abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118419883
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

[..]

Ik vermoed dat Spirit gelijk zou krijgen :Y
Like doh O+
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:39:19 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118419949
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

[..]

Ik vermoed dat Spirit gelijk zou krijgen :Y
En dan krijg je smsje met de tekst.

Ik weet dat je niet zit te wachten op mijn smsjes want je vind het niks. Maar ik wilde je toch laten weten dat ik aan je denk en je nooit meer zal vergeten!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118419955
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Like doh O+
Stille wateren hebben diepe gronden hè ;). ~O> .

Morgenavond m'n date. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ze geeft zelf aan een beetje in self-defense mode te zitten (tot de date) en zenuwachtig te zijn. Weet niet of ik daar nu zo gelukkig mee ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2012 15:40:10 ]
pi_118420041
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Stille wateren hebben diepe gronden hè ;). ~O> .

Morgenavond m'n date. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ze geeft zelf aan een beetje in self-defense mode te zitten (tot de date) en zenuwachtig te zijn. Weet niet of ik daar nu zo gelukkig mee ben.
Tuurlijk ben je dat. Ze is bang dat ze te hoge verwachtingen heeft en teleurgesteld te worden EN bang dat ze jou superleuk vindt, maar jij haar niet!! :o

Dat heeft iedereen, dus nu niet gek gaan doen.

FLAPDROL :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118420069
Dat iedereen dat in meer of mindere mate heeft kan ik me voorstellen. Maar ik zou dat niet direct tegen m'n date uitspreken eigenlijk :D .

Flapdrol :D.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2012 15:42:34 ]
pi_118420275
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Blue_note het volgende:
Dat iedereen dat in meer of mindere mate heeft kan ik me voorstellen. Maar ik zou dat niet direct tegen m'n date uitspreken eigenlijk :D .

Flapdrol :D.
Waarom niet? Sommige mensen zijn wat opener dan anderen. Ik zou me er niet druk om maken, omdat vrouw. Als een man dit zou zeggen zou ik me wel wat ongemakkelijk voelen :')
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:48:17 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118420343
Ja maar om nou van te voren te zeggen dat je in self-defense mode zit voor een date?

Weet nou niet of dat handig is :P

Trouwens iedereen?
Ik heb er geen last van. Ik ga er heen en zie wel hoe of wat en waar het gaat aflopen. Waarom druk maken over iets waar je geen grip op hebt?

Zonde van je tijd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118420396
Ja zo ga ik er ook heen Ook_gek. Vandaar de in meer of mindere mate ;).

Maar wat jij zegt: Het geeft mij toch een raar gevoel over de date als je weet dat ze heel zenuwachtig is etc. Zegt toch wat over een persoon.
pi_118420507
Ligt er ook wel aan hoe lang je al bezig bent. De eerste date die ik had zat ik vol verwachtingen. De tweede keer probeerde ik dat meer naar achteren te schuiven (die self-defense mode). Daarna werd dat steeds minder en minder. Of ik het zou uitspreken is weer wat anders...
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:52:18 #160
497 Maja
Ja denk!?!
pi_118420533
Het is ook wel de kunst om geen al te hoog verwachtingspatroon te hebben. Voorkomt teleurstellingen.
pi_118420620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Maja het volgende:
Het is ook wel de kunst om geen al te hoog verwachtingspatroon te hebben. Voorkomt teleurstellingen.
Precies...en volgens zullen de meeste eerst een paar keer op hun bek gaan. Ik wel iig |:( Leer je van!
pi_118420643
En wat ik me ook niet kan voorstellen is dat iemand nu gereserveerd is, en dat na 1 leuke date helemaal weg is. Want deze oppervlakkigheid is nou niet echt bevorderlijk voor een leuk gevoel o.i.d :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2012 15:55:39 ]
pi_118420752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:48 schreef ook_gek het volgende:
Ja maar om nou van te voren te zeggen dat je in self-defense mode zit voor een date?

Weet nou niet of dat handig is :P

Trouwens iedereen?
Ik heb er geen last van. Ik ga er heen en zie wel hoe of wat en waar het gaat aflopen. Waarom druk maken over iets waar je geen grip op hebt?

Zonde van je tijd.
Heel verstandig, het is waarschijnlijk toch super gezellig! Als ze t maar niet op de lange termijn gaat zeggen, dan zou ik me eens achter de oren gaan krabben als ik jou was :)
Golf is knikkeren voor jongens die niet willen bukken.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:57:27 #164
497 Maja
Ja denk!?!
pi_118420757
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Precies...en volgens zullen de meeste eerst een paar keer op hun bek gaan. Ik wel iig |:( Leer je van!
Eenmaal verwachtte ik veel te veel van een date. Was zelfs erg teleursteld toen het eerst uitgesteld werd. Toen we uiteindelijk toch gedate hadden, viel het tegen. Weer wat geleerd :Y
pi_118420778
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:54 schreef Blue_note het volgende:
En wat ik me ook niet kan voorstellen is dat iemand nu gereserveerd is, en dat na 1 leuke date helemaal weg is. Want deze oppervlakkigheid is nou niet echt bevorderlijk voor een leuk gevoel o.i.d :D
Zeurpiet. Blijkbaar vertrouwt ze je en voelt ze zich goed genoeg bij jou door het contact dat jullie nu hebben om je dit toe te vertrouwen, en nou ga jij erover flippen? Grow a pair man :N
Sarcasme. Herken het.
pi_118420804
blue note is zelf ook zenuwachtig hoor, dat merk je toch :P
hij is zelf in defense mode gegaan

veel plezier, wordt lachuh!
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118420824
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zeurpiet. Blijkbaar vertrouwt ze je en voelt ze zich goed genoeg bij jou door het contact dat jullie nu hebben om je dit toe te vertrouwen, en nou ga jij erover flippen? Grow a pair man :N
Ik flip nergens over. Ik heb haar zelfs gerustgesteld. Maar ik vind het wel opmerkelijk dat ik diegene ben aan wie dit wordt verteld. Ik zou als ik me zo voelde het tegen een vriend/vriendin zeggen, maar zeker niet tegen mijn date.
pi_118420846
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik flip nergens over. Ik heb haar zelfs gerustgesteld. Maar ik vind het wel opmerkelijk dat ik diegene ben aan wie dit wordt verteld. Ik zou als ik me zo voelde het tegen een vriend/vriendin zeggen, maar zeker niet tegen mijn date.
Jij bent geen vrouw.
Sarcasme. Herken het.
pi_118420855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef Ballard het volgende:
blue note is zelf ook zenuwachtig hoor, dat merk je toch :P
hij is zelf in defense mode gegaan

veel plezier, wordt lachuh!
Haha, ik ben niet zenuwachtig maar heb mijn verwachtingen wel bijgesteld ja ;).
pi_118421071
Zowaar een oneliner van een dame binnengekregen.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 16:05:23 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118421105
Dat gaat bij veel mensen mis denk ik. Veel te hoge verwachtingen hebben met alle gevolgen van dien.

Tuurlijk als iets eens mis loopt mag je balen. Maar ga we na gewoon door met leven en blijf er niet in hangen.

Ik spreek altijd over een kras op m'n hart :D

quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef luckass het volgende:
Zowaar een oneliner van een dame binnengekregen.
Wat maakte hem leuk?
pi_118421135
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:05 schreef ook_gek het volgende:
Dat gaat bij veel mensen mis denk ik. Veel te hoge verwachtingen hebben met alle gevolgen van dien.

Tuurlijk als iets eens mis loopt mag je balen. Maar ga we na gewoon door met leven en blijf er niet in hangen.

Ik spreek altijd over een kras op m'n hart :D
Ik had ook superhoge verwachtingen van mn date. Hij kon gewoon bijna niet zo leuk zijn als ik dacht dat hij zou zijn obv de 2 weken mailcontact die we hadden, maar hij was zelfs NOG beter O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118421795
Goodluck Blue_note

Ook date broeders/zusters wat advies nodig :)

Heb nu 2 dates gehad met een meisje , gaat allemaal goed. Ben blijven slapen en hebben het erg gezellig als we bijelkaar zijn. Maar ik zit dus met het volgende , ik moet elke keer voorstellen om iets te gaan doen, of gesprekken beginnen. Is ze gewoon niet geinteresseerd of kan het iets anders zijn? Ze komt komende weekend langs , moet ik dat gewoon aan haar vragen ?

help me out :P
pi_118421863
Ik vind dat altijd lastig. Ik hou niet zo van spelletjes spelen zoals niet reageren, 24 uur wachten etc. Als zij dat wel doet is het voor mij vaak een reden om het af te kappen. Ik doe dit door open kaart te spelen. Haar te vertellen wat ik wel/niet voor haar voel of kan gaan voelen. Als zij dan geen interesse meer heeft is het haar verlies.
pi_118421903
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:22 schreef Koniomi het volgende:
Goodluck Blue_note

Ook date broeders/zusters wat advies nodig :)

Heb nu 2 dates gehad met een meisje , gaat allemaal goed. Ben blijven slapen en hebben het erg gezellig als we bijelkaar zijn. Maar ik zit dus met het volgende , ik moet elke keer voorstellen om iets te gaan doen, of gesprekken beginnen. Is ze gewoon niet geinteresseerd of kan het iets anders zijn? Ze komt komende weekend langs , moet ik dat gewoon aan haar vragen ?

help me out :P
Jullie hebben 2x gedate, ik vind het niet gek dat ze de verzoeken om af te spreken van jou uit laat komen. Het is wel redelijk normaal dat de man in het begin meer initiatief daarin neemt omdat je als vrouw ook weer niet te makkelijk over wilt komen.

Als je daardoor echt twijfelt aan haar, moet je het haar gewoon vragen.
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')