Bij mij gaat het ook meestal zo ongeveer alleen uiteindelijk loopt het vaak wel van iemands kant uit op een standaard gesprek bij mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 06:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe dat ook gewoon niet hoor. Dat doe ik ook niet als ik irl tegen iemand aan loop, dan ga je "babbelen" over hoe je dag was, dat je ene collega uit zn guicheltje stinkt, dat je dol bent op kapsalon na het stappen en dan ga je trouwen en krijg je een kind en dan weet die ander dat jij dat ook wil.
Dan is het ook niet: "Hoi Rupert, ik ben Annchien, rook jij en/of wil je kinderen?"
Als het me niet binnen de eerste 3 minuten lukt een gesprek uit de verhoormodus te krijgen is het byebyeblockblock.
Heeft iets met het tijdstip te makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank, er wordt ook nog normaal in dit topic gepost en niet alleen door patserige paupers. Ik was even bang dat het topic was overgenomen![]()
Wel in zijn, danwel haar, gezicht squirten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het "nadeel" aan vrouw-zijn, ik kan niemand volpurren
Als je wil weten wat voor vlees je hebt kan je toch ook in de spiegel kijk0nquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ik ga straks naar de sauna, kun je ook eens proberen! Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt...
Bij de slager denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ben t trouwens wel met TS eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ben t trouwens wel met TS eens, waar vind je nou nog eens gezellige lieve vent met een bak humor? Die ook nog eens een beetje lekker voor de dag komt?
In Roermond?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je wil weten wat voor vlees je hebt kan je toch ook in de spiegel kijk0n
Uhm nee? En jij danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank, er wordt ook nog normaal in dit topic gepost en niet alleen door patserige paupers. Ik was even bang dat het topic was overgenomen![]()
Anyways, is er nog gedate hier?!
En niet eens twee keer...maar 14 keer!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Blue_note het volgende:
Klinkt ook vrij wanhopig. Wanneer iemand niet reageert ga ik er echt niet nog een berichtje achteraan sturen met de vraag waarom niet. Als iemand interesse heeft antwoord diegene wel toch.
Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En niet eens twee keer...maar 14 keer!
Elke keer vertellen wat hij gedaan had die afgelopen dagen, vragen wat ik aan het doen was. Zelfs vragen over mijn ouders en wat ze dedenJe zou bijna denken dat er een wederzijdse interesse was geweest als het mailverkeer niet zo één richting op was.
Ben wel benieuwd hoe hij eruit had gezien, profiel zonder foto...misschien maar goed ook.
Ja die ken ik ook!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Creepy gewoon. Ja die foto zal er niet voor niets niet bij staan. Heb wel paar keer gehad dat vrouwen me aanschreven die geen openbare foto bij hun profiel hadden. Nou, dat had een reden hoor.
sommige mensen hun facebook is echt compleet psychoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb dat laatst op facebook gedaan...had een meisje ontmoet met uitgaan. Leuk gesprekje..stuurde ik haar iets op fb, eerst 2 dagen wachten tot ik iets terug kreeg.
Vroeg ik d'r nummer, weer 2 dagen niks dus ik stuude nog een laatste berichtje. Iets van "als je hier geen zin in hebt is het ook best hoor!".
Weer niks terug, terwijl ze wel op anderen reageert.... Dus haar gedelete als vriend. Krijg ik echt binnen een uur een ineens wel een berichtje met sorry dit en dat ik was je berichtje vergeten.
Jaaaaaa...doei he! Zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |