Dit dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, ik heb seks omdat het lekker is.
Achterlijke OP dus eigenlijk. Sorry dat ik het zo noemquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Je partner is geen hondje die je een koekje geeft als hij wat goed heeft gedaan.
Dat is het andere uiterstequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef practics het volgende:
Nou als ik eerst wat moet doen voor sex, dan ben je snel me ex.
Kots op dit soort vrouwen, seks gebruiken als dwang/ruilmiddel. Dan nog gek vinden dat naar 10 jaar totaal geen sex leven meer hebben en de man buiten de deur neukt.
Het een hoeft het ander ook niet uit te sluitenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, ik heb seks omdat het lekker is.
Ik wist ff geen beter woord, dit dekt de lading tochquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
Noem het dan geen fucking ''belonen''
Je had ergens wel kunnen verwachten dit soort reacties te krijgen als je het belonen gaat noemen denk ik, zoals karina zegt, het komt over alsof je partner een hondje is dat je een koekje geeft.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik wist ff geen beter woord, dit dekt de lading toch
Ik vind het fijner als iemand iets voor mij doet en dan.. niks, ik hoef niets terug als ik iets doe voor een ander.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste.
Je kan elkaar toch een pleziertje doen? Jij doet dit voor mij... en dan doe ik dit voor jou
geven is beter dan krijgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het fijner als iemand iets voor mij doet en dan.. niks, ik hoef niets terug als ik iets doe voor een ander.
'ik doe dat voor jou' moet al genoeg zijn in een relatie en dan nirt nog 'maar dan doe jij dit voor mij'quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Je kan elkaar toch een pleziertje doen? Jij doet dit voor mij... en dan doe ik dit voor jou
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:09 schreef pasopikbijt het volgende:
Als hij het gras maait maak ik eten voor hem. Seks doen we niet aan, dat is vies.heb ik alleen om kinderen te kunnen baren.
Ik zou jou eens een pleziertje doen, slaap maar op straat. Echt ik kots op jou soort vrouwen. Denken dat sex op welke manier dan ook een middel is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |