Like dohquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat Spirit gelijk zou krijgen

En dan krijg je smsje met de tekst.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat Spirit gelijk zou krijgen

Stille wateren hebben diepe gronden hèquote:
 .
.   .
 . 

Tuurlijk ben je dat. Ze is bang dat ze te hoge verwachtingen heeft en teleurgesteld te worden EN bang dat ze jou superleuk vindt, maar jij haar niet!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden hè.
.
Morgenavond m'n date. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ze geeft zelf aan een beetje in self-defense mode te zitten (tot de date) en zenuwachtig te zijn. Weet niet of ik daar nu zo gelukkig mee ben.

.
 . .
. 

Waarom niet? Sommige mensen zijn wat opener dan anderen. Ik zou me er niet druk om maken, omdat vrouw. Als een man dit zou zeggen zou ik me wel wat ongemakkelijk voelenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Blue_note het volgende:
Dat iedereen dat in meer of mindere mate heeft kan ik me voorstellen. Maar ik zou dat niet direct tegen m'n date uitspreken eigenlijk.
Flapdrol.

.
. 

Precies...en volgens zullen de meeste eerst een paar keer op hun bek gaan. Ik wel iigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Maja het volgende:
Het is ook wel de kunst om geen al te hoog verwachtingspatroon te hebben. Voorkomt teleurstellingen.
 Leer je van!
  Leer je van!

Heel verstandig, het is waarschijnlijk toch super gezellig! Als ze t maar niet op de lange termijn gaat zeggen, dan zou ik me eens achter de oren gaan krabben als ik jou wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:48 schreef ook_gek het volgende:
Ja maar om nou van te voren te zeggen dat je in self-defense mode zit voor een date?
Weet nou niet of dat handig is
Trouwens iedereen?
Ik heb er geen last van. Ik ga er heen en zie wel hoe of wat en waar het gaat aflopen. Waarom druk maken over iets waar je geen grip op hebt?
Zonde van je tijd.

Eenmaal verwachtte ik veel te veel van een date. Was zelfs erg teleursteld toen het eerst uitgesteld werd. Toen we uiteindelijk toch gedate hadden, viel het tegen. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Precies...en volgens zullen de meeste eerst een paar keer op hun bek gaan. Ik wel iigLeer je van!

Zeurpiet. Blijkbaar vertrouwt ze je en voelt ze zich goed genoeg bij jou door het contact dat jullie nu hebben om je dit toe te vertrouwen, en nou ga jij erover flippen? Grow a pair manquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:54 schreef Blue_note het volgende:
En wat ik me ook niet kan voorstellen is dat iemand nu gereserveerd is, en dat na 1 leuke date helemaal weg is. Want deze oppervlakkigheid is nou niet echt bevorderlijk voor een leuk gevoel o.i.d

Ik flip nergens over. Ik heb haar zelfs gerustgesteld. Maar ik vind het wel opmerkelijk dat ik diegene ben aan wie dit wordt verteld. Ik zou als ik me zo voelde het tegen een vriend/vriendin zeggen, maar zeker niet tegen mijn date.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeurpiet. Blijkbaar vertrouwt ze je en voelt ze zich goed genoeg bij jou door het contact dat jullie nu hebben om je dit toe te vertrouwen, en nou ga jij erover flippen? Grow a pair man

Jij bent geen vrouw.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik flip nergens over. Ik heb haar zelfs gerustgesteld. Maar ik vind het wel opmerkelijk dat ik diegene ben aan wie dit wordt verteld. Ik zou als ik me zo voelde het tegen een vriend/vriendin zeggen, maar zeker niet tegen mijn date.

Haha, ik ben niet zenuwachtig maar heb mijn verwachtingen wel bijgesteld jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef Ballard het volgende:
blue note is zelf ook zenuwachtig hoor, dat merk je toch
hij is zelf in defense mode gegaan
veel plezier, wordt lachuh!
 .
.

Wat maakte hem leuk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef luckass het volgende:
Zowaar een oneliner van een dame binnengekregen.

Ik had ook superhoge verwachtingen van mn date. Hij kon gewoon bijna niet zo leuk zijn als ik dacht dat hij zou zijn obv de 2 weken mailcontact die we hadden, maar hij was zelfs NOG beterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:05 schreef ook_gek het volgende:
Dat gaat bij veel mensen mis denk ik. Veel te hoge verwachtingen hebben met alle gevolgen van dien.
Tuurlijk als iets eens mis loopt mag je balen. Maar ga we na gewoon door met leven en blijf er niet in hangen.
Ik spreek altijd over een kras op m'n hart

Jullie hebben 2x gedate, ik vind het niet gek dat ze de verzoeken om af te spreken van jou uit laat komen. Het is wel redelijk normaal dat de man in het begin meer initiatief daarin neemt omdat je als vrouw ook weer niet te makkelijk over wilt komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:22 schreef Koniomi het volgende:
Goodluck Blue_note
Ook date broeders/zusters wat advies nodig
Heb nu 2 dates gehad met een meisje , gaat allemaal goed. Ben blijven slapen en hebben het erg gezellig als we bijelkaar zijn. Maar ik zit dus met het volgende , ik moet elke keer voorstellen om iets te gaan doen, of gesprekken beginnen. Is ze gewoon niet geinteresseerd of kan het iets anders zijn? Ze komt komende weekend langs , moet ik dat gewoon aan haar vragen ?
help me out

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |