Nee ben hetero eigenlijk. En semi/geen vriendin nu. Lastige situatiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:47 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als je mijn naam Googled komt er wel wat meer dan alleen maar datingsites op je scherm. Derp
[..]
Dacht ik al. Maar wat doe jij hier heb je al een vriendje of hoe zit dat?

''Ben hetero eigenlijk'' Zit daar nu een beetje twijfel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ben hetero eigenlijk. En semi/geen vriendin nu. Lastige situatie

Nee die eigenlijk sloeg meer op dat ik wel begrijp dat mijn vorige reactie wat gay leek hehe. Geen twijfel sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:49 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
''Ben hetero eigenlijk'' Zit daar nu een beetje twijfel?

Oh ja dat kan, hoe oud was je ook alweer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee die eigenlijk sloeg meer op dat ik wel begrijp dat mijn vorige reactie wat gay leek hehe. Geen twijfel sorry

27 jaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Oh ja dat kan, hoe oud was je ook alweer?

En hoe zit dat met die semi/geen vriendin?quote:

Ja net gewerkt dus moet toch wat doen hequote:

SlaapFok!enquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja net gewerkt dus moet toch wat doen he
Owja sorry ik ben al aan het slapen

Ik zat met mijn ''ex'' te ouwehoeren word je ook niet vrolijk van christusquote:

quote:

Daarom moet je ook gewoon nooit aan exen beginnen, veel teveel gedoequote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik zat met mijn ''ex'' te ouwehoeren word je ook niet vrolijk van christus

LOL, had net een ex gemaild... beste leuke emails om terug te lezen van 2 jaar terugquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik zat met mijn ''ex'' te ouwehoeren word je ook niet vrolijk van christus

Is de eerste in mijn hele leven maar eigenlijk van het begin was al duidelijk dat er iets niet helemaal aan de haak is in zijn hoofdje. Best wel zielig ergens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Daarom moet je ook gewoon nooit aan exen beginnen, veel teveel gedoe

Ik bedoelde eigenlijk heel sarcastisch dat je dan maar nooit meer aan relaties moet beginnen, dan krijg je ook geen exen meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Is de eerste in mijn hele leven maar eigenlijk van het begin was al duidelijk dat er iets niet helemaal aan de haak is in zijn hoofdje. Best wel zielig ergens.

Doen, je kan hier vrij vaak goede tips ophalen of advies vragenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:02 schreef FTLOTG het volgende:
ik ben iig weer wat wijzer geworden over internet daten, ik denk dat jullie mij hier vaker gaan zien

Oh ergens denk ik dat vaker heb er nogal een verleden mee. Maar ja ergens probeer je het toch ben in dat geval ook moeilijk ontken dat ook nergens waar ik komquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk heel sarcastisch dat je dan maar nooit meer aan relaties moet beginnen, dan krijg je ook geen exen meer
En nee, dat is nooit mooi natuurlijk...
 daarom is hij ook hier ervan door gegaan werd te heet onder zijn voeten maar vinden doe ik hem toch wel weer
 daarom is hij ook hier ervan door gegaan werd te heet onder zijn voeten maar vinden doe ik hem toch wel weer   

Ik doe dat ook gewoon niet hoor. Dat doe ik ook niet als ik irl tegen iemand aan loop, dan ga je "babbelen" over hoe je dag was, dat je ene collega uit zn guicheltje stinkt, dat je dol bent op kapsalon na het stappen en dan ga je trouwen en krijg je een kind en dan weet die ander dat jij dat ook wil.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
daar heb ik wel altijd moeite mee... zorgen dat die chat gesprekken niet van die standaard vraaggesprekken worden >_<

Dat heb ik ook. Zonder block dan. Maar wel bye bye. Ergens in die eerste paar minuten vind je wel een aanknopingspunt om te gaan ouwehoeren over niks. Lukt dat niet, dan zal het je type niet zijn, en jij niet de hare.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 06:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als het me niet binnen de eerste 3 minuten lukt een gesprek uit de verhoormodus te krijgen is het byebyeblockblock.

Waarom niet blokkeren dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Zonder block dan. Maar wel bye bye. Ergens in die eerste paar minuten vind je wel een aanknopingspunt om te gaan ouwehoeren over niks. Lukt dat niet, dan zal het je type niet zijn, en jij niet de hare.

Nou ja, als je met blokkeren bedoelt uit je lijstje verwijderen op iets als Paiq, dan doe ik dat wel. Maar als je bedoelt "Jezus, wat ben jij een saaie kut, ik ga alles op alles zetten om je nooit meer te spreken!" dan valt dat ook wel weer mee. Meestal spreek ik dat soort mensen toch in een Speeddate, en dan klik ik gewoon op Nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom niet blokkeren dan?

Mghiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, als je met blokkeren bedoelt uit je lijstje verwijderen op iets als Paiq, dan doe ik dat wel. Maar als je bedoelt "Jezus, wat ben jij een saaie kut, ik ga alles op alles zetten om je nooit meer te spreken!" dan valt dat ook wel weer mee. Meestal spreek ik dat soort mensen toch in een Speeddate, en dan klik ik gewoon op Nee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |