Gelijk heeft iequote:Op zondag 28 oktober 2012 12:55 schreef Ballard het volgende:
die spontane bloemenverkoper vraagt natuurlijk bij elk huis waar hij komt om een date
Vind ik ook! Bovendien had hij dan net wel een verkeerde wijk te pakken, want hier wonen met name ouderen en jonge stellen met kinderen...quote:
Hij gaf ook aan dat hij dacht dat het daar op uit zou draaien en mij dan daarna moest teleurstellen e.d.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:50 schreef Ballard het volgende:
nice, een druk leven
Mssn dat die man die de tweede date per sms afzei nog heel erg zat te twijfelen of ie voor sex zou gaan
maar wat een stumper dat ie het zo laat en met zo'n bericht afzegt
Je klinkt veel te obsessief. Ga gewoon een bak koffie doen met je moeder en laat alle mannen lekker doodvallen. Gewoon genietem van je leven, komt die man ooit wel..quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan dat hij dacht dat het daar op uit zou duraaien en mij dan daarna moest teleurstellen e.d.
Nu achteraf denk ik dat het toch niet (op dit moment althans) een hele stabiele man is en weet niet of ik daar op zit te wachten, dus mijn hoofd probeert mijn gevoel nu wijs te maken dat het toch beter is zo, e.d.Het waren gelukkig ook geen megakriebels, maar wel een nieuwsgierige kriebel en iets in zijn ogen dat me intrigeerde en dat is voor mij al heel wat...
Mag je vinden/denken. Ik geniet ook zeker van mijn leven en dat heb ik jaren 'alleen' met vrienden/familie gedaan, had geen behoefte aan een relatie oid. Nu zou het gewoon wel weer eens fijn zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je klinkt veel te obsessief. Ga gewoon een bak koffie doen met je moeder en laat alle mannen lekker doodvallen. Gewoon genietem van je leven, komt die man ooit wel..
Het is maar wat je 't belangrijkst vindtquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef RickoKun het volgende:
Dit is wel dé manier om veel te copuleren!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.
Dat klinkt als iemand van hier.
Dit bericht bedoelde je?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net weer eens op Paiq ingelogd, spreek ik daar een dame die gisteren een date had; was de derde keer dat ze afspraken. Heeft hij al zijn vrienden langs laten komen (waarvan ze niet wist dat ze er zouden zijn) en haar voorgesteld als zijn vriendin. Gelijk exit date dus voor haar.
Dat klinkt als iemand van hier.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:17 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja hey laat je sarcasme maar bij de deur. we zijn hier niet voor de lol, er moet geneukt worden gvd!
(en lekker vanaf je peeceetje wild vreemden vertellen dat ze niet kunnen tippen aan je datingsite ervaringen haha, tja wat ben je dan?)
ik heb wel een eisenpakket voor de ideale vrouw. het zijn hele brede aspecifieke eisen (slim, sportief enz enz) en volgens mij heb ik iemand ontmoet die daar volledig aan voldoet, dus ik ben benieuwd waar dit heen gaat. Volgende zondag pas de tweede date. Mijn vrienden zijn iig al helemaal verliefd op haar, van fotos en wat ik vertel.
Je zou er niet meer over beginnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of in het FoBo. Als je daar even een rondje rondgluurt kom je figuren tegen - ook uit deze reeks - die werkelijk op alles met een kut reageren. Ergens wel sneu.
Volslank was toch helemaal inquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:10 schreef Craptacular het volgende:
Wat vermakelijk is dat de vrouwen met "een" pondje meer steevast normaal neerzetten bij bodytype.
Volslank kan ook mooi zijn! Adèlequote:
Het blijft zo een non-discussie. Je moet iemand IRL zien en als je iemand echt leuk vindt maken een paar kilo meer of minder volgens mij weinig uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volslank kan ook mooi zijn! Adèle! Moet wel heel verzorgd en een mooi gezicht hebben!
Maar of het snel mijn vriendin zou worden weet ik eigenlijk ook weer niet.
Volslank is niks mis mee nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef -Splash- het volgende:
Aan de andere kant mag een vrouw ook best wat meer volume hebben dan de gemiddelde gratenbak hoor.
Maar volslank is iets wat mij in de eerste instantie niet aantrekt nee.
Vind ik altijd zo'n non-reden, het plaatje. Maakt toch niet uit hoe het er voor de buitenwereld uitziet? Dan zou je ook niet als vrouw een kleinere vriend kunnen hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volslank is niks mis mee nee.Maar het moet wel een beetje bij elkaar passen vind ik. Bij mij persoonlijk zou het echt niet passen
Ik ben altijd al mager/dun geweest en dan heb je een vriendin die voller is dan jou
![]()
Ik weet ook wel dat ik nooit een model-achtige vrouw zou kunnen krijgen, maar toch moet het totaalplaatje ook wel een beetje bij elkaar passen.
Wat is volslank?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef -Splash- het volgende:
Aan de andere kant mag een vrouw ook best wat meer volume hebben dan de gemiddelde gratenbak hoor.
Maar volslank is iets wat mij in de eerste instantie niet aantrekt nee.
Toch is dat plaatje voor mij met een echt kleinere man ook niet makkelijk in te vullen...ik zie het gewoon niet snel gebeuren. Snap dus wel dat iedereen zijn, haar voorkeuren heeft, maar denk nog steeds dat echte liefde blind isquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n non-reden, het plaatje. Maakt toch niet uit hoe het er voor de buitenwereld uitziet? Dan zou je ook niet als vrouw een kleinere vriend kunnen hebben
Maar idd, voorkeur ga je in de eerste instantie toch voor. Ik vind een pondje teveel of te weinig niet erg maar wel het liefst wat gespierd.
Nou is ook niet alles hoor. Mijn ex was echt een model type. Lange haren, prachtig gezicht, super lichaam, lange benen etc. maar een verrot innerlijk. Dan toch liever een iets minder mooi meisje hoor!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik nooit een model-achtige vrouw zou kunnen krijgen, maar toch moet het totaalplaatje ook wel een beetje bij elkaar passen.
Volgens mij zijn het meestal meerdere redenen waarom het niet goed uitpakt. Kan mij idd niet voorstellen dat het alleen om lengte zou gaan oid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt gewoon aan ieders persoonlijke voorkeur. Mijn laatste date wilde ook liever een langere man (ik ben niet de grootste). Niet dat het alleen om die reden niks werd.
Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:09 schreef kieskleurig het volgende:
De discussie waar iemand wel/niet op valt is vrij zinloos. Belangrijkste is dat er niet over gelogen wordt.
Niet zeggen dat je lang bent als je op je tenen moet staan bij pinautomaten bijvoorbeeld.
Ja dat is ook zo. Maar ik kan serieus binnen 10 seconden vertellen of ik gevoelens zou kunnen krijgen voor een meisje of niet. In het echt danquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt gewoon aan ieders persoonlijke voorkeur. Mijn laatste date wilde ook liever een langere man (ik ben niet de grootste). Niet dat het alleen om die reden niks werd.
Dat heb ik ook meerdere keren meegemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.
Ik snap echt niet waarom mensen over zulke zaken zouden liegen. Uiteindelijk komt het toch wel uit als je elkaar zietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch liegen veel mannen over hoe lang ze zijn, scheelt soms echt heel veel. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand niet zo lang is maar wees dan wel eerlijk.
Omdat het zoveel makkelijker is om je op het internet anders voor te doen dan je bentquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen over zulke zaken zouden liegen. Uiteindelijk komt het toch wel uit als je elkaar ziet
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar ik kan serieus binnen 10 seconden vertellen of ik gevoelens zou kunnen krijgen voor een meisje of niet. In het echt dan! En bij sommige foto's ook
.
Ik had altijd het idee dat je in een roelstoel zat vanwege je nick!
Hihiquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef DrMarten het volgende:
Dus, kom net een collega tegen op badoo, even heel rap uitgevonden hoe je een en ander aan profielinstellingen aan kunt passen
Waarom zei je niet even gedagquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef DrMarten het volgende:
Dus, kom net een collega tegen op badoo, even heel rap uitgevonden hoe je een en ander aan profielinstellingen aan kunt passen
Compenseren heet dat toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch niet?quote:
Bij sommige collega's zou ik het zeker doen, bij deze zeker nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom zei je niet even gedagGoh jij ook hier
![]()
Ghehe okquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij sommige collega's zou ik het zeker doen, bij deze zeker niet
Waarom zijn je overige parels der wijsheid eigenlijk verdwenen uit dit topic?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Compenseren heet dat toch?
Ter compensatie:
Top 10
nr 10 Toupet
#9 Maltees leeuwtje
#8 H-bomb
#7 a saxophone
#6 a dishwasher and beautyset combined
#5 a colorfull box marked: surprise
#4 unbreakable laws
#3bonze
#2silver
#1gold
(Bull)Shit moet af en toe doorgetrokken worden...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn je overige parels der wijsheid eigenlijk verdwenen uit dit topic?
Niks verdwenen, gewoon geen zin meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn je overige parels der wijsheid eigenlijk verdwenen uit dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |