Wat was je reactie? Ik kom alleen op bezoek wanneer je frikandellen voor mij bakt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef Taexon het volgende:
Via paiq speeddate een gesprek met een meid van 22 (ik ben 18) maar toch gewoon gaan praten... na 2 minuten vraagt ze of ik een hekel aan katten heeft omdat "als je langs zou komen heb ik hier ook een kat lopen"

Oh god..... hou op schei uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wat was je reactie? Ik kom alleen op bezoek wanneer je frikandellen voor mij bakt?

Bij mij ook niet.. die van 22 was een uitzonderingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:52 schreef FTLOTG het volgende:
Waarom kan paiq bij mij nooit speeddates vinden -_-"

Je kunt elkaar laten weten dat je elkaar wel een beetje leuk vindt, maar niet leuk genoeg om een centje aan elkaar te spenderen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef ook_gek het volgende:
ik zit net te kijken op relatieplanet maar met een gratis proiel kan je weinig.
Je kan alleen interessen tonen en meer niet lijkt het wel, dit houd denk in dat je dan niet kan communiceren met elkaar?

en die ook de nodige gedeelde interesses heeft en in redelijke volzinnen reageert. Zit misschien wat in.
 en die ook de nodige gedeelde interesses heeft en in redelijke volzinnen reageert. Zit misschien wat in. 

je hebt als je er niet voor betaald geen kut aan plat gezegdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je kunt elkaar laten weten dat je elkaar wel een beetje leuk vindt, maar niet leuk genoeg om een centje aan elkaar te spenderen.

nee dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt als je er niet voor betaald geen kut aan plat gezegd

zodat ik een beetje kan inschatten wat dat cijfer betekentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:18 schreef FTLOTG het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?

Dus je profiel was dan wel interessant ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:24 schreef Ballard het volgende:
ik denk dat hoe succesvol je bent met gratis RP eraan ligt hoe goed je fotos zijn
met profielfotos kreeg ik geen reacties, en zonder profielfotos wel

En? Gaat er gedate worden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef Andromache het volgende:
hahaha, grappig dit, zonder dat Silenus het doorhad heeft 'ie mijn foto geliked op Paiq en zitten we daar nu te chatten

Dat wordt morgen naar Utrecht afreizen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef Andromache het volgende:
hahaha, grappig dit, zonder dat Silenus het doorhad heeft 'ie mijn foto geliked op Paiq en zitten we daar nu te chatten

Komt wel veel onzinvolk op af, maar dat is overal zo het geval. Wat viel je er precies zo tegen aan?quote:

Ik heb ook echt verdomd veel zin in die tweede datequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dinsdag eindelijk 2e date.... dit weekend moet snel voorbij gaan
 . Goed teken.
 . Goed teken.

Jullie daten met elkaar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb ook echt verdomd veel zin in die tweede date. Goed teken.

Wat is dit nu voor avatar?quote:

Mijn allereerste. The black lodge niet kennen...quote:

Een of ander paadje tussen twee gordijnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heeft hij een nieuwe? Ben hele weekend weg en kan hem mobiel niet zien....vertel??

Hm, ik zie na een googlesearch dat het uit Twin Peaks komt. Da's vér voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn allereerste. The black lodge niet kennen...

quote:

quote:

Dan nog. Topserie. Toevallig vandaag nog op Fok in mijn serie top 3 gezetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een of ander paadje tussen twee gordijnen.
[..]
Hm, ik zie na een googlesearch dat het uit Twin Peaks komt. Da's vér voor mijn tijd.

Miscommunicatie.quote:

Nog een plaatje voor het slapen gaan dan:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan nog. Topserie. Toevallig vandaag nog op Fok in mijn serie top 3 gezet
Friendscout en Nextlover hoor je anders ook niemand over hier. Hou 'm maar even intact.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:46 schreef Taexon het volgende:
Denk dat ik yellowdate net zo goed weg kan halen... aangezien daar vrijwel niemand is

Ik heb de Julee Cruise cd op mijn mobiel staan. Over heerlijke liedjes voor het slapen gaan gesproken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog een plaatje voor het slapen gaan dan:
[..]
Friendscout en Nextlover hoor je anders ook niemand over hier. Hou 'm maar even intact.

Het was positief bedoeld iig.quote:

laat alles er wel tussen... volgende Topic Starter fixed het hopelijk wel...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Friendscout en Nextlover hoor je anders ook niemand over hier. Hou 'm maar even intact.

mssn heeft het te maken met dat je kan zien of iemand langer of korter dan 2 weken geleden heeft ingelogdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pas geleden ging het er hier nog over, maar inloggen op Paiq triggert de boel dus wél. Paar weken niet gedaan, en wel aardig wat fotobewonderaars (geen oneliners) rijker, maar minder dan anders. Gisterenmiddag even ingelogd, en nu verhoudingsgewijs veel meer fotobewonderaars én oneliners. Terwijl ik in feite niks anders deed dan in en uitloggen.
Ik ga maar weer eens een ouderwetsch rondje foto's beoordelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |