Uit wat voor dimensie kom jij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Een uitvergroting van dergelijk gedrag vindt men in de handboeken voor psychiatrie terug onder de naam: lolita-complex. Het is sowieso best interessant om eens een boekje op MBO-niveau, daarover te lezen. Het zijn immers allemaal uitvergrotingen.
Hebben mannen overigens in zo mogelijk nog hevigere mate last van. -ding dong-![]()
Ben ik eigenlijk toch benieuwd. Waar ben je - in relatie tot datingsites - ingetrapt, en hoe groot was de schade financieel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik ergens ingetuind, in zo veel dingen, maar ik hou nu eenmaal van gratis en van live, omdat je dan op je gemak kunt bestuderen wat er gebeurd onder je ogen.
Daarbij mag je natuurlijk aanklikken wat je wil, dus kijken waar je naar toe wilt en je niet af laten leiden door de aandachtstrekkers
Say whut?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Voor de eventuele financiële schade hoe je geen verzekering af te sluiten voor als het even tegen zit zeg maar, als je een beetje uit je doppen kunt kijken tenminste, maar emotionele schade leidt je altijd wel als je zoveelste droom in rook opgaat en je de hoop als sneeuw voor de zon weer ziet verdwijnen.
Maar je leert er van en je gaat je alleen maar soepeler bewegen over zo´n site, en je verlangens weer wat bijstellen uiteraard. Het kost enkel veel tijd om zo´n gevonden relatie te onderhouden via het internet, daarom wil je gewoon samen gaan wonen. En ook voor meer zekerheid natuurlijk.
Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lol, gelijk 50 vrouwen ookJe bent niet heel erg kieskeurig of wel?
Don't bother, onbegrijpelijk die man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Say whut?
Volgens mij moet ik wat gaan bijlezen....
Probeer je niet te kwetsen maar ik vind je een vreemd geval....quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef dr.Qwak het volgende:
Het lolita-complex in het algemeen vloeit wellicht voort uit het taboe op sexualiteit in de wereld, maar je kunt je ook afvragen of het taboe juist niet in het leven is geroepen om het lolita-complex tegen te gaan misschien?
.
Ik kan er met de beste wil ter wereld geen chocola van maken. Hoop die verdwijnt als sneeuw voor de zon, dromen die in rook opgaan, een relatie onderhouden via internet, come again?? Ben jij soms de oudere broer van SergeantFluffy?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Voor de eventuele financiële schade hoe je geen verzekering af te sluiten voor als het even tegen zit zeg maar, als je een beetje uit je doppen kunt kijken tenminste, maar emotionele schade leidt je altijd wel als je zoveelste droom in rook opgaat en je de hoop als sneeuw voor de zon weer ziet verdwijnen.
Maar je leert er van en je gaat je alleen maar soepeler bewegen over zo´n site, en je verlangens weer wat bijstellen uiteraard. Het kost enkel veel tijd om zo´n gevonden relatie te onderhouden via het internet, daarom wil je gewoon samen gaan wonen. En ook voor meer zekerheid natuurlijk.
Dan is je standaard nogal laag kennelijk. En wek je gewoon niet genoeg interesse.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannen
Het wordt steeds erger hier...quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Don't bother, onbegrijpelijk die man.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger hier...
[ afbeelding ]
Het zal het vallen van het blad wel zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef Mystikvm het volgende:
De laatste tijd is er hier echt wel een toestroom van kneusjes hier
Ik vind Quakje meer zo'n nutty professor eigenlijk, of misschien trol.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Het zal het vallen van het blad wel zijn.
Jij ervaart online daten duidelijk anders dan dat ik dat doe. Ik krijg zelf genoeg reacties van vrouwen met mijn kritische vragenlijst, ik hoef echt geen 100 vrouwen te mailen om wat animo te creëren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er zitten op een beetje dating site wel 100 vrouwen die er leuk uit zien, in de buurt wonen en normale interesses hebben, dus daar is niks 'niet erg kieskeurig aan'. Sowieso kun je het als man shaken als je maar 1 of 2 mailtjes stuurt na een kritisch eisenlijstje. De dames die aan zo'n eisenlijstje voldoen krijgen nog 100 mailtjes van veel knappere mannen
congratulations. use your powers wiselyquote:Op zondag 28 oktober 2012 07:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Jij ervaart online daten duidelijk anders dan dat ik dat doe. Ik krijg zelf genoeg reacties van vrouwen met mijn kritische vragenlijst, ik hoef echt geen 100 vrouwen te mailen om wat animo te creëren.
Ben je ook niet, maar volgens Ballard ben je dan arrogant of iets.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar uniek in ben eerlijk gezegd.
nouja, er zitten veel meer mannen dan vrouwen op datingsitesquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar uniek in ben eerlijk gezegd.
nouja, het is om andere redenen dat ik je arrogant vindquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben je ook niet, maar volgens Ballard ben je dan arrogant of iets.
Zit je ook op RP? Daar heb ik in 2 weken tijd 15 interesse-mailtjes gehad van vrouwen, buiten de reacties om van vrouwen die ik zelf gemaild had.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:18 schreef Ballard het volgende:
[..]
nouja, er zitten veel meer mannen dan vrouwen op datingsites
de helft van deze topic reeks bestaat uit zeikerds die zeiken dat ze geen respons krijgen
heel veel meisjes posten dat ze 100en berichtjes krijgen
ik kreeg ongeveer 1 respons op 20 berichtjes die ik stuurde, op profiel sites.
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Jij maakt zeker op de datingsite ook gebruik van foto's met poezen er op.
Daarmee krijg je de chicks wel inderdaad![]()
Jij mag dat ook vinden, ik zal de laatste zijn die er wakker van ligt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef Ballard het volgende:
[..]
nouja, het is om andere redenen dat ik je arrogant vind
maar whatever, het is goed joh. Het heeft geen zin om dáárover een discussie te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |