz is gratisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:15 schreef ook_gek het volgende:
Hmm ik kom er net achter dat ik nog heel veel vragen niet had ingevuld bij paiq
Miss daarom de match zo slecht was
Nou ben benieuwd, en anders moet ik toch echt de eind conclussie gaan trekken dat online date helemaal niks voor mij is!
En ja alleen met als basis paiq, maar ik ga geen geld uitgeven en badoo vind ik niks
Je moet inderdaad regelmatig inloggen, dat helpt wel. Gewoon venster open laten staan terwijl je andere dingen doet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pas geleden ging het er hier nog over, maar inloggen op Paiq triggert de boel dus wél. Paar weken niet gedaan, en wel aardig wat fotobewonderaars (geen oneliners) rijker, maar minder dan anders. Gisterenmiddag even ingelogd, en nu verhoudingsgewijs veel meer fotobewonderaars én oneliners. Terwijl ik in feite niks anders deed dan in en uitloggen.
Ik ga maar weer eens een ouderwetsch rondje foto's beoordelen.
Maar dat is dood toch dat knuz?quote:
weet ik niet, ik was er voor het laatst 4 maanden geledenquote:
Heb je nou niet door dat je precies hetzelfde doet als zij? Ik snap jou echt niet. Vorige week was het nog helemaal fantastisch en geweldig en verdorie die vrijdag duurde nog zo lang blablabla en nu ga je er al min of meer vanuit dat de date niet leuk is omdat aangeeft dat ze het een beetje spannend vindt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dit.
Als de date niet leuk is zal ik live verslag gaan doen.
Dood niet, maar de heldere lichten der maatschappij verzamelen zich er in ieder geval niet. Over het algemeen merk ik wel dat bepaalde sociale klassen zich verzamelen op bepaalde sites, misschien mond-tot-mond reclame ofzo.quote:
Ik zit ook op paiq omda ik het eens wilde proberen en het gratis is. Ik heb geen zin in meteen moeten betalen. Wil eerst eens zien of het wat voor mij is. Daarom zit ik bij paiq.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dood niet, maar de heldere lichten der maatschappij verzamelen zich er in ieder geval niet. Over het algemeen merk ik wel dat bepaalde sociale klassen zich verzamelen op bepaalde sites, misschien mond-tot-mond reclame ofzo.
Op paiq kom ik veel studenten tegen, niet serieuze types die het gewoon eens willen uitproberen.
Op e-matching staan weer veel net-werkenden, hoogopgeleide mensen, yuppen, etc.
Op knuz heb je veel tienermoeders, werklozen, kanslozen, lozen, etc.
Dat wil niet zeggen dat IEDEREEN op een site zo is, maar het valt me op dat die groepen bovengemiddeld vertegenwoordigd zijn. Op andere sites kijk ik nauwelijks.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je nou niet door dat je precies hetzelfde doet als zij? Ik snap jou echt niet. Vorige week was het nog helemaal fantastisch en geweldig en verdorie die vrijdag duurde nog zo lang blablabla en nu ga je er al min of meer vanuit dat de date niet leuk is omdat aangeeft dat ze het een beetje spannend vindt.
Serieus gast, doe ff normaal.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:42 schreef Silenus het volgende:
Wat je kan doen is een profiel nog op ematching aanmaken. In het begin krijg je dan nog wat reacties van vrouwen die alle 'nieuwe inschrijvingen' checken. Op die vrouwen kun je gratis reageren en bijv. met de leukste drie daten.
Daarna schrijf je je gewoon weer uit. Klaar, je hebt je bestand met vrouwen weer aangevuld.
Gewoon open minded heengaan, met als enige doel een leuke middag/avond hebben. Zit er meer in, meegenomen. Zoniet, jammer en op naar de volgende.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je nou niet door dat je precies hetzelfde doet als zij? Ik snap jou echt niet. Vorige week was het nog helemaal fantastisch en geweldig en verdorie die vrijdag duurde nog zo lang blablabla en nu ga je er al min of meer vanuit dat de date niet leuk is omdat aangeeft dat ze het een beetje spannend vindt.
Serieus gast, doe ff normaal.
Als je serieus op zoek bent naar een relatie hoop je natuurlijk altijd dat diegene echt superleuk is. Kunst is wel om je niet te snel mee te laten voeren, als in: oke, hij/zij is niet helemaal wat ik zoek maar ik ben desperate dus laat ik het maar proberen. Maar bovenstaande zijn inderdaad wel de meest voorkomende situatiesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:51 schreef Silenus het volgende:
Is ook wel makkelijker gezegd dan gedaan hoor, zonder verwachtingen een date ingaan. Stiekem heb je natuurlijk altijd wel bepaalde verwachtingen.
De verwachting die je wilt hebben is: echt geen verwachtingen hebbenzien waar het schip strandt
gewoon kijken wat het wordt
Go with the flow!
Nog meer loze termen die nergens over gaan
De verwachtingen die je dus stiekem in je hoofd hebt is, naar gelang de verwachting
--> Dit wordt alleen vriendschappelijk.
--> Deze is volgens mij ECHT superleuk.
--> Hier word ik niet verliefd op maar wellicht wordt het neuken.
--> Volgens mij is ze wel iets te dik/klein/dom/irritant/slim voor me/saai maar wie-weet.
En ga zo maar door.
Maar alleen door te gaan daten kom je daar écht achter...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kunst is wel om je niet te snel mee te laten voeren, als in: oke, hij/zij is niet helemaal wat ik zoek maar ik ben desperate dus laat ik het maar proberen.
Ik wil een avond waarbij ik me op mijn gemak voel met goede gesprekken en er veel gelachen wordt, maar daarvoor ben je natuurlijk volledig afhankelijk van de andere partij...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:25 schreef ook_gek het volgende:
En tijdens het afspreken kan je een inschatting maken welke kant je op wilt gaan toch?
Ja tuurlijk, maar voor je afspreekt heb je toch al contact gehad? Dan kan je de inschatting maken of het gezellig gaat worden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:28 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik wil een avond waarbij ik me op mijn gemak voel met goede gesprekken en er veel gelachen wordt, maar daarvoor ben je natuurlijk volledig afhankelijk van de andere partij...
Via mail en Whatapp ja. Dan kun je al een hoop te weten komen, ook kun je kijken of je opmerkingen goed vallen, maar het is toch weer anders dan IRL.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar voor je afspreekt heb je toch al contact gehad? Dan kan je de inschatting maken of het gezellig gaat worden?
tot dusver nog nooit op internet date gegaan toch? of heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar voor je afspreekt heb je toch al contact gehad? Dan kan je de inschatting maken of het gezellig gaat worden?
Ik wel namelijk, en daar maak ik de beslissing op of ik wel of geen date aan gaat.
Zoek jij echt overal iets negatiefs achter of lijkt dat maar zo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
Als een dame waar je mee chat het volgende zegt: "mijn weekend was erg gezellig"
Ben ik dan raar dat ik daar maar 1 ding uit kan concluderen? Of zijn er nog andere redenen om eenachter zo'n melding te zetten? Dames?
Je wilt natuurlijk niet van een leuke meid horen dat ze een vreselijk wild weekend gehad heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zoek jij echt overal iets negatiefs achter of lijkt dat maar zo?
Dat zegt ze toch ook helemaal niet?? Hij gaat er meteen vanuit dat ze een of andere vent heeft lopen batsen terwijl het vanalles kan betekenen. Met zo'n instelling kan ik me goed voorstellen dat niemand een klik voelt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef Maja het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk niet van een leuke meid horen dat ze een vreselijk wild weekend gehad heeft
Ik bedoelde ook dat hij waarschijnlijk denkt dat zij dat bedoelt... Zal het de volgende keer beter omschrijvenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch ook helemaal niet?? Hij gaat er meteen vanuit dat ze een of andere vent heeft lopen batsen terwijl het vanalles kan betekenen. Met zo'n instelling kan ik me goed voorstellen dat niemand een klik voelt.
"Nee sorry, dit weekend wordt een beetje lastig want mijn fuckbuddy komt om me grandioos uit te wonen. Ik kan volgend weekend wel, zullen we dan een hapje eten? Mosselen ofzo? Ik heb er nu al zin in!"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
En ook al heeft ze iemand staan batsen? Dat maakt de zaak toch nog niet anders? Ze hebben nog niet eens gedate.
(al neem ik aan dat je dergelijke details niet zomaar even verteld aan een mogelijk toekomstige date)
Ik bedoelde ook dat hij waarschijnlijk denkt dat zij dat bedoelt, en dat vind ik onzin. Negatief gedoe. Voor hetzelfde geld heeft ze kittens liggen knuffelen en appeltaart gebakken bij haar oma (quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:02 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat hij waarschijnlijk denkt dat zij dat bedoelt... Zal het de volgende keer beter omschrijven
Nog geen internet date gehad nee. Maar tijdens het stappen doe je toch het zelfde. Als je contact heb bepaal je toch of je wel of niet wilt daten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:45 schreef Ballard het volgende:
[..]
tot dusver nog nooit op internet date gegaan toch? of heb ik wat gemist
ja kan allemaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nog geen internet date gehad nee. Maar tijdens het stappen doe je toch het zelfde. Als je contact heb bepaal je toch of je wel of niet wilt daten?
Of als je een nummer gehad hebt van een meisje tijdens stappen kan je elkaar toch via sms / whatsapp spreken en bepalen of je samen iets wilt gaan doen?
Huh je laat je nou alles af hangen van eenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
Als een dame waar je mee chat het volgende zegt: "mijn weekend was erg gezellig"
Ben ik dan raar dat ik daar maar 1 ding uit kan concluderen? Of zijn er nog andere redenen om eenachter zo'n melding te zetten? Dames?
En je hebt niet gevraagd wat er dan zo gezellig was ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |