Dat is enkel als er ook film gekeken is!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:36 schreef Silenus het volgende:
Een knipoog betekent dat je geneukt hebt, weten jullie dat dan niet?
Filmpje kijken staat gelijk aan neuken!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien hij het niet doet
[..]
Dat is enkel als er ook film gekeken is!
Dus niet over haar gezellige weekend gesproken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik vroeg het mij gewoon af... een andere dame had namelijk ook een fijn weekend gehaden stuurde dus gister het bericht dat ze "een speciaal iemand" ontmoet had... Dus ja, dan snap je dat ik weinig zin in nog een keer zo'n bericht te ontvangen... Kan ik beter mijn energie stoppen in dames die WEL oprecht interesse hebben en niet jan en alleman afwerken tijdens hun zoektocht.
Vandaar.
Uiteraard heb ik daar naar geïnformeerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dus niet over haar gezellige weekend gesproken?
En toen vertelde ze over haar 'speciale iemand' of had ze een gewoon leuk weekend gehad en daarnaast nog iemand otnmoet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik daar naar geïnformeerd.Ik schrijf ook niemand af.
Nee, dat was een anderquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toen vertelde ze over haar 'speciale iemand' of had ze een gewoon leuk weekend gehad en daarnaast nog iemand otnmoet?
Je bent toch niet van het type; oeverloos blijven lullen over van alles en maar niet tot afspreken komen... toch? Als je een idee van klik heb; afspreken voor een date. Dat gewacht en gedraai heeft nog nooit een date goed gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik vroeg het mij gewoon af... een andere dame had namelijk ook een fijn weekend gehaden stuurde dus gister het bericht dat ze "een speciaal iemand" ontmoet had... Dus ja, dan snap je dat ik weinig zin in nog een keer zo'n bericht te ontvangen... Kan ik beter mijn energie stoppen in dames die WEL oprecht interesse hebben en niet jan en alleman afwerken tijdens hun zoektocht.
Vandaar.
Beter opletten als je mijn posts volgt... Ik spreek het liefst zsm af... maar deze dames helaas niet....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je bent toch niet van het type; oeverloos blijven lullen over van alles en maar niet tot afspreken komen... toch? Als je een idee van klik heb; afspreken voor een date. Dat gewacht en gedraai heeft nog nooit een date goed gedaan.
Eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef TheArt het volgende:
Knuz bevalt me tot nu toe echt uitstekend. Zelf een paar berichtjes gehad van leuke meiden, zelf 2 een berichtje gestuurd en nog leuk bericht terug ook. Met 1 ben ik inmiddels overgestapt op Whatsapp omdat het contact zo leuk was
Waarom RP als Knuz hetzelfde werkt en je daar veel meer mee kan.
Ok. Je kan mij niet verwijten niet alles bij te lezen. Soms gaat er in één avond een compleet topic doorheen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beter opletten als je mijn posts volgt... Ik spreek het liefst zsm af... maar deze dames helaas niet....
Ik vind deze instelling dus gewoon echt niet kunnen hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ok. Je kan mij niet verwijten niet alles bij te lezen. Soms gaat er in één avond een compleet topic doorheen.
Het komt door mijn vriendin. Die wil ook opeens tijd enzo... en dan komt ze met hele goede overtuigende non verbale argumenten.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind deze instelling dus gewoon echt niet kunnen he
Wat maakt een gesprek spannend voor jou dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:09 schreef luckass het volgende:
Weer een one-liner gekregen. Gesprek is nog niet heel spannend.
"Wat je aan?.. *wink wink* "quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat maakt een gesprek spannend voor jou dan?
Wat bedoel je daarmee? Heb je iemand anders ontmoet?quote:
Oeh! Zullen we verder gaan met DMquote:
Dat soort dingen vragen.. dan later ga je zeker ook vragen "mag ik je kussen?" .. "mag ik je hier aanraken?"quote:
Ik weet even niet hoe dit bedoeld wordt, ga maar uit van het positievequote:Waarom woon je daar?
Ze woont zelf in de grote stad 10km verderop, ik kan me het negatieve beeld wel voorstellenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Haha ik zou t eerder negatief zien.. mezelf kennende
Ik vind het zelf geen kutdorp, woon hier al sinds mijn 9e. Ben in 10 minuten in Amsterdam en woon rustig. Bussen rijden 's nachts ook nog goed als het echt moet. Verder heb ik een leaseauto dus tsjahquote:
Omdat ik mijn eigen huis niet kan betalen en dus noodgedwongen bij ze inwoon bedoel je toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef Dizorn het volgende:
Zeg dat je er moet wonen omdat je vlakbij de 3 kinderen moet wonen die je met je ex verwekt hebt.
gegarandeerd prijs! ""
Dat is inderdaad ergerlijk, want of iemand nou een stijlfout maakt in bijzonder archaïsch taalgebruik of gewoon voor geen meter kan schrijven maakt nogal een verschil. Als je hierover zou vallen ben je wel een enorme azijnpisserquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:53 schreef eefje801 het volgende:
Toevoeging: Oeh..wat erger ik mezelf soms aan mijn eigen kritische houding. Hij schrijft dat hij als hobby boeken schrijft, welke in eigen beheer zijn uitgegeven.. Okee, ga er niet over vallen.
Context...een schrijver hé..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ergerlijk, want of iemand nou een stijlfout maakt in bijzonder archaïsch taalgebruik of gewoon voor geen meter kan schrijven maakt nogal een verschil. Als je hierover zou vallen ben je wel een enorme azijnpisser
Hoe bedoel je dat? Als je opnieuw inlogt of als je opnieuw inschrijft?quote:Klopt inderdaad echt dat zodra je daar weer bent er opeens weer berichtjes komen (als vrouw, I know) Maar eens even bekijken dan.
bedoelde ook een berichtje of driequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:43 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Als je opnieuw inlogt of als je opnieuw inschrijft?
Eerste 2 dagen had ik daar 20 berichtjes, maar de 2 weken daarna maar 3 berichtjes, wordt voor mij ook wel weer eens tijd voor een berichtenboost dus.
Ha ha, nou ik vind drie wel genoeg eigenlijk. Maar ik heb ook keurig een hartje gestuurd en een emailadres gekregen dus dat is mooi in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:47 schreef Moogwai10 het volgende:
Ohw oke, tja, daar doe ik het niet voor natuurlijk.
Dan zelf maar weer eens wat berichtjes gaan spammen.
Ha haquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Kom volgens mij trouwens net je profiel tegen bij RP, iets met Dean Koontz, Tess Gerritsen enzo.
Bedankt voor je berichtjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Kom volgens mij trouwens net je profiel tegen bij RP, iets met Dean Koontz, Tess Gerritsen enzo.
Zoekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 wilt ook weer eens een leuke date....
En nu maar hopen dat je ze niet door elkaar gaat halenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dinsdag een date en donderdag een date. Gaat een leuke week worden.
Met dezelfde?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dinsdag een date en donderdag een date. Gaat een leuke week worden.
Wel een hele omslag vergeleken bij je eerdere enthousiasme. Ze was verlegen? Jammer en op naar de volgende dan maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef Blue_note het volgende:
Nou, de vermoedens zijn bevestigd. Was van mijn kant heel wenig klik zeg maar. Moest er vanaf moment 1 aan trekken. Ze vertelde maar moeilijk.
En op de foto's zag ze er leuker uit helaas !
Maandag een nieuwe date met een meisje waar ik 15 jaar geleden eens mee heb gezoend!
Nou, terugsturen dat je haar best aardig vond maar dat het voor jou helaas hier bij gaat blijven dan maar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef Blue_note het volgende:
Krijg net een sms van mn date dat ze het heel gezellig vond
Dat lijkt me welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou, terugsturen dat je haar best aardig vond maar dat het voor jou helaas hier bij gaat blijven dan maar?
Nou maak je mij wel nieuwsgierig wat je dan hebt ingevuld, neem je het graag nauw?.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:28 schreef hancock88 het volgende:
Zit ik nu dus net een test op gayparship in te vullen. Krijg ik de optie of ik dingen niet te nauw neem. lag echt dubbel van het lachen.
Gaan jij en Silenus nou nog daten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:32 schreef Andromache het volgende:
eerlijk gezegd heb ik/nog weinig gedaan met e-matching. beetje koudwatervrees
ben eigenlijk nog steeds bezig met het invullen van de testen. Nog niet echt gekeken of er interessante mannen op zitten. Maar om ff duidelijk te scheppen, ik heb ingevuld `het af en toe niet al te nauw te nemen´quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nou maak je mij wel nieuwsgierig wat je dan hebt ingevuld, neem je het graag nauw?.
En...is het wat dat gayparship? Zijn er nog niet zoveel die daar hier wat over geschreven hebben. So spill the beans?!
Klinkt goed! Het loopt goed met de dates hier de laatste tijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:39 schreef Fortitude het volgende:
Nu begint het bij mij op paiq wat beter te lopen. Ik ben nooit met iemand tegelijk online, na 11 uur is blijkbaar niet zo'n goede tijd.Hier en daar nog wel wat kunnen chatten en met eentje heb ik in ieder geval een hele goede klik. Net wat te weinig gepraat om date te plannen. Vervolgens missen we elkaar natuurlijk weer, maar zij laat wel weten dat ze het jammer vond dat ze mij net miste.
Vanavond maar wat zitten niksen want het gaat weer een aardig druk weekend worden. Dus ik maar een stapeltje foto's beoordelen. De leukste van allemaal was al meer dan 2 weken niet online geweest. Ik toch maar een oneliner sturen. 15sec later was ze mijn contact. Vervolgens 2 uur gechat en de date staat voor volgende week vrijdag.
Ah okee, dat kan natuurlijk. Goed dat je het wel gelijk laat weten aan haar. Aha, wel serieuze interesse in of meer scharrelmateriaal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Blue_note het volgende:
Ja ze was mijn type in ieder geval niet. Foto's waren veel vlotter. Nee niks voor mij!
Maandagmiddag volgende! Maar is niet echt een officiële date, ligt namelijk nogal moeilijk! Maar we hebben altijd een zwak voor elkaar gehad alleen waren we nooit vrijgezel op dezelfde momenten.
Hoe staat het bij jou dan, nog leuke nieuwe contacten opgedaan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Het loopt goed met de dates hier de laatste tijd
Oude date in de koelkast maar wel vandaag een paar leuke berichtjes op RPquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe staat het bij jou dan, nog leuke nieuwe contacten opgedaan?
Was dat de date waar je laatst een paar dagen bij bleef? En hoezo in de koelkast?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oude date in de koelkast maar wel vandaag een paar leuke berichtjes op RP
En bij jou?
Mijn date is officieel weer single...nu moet ze nog het huis uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oude date in de koelkast maar wel vandaag een paar leuke berichtjes op RP
En ben jou?
Ze?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn date is officieel weer single...nu moet ze nog het huis uit
En dan al die andere obstakels nog zien te overwinnen. Voorlopig maar even op andere dingen focussen dan daten en gewoon genieten van wat er nu te genieten valt.
Ja die inderdaad. Hmm ja, weet het zelf eigenlijk ook niet. Allebei een beetje cold feet denk ik maar ook beide om andere redenen. Zit denk ik nog wel een staartje aan. Hebben wel contact.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat de date waar je laatst een paar dagen bij bleef? En hoezo in de koelkast?
Ok dan, spannend allemaal! Blijven jullie daten? Dat zeker doen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn date is officieel weer single...nu moet ze nog het huis uit
En dan al die andere obstakels nog zien te overwinnen. Voorlopig maar even op andere dingen focussen dan daten en gewoon genieten van wat er nu te genieten valt.
Hehe, je kan het op meerdere manieren lezen.quote:
Kom je er nog uit met al die vragen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:51 schreef hancock88 het volgende:
En we blijven lachen:
Bij welke huiskamertemperatuur voelt u zich het prettigst?
A: Lekker warm (21° C of nog warmer).
B: Liever koel (19 °C of iets minder).
We blijven elkaar wel zien ja...en dan maar kijken waar het schip strandt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ok dan, spannend allemaal! Blijven jullie daten? Dat zeker doen!
Nou enigzins wat bij irriteert is altijd al die vragen. Nou of dat psychologisch profiel nu echt helpt ik weet het niet hahahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kom je er nog uit met al die vragen?Toch fijn dat je straks een uitgebreid psychologisch profiel van jezelf hebt
Altijd een goede insteek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
We blijven elkaar wel zien ja...en dan maar kijken waar het schip strandt.
Zitten er nog echt leuke nieuwe contacten tussen bij jou?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Altijd een goede insteek.
Ja, best leuke types en uit de buurt, ook wel eens leuk. Daarbij ook nog eens lange mannen, wat wil je nog meerIk ga wel een beetje contacten via de mail en zie verder met oude date wel hoe het loopt.
Wat nou als ik van 20c hou? :/quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:51 schreef hancock88 het volgende:
En we blijven lachen:
Bij welke huiskamertemperatuur voelt u zich het prettigst?
A: Lekker warm (21° C of nog warmer).
B: Liever koel (19 °C of iets minder).
ha haquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Lange mannenIk kom ze maar niet tegen
Daar zat ik ook al een tijdje mee. Maar heb toch besloten om voor B te kiezen hahaha. Meestal staat hij bij mij maar op de 19 graden. Maar ik vond het ook al een vage vraag.quote:
Wat houdt die 8.4 in (zie dat de paiq lay-out nogal veranderd is...)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:17 schreef Taexon het volgende:
Btw die meid van Paiq waarmee ik al 2 weken heel veel whatsapp contact mee heb etc maar nog steeds geen date omdat... geen idee eigenlijk, Zie net eigenlijk pas voor het eerst de Paiq score (9.8 voor mij 9.4 voor haar)... ben zelf nog niet zo een hoge tegengekomen
![]()
Dat is de score vanaf haar kantquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat houdt die 8.4 in (zie dat de paiq lay-out nogal veranderd is...)
Gaat goed komen en anders kunnen we er in ieder geval om lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:25 schreef hancock88 het volgende:
Eindelijk een profiel aangemaakt op gayparship.nl. na veel gedoe toch voorelkaar gekregen. Wie weet wat er uit kan komen.
Duss, zullen wij eens lekker in de 19 graden gaan zitten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gaat goed komen en anders kunnen we er in ieder geval om lachen
Juistemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Duss, zullen wij eens lekker in de 19 graden gaan zitten?
VInd dan wel dat ze je ver laten zoeken naar die gedachtequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
JuistemRomantisch idee, kachel uit en dan een knapperend haardvuur erbij. Er móet een gedachte achter zitten.
Om goed te matchen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
JuistemRomantisch idee, kachel uit en dan een knapperend haardvuur erbij. Er móet een gedachte achter zitten.
Hmm kan wat inzittenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Om goed te matchen!
Iemand die van 19° gaat natuurlijk niet samen met iemand die de kachel op 21° zet
![]()
Dat kun je zelf toch ook wel bedenken
Hoezo gedoe?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:25 schreef hancock88 het volgende:
Eindelijk een profiel aangemaakt op gayparship.nl. na veel gedoe toch voorelkaar gekregen. Wie weet wat er uit kan komen.
Ik kan niet echt meer nadenken op dit uur op vrijdag..dat blijktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Om goed te matchen!
Iemand die van 19° houdt gaat natuurlijk niet samen met iemand die de kachel op 21° zet
![]()
Dat kun je zelf toch ook wel bedenken
Want een trui aantrekken werkt natuurlijk niet bij 2° verschilquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmm kan wat inzittenhoe vaak ik wel niet ruzie heb gehad met me zus toen ze nog thuiswoonde omdat ze de kachel altijd veelste heet zette
volgens haar nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Want een trui aantrekken werkt natuurlijk niet bij 2° verschil
Ik zou zeker serieuze interesse hebben! Ze is echt een schatje en erg leuk!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah okee, dat kan natuurlijk. Goed dat je het wel gelijk laat weten aan haar. Aha, wel serieuze interesse in of meer scharrelmateriaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |