Ze woont zelf in de grote stad 10km verderop, ik kan me het negatieve beeld wel voorstellenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Haha ik zou t eerder negatief zien.. mezelf kennende
Ik vind het zelf geen kutdorp, woon hier al sinds mijn 9e. Ben in 10 minuten in Amsterdam en woon rustig. Bussen rijden 's nachts ook nog goed als het echt moet. Verder heb ik een leaseauto dus tsjahquote:
Omdat ik mijn eigen huis niet kan betalen en dus noodgedwongen bij ze inwoon bedoel je toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef Dizorn het volgende:
Zeg dat je er moet wonen omdat je vlakbij de 3 kinderen moet wonen die je met je ex verwekt hebt.
gegarandeerd prijs! ""
Dat is inderdaad ergerlijk, want of iemand nou een stijlfout maakt in bijzonder archaïsch taalgebruik of gewoon voor geen meter kan schrijven maakt nogal een verschil. Als je hierover zou vallen ben je wel een enorme azijnpisserquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:53 schreef eefje801 het volgende:
Toevoeging: Oeh..wat erger ik mezelf soms aan mijn eigen kritische houding. Hij schrijft dat hij als hobby boeken schrijft, welke in eigen beheer zijn uitgegeven.. Okee, ga er niet over vallen.
Context...een schrijver hé..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ergerlijk, want of iemand nou een stijlfout maakt in bijzonder archaïsch taalgebruik of gewoon voor geen meter kan schrijven maakt nogal een verschil. Als je hierover zou vallen ben je wel een enorme azijnpisser
Hoe bedoel je dat? Als je opnieuw inlogt of als je opnieuw inschrijft?quote:Klopt inderdaad echt dat zodra je daar weer bent er opeens weer berichtjes komen (als vrouw, I know) Maar eens even bekijken dan.
bedoelde ook een berichtje of driequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:43 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Als je opnieuw inlogt of als je opnieuw inschrijft?
Eerste 2 dagen had ik daar 20 berichtjes, maar de 2 weken daarna maar 3 berichtjes, wordt voor mij ook wel weer eens tijd voor een berichtenboost dus.
Ha ha, nou ik vind drie wel genoeg eigenlijk. Maar ik heb ook keurig een hartje gestuurd en een emailadres gekregen dus dat is mooi in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:47 schreef Moogwai10 het volgende:
Ohw oke, tja, daar doe ik het niet voor natuurlijk.
Dan zelf maar weer eens wat berichtjes gaan spammen.
Ha haquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Kom volgens mij trouwens net je profiel tegen bij RP, iets met Dean Koontz, Tess Gerritsen enzo.
Bedankt voor je berichtjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Kom volgens mij trouwens net je profiel tegen bij RP, iets met Dean Koontz, Tess Gerritsen enzo.
Zoekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 wilt ook weer eens een leuke date....
En nu maar hopen dat je ze niet door elkaar gaat halenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dinsdag een date en donderdag een date. Gaat een leuke week worden.
Met dezelfde?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dinsdag een date en donderdag een date. Gaat een leuke week worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |