Bij mij gaat het ook meestal zo ongeveer alleen uiteindelijk loopt het vaak wel van iemands kant uit op een standaard gesprek bij mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 06:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe dat ook gewoon niet hoor. Dat doe ik ook niet als ik irl tegen iemand aan loop, dan ga je "babbelen" over hoe je dag was, dat je ene collega uit zn guicheltje stinkt, dat je dol bent op kapsalon na het stappen en dan ga je trouwen en krijg je een kind en dan weet die ander dat jij dat ook wil.
Dan is het ook niet: "Hoi Rupert, ik ben Annchien, rook jij en/of wil je kinderen?"
Als het me niet binnen de eerste 3 minuten lukt een gesprek uit de verhoormodus te krijgen is het byebyeblockblock.
 niet altijd hoor daar niet van
 niet altijd hoor daar niet van  

Heeft iets met het tijdstip te makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank, er wordt ook nog normaal in dit topic gepost en niet alleen door patserige paupers. Ik was even bang dat het topic was overgenomen

Wel in zijn, danwel haar, gezicht squirten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het "nadeel" aan vrouw-zijn, ik kan niemand volpurren

Als je wil weten wat voor vlees je hebt kan je toch ook in de spiegel kijk0nquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ik ga straks naar de sauna, kun je ook eens proberen! Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt...

Bij de slager denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ben t trouwens wel met TS eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?

quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ben t trouwens wel met TS eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?

In Roermond?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je wil weten wat voor vlees je hebt kan je toch ook in de spiegel kijk0n

Uhm nee? En jij danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank, er wordt ook nog normaal in dit topic gepost en niet alleen door patserige paupers. Ik was even bang dat het topic was overgenomen
Anyways, is er nog gedate hier?!

En niet eens twee keer...maar 14 keer!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Blue_note het volgende:
Klinkt ook vrij wanhopig. Wanneer iemand niet reageert ga ik er echt niet nog een berichtje achteraan sturen met de vraag waarom niet. Als iemand interesse heeft antwoord diegene wel toch.
 Je zou bijna denken dat er een wederzijdse interesse was geweest als het mailverkeer niet zo één richting op was.
 Je zou bijna denken dat er een wederzijdse interesse was geweest als het mailverkeer niet zo één richting op was.  

Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En niet eens twee keer...maar 14 keer!
Elke keer vertellen wat hij gedaan had die afgelopen dagen, vragen wat ik aan het doen was. Zelfs vragen over mijn ouders en wat ze dedenJe zou bijna denken dat er een wederzijdse interesse was geweest als het mailverkeer niet zo één richting op was.
Ben wel benieuwd hoe hij eruit had gezien, profiel zonder foto...misschien maar goed ook.

Ja die ken ik ook!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.

sommige mensen hun facebook is echt compleet psychoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb dat laatst op facebook gedaan...had een meisje ontmoet met uitgaan. Leuk gesprekje..stuurde ik haar iets op fb, eerst 2 dagen wachten tot ik iets terug kreeg.
Vroeg ik d'r nummer, weer 2 dagen niks dus ik stuude nog een laatste berichtje. Iets van "als je hier geen zin in hebt is het ook best hoor!".
Weer niks terug, terwijl ze wel op anderen reageert.... Dus haar gedelete als vriend. Krijg ik echt binnen een uur een ineens wel een berichtje met sorry dit en dat ik was je berichtje vergeten.
Jaaaaaa...doei he! Zielig

Haha, ja of als reden dat het niet kan i.v.m werk. Oh klinkt interessant, wat doe je dan? Ja ik werk op een administratie bij een autogaragequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook!
1x iemand die aangaf dat hij zijn foto er niet bij wou plaatsen omdat hij niet beoordeelt wou worden op zijn uiterlijk. Hij was nl. model, dus ik kon er zeker van zijn dat hij er goed uit zag. Ik heb mij na het krijgen van de foto afgevraagd of hij niet bedoelde dat hij handmodel was ofzo

) en het leverde wel een stuk meer reacties op dan met foto openbaar..
) en het leverde wel een stuk meer reacties op dan met foto openbaar..

Maar dan heeft hij niet gelogen over model zijn hahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb mij na het krijgen van de foto afgevraagd of hij niet bedoelde dat hij handmodel was ofzo

Ik heb een paar keer gereageerd op flirts van vrouwen zonder foto. Vanwege werk hadden ze dat liever niet. Daarna snel foto's gemaild gekregen en ze zagen er prima uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.
 (dat eentje bij de 1e date het hele terras liet meeluisteren door haar luide stem, is weer een ander verhaal
  (dat eentje bij de 1e date het hele terras liet meeluisteren door haar luide stem, is weer een ander verhaal   

Ik zou ook niet snel reageren op profielen zonder foto's.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Ballard het volgende:
ik had ook een tijdje een profiel met de fotos verstopt (vanwege m'n werk) en het leverde wel een stuk meer reacties op dan met foto openbaar..

Toch klopt er dan iets niet in het stukje van niet op zijn uiterlijk beoordeeld willen worden...stomme is, dat ik een 'sucker' voor mooie handen benquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij niet gelogen over model zijn haha
 Had hij beter daar een foto van kunnen sturen
 Had hij beter daar een foto van kunnen sturen 
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:54 schreef Ballard het volgende:
mssn was het een dude van http://www.ugly.org/UGLY-MODELS/

Ik wil m'n beroep hier niet noemen dus ik moet het ietwat abstract uitleggenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou ook niet snel reageren op profielen zonder foto's.
Vind het ook een domme reden, als jij je profiel beschermd kunnen alleen mensen die ook ingeschreven staan jou profielfoto zien. Als een collega je erop aan zou spreken weet je dus dat hij/zij er zelf ook op zit.
Ik moet zeggen dat ik het minder fijn vond toen ik met mijn foto op de homepage van knuz stond (gelukkig enigszins incognito)...instellingen waren verkeerd gegaan. Heeft wel veel reacties opgeleverd

Er zullen absoluut wat beroepen zijn waarbij ik het mij kan voorstellen. Alleen van eigenlijk alle mannen met wie ik contact hadden en dat als reden noemden voor het niet plaatsen van een foto, sloeg het nergens op. Administratief medewerker op een groot kantoor, eigen schoonmaakbedrijf, ambtenaar en de mooiste vond ik degene die werkzoekende was en bang was minder snel aangenomen te worden ergensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef Ballard het volgende:
[..]
Ik wil m'n beroep hier niet noemen dus ik moet het ietwat abstract uitleggen
maar ik ga veel in een ietwat onnatuurlijke verstandhouding om met veel verschillende mensen die niet mijn collegas zijn en ik wil dat zij niks over mij toevallig kunnen tegenkomen op internet
mijn persoonlijke ik en mijn professionele ik zijn hele andere mensen

Ik heb dat ook een keer gehad. Die man was assistent bedrijfsleider bij de supermarkt en was bang doodgepest te worden als de cassieres erachterkwamen. We hebben wel gedate, maar toen bleek mijn nichtje dus een van die cassieres te zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Er zullen absoluut wat beroepen zijn waarbij ik het mij kan voorstellen. Alleen van eigenlijk alle mannen met wie ik contact hadden en dat als reden noemden voor het niet plaatsen van een foto, sloeg het nergens op. Administratief medewerker op een groot kantoor, eigen schoonmaakbedrijf, ambtenaar en de mooiste vond ik degene die werkzoekende was en bang was minder snel aangenomen te worden ergens
Daaruit blijkt maar weer hoe triest je eigenlijk bent als je op een datingsite staat
 De arme jongen
 De arme jongen  

Ik vond het vooral zo grappig om te lezen dat er geen kwaad woord in stond. Meestal kreeg ik berichten als "bitch", "je voelt je zeker te goed om te reageren"of dat soort opmerkingen als ik niks terug schreef. (gelukkig van de meeste gewoon helemaal niks meer). Misschien ligt daar het grote verschil tussen types op Badoo en op RP.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Ballard het volgende:
maar 14x een berichtje sturen, ik vind het wel wat aandoenlijks hebben
er zit een hoop verdriet gecrystalliseerd in dat getal

Ben je niet wijs?! Als je dat date kom je er nooit meer van af, flapdrolquote:

Zou ik ook zeggen idd...quote:

Wat zondequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen idd...
Maar ik heb mij uitgeschreven...en hij heeft nooit zijn email meegestuurd, dus ik kon toch niet reageren

Haha die vind ik nou dan wel weer leuk!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad. Die man was assistent bedrijfsleider bij de supermarkt en was bang doodgepest te worden als de cassieres erachterkwamen. We hebben wel gedate, maar toen bleek mijn nichtje dus een van die cassieres te zijnDe arme jongen

quote:
Ik vermoed dat Spirit gelijk zou krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben je niet wijs?! Als je dat date kom je er nooit meer van af, flapdrol

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |