abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118411814
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 06:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik doe dat ook gewoon niet hoor. Dat doe ik ook niet als ik irl tegen iemand aan loop, dan ga je "babbelen" over hoe je dag was, dat je ene collega uit zn guicheltje stinkt, dat je dol bent op kapsalon na het stappen en dan ga je trouwen en krijg je een kind en dan weet die ander dat jij dat ook wil.

Dan is het ook niet: "Hoi Rupert, ik ben Annchien, rook jij en/of wil je kinderen?"

Als het me niet binnen de eerste 3 minuten lukt een gesprek uit de verhoormodus te krijgen is het byebyeblockblock.
Bij mij gaat het ook meestal zo ongeveer alleen uiteindelijk loopt het vaak wel van iemands kant uit op een standaard gesprek bij mij ;) niet altijd hoor daar niet van :P
pi_118412691
Godzijdank, er wordt ook nog normaal in dit topic gepost en niet alleen door patserige paupers. Ik was even bang dat het topic was overgenomen :@

Anyways, is er nog gedate hier?! :9
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:35:45 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118412756
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank, er wordt ook nog normaal in dit topic gepost en niet alleen door patserige paupers. Ik was even bang dat het topic was overgenomen :@

Heeft iets met het tijdstip te maken ;)
pi_118412762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is het "nadeel" aan vrouw-zijn, ik kan niemand volpurren :D
Wel in zijn, danwel haar, gezicht squirten.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_118412800
Blijkbaar niet Cue_ ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_118412905
Ik ga straks naar de sauna, kun je ook eens proberen! Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt... ~O>
Golf is knikkeren voor jongens die niet willen bukken.
pi_118412975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ik ga straks naar de sauna, kun je ook eens proberen! Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt... ~O>
Als je wil weten wat voor vlees je hebt kan je toch ook in de spiegel kijk0n
pi_118413267
Deze reeks wordt per deel beter.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118413376
Ben t er trouwens wel mee eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?
pi_118413493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ben t trouwens wel met TS eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?
Bij de slager denk ik
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:56:07 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118413505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ben t trouwens wel met TS eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?
8-)
Gourmetten of steengrillen?
pi_118413532
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

8-)
Dan stuur je natuurlijk een PM en toon je initiatief, flapdrol o|O
Sarcasme. Herken het.
pi_118413552
Haha, sorry, helemaal vergeten. Hoe kon ik zo stom zijn? De slager!
pi_118415078
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Als je wil weten wat voor vlees je hebt kan je toch ook in de spiegel kijk0n
In Roermond? ~O>
pi_118415107
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

In Roermond? ~O>
Que? :')
pi_118415117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Que? :')
Saunaclub :+
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:40:39 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118415138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:40 schreef Smack10 het volgende:

Saunaclub :+
Dus niet voor dit topic
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:03:27 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118415939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Spirit82 het volgende:

Anyways, is er nog gedate hier?! :9
Uhm nee? En jij dan :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118416240
What happened here... ? -O-

Kwam er net achter dat ik nog op RP stond met een oud email adres. Stonden oa 14 berichten in van dezelfde persoon, elke keer met tig vragen, vriendelijk doch afvragend waarom ik maar niet reageerde. :')
Ik dacht dat leden konden zien wanneer ze daar met een niet-betalend iemand te maken hadden die ook nog eens nooit online komt :?

Bij deze; sorry Bas, geen interesse...
pi_118416314
Klinkt ook vrij wanhopig. Wanneer iemand niet reageert ga ik er echt niet nog een berichtje achteraan sturen met de vraag waarom niet. Als iemand interesse heeft antwoord diegene wel toch.
pi_118416739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Blue_note het volgende:
Klinkt ook vrij wanhopig. Wanneer iemand niet reageert ga ik er echt niet nog een berichtje achteraan sturen met de vraag waarom niet. Als iemand interesse heeft antwoord diegene wel toch.
En niet eens twee keer...maar 14 keer!
Elke keer vertellen wat hij gedaan had die afgelopen dagen, vragen wat ik aan het doen was. Zelfs vragen over mijn ouders en wat ze deden :') Je zou bijna denken dat er een wederzijdse interesse was geweest als het mailverkeer niet zo één richting op was.
Ben wel benieuwd hoe hij eruit had gezien, profiel zonder foto...misschien maar goed ook.
pi_118416779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En niet eens twee keer...maar 14 keer!
Elke keer vertellen wat hij gedaan had die afgelopen dagen, vragen wat ik aan het doen was. Zelfs vragen over mijn ouders en wat ze deden :') Je zou bijna denken dat er een wederzijdse interesse was geweest als het mailverkeer niet zo één richting op was.
Ben wel benieuwd hoe hij eruit had gezien, profiel zonder foto...misschien maar goed ook.
Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.
pi_118416889
Ik heb dat laatst op facebook gedaan...had een meisje ontmoet met uitgaan. Leuk gesprekje..stuurde ik haar iets op fb, eerst 2 dagen wachten tot ik iets terug kreeg.

Vroeg ik d'r nummer, weer 2 dagen niks dus ik stuude nog een laatste berichtje. Iets van "als je hier geen zin in hebt is het ook best hoor!".

Weer niks terug, terwijl ze wel op anderen reageert.... Dus haar gedelete als vriend. Krijg ik echt binnen een uur een ineens wel een berichtje met sorry dit en dat ik was je berichtje vergeten.

Jaaaaaa...doei he! Zielig :')
pi_118416937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.
Ja die ken ik ook!
1x iemand die aangaf dat hij zijn foto er niet bij wou plaatsen omdat hij niet beoordeelt wou worden op zijn uiterlijk. Hij was nl. model, dus ik kon er zeker van zijn dat hij er goed uit zag. Ik heb mij na het krijgen van de foto afgevraagd of hij niet bedoelde dat hij handmodel was ofzo :r
pi_118417153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb dat laatst op facebook gedaan...had een meisje ontmoet met uitgaan. Leuk gesprekje..stuurde ik haar iets op fb, eerst 2 dagen wachten tot ik iets terug kreeg.

Vroeg ik d'r nummer, weer 2 dagen niks dus ik stuude nog een laatste berichtje. Iets van "als je hier geen zin in hebt is het ook best hoor!".

Weer niks terug, terwijl ze wel op anderen reageert.... Dus haar gedelete als vriend. Krijg ik echt binnen een uur een ineens wel een berichtje met sorry dit en dat ik was je berichtje vergeten.

Jaaaaaa...doei he! Zielig :')
sommige mensen hun facebook is echt compleet psycho
zodra ze inloggen worden ze overspoeld met berichtjes

wel knap dat ze binnen een uur doorheeft dat je haar gedelete had, of mssn had ze zo'n plugin die dat voor haar bijhoudt
mssn wilde ze je alleen als een +1 op haar vriendenaantal
I think I'm in love
(probably just hungry)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')