abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118411814
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 06:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik doe dat ook gewoon niet hoor. Dat doe ik ook niet als ik irl tegen iemand aan loop, dan ga je "babbelen" over hoe je dag was, dat je ene collega uit zn guicheltje stinkt, dat je dol bent op kapsalon na het stappen en dan ga je trouwen en krijg je een kind en dan weet die ander dat jij dat ook wil.

Dan is het ook niet: "Hoi Rupert, ik ben Annchien, rook jij en/of wil je kinderen?"

Als het me niet binnen de eerste 3 minuten lukt een gesprek uit de verhoormodus te krijgen is het byebyeblockblock.
Bij mij gaat het ook meestal zo ongeveer alleen uiteindelijk loopt het vaak wel van iemands kant uit op een standaard gesprek bij mij ;) niet altijd hoor daar niet van :P
pi_118412691
Godzijdank, er wordt ook nog normaal in dit topic gepost en niet alleen door patserige paupers. Ik was even bang dat het topic was overgenomen :@

Anyways, is er nog gedate hier?! :9
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:35:45 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118412756
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank, er wordt ook nog normaal in dit topic gepost en niet alleen door patserige paupers. Ik was even bang dat het topic was overgenomen :@

Heeft iets met het tijdstip te maken ;)
pi_118412762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is het "nadeel" aan vrouw-zijn, ik kan niemand volpurren :D
Wel in zijn, danwel haar, gezicht squirten.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_118412800
Blijkbaar niet Cue_ ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_118412905
Ik ga straks naar de sauna, kun je ook eens proberen! Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt... ~O>
Golf is knikkeren voor jongens die niet willen bukken.
pi_118412975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ik ga straks naar de sauna, kun je ook eens proberen! Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt... ~O>
Als je wil weten wat voor vlees je hebt kan je toch ook in de spiegel kijk0n
pi_118413267
Deze reeks wordt per deel beter.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118413376
Ben t er trouwens wel mee eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?
pi_118413493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ben t trouwens wel met TS eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?
Bij de slager denk ik
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:56:07 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118413505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ben t trouwens wel met TS eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?
8-)
Gourmetten of steengrillen?
pi_118413532
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

8-)
Dan stuur je natuurlijk een PM en toon je initiatief, flapdrol o|O
Sarcasme. Herken het.
pi_118413552
Haha, sorry, helemaal vergeten. Hoe kon ik zo stom zijn? De slager!
pi_118415078
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Als je wil weten wat voor vlees je hebt kan je toch ook in de spiegel kijk0n
In Roermond? ~O>
pi_118415107
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

In Roermond? ~O>
Que? :')
pi_118415117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Que? :')
Saunaclub :+
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:40:39 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118415138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:40 schreef Smack10 het volgende:

Saunaclub :+
Dus niet voor dit topic
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:03:27 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118415939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Spirit82 het volgende:

Anyways, is er nog gedate hier?! :9
Uhm nee? En jij dan :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118416240
What happened here... ? -O-

Kwam er net achter dat ik nog op RP stond met een oud email adres. Stonden oa 14 berichten in van dezelfde persoon, elke keer met tig vragen, vriendelijk doch afvragend waarom ik maar niet reageerde. :')
Ik dacht dat leden konden zien wanneer ze daar met een niet-betalend iemand te maken hadden die ook nog eens nooit online komt :?

Bij deze; sorry Bas, geen interesse...
pi_118416314
Klinkt ook vrij wanhopig. Wanneer iemand niet reageert ga ik er echt niet nog een berichtje achteraan sturen met de vraag waarom niet. Als iemand interesse heeft antwoord diegene wel toch.
pi_118416739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Blue_note het volgende:
Klinkt ook vrij wanhopig. Wanneer iemand niet reageert ga ik er echt niet nog een berichtje achteraan sturen met de vraag waarom niet. Als iemand interesse heeft antwoord diegene wel toch.
En niet eens twee keer...maar 14 keer!
Elke keer vertellen wat hij gedaan had die afgelopen dagen, vragen wat ik aan het doen was. Zelfs vragen over mijn ouders en wat ze deden :') Je zou bijna denken dat er een wederzijdse interesse was geweest als het mailverkeer niet zo één richting op was.
Ben wel benieuwd hoe hij eruit had gezien, profiel zonder foto...misschien maar goed ook.
pi_118416779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En niet eens twee keer...maar 14 keer!
Elke keer vertellen wat hij gedaan had die afgelopen dagen, vragen wat ik aan het doen was. Zelfs vragen over mijn ouders en wat ze deden :') Je zou bijna denken dat er een wederzijdse interesse was geweest als het mailverkeer niet zo één richting op was.
Ben wel benieuwd hoe hij eruit had gezien, profiel zonder foto...misschien maar goed ook.
Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.
pi_118416889
Ik heb dat laatst op facebook gedaan...had een meisje ontmoet met uitgaan. Leuk gesprekje..stuurde ik haar iets op fb, eerst 2 dagen wachten tot ik iets terug kreeg.

Vroeg ik d'r nummer, weer 2 dagen niks dus ik stuude nog een laatste berichtje. Iets van "als je hier geen zin in hebt is het ook best hoor!".

Weer niks terug, terwijl ze wel op anderen reageert.... Dus haar gedelete als vriend. Krijg ik echt binnen een uur een ineens wel een berichtje met sorry dit en dat ik was je berichtje vergeten.

Jaaaaaa...doei he! Zielig :')
pi_118416937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.
Ja die ken ik ook!
1x iemand die aangaf dat hij zijn foto er niet bij wou plaatsen omdat hij niet beoordeelt wou worden op zijn uiterlijk. Hij was nl. model, dus ik kon er zeker van zijn dat hij er goed uit zag. Ik heb mij na het krijgen van de foto afgevraagd of hij niet bedoelde dat hij handmodel was ofzo :r
pi_118417153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb dat laatst op facebook gedaan...had een meisje ontmoet met uitgaan. Leuk gesprekje..stuurde ik haar iets op fb, eerst 2 dagen wachten tot ik iets terug kreeg.

Vroeg ik d'r nummer, weer 2 dagen niks dus ik stuude nog een laatste berichtje. Iets van "als je hier geen zin in hebt is het ook best hoor!".

Weer niks terug, terwijl ze wel op anderen reageert.... Dus haar gedelete als vriend. Krijg ik echt binnen een uur een ineens wel een berichtje met sorry dit en dat ik was je berichtje vergeten.

Jaaaaaa...doei he! Zielig :')
sommige mensen hun facebook is echt compleet psycho
zodra ze inloggen worden ze overspoeld met berichtjes

wel knap dat ze binnen een uur doorheeft dat je haar gedelete had, of mssn had ze zo'n plugin die dat voor haar bijhoudt
mssn wilde ze je alleen als een +1 op haar vriendenaantal
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118417166
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ja die ken ik ook!
1x iemand die aangaf dat hij zijn foto er niet bij wou plaatsen omdat hij niet beoordeelt wou worden op zijn uiterlijk. Hij was nl. model, dus ik kon er zeker van zijn dat hij er goed uit zag. Ik heb mij na het krijgen van de foto afgevraagd of hij niet bedoelde dat hij handmodel was ofzo :r
Haha, ja of als reden dat het niet kan i.v.m werk. Oh klinkt interessant, wat doe je dan? Ja ik werk op een administratie bij een autogarage o|O
pi_118417268
wordt ze natuurlijk meteen lastig gevallen door al die hitsige monteurs als ze er achter komen dat ze single is :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118417489
Ik denk het niet, maar misschien....ik heb het gevoel dat ze bewust neit antwoorde...ze heeft nu pech iig.

Of ze antwoorde echt toevallig net op dat moment zonder dat ze dat uberhaupt al wist.
pi_118417523
ik had ook een tijdje een profiel met de fotos verstopt (vanwege m'n werk :P) en het leverde wel een stuk meer reacties op dan met foto openbaar..
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118417553
Meer reacties? Ik neem nooit de moeite om een profiel zonder foto te bekijken.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:51:50 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118417735
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Sekhmet het volgende:

Ik heb mij na het krijgen van de foto afgevraagd of hij niet bedoelde dat hij handmodel was ofzo :r
Maar dan heeft hij niet gelogen over model zijn haha
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:52:02 #132
497 Maja
Ja denk!?!
pi_118417751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik heb een paar keer gereageerd op flirts van vrouwen zonder foto. Vanwege werk hadden ze dat liever niet. Daarna snel foto's gemaild gekregen en ze zagen er prima uit :9 (dat eentje bij de 1e date het hele terras liet meeluisteren door haar luide stem, is weer een ander verhaal ;(

Zijn dus niet altijd horken, die geen foto bij hun profiel hebben...
pi_118417808
Maar zo'n stem is ook echt serieus een afknapper.
Leuk contact via mail/sms etc en dan zoiets ja. Of lopen op je tenen zeg maar, zo heel zweverig, ook verschrikkelijk.
pi_118417874
mssn was het een dude van http://www.ugly.org/UGLY-MODELS/
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118417941
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Ballard het volgende:
ik had ook een tijdje een profiel met de fotos verstopt (vanwege m'n werk :P) en het leverde wel een stuk meer reacties op dan met foto openbaar..
Ik zou ook niet snel reageren op profielen zonder foto's.

Vind het ook een domme reden, als jij je profiel beschermd kunnen alleen mensen die ook ingeschreven staan jou profielfoto zien. Als een collega je erop aan zou spreken weet je dus dat hij/zij er zelf ook op zit.

Ik moet zeggen dat ik het minder fijn vond toen ik met mijn foto op de homepage van knuz stond (gelukkig enigszins incognito)...instellingen waren verkeerd gegaan. Heeft wel veel reacties opgeleverd :)
pi_118418180
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar dan heeft hij niet gelogen over model zijn haha
Toch klopt er dan iets niet in het stukje van niet op zijn uiterlijk beoordeeld willen worden...stomme is, dat ik een 'sucker' voor mooie handen ben :@ Had hij beter daar een foto van kunnen sturen *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:54 schreef Ballard het volgende:
mssn was het een dude van http://www.ugly.org/UGLY-MODELS/
_O-
Hij leek idd wel wat op die vent links boven in het groene shirt :')
pi_118418201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:56 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik zou ook niet snel reageren op profielen zonder foto's.

Vind het ook een domme reden, als jij je profiel beschermd kunnen alleen mensen die ook ingeschreven staan jou profielfoto zien. Als een collega je erop aan zou spreken weet je dus dat hij/zij er zelf ook op zit.

Ik moet zeggen dat ik het minder fijn vond toen ik met mijn foto op de homepage van knuz stond (gelukkig enigszins incognito)...instellingen waren verkeerd gegaan. Heeft wel veel reacties opgeleverd :)
Ik wil m'n beroep hier niet noemen dus ik moet het ietwat abstract uitleggen
maar ik ga veel in een ietwat onnatuurlijke verstandhouding om met veel verschillende mensen die niet mijn collegas zijn en ik wil dat zij niks over mij toevallig kunnen tegenkomen op internet :)
mijn persoonlijke ik en mijn professionele ik zijn hele andere mensen
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118418304
[off topic] Gevangenisbewaarder/politie/arts [/offtopic]

Maar kan me dat wel voorstellen, maar ik zou het idee hebben dat je dan zelf veel meer actief mensen moet benaderen.
pi_118418306
[whoops. foutje]
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118418549
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef Ballard het volgende:

[..]

Ik wil m'n beroep hier niet noemen dus ik moet het ietwat abstract uitleggen
maar ik ga veel in een ietwat onnatuurlijke verstandhouding om met veel verschillende mensen die niet mijn collegas zijn en ik wil dat zij niks over mij toevallig kunnen tegenkomen op internet :)
mijn persoonlijke ik en mijn professionele ik zijn hele andere mensen
Er zullen absoluut wat beroepen zijn waarbij ik het mij kan voorstellen. Alleen van eigenlijk alle mannen met wie ik contact hadden en dat als reden noemden voor het niet plaatsen van een foto, sloeg het nergens op. Administratief medewerker op een groot kantoor, eigen schoonmaakbedrijf, ambtenaar en de mooiste vond ik degene die werkzoekende was en bang was minder snel aangenomen te worden ergens _O-

Daaruit blijkt maar weer hoe triest je eigenlijk bent als je op een datingsite staat :')
pi_118418771
gelukkig zijn er zoveel sneue mensen, dan ben ik al een breath of fresh air
ook altijd een mooi gespreks onderwerp voor dates
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118419308
maar 14x een berichtje sturen, ik vind het wel wat aandoenlijks hebben
er zit een hoop verdriet gecrystalliseerd in dat getal
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118419612
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Er zullen absoluut wat beroepen zijn waarbij ik het mij kan voorstellen. Alleen van eigenlijk alle mannen met wie ik contact hadden en dat als reden noemden voor het niet plaatsen van een foto, sloeg het nergens op. Administratief medewerker op een groot kantoor, eigen schoonmaakbedrijf, ambtenaar en de mooiste vond ik degene die werkzoekende was en bang was minder snel aangenomen te worden ergens _O-

Daaruit blijkt maar weer hoe triest je eigenlijk bent als je op een datingsite staat :')
Ik heb dat ook een keer gehad. Die man was assistent bedrijfsleider bij de supermarkt en was bang doodgepest te worden als de cassieres erachterkwamen. We hebben wel gedate, maar toen bleek mijn nichtje dus een van die cassieres te zijn :') De arme jongen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118419681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Ballard het volgende:
maar 14x een berichtje sturen, ik vind het wel wat aandoenlijks hebben
er zit een hoop verdriet gecrystalliseerd in dat getal
Ik vond het vooral zo grappig om te lezen dat er geen kwaad woord in stond. Meestal kreeg ik berichten als "bitch", "je voelt je zeker te goed om te reageren"of dat soort opmerkingen als ik niks terug schreef. (gelukkig van de meeste gewoon helemaal niks meer). Misschien ligt daar het grote verschil tussen types op Badoo en op RP.

Van hem alleen dus af en toe vragen in de zin van. "Laat je wat van je horen, zou ik leuk vinden?" en "je hebt misschien nog geen tijd gehad om te reageren, maar ik hoop snel wat van je te horen". Verder dus hele verhalen over wat hij gedaan had, van een probleem op zijn werk die hij had opgelost tot het repareren van zijn raamkozijn...heeft idd wel iets aandoenlijks, heb het gevoel dat ik hem al ken :D
pi_118419723
Gun hem z'n date ;).
pi_118419773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef Blue_note het volgende:
Gun hem z'n date ;).
Ben je niet wijs?! Als je dat date kom je er nooit meer van af, flapdrol :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118419787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef Blue_note het volgende:
Gun hem z'n date ;).
Zou ik ook zeggen idd...
Maar ik heb mij uitgeschreven...en hij heeft nooit zijn email meegestuurd, dus ik kon toch niet reageren :|W
pi_118419806
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen idd...
Maar ik heb mij uitgeschreven...en hij heeft nooit zijn email meegestuurd, dus ik kon toch niet reageren :|W
Wat zonde :o
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:36:38 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118419837
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een keer gehad. Die man was assistent bedrijfsleider bij de supermarkt en was bang doodgepest te worden als de cassieres erachterkwamen. We hebben wel gedate, maar toen bleek mijn nichtje dus een van die cassieres te zijn :') De arme jongen :@
Haha die vind ik nou dan wel weer leuk!
Dan baal je wel echt serieus goed denk ik :D
pi_118419841
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat zonde :o
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ben je niet wijs?! Als je dat date kom je er nooit meer van af, flapdrol :(
Ik vermoed dat Spirit gelijk zou krijgen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo