Dit inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Magistic het volgende:
Ik was er altijd van overtuigd dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn, maar daar ben ik op terug gekomen. Er is altijd één partij die meer wil, bewust of onbewust.
Dat is nou eenmaal zoals de natuur werkt.
Goede dit inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef maily het volgende:
weet je waarom hij met die beste vriendin geen relatie heeft?
dat zou je gerust kunnen stellen....
Dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef oLexie het volgende:
Begrijpelijk wel dat je hier mee zit maar als jullie relatie aanhoudt zullen die gesprekken waarschijnlijk eerder naar jou gaan dan naar haar.
Ja, dat is het wél.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja, ik ben dus zo'n vrouwelijke beste vriendin... En wat je zegt is waar. Ik weet meer van hem dan zijn vriendin (en vice versa) en hij is eerlijker tegen mij dan tegen zijn vriendin (en vice versa)... Maar dat is niet anders dan wanneer hij een beste vriend zou hebben.
Vriendschappen hebben tegenwoordig gewoon meer "eeuwigheidswaarde" dan relaties lijkt het wel. Ik weet zeker dat hij en ik over 50 jaar nog vrienden zijn, in de 15 jaar dat ik hem ken is hij inmiddels aan zijn 5e vriendin bezig en ik heb een hele lange relatie en wat losse flodders achter de rug. Die vriendschap is voor mij belangrijker dan een relatie waarschijnlijk (iig de eerste jaren) zal zijn en ik weet dat hij er ook zo over denkt.
Maar nogmaals, dat zal niet anders zijn wanneer hij een mannelijke beste vriend heeft. Dan is het ook bro's before ho's en dat lijkt mij niet meer dan normaal.
Nou, waarom is het anders?quote:
En zo kun je jezelf inderdaad nog veel meer wijsmaken. Blijf er vooral in geloven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou, waarom is het anders?
Hij heeft nog nooit aan mn tietjes gezeten en mijn hand is nog nooit in de buurt van zn Japie Krekel gezeten. Ja, we hebben elkaar ages ago wel eens gezoend. Maar ik heb ook mijn vrouwelijke beste vriendin gezoend in onze lekker-pillen-lekker-gek faseAncient history. Nul spanning. Nul aantrekkingskracht.
Dus hoe is het anders? Dat hij met mij intiemer kan zijn dan met zijn alpha-male vrienden? Ik weet dat er heel veel mannen zijn die ook heel open en kwetsbaar onder elkaar kunnen zijn. Bromance-FTW. Ik weet OOK dat er mannen zijn die dat niet hebben en dat is dan sneu voor die mannen, maar die diepte van vriendschap en intimiteit is niet tekenend voor een man-vrouw vriendschap, die oprecht een vriendschap is, volgens mij.
Tuurlijk kan ik 1000 bijzaken aandragen waarin het anders is. Hij blijft een mannetje en ik een vrouwtje en hij zal dus altijd de deur openhouden als het uitkomt. Maar voorbij de bijzaken zijn we gewoon twee vrienden die veel van elkaar houden.
Je zou ook met tegenargumenten kunnen komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:32 schreef thabit het volgende:
[..]
En zo kun je jezelf inderdaad nog veel meer wijsmaken. Blijf er vooral in geloven.
Wat een flauwekul ,ik heb ook een beste vriend, al jaren lang . Zou er niet mee willen neuken en hij ook niet met mij. Vriendschap kan primaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:52 schreef HyperViper het volgende:
Die twee gaan sowieso neuken of hebben dat al gedaan.
Zal wel een loser zonder ballen in de friendszone zijn. I ain't buying it.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat een flauwekul ,ik heb ook een beste vriend, al jaren lang . Zou er niet mee willen neuken en hij ook niet met mij. Vriendschap kan prima
Niet mee eens. Heb al jaren een heel goede vriendin waarvan ik 100% zeker weet dat er over een weer geen aantrekkingskracht is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Magistic het volgende:
Ik was er altijd van overtuigd dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn, maar daar ben ik op terug gekomen. Er is altijd één partij die meer wil, bewust of onbewust.
2 mogelijkheden:quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef maily het volgende:
weet je waarom hij met die beste vriendin geen relatie heeft?
Neuh, in principe onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
Onzeker gedoe hierAls je niet iemand van het tegenovergestelde geslacht als beste/goede vriend kan hebben zonder bijbedoelingen. Kom nou
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
1. Zij wil hem niet.
2. Hij wil haar niet want ze is niet lekker.
Dat kan alleen als jij homo bent of zij op vrouwen valt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:09 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Niet mee eens. Heb al jaren een heel goede vriendin waarvan ik 100% zeker weet dat er over een weer geen aantrekkingskracht is.
Slechte ervaring gehad?
Inderdaad ,we willen elkaar niet als seksuele partner maar wel als vrienden. En dat gaat al jaren lang primaquote:
Dat zeg ik, jij was niet geinteresseerd maar hij wel. Waarom denk je dat je hem niet meer zietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:19 schreef TripleS het volgende:
Nounou...Ik heb een beste vriend en ik werkelijk nog nooit seksuele spanning gevoeld , integendeel , ik moet er niet aan denken![]()
![]()
Sinds een tijdje heeft hij een vriendin en nu zien we elkaar nauwelijks![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zal wel een loser zonder ballen in de friendszone zijn. I ain't buying it.
Joh! Hoe zou DAT nou komen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:19 schreef TripleS het volgende:
Nounou...Ik heb een beste vriend en ik werkelijk nog nooit seksuele spanning gevoeld , integendeel , ik moet er niet aan denken![]()
![]()
Sinds een tijdje heeft hij een vriendin en nu zien we elkaar nauwelijks![]()
Omdat zijn vriendin jaloers is , zo is hij zijn halve vriendenkring kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jij was niet geinteresseerd maar hij wel. Waarom denk je dat je hem niet meer ziet
Dat is geenszins het geval.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat kan alleen als jij homo bent of zij op vrouwen valt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb ook jaren een 'beste vriendin' gehad
Afin, ik wou dr het liefste kapot neuken maar dat zag zij niet zo zitten. Ziet ze mij als dr beste vriend. Pfft tijdje volgehouden met de gedachte ik lul dr wel het bed in of het gebeurt een keer in een dronken bui maar nee hoor.
Lekker dood laten bloeden dag, wat heb ik nou aan een 'beste vriendin'? Geen behoefte aan.
Dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Magistic het volgende:
Goede relatie bro.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als mijn vrouw mij eens voor de keuze zou stellen zij of ik, zou ze van een koude kermis thuis komen.
Godsamme.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Joh! Hoe zou DAT nou komen?![]()
Dit is ook gewoon zo, het voordeel is dat dit enkel van de kant van de man komt. Behalve als:quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef MusicIsLove_ het volgende:
Hee,
een echt hechte vriendschap tussen een man en een vrouw zonder.. ik weet niet hoe ik het moet noemen.. 'aantrekkingskracht' erg zeldzaam is.
Vrouwlijke vrienden is wat anders dan een beste vriendin slimmerik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:23 schreef Dennis_enzo het volgende:
Laat die experts hier maar lullen, ik heb zelf een vriendin en meerdere vrouwelijke vrienden waar ik nooit 'meer' mee zou willen, dat kan gewoon prima. Ik ken ook zat andere mensen in die situatie. De enige reden dat je jaloers bent is omdat ze toevallig een vrouw is in plaats van ook een man, twrwijl dat in het geval van een vriendschap weinig uitmaakt. Als ze elkaar al jaren kennen zonder dat er iets 'meer' is gebeurd, dan lijkt de kans me sowieso nihil dat ze ooit een relatie of met elkaar naar bed gaan. Die kans is veel kleiner dan de kans dat een man en een vrouw vrienden zijn.
Waarom ben je dan getrouwd met je vrouw ? Lijkt me niet gezond als je BFF belangrijker is dan je vrouw.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb ook een vrouwelijke BFF en mijn huidige vrouw heeft het ook wel es uitgesproken daar ze daar wel es moeite mee heeft gehad maar nu doen we veel dingen al met zijn 4en. Het is nou eenmaal een onderdeel van mijn leven.
Als mijn vrouw mij eens voor de keuze zou stellen zij of ik, zou ze van een koude kermis thuis komen.
Ik zie niet hoe een beste vriendin anders is dan een beste vriend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:24 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Vrouwlijke vrienden is wat anders dan een beste vriendin slimmerik.
Omdat hij haar wel kan neuken en jou niet, du'h!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:29 schreef TripleS het volgende:
[..]
Omdat zijn vriendin jaloers is , zo is hij zijn halve vriendenkring kwijtgeraakt
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Magistic het volgende:
Nou , na een avondje stappen hebben we geregeld uit noodzaak bij elkaar in bed geslapen , hij heeft dus alle kans gehad om iets te proberen en dat deed hij niet ook al lag ik naakt en klotezat naast hem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat hij haar wel kan neuken en jou niet, du'h!
Omdat mijn vrouw me voor een keuze zou stellen ik dat niet fair vind. Ik ken mijn BFF langer dan mijn vrouw. Part of my life dus accept het maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:24 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Waarom ben je dan getrouwd met je vrouw ? Lijkt me niet gezond als je BFF belangrijker is dan je vrouw.
Dat zijn dingen die je in een relatie met elkaar hoort te delen, niet meer dan normaal dat het je niet lekker zit. Daarbij, een emotioneel intieme relatie tussen een man en een vrouw is een prachtige voedingsbodem voor een relatie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:38 schreef MusicIsLove_ het volgende:
Maar het is dus niet zo dat ik bang ben dat hij vreemdgaat hè.. Ik heb het er gewoon heel veel moeite mee dat zij degene is waar hij naartoe gaat als hem iets dwars zit, en niet ik. Dat zij tegen elkaar aan op de bank zitten en praten/filosoferen/dromen delen en alles. En dat ik niet weet of dit iets is wat ik hem moet vertellen omdat ik openheid en eerlijkheid wel belangrijk vind, of dat ik het moet laten en mijn gevoelens weg moet drukken omdat ik er alleen maar dingen mee kan verpesten.
Dat lijk mij ook ja. Sterker nog, het is misschien ook wel heel handig om het er vooral met haar over te hebben. Zo van 'ik ben nou eenmaal jaloers en heb er een ongemakkelijk gevoel bij, het slaat nergens op, maar het is wel zo'. Dan is dat een gegeven waar jullie alledrie mee op de hoogte zijn en dus mee om kunnen leren gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:06 schreef MusicIsLove_ het volgende:
Hmm, het blijft moeilijk en ik zie dat jullie het ook allemaal niet eens worden hahah. Ik ga het sowieso nog een beetje aankijken, misschien dat hij daar wel minder heen gaat en idd meer met mij bespreekt als we wat langer bij elkaar zijn.
Ik denk dat ik het ook maar gewoon tegen hem ga zeggen, dan weet hij direct waar hij aan toe is en waar ik mee zit, en kunnen er later nooit verwijten of ruzies over ontstaan. Het is niet dat ik van hem vraag om haar te laten vallen, dus dan kan het wel toch?
Tja, ik weet niet hoor, ik denk dat het ook veel te maken heeft met alternatieven. Als je niemand hebt om je seksuele verlangens op te richten dan is een vriend van het andere geslacht na verloop van tijd ook een kandidaat. Maar met een gezond seksleven en gezonde verhouding met je vrienden zal dat niet snel gebeuren. Je kunt iemand heel leuk maar niet aantrekkelijk vinden, maar als je heel erg om seks verlegen zit wordt kan alles en iedereen aantrekkelijk worden.quote:Ben wel blij om te horen dat ik niet (helemaal) gek ben, dat anderen ook vinden dat een vrouwelijke bff heel anders is dan een mannelijke!
Dat denk ik ook. De uitzonderingen zullen eerder van zich laten horen denk ik en daarom wordt het beeld hier misschien een beetje vertekent. Maar weinig mannen kiezen in eerste instantie voor een friendzone. Of ze hebben al een vriendin maar dan bouw je minder snel een bff op dus jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef MusicIsLove_ het volgende:
en ervan ben overtuigd dat een echt hechte vriendschap tussen een man en een vrouw zonder.. ik weet niet hoe ik het moet noemen.. 'aantrekkingskracht' erg zeldzaam is.
Maar soms is het juist beter om dat eens met iemand te bespreken waar je niet elke dag mee samenwoont, alleen al voor andere inzichten. Even een gesprek met iemand zonder die emotionele band kan soms best verhelderend zijn. Ik had ook een hele goede vriendin die eigenlijk een beetje naar de achtergrond is verschoven nadat ik een vriendin heb gekregen (en ook omdat zij een kind heeft gekregen, als het hele leven om dat kind gaat draaien ben ik er snel klaar mee), maar toch vind ik dat wel eens jammer. Maar ik ben ook de eerste die toegeeft dat er wel een zekere aantrekkingskracht was naar haar toe. Maar nu ik een vriendin heb, zou ik daar nooit meer iets mee doen. Al was ik vrijgezel niet eens meer nu ze een kind heeft... Maar mijn vriendin schiet ook elke keer in verdedigingsmodus als haar naam genoemd wordt, ook al zegt ze dat het prima is dat ik ook vrouwelijke vrienden heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je in een relatie met elkaar hoort te delen, niet meer dan normaal dat het je niet lekker zit. Daarbij, een emotioneel intieme relatie tussen een man en een vrouw is een prachtige voedingsbodem voor een relatie.
Vraag het me gewoon af, maar lijkt er op dat je gekozen hebt voor je huidige vriend dus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb/had zelf een beste vriend toen ik mijn huidige vriend leerde kennen en die twee hebben/hadden veel moeite met elkaar, wat heel erg jammer is. Mijn vriend was jaloers op mijn BF om de hechte band die wij hadden, dat we zoveel samen deelden, net als jij hebt met jouw vriend en zijn BF. Ik vind dat logisch, maar je moet ook bedenken dat hier tijd overheen gaat. Jouw vriend en zijn BF kennen elkaar al veel langer dan jullie elkaar kennen en zijn daarom hechter. Jullie relatie is nog nieuw en wat gespannen omdat je erg je best voor elkaar doet, terwijl hij en zijn BF gewoon kunnen chillen met elkaar. Ik denk dan ook, en weet zelf uit ervaring, dat naarmate jij en je vriend langer samen zijn, die verhoudingen gaan verschuiven en jij en je vriend closer worden en er iets meer afstand tussen je vriend en zijn BF ontstaat.
Hoe oud ben je ? 13 ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:38 schreef GoobyPls het volgende:
Vrouwen in die topic die denken dat gewoon vrienden zijn (zonder gevoelens van de man zijn kant) wel kan, hypocriete dozen. Zijn dezelfde soort vrouwen die denken dan een man puur vriendschappelijk een praatje komt maken met ze in een bar.
PS lelijke vrouwen uitgezonderd.
Nee, dat kwam door andere omstandigheden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vraag het me gewoon af, maar lijkt er op dat je gekozen hebt voor je huidige vriend dus?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat een flauwekul ,ik heb ook een beste vriend, al jaren lang . Zou er niet mee willen neuken en hij ook niet met mij. Vriendschap kan prima
Wat schattig zeg.. naïeve meisjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:09 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Niet mee eens. Heb al jaren een heel goede vriendin waarvan ik 100% zeker weet dat er over een weer geen aantrekkingskracht is.
Slechte ervaring gehad?
Misschien is hij 13, misschien niet. Wat hieruit wel blijkt is dat hij een stuk meer levenservaring heeft en een stuk beter doorheeft hoe de wereld draait dan jij.quote:
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:25 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Misschien is hij 13, misschien niet. Wat hieruit wel blijkt is dat hij een stuk meer levenservaring heeft en een stuk beter doorheeft hoe de wereld draait dan jij.
Misschien ben jij zo'n autistische uitzondering, maar neem aan dat het voor 99% van de mannen geldt.quote:
Gek toch dat er ontzettend veel platonische relaties tussen mannen en vrouwen bestaan dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:27 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Misschien ben jij zo'n autistische uitzondering, maar neem aan dat het voor 99% van de mannen geldt.
PBateman valt volgens mij op mannen. Dan kan je idd veel makkelijker een BFF hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:27 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Misschien ben jij zo'n autistische uitzondering, maar neem aan dat het voor 99% van de mannen geldt.
Ik zou me er zorgen over maken als ik zelf boven de 13 zou zijn, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.quote:
Een heteroseksuele man zal altijd een vriendin (als in echt samen dingen doen) die er niet lelijk uit ziet op een bepaald moment willen neuken. Altijd. Er kan wél een -soort van- vriendschap zijn in de "stelletjessfeer", maar een echte vriendschap tussen een man en een vrouw, als in samen avonden doorbrengen, waarbij beiden hetero zijn en zij er niet onaantrekklijk uit ziet is onmogelijk. Gaat vroeg of laat ALTIJD fout. 100 van de 100 keer. Ik vraag me altijd af hoe ontstellend naïef sommigen op dit vlak kunnen zijn. Van meisjes kan ik het me nog enigzins voorstellen, maar van kerels?? Damn... en dan een ander aanspreken met "hoe oud ben je, 13?". Het zou hilarisch zijn als ik niet overmand was door plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek toch dat er ontzettend veel platonische relaties tussen mannen en vrouwen bestaan dan.
Maar goed, op de middelbare school en in de kinderdisco werkt het iets anders natuurlijk.
Bullshitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:35 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Een heteroseksuele man zal altijd een vriendin (als in echt samen dingen doen) die er niet lelijk uit ziet op een bepaald moment willen neuken. Altijd. Er kan wél een -soort van- vriendschap zijn in de "stelletjessfeer", maar een echte vriendschap tussen een man en een vrouw, als in samen avonden doorbrengen, waarbij beiden hetero zijn en zij er niet onaantrekklijk uit ziet is onmogelijk. Gaat vroeg of laat ALTIJD fout. 100 van de 100 keer. Ik vraag me altijd af hoe ontstellend naïef sommigen op dit vlak kunnen zijn. Van meisjes kan ik het me nog enigzins voorstellen, maar van kerels?? Damn... en dan een ander aanspreken met "hoe oud ben je, 13?". Het zou hilarisch zijn als ik niet overmand was door plaatsvervangende schaamte.
quote:
Platonisch is ook echt hetzelfde als beste vriend!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek toch dat er ontzettend veel platonische relaties tussen mannen en vrouwen bestaan dan.
Maar goed, op de middelbare school en in de kinderdisco werkt het iets anders natuurlijk.
Roflpwned in het kontje, in het kwadraat.quote:
Die gast zegt het prima: we can be contented with just friendship and be silent regarding those feelings, but we are going to have them.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Roflpwned in het kontje, in het kwadraat.
Er zijn ook heel veel mannen die er niet in slagen om duurzaam een kipfilet als eten te blijven beschouwen. Maar dat lijkt me niet de norm voor iedereen. Ik snap ook best dat het moeilijk wordt als die vrouwelijke vriend de enige vrouw is waar je dichtbij kunt komen. Maar ook dat is de norm niet. Beggars can't be choosers, maar choosers kunnen er ook gewoon voor kiezen vrienden te zijn met een meisje wat op zich best aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:35 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Een heteroseksuele man zal altijd een vriendin (als in echt samen dingen doen) die er niet lelijk uit ziet op een bepaald moment willen neuken. Altijd. Er kan wél een -soort van- vriendschap zijn in de "stelletjessfeer", maar een echte vriendschap tussen een man en een vrouw, als in samen avonden doorbrengen, waarbij beiden hetero zijn en zij er niet onaantrekklijk uit ziet is onmogelijk. Gaat vroeg of laat ALTIJD fout. 100 van de 100 keer. Ik vraag me altijd af hoe ontstellend naïef sommigen op dit vlak kunnen zijn. Van meisjes kan ik het me nog enigzins voorstellen, maar van kerels?? Damn... en dan een ander aanspreken met "hoe oud ben je, 13?". Het zou hilarisch zijn als ik niet overmand was door plaatsvervangende schaamte.
Tsja beggars can't be choosers... maar dan zou je dus anders willen? Je accepteert vriendschap, omdat neuken of een relatie er niet in zit. Dan maar friendzonen in de hoop dat je kansen zullen keren... Je snijdt precies mijn punt aan. En die grietjes maar op Fok! plempen dat ze ook een beste vriend hebben waar helemaal geen spanning tussen isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
maar choosers kunnen er ook gewoon voor kiezen vrienden te zijn met een meisje wat op zich best aantrekkelijk is.
Tsja... dat geldt natuurlijk voor alle topics. Alles is hier al besproken, minimaal 100 keer. Wordt het voor jou niet eens tijd een ander subforum te gaan moderreren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef Re het volgende:
ja de een kan het wel en de ander kan het niet... het loopt altijd op dezelfde onzin uit dit soort topics.
Die beste vriendin is er nou eenmaal, deal with it, of niet
Exact!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef loveli het volgende:
Niet iedere dronken automobilist veroorzaakt een ongeluk, maar toch vinden we het verstandiger om alcohol en verkeer niet te combineren. Niet iedere brand wordt een inferno. Niet elke man/vrouw-vriendschap loopt uit op meer dan dat, maar de kans is aanzienlijk dat bij een van de twee meer gaat spelen dan alleen vriendschap.
Waarom zou je je relatie aan dat risico blootstellen?
http://www.psychologytoda(...)emotional-infidelity
Het is heel simpel: als die aantrekkelijke vriendin opeens vraagt of je dr helemaal suf wilt neuken, hoeveel van die 'vrienden die er verder niets voor voelen' zeggen dan nee?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel mannen die er niet in slagen om duurzaam een kipfilet als eten te blijven beschouwen. Maar dat lijkt me niet de norm voor iedereen. Ik snap ook best dat het moeilijk wordt als die vrouwelijke vriend de enige vrouw is waar je dichtbij kunt komen. Maar ook dat is de norm niet. Beggars can't be choosers, maar choosers kunnen er ook gewoon voor kiezen vrienden te zijn met een meisje wat op zich best aantrekkelijk is.
zo bedoelde ik het niet maar misschien is NWS wel leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Tsja... dat geldt natuurlijk voor alle topics. Alles is hier al besproken, minimaal 100 keer. Wordt het voor jou niet eens tijd een ander subforum te gaan moderreren?
Nee, dat is iets voor de beggars. Ik word geen goede vrienden met vrouwen waar ik me toe aangetrokken voel, gewoon omdat proberen haar broek uit te krijgen niet de manier is om tot vriendschap te komen, dus die komt er dan ook niet. Smaken verschillen, en dat een vrouw in het algemeen aantrekkelijk gevonden wordt wil nog niet zeggen dat ik me ertoe aangetrokken voel. Maar dat is dus het voorrecht wat de beggars niet hebben, het maken van dat onderscheid, daar zijn het beggars voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Tsja beggars can't be choosers... maar dan zou je dus anders willen? Je accepteert vriendschap, omdat neuken of een relatie er niet in zit.
Het komt ook zeker voor. Jij bent een beggar, GoobyPlS is een beggar, Hofstadtgruppe is een beggar. Maar het is nogal dom om die tamelijk zielige toestand algemeen te verklaren voor elke man.quote:Dan maar friendzonen in de hoop dat je kansen zullen keren... Je snijdt precies mijn punt aan. En die grietjes maar op Fok! plempen dat ze ook een beste vriend hebben waar helemaal geen spanning tussen is
Maar hoe zou dat zijn als een (relatief) onbekende aantrekkelijke vrouw dat zou vragen? Precies hetzelfde toch? Alleen bij die beste vriendin is de kans nogal klein dat ze dat zomaar ineens zou willen, na dat al die jaren niet gewild te hebben. Ik wil best aannemen dat mannen seks willen met aantrekkelijke vrouwen, maar daar is natuurlijk helemaal geen innige vriendschap voor nodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is heel simpel: als die aantrekkelijke vriendin opeens vraagt of je dr helemaal suf wilt neuken, hoeveel van die 'vrienden die er verder niets voor voelen' zeggen dan nee?
definieer "mits lekker"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef GoobyPls het volgende:
Dat een man praktisch altijd gevoelens krijgt (mits lekker) hoeft alsnog geen probleem te zijn, de vrouw denkt vaak er helemaal niet zo over na en gebeurt er dus niks. Dan een man iemand wil neuken betekent niet dat het gebeurt.
Da's in de regel afhankelijk van hoelang het geleden is dat 'ie voor het laatst sex had, het al of niet beschikbaar zijn van andere vrouwen en de genuttigde hoeveelheid alcohol.quote:
Onzin, het is je beste vriendin dus al ben je dronken kun je prima een objectief oordeel vellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's in de regel afhankelijk van hoelang het geleden is dat 'ie voor het laatst sex had, het al of niet beschikbaar zijn van andere vrouwen en de genuttigde hoeveelheid alcohol.
Niemand zegt hier dat het onmogelijk is, het is echter zeer waarschijnlijk dat de man bepaalde gevoelens zal hebben in zo'n geval.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn bek valt me echt open van allemaal die mafkezen hier. Of ze krijgen helemaal niets waardoor ze helemaal vol met geil zitten en alles zouden neuken wat maar beweegt, of ze zijn genaaid door een ex relatie ofzo of zijn allemaal gefreindzoned.
Een vriendschap met iemand van het tegenovergestelde geslacht is goed mogelijk, ook als ze allebei 'lekker' zijn en als ze vrijgezel zijn. Wat een wordt hier geluld zeg.
Dus jij beweert dat er altijd een 'verborgen' motief is om desbetreffende vriendin te palen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:42 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat het onmogelijk is, het is echter zeer waarschijnlijk dat de man bepaalde gevoelens zal hebben in zo'n geval.
beetje puntige ellebogen maar ok ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn gewoon goede vrienden.
Stop met het gebruiken van zwart-wit termen. Het is zeer waarschijnlijk dat man X met aantrekkelijke beste vriendin Y meer wil van haar dan haar beste vriend zijn. Of hij zal handelen naar deze gevoelens is een tweede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat er altijd een 'verborgen' motief is om desbetreffende vriendin te palen?
Whaha. Eeuwige vrijgezel WS is gods gift to woman.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat is iets voor de beggars. Ik word geen goede vrienden met vrouwen waar ik me toe aangetrokken voel, gewoon omdat proberen haar broek uit te krijgen niet de manier is om tot vriendschap te komen, dus die komt er dan ook niet. Smaken verschillen, en dat een vrouw in het algemeen aantrekkelijk gevonden wordt wil nog niet zeggen dat ik me ertoe aangetrokken voel. Maar dat is dus het voorrecht wat de beggars niet hebben, het maken van dat onderscheid, daar zijn het beggars voor.
[..]
Het komt ook zeker voor. Jij bent een beggar, GoobyPlS is een beggar, Hofstadtgruppe is een beggar. Maar het is nogal dom om die tamelijk zielige toestand algemeen te verklaren voor elke man.
Hoeft niet te zijn, die kans is er vast. Volwassen mensen die kunnen vaak ook voorbij hun eerste initiële lustgevoelens kijken en iets anders opbouwen. Dat kan namelijk ook, mits je niet een of andere geilbak bent die constant aan kutjes denkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:45 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Stop met het gebruiken van zwart-wit termen. Het is zeer waarschijnlijk dat man X met aantrekkelijke beste vriendin Y meer wil van haar dan haar beste vriend zijn. Of hij zal handelen naar deze gevoelens is een tweede.
Volgens mij zit er in dit topic een duidelijk onderscheid tussen normale mannen (met sexuele ervaring) en mannen die hun leven lang al gefriendzoned worden (en daardoor nu in ontkenningsfase verkeren). Oh en naïeve vrouwen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Whaha. Eeuwige vrijgezel WS is gods gift to woman.
Zn hele leven chooses hij al om in de fz te zitten. Maar hij is geen beggar hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:04 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in dit topic een duidelijk onderscheid tussen normale mannen (met sexuele ervaring) en mannen die hun leven lang al gefriendzoned worden (en daardoor nu in ontkenningsfase verkeren). Oh en naïeve vrouwen natuurlijk.
Degenen die het bij de aanblik van zo'n mooie roze kipfilet al moeilijk krijgen om hem meteen in de pan te gooien zullen dat niet snel doen. Maar niet iedereen is zo wanhopig dat die het in vriendschappen moet zoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is heel simpel: als die aantrekkelijke vriendin opeens vraagt of je dr helemaal suf wilt neuken, hoeveel van die 'vrienden die er verder niets voor voelen' zeggen dan nee?
Dus iedereen die nee kan zeggen tegen een vrouw waar veel andere mannen ja tegen zouden zeggen is gods gift to women? Dat perspectief zegt heel veel over jou.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Whaha. Eeuwige vrijgezel WS is gods gift to woman.
Wie stelt hier ook alweer dat wat voor jou geldt ook voor alle andere mannen moet gelden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:45 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Stop met het gebruiken van zwart-wit termen.
Het is vooral waarschijnlijk bij mannen voor wie een zwak moment bij hun platonische vriendin hun beste kans is op seks en die daar desnoods jaren vrienden voor spelen.quote:Het is zeer waarschijnlijk dat man X met aantrekkelijke beste vriendin Y meer wil van haar dan haar beste vriend zijn. Of hij zal handelen naar deze gevoelens is een tweede.
Wat een faalhaas, je snapt duidelijk echt niks van dit topic.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Degenen die het bij de aanblik van zo'n mooie roze kipfilet al moeilijk krijgen om hem meteen in de pan te gooien zullen dat niet snel doen. Maar niet iedereen is zo wanhopig dat die het in vriendschappen moet zoeken.
Als ik ja zou willen zeggen dan waren we geen vrienden, want dan had ik bij de eerste ontmoeting al op ja op mijn voorhoofd staan. Een vriendin van me is echt eentje die mannen het hoofd helemaal op hol brengt, echt een blonde stoot, zo ontdekte ik. Maar het is mijn type niet dus ik had in eerste instantie helemaal niet door dat ze zo aantrekkelijk werd gevonden. Als ze blijft logeren dan slaapt ze niet bij me in bed want ik weet hoe ik handtastelijk ik in mijn slaap ben, en ik ga ook niet met haar naar het naaktstrand want ik hou vrouwelijk naakt graak seksueel en kutje kijken doe ik wel bij andere vrouwen.
Een voormalig gezamenlijke vriend van ons was wel op seks met haar uit, maar ja, die was dan ook tot zijn 30e maagd. Ik zeg ook niet dat iedereen geschikt is voor vriendschap met het andere geslacht, en wanhopigheid helpt niet.
[..]
Dus iedereen die nee kan zeggen tegen een vrouw waar veel andere mannen ja tegen zouden zeggen is gods gift to women? Dat perspectief zegt heel veel over jou.Als je weinig kansen krijgt moet je pakken wat je pakken kan denk ik, maar ja, als je denkt dat vrouwen klaargekomen zijn wanneer ze heel nat zijn dan zul je ook niet veel herkansingen krijgen.
[..]
Wie stelt hier ook alweer dat wat voor jou geldt ook voor alle andere mannen moet gelden?
[..]
Het is vooral waarschijnlijk bij mannen voor wie een zwak moment bij hun platonische vriendin hun beste kans is op seks en die daar desnoods jaren vrienden voor spelen.
Gast, je zal het vast heel goed doen in het sub-genre van zure humorloze autisten in Noord-Oost Groningen, maar you ain't fooling anyone herequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus iedereen die nee kan zeggen tegen een vrouw waar veel andere mannen ja tegen zouden zeggen is gods gift to women? Dat perspectief zegt heel veel over jou.![]()
En lezen kan je ook al niet, dat ging over spuitend klaarkomen. Je weet, dat wat je nog nooit in de praktijk mee hebt mogen maken.quote:Als je weinig kansen krijgt moet je pakken wat je pakken kan denk ik, maar ja, als je denkt dat vrouwen klaargekomen zijn wanneer ze heel nat zijn dan zul je ook niet veel herkansingen krijgen.
Spijker-kop. Door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Wat een faalhaas, je snapt duidelijk echt niks van dit topic.Je hebt het over nee zeggen tegen vrouwen, terwijl wij het hebben over het feit dat de gemiddelde man meer dan enkel vriendelijke gevoelens zal hebben voor zijn aantrekkelijke beste vriendin. Niemand stelt dat ze hier perse naar moeten handelen.
Sowieso je taalgebruik geeft al aan dat je waarschijnlijk een autistisch figuur bent met weinig praktijkervaring.Kutjes kijken? Bitch please, wat een kleuter.
Sorry, maar dit is echt een schoolvoorbeeld van vrouwelijke naïviteit op dit onderwerp.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok, stél dat elke beste vriend in eerste instantie gevoelens had voor zijn beste vriendin. Dat kan toch afzwakken? Ik kan me niet voorstellen dat iemand jaren lang een hechte vriendschap heeft, beiden inmiddels een andere relatie (of zelfs meerdere gehad) en alsnog hoopt ooit het bed in te duiken met zijn/haar beste vriend(in)
Ik geloof achter elkaar in jouw oprechtheid hierin, maar het dikgedrukte bewerkstelligde toch ook krullende mondhoeken bij me. Het kan natuurlijk zijn dat je niet aantrekkelijk bent of dat hij homofiel is of dat hij op dit smoor- en smoorverliefd is op een vrouw, maar anders zou hij je absoluut door willen smeren als hij de kans zou krijgen ja. Steek jij je hand er voor in het vuur dat stel jij zou hem verleiden en een avond met spetterende seks in het vooruitzicht zou stellen hij daar niet op in zou gaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb zelf ook een beste vriend, al is het contact niet zo hecht. Maar ik moet er niet aan denken met hem het bed in te duiken, na die 13 jaar al helemaal nietEn andersom geldt dat net zo
Ik denk niet dat een man er per se mee bezig is. Ik denk wel dat een man niet snel nee zal zeggen als hem sex wordt aangeboden als hij vrijgezel is, goede vriendin of niet. Maar als hij een relatie heeft zal ie tegen vreemden nee moeten zeggen en tegen vriendinnen ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Wat een faalhaas, je snapt duidelijk echt niks van dit topic.Je hebt het over nee zeggen tegen vrouwen, terwijl wij het hebben over het feit dat de gemiddelde man meer dan enkel vriendelijke gevoelens zal hebben voor zijn aantrekkelijke beste vriendin. Niemand stelt dat ze hier perse naar moeten handelen.
Sowieso je taalgebruik geeft al aan dat je waarschijnlijk een autistisch figuur bent met weinig praktijkervaring.Kutjes kijken? Bitch please, wat een kleuter.
Jij stelt hier dat het eigenlijk alleen kan als de vrouw lelijk is of de man homo, en dat elke man in zo'n vriendschap met een aantrekkelijke vrouw uit is op seks. Ik stel dat je daarmee je eigen neiging op alle mannen projecteert, terwijl er heel veel mannen zijn die gewoon achter de vrouwen aanzitten die ze willen hebben, en niets willen met de vrouwen waar ze goed bevriend mee zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Ik mag graag vrouwen bloot zien, maar bij een goede vriendin heb ik daar dus uitdrukkelijk géén behoefte aan. Maar ook dat zul jij je niet voor kunnen stellen omdat je zo weinig te kiezen hebt en blij moet zijn met wat je wordt toegestopt, een beggar dus.quote:Sowieso je taalgebruik geeft al aan dat je waarschijnlijk een autistisch figuur bent met weinig praktijkervaring.Kutjes kijken? Bitch please, wat een kleuter.
Welnee, dat doen alleen de beggers. De choosers gaan ook geen kutjes kijken op het naakstrand weet je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk wel dat een man niet snel nee zal zeggen als hem sex wordt aangeboden als hij vrijgezel is, goede vriendin of niet.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast, je zal het vast heel goed doen in het sub-genre van zure humorloze autisten in Noord-Oost Groningen, maar you ain't fooling anyone here
Tuurlijk joh, was je nog op tijd met het editten van die post nadat iedereen je daar uitgelachen heeft?quote:En lezen kan je ook al niet, dat ging over spuitend klaarkomen.
Ejaculerende vrouwen in de zin van prostaatvocht? Nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt en vooralsnog ervaar ik dat niet als gemis. Misschien dat vrouwen erop zijn gaan oefenen sinds het 'in' is, maar van mij hoeft dat denk ik niet zo en ik denk dat het gros van de mannen die veel meer vrouwen hebben gehad dan ik dat ook nog nooit hebben meegemaakt. Het is namelijk uitzonderlijk dat vrouwen dat doen, zoals mannen met een beetje ervaring kunnen afleiden.quote:Je weet, dat wat je nog nooit in de praktijk mee hebt mogen maken.
wàt een gecompliceerd 'ik-wil-niet-en-toch-weer-wel-en-vond-alsnog-wat-om-over-door-te-zeiken' verhaal...quote:
Waarom ben je dan zogenaamd goede vriendinnen met een aantrekkelijke vrouw? Omdat je zo met dr kan lachen of zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar ja, dat kun jij je waarschijnlijk niet voorstellen, omdat de friendzone je de beste kans geeft ooit nog een aantrekkelijke vrouw te neuken. Iets anders kan ik er ook niet van maken. Die Hofstadtgruppe vroeg mij wat ik zou doen als een goede vriendin mij zou vragen haar suf te neuken, ik zou dus nee zeggen.
En sommige vrouwen kunnen beter opschieten mannen en sommige mannen klikken wel goed met een vrouw. Dat jij een mannenman bent hoeft niet te zeggen dat iedereen dat is natuurlijk. Vrouwen kunnen ook gewoontoffe mensen zijn om mee om te gaan - ik baseer mijn vriendschappen niet op geslacht, maar op karakterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zogenaamd goede vriendinnen met een aantrekkelijke vrouw? Omdat je zo met dr kan lachen of zo?
De vrouwen met wie ik echt omga, dus wiens telefoonnummer ik heb en die ik bel op wat mee af te spreken, daar wip ik mee.
Andere vrouwen zijn slechts kennissen die ik wel eens tegenkom bij het uitgaan of zo of op feestjes maar that's it.
Echte vriendschappen, dat zijn een klein aantal mannelijke vrienden, geen behoefte aan vrouwelijke vrienden waar niet mee gewipt kan worden.
Als jij met vrouwen omgaat die een prostaat hebben, dan begin ik het een beetje te begrijpen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Ejaculerende vrouwen in de zin van prostaatvocht?
Maar wees eens eerlijk. Hoeveel van die (heterosexuele) mannelijke vrienden zouden nee zeggen als je eens aanbood wat leuks te doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
En sommige vrouwen kunnen beter opschieten mannen en sommige mannen klikken wel goed met een vrouw. Dat jij een mannenman bent hoeft niet te zeggen dat iedereen dat is natuurlijk. Vrouwen kunnen ook gewoontoffe mensen zijn om mee om te gaan - ik baseer mijn vriendschappen niet op geslacht, maar op karakter
een biertje drinken met Ripley is altijd tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar wees eens eerlijk. Hoeveel van die (heterosexuele) mannelijke vrienden zouden nee zeggen als je eens aanbood wat leuks te doen?
Ja natuurlijk, maar dan ben je niet gelijk een beste vriend he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:28 schreef Re het volgende:
[..]
een biertje drinken met Ripley is altijd tof
Geen idee. Maar dat doet er toch niet toe als ik het niet aanbiedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar wees eens eerlijk. Hoeveel van die (heterosexuele) mannelijke vrienden zouden nee zeggen als je eens aanbood wat leuks te doen?
Juist.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef kingmob het volgende:
Ondanks dat je dat soms zou vergeten gezien de reacties, zijn mensen geen slaaf van hun oerdriften.
Zeg, jij bent anders 1 jaar jonger dan ik, Benjamin!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist.
Alleen denken de testosteron-bommen onder ons hier anders over.
En heel toevallig zijn dat in veel gevallen nog pubertjes, dus niet eens gek.
Het werkt natuurlijk twee kanten op. Ik had al even een hechte vriendschap met mijn vriend voor wij wat kregen en dat had ook niet heel veel langer moeten duren, voelt soms nog wel raar, what the fuck is happeningquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt een schoolvoorbeeld van vrouwelijke naïviteit op dit onderwerp.
[..]
Ik geloof achter elkaar in jouw oprechtheid hierin, maar het dikgedrukte bewerkstelligde toch ook krullende mondhoeken bij me. Het kan natuurlijk zijn dat je niet aantrekkelijk bent of dat hij homofiel is of dat hij op dit smoor- en smoorverliefd is op een vrouw, maar anders zou hij je absoluut door willen smeren als hij de kans zou krijgen ja. Steek jij je hand er voor in het vuur dat stel jij zou hem verleiden en een avond met spetterende seks in het vooruitzicht zou stellen hij daar niet op in zou gaan?
Het zou kunnen hoor, maar zoals gezegd ben je dan óf onaantrekkelijk óf hij is homo óf een trouwe hond in een relatie. Als dat zo is stel je het antwoord op die vraag eens voor als hij niet in een relatie zou zitten. Jij weet 100.000% zeker dat hij de mogelijkheid om met je te seksen af zou wijzen?
Haha, wedden dat die mannen bovenop je duiken als je dat aanbied?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat doet er toch niet toe als ik het niet aanbiedEn denk dat mijn mannelijke vrienden met een relatie zeker nee zouden zeggen, al was het alleen maar om het gezeik dat het oplevert. Daarnaast kun je natuurlijk allebei niet lelijk zijn en niet elkaars type zijn.
''in veel gevallen''quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg, jij bent anders 1 jaar jonger dan ik, Benjamin!
Ja, ze is erg grappig. Maar ze heeft ook nog een heel goed stel hersens dus haar inzichten in van alles en nog wat van haar vernemen is ook de moeite waard, het hoeven niet alleen maar dijenkletsers te zijn. Dat zijn uiteraard eigenschappen in een vrouw waar jij geen prijs op stelt, maar dat is wel een persoonlijke eigenaardigheid die ik wel heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zogenaamd goede vriendinnen met een aantrekkelijke vrouw? Omdat je zo met dr kan lachen of zo?
En wat vindt Ingrid Ofstadtgruppe daarvan?quote:De vrouwen met wie ik echt omga, dus wiens telefoonnummer ik heb en die ik bel op wat mee af te spreken, daar wip ik mee.
Ik heb ook meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke, en voor al mijn vrienden geldt dat ik er niet mee wil neuken, dus op hoofdlijnen is dat hetzelfde.quote:Andere vrouwen zijn slechts kennissen die ik wel eens tegenkom bij het uitgaan of zo of op feestjes maar that's it.
Echte vriendschappen, dat zijn een klein aantal mannelijke vrienden, geen behoefte aan vrouwelijke vrienden waar niet mee gewipt kan worden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwelijke_ejaculatiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als jij met vrouwen omgaat die een prostaat hebben, dan begin ik het een beetje te begrijpen!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwelijke_ejaculatie
Je verhalen worden er niet geloofwaardiger op.
"af en toe ook stoeien en knuffelen"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:29 schreef mirjammajrim het volgende:
Nee mannen en vrouwen kunnen geen platonische beste vrienden zijn.
Ik heb het nu 3 keer meegemaakt. Je hebt een mannelijke maat, je kan lekker ouwehoeren en chillen en af en toe ook stoeien en knuffelen. Je weet zeker dat ze niks van je willen maar dan toch ineens na een paar jaar gebeurd er wat.
Nee ik heb er geen vertrouwen meer in. Jammer maar helaas.
Inderdaad, als mijn vriendin me zegt "Kom, we gaan even knuffelen", denk ik: "Juj, seks!". Altijd weer teleurgesteld op de momenten dat het dan ook echt alleen knuffelen betekent...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
"af en toe ook stoeien en knuffelen"
Ja vind je het gek dat ze dan meer gaan denken? Voor mannen is beiden, maar zeker knuffelen praktisch voorspel.
Maar ja, dat is weer de eeuwige battle of the sexes: "ja ik wilde enkel knuffelen, jij wilt weer gelijk seks"
Vrouwen
dat ze je borstkas strelen en dat je dan maar blijft wachten tot ze eindelijk omlaag gaan met die handquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad, als mijn vriendin me zegt "Kom, we gaan even knuffelen", denk ik: "Juj, seks!". Altijd weer teleurgesteld op de momenten dat het dan ook echt alleen knuffelen betekent...
Wat kunnen vrouwen toch schattig naïef zijn...
Maar als je er wat van zegt ben je de ongevoelige klootzak die alleen maar aan één ding kan denken en is alle kans verspeeld...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat ze je borstkas strelen en dat je dan maar blijft wachten tot ze eindelijk omlaag gaan met die hand
''Zo werkt de natuur nou eenmaal''quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef Re het volgende:
tsja, dat je je zaad in alles wil schieten wat een paar gaten heeft vind ik meer een beperking van jezelf eigenlijk...
De Moral Highground troefkaart, classyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef Re het volgende:
tsja, dat je je zaad in alles wil schieten wat een paar gaten heeft vind ik meer een beperking van jezelf eigenlijk...
Je hebt misschien gelijk. Ikzelf ben redelijk lichamelijk wat betreft knuffelen enzo, dat doe ik ook met familie en vriendinnen. Misschien hebben vrouwen dat sowieso meer als mannen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad, als mijn vriendin me zegt "Kom, we gaan even knuffelen", denk ik: "Juj, seks!". Altijd weer teleurgesteld op de momenten dat het dan ook echt alleen knuffelen betekent...
Wat kunnen vrouwen toch schattig naïef zijn...
ja iemand moet daar zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Moral Highground troefkaart, classy
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar als je er wat van zegt ben je de ongevoelige klootzak die alleen maar aan één ding kan denken en is alle kans verspeeld...
Volgens mij kennen we dezelfde vrouwen...
die natuur zegt ook dat je niet nutteloos moet investeren (met een f dan) in een vruchtloze relatie waar je toch geen nageslacht mee kan krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Zo werkt de natuur nou eenmaal''
Je hoeft toch niet perse innig om iemand heen te hangen om vrienden te zijn. Ik knuffel mijn maten ook niet, en mijn platonische vriendinnen ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:46 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Je hebt misschien gelijk. Ikzelf ben redelijk lichamelijk wat betreft knuffelen enzo, dat doe ik ook met familie en vriendinnen. Misschien hebben vrouwen dat sowieso meer als mannen.
En misschien kunnen mannen en vrouwen daarom geen vrienden zijn.
Citeer je nou gewoon Species? Overigens hebben wij dat ratten-instinct niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:50 schreef Re het volgende:
[..]
die natuur zegt ook dat je niet nutteloos moet investeren (met een f dan) in een vruchtloze relatie waar je toch geen nageslacht mee kan krijgen
Niet geheel waar overigens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse innig om iemand heen te hangen om vrienden te zijn. Ik knuffel mijn maten ook niet, en mijn platonische vriendinnen ook niet.
Ik moest een beetje gniffelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar als je er wat van zegt ben je de ongevoelige klootzak die alleen maar aan één ding kan denken en is alle kans verspeeld...
Volgens mij kennen we dezelfde vrouwen...
het instinct hebben we wel maar we hebben er een laagje overheen gelegd met als naam, zelfbewustzijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Citeer je nou gewoon Species? Overigens hebben wij dat ratten-instinct niet.
Dat is niet wat de natuur tegen mannen zegt hoor. Die zegt: spuit het in zoveel mogelijk vrouwtjes exemplaren en dan snel wegwezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:50 schreef Re het volgende:
[..]
die natuur zegt ook dat je niet nutteloos moet investeren (met een f dan) in een vruchtloze relatie waar je toch geen nageslacht mee kan krijgen
Klopt. Die schijnt men hier 'choosers' te noemen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:12 schreef HyperViper het volgende:
Of de man is dermate vaak teleurgesteld dat hij al blij is met een knuffel, maar dat zijn geen mannen.
Losers zou beter volstaan. Maar ach. Dat zijn ook juist de figuren waar de pro-gemengde vriendschap lui hun mening op baseren. Nee domme trut, hij wil wel meer. Hij heeft gewoon niet de ballen in zijn broek om je te forceren een keuze te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Die schijnt men hier 'choosers' te noemen.
Ik moet zeggen, jij zit je zo te profileren als super alpha mannetje dat het gewoon ongeloofwaardig begint te worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Die schijnt men hier 'choosers' te noemen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, jij zit je zo te profileren als super alpha mannetje dat het gewoon ongeloofwaardig begint te worden.
Dit is nou typisch zo'n slijmjurkje die nooit wat krijgt. Zo'n figuur die tijdens een discussie tussen mannen en vrouwen steevast de kant van de vrouw kiest, puur om zich te profileren en in zijn ogen een kans te maken. Ik heb nieuws voor je, suck up. Niemand geeft ook maar een vliegende fuck om laffe sufkutten zoals jij.quote:
Ja inderdaad man wat ken jij mij goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Dit is nou typisch zo'n slijmjurkje die nooit wat krijgt. Zo'n figuur die tijdens een discussie tussen mannen en vrouwen steevast de kant van de vrouw kiest, puur om zich te profileren en in zijn ogen een kans te maken. Ik heb nieuws voor je, suck up. Niemand geeft ook maar een vliegende fuck om laffe sufkutten zoals jij.
Waarin heeft ie in hoofdlijnen gelijk dan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef Metalfreak het volgende:
Het is hierboven misschien wat bot verwoord, maar in hoofdlijnen heeft HyperViper gelijk. Alleen worden de meesten door schade en schande pas wijs (ik ben hierin geen uitzondering) Meestal zie je het licht pas later...
Ik heb niets te bewijzen, geloof mij maar, er zijn genoeg kansloze dingen aan mij. (hoogtevrees en ik luister wel eens naar Ace of Base.) Geloof mij maar dat ik geen ene fuck geef om wat mensen hier over mij denken, diegene die mij in het echt kennen weten dat ik open kaart speel. Jij etaleert het gewoon, de kansloze opmerking, het aanvallen van een van de krachtigere sprekers hier door op de man te spelen. Ik heb het al zo vaak zien gebeuren, altijd weer die onzekere drommels die met dit soort bocht aan komen kakken. Ik ben er wel over uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja inderdaad man wat ken jij mij goed.dat jij je eigen mannelijkheid via een internetforum moet bewijzen is niet mijn probleem, nerd.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
ik luister wel eens naar Ace of Base
3 werfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb niets te bewijzen, geloof mij maar, er zijn genoeg kansloze dingen aan mij. (hoogtevrees en ik luister wel eens naar Ace of Base.) Geloof mij maar dat ik geen ene fuck geef om wat mensen hier over mij denken, diegene die mij in het echt kennen weten dat ik open kaart speel. Jij etaleert het gewoon, de kansloze opmerking, het aanvallen van een van de krachtigere sprekers hier door op de man te spelen. Ik heb het al zo vaak zien gebeuren, altijd weer die onzekere drommels die met dit soort bocht aan komen kakken. Ik ben er wel over uit.
Ach, kom op nou. Jij wilde gewoon bewijzzen dat je een onweerstaanbare vrouw bent. Je gaat niet zomaar met jan en alleman knuffelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef mirjammajrim het volgende:
Ja en ergens wist ik dat dondersgoed hoor, dat knuffelen meer betekend.
In de tijden dat ik vrijgezel ben, knuffel ik met alles en iedereen. Als ik een relatie heb, knuffel ik alleen met mijn vriend, en dan mag verder geen een man (familie uitgezonderd), mij op die manier vasthouden of aanraken. Dat voelt dan niet goed meer ofzo.
Anyway, in de tijd dat ik nog wel met mannelijke vrienden knuffelde, dacht ik dat het niet veel kwaad kon omdat ze altijd op hun allerhardst riepen dat ze toch niks van me wilden op die manier.
Waarom zeggen mannen dat als het dus stiekem toch wel zo is?
Ik noem dat soort mannen altijd 'valse nichten', ze verloochenen hun eigen soort om maar wanhopig een kans te kunnen blijven maken bij het meisje dat hun overduidelijk niet ziet staat. Dat soort mannen verliezen de alpha-strijd ook altijd, dus proberen ze op deze manier hun zaad te laten 'overleven'.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb niets te bewijzen, geloof mij maar, er zijn genoeg kansloze dingen aan mij. (hoogtevrees en ik luister wel eens naar Ace of Base.) Geloof mij maar dat ik geen ene fuck geef om wat mensen hier over mij denken, diegene die mij in het echt kennen weten dat ik open kaart speel. Jij etaleert het gewoon, de kansloze opmerking, het aanvallen van een van de krachtigere sprekers hier door op de man te spelen. Ik heb het al zo vaak zien gebeuren, altijd weer die onzekere drommels die met dit soort bocht aan komen kakken. Ik ben er wel over uit.
Wat had jij gedaan als ze hadden gezegd dat ze je mee wilden sleuren naar hun grot en je daar helemaal uit willen wonen? Wedden dat je dan gestopt was met knuffelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef mirjammajrim het volgende:
In de tijden dat ik vrijgezel ben, knuffel ik met alles en iedereen. Als ik een relatie heb, knuffel ik alleen met mijn vriend, en dan mag verder geen een man (familie uitgezonderd), mij op die manier vasthouden of aanraken. Dat voelt dan niet goed meer ofzo.
Anyway, in de tijd dat ik nog wel met mannelijke vrienden knuffelde, dacht ik dat het niet veel kwaad kon omdat ze altijd op hun allerhardst riepen dat ze toch niks van me wilden op die manier.
''De alpha-strijd''quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik noem dat soort mannen altijd 'valse nichten', ze verloochenen hun eigen soort om maar wanhopig een kans te kunnen blijven maken bij het meisje dat hun overduidelijk niet ziet staat. Dat soort mannen verliezen de alpha-strijd ook altijd, dus proberen ze op deze manier hun zaad te laten 'overleven'.
Het feit dat er mannen zijn die zo achterbaks reageren omdat ze stiekem hun eigen zaad erin willen proppen. Zogenaamde cockblockers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarin heeft ie in hoofdlijnen gelijk dan ?
Dat MPC een slijmjurkje is die nooit wat krijgt ?
Dat figuren die de kant van de vrouw kiezen in een discussie dit altijd doen om zich te profileren en een kans te maken op sex?
Dat niemand een ''vliegende fuck'' geeft om ''laffe sufkutten''?
Dat zeg ik, valse nicht. Beetje afstand doen van het hele man-zijn, roepen dat je vooral niet zo bent, en dat jij in tegenstelling tot de rest wel 'beschaafd' bent. Lekker roddelen en afgeven op andere mannen samen met je vriendinnetjes, want die mannen zijn o zo stom. Ik weet precies wat voor types dat zijnquote:
Je hebt dan ook geen schijn van kans met je gay gedicht-skills:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef MPC60 het volgende:
Nou 1 ding is mij wel duidelijk, ik ben niet degene die wanhopig zn alpha status op FOK hoog probeert te houden.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:19 schreef MPC60 het volgende:
Ik dacht laat ik eens helpen.
Een blik,
glimlach of groet,
Jou weer zien doet mij altijd goed.
Helaas,
verlegen als ik ben,
Kan ik alleen maar dromen,
over hoe ik met jou verder ren.
Mocht de die dag daar ooit komen
Wil je dan met mij verder dromen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah de nee jij dan reactie. Het was het wachten waard. Typisch dat laffe zwijnen zoals jij ook altijd verbaal zo zwak in hun schoenen staan. Hoffje en ik zijn absoluut geen vrienden, in tegenstelling. Nee dit heeft niets met vriendschap of loyaliteit te maken. Dit is jouw gedrag waar ik jou op aanspreek. Dat jij vervolgens met deze opmerking komt toont hoe pijnlijk dit voor je is. Je wil het niet bevatten. Gasten zoals jij, laffe verraders, worden door geen enkele zelfrespecterende man gewaardeerd. Zoals Scorp zegt:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
3 werfvoor je reactie! Als er iemand zichzelf laat kennen ben jij het wel. Maar ik lees het al ik heb je internetvriendje aangevallen.
quote:ze verloochenen hun eigen soort om maar wanhopig een kans te kunnen blijven maken bij het meisje dat hun overduidelijk niet ziet staat.
Welnee hoor, ik ben echt geen super alfa mannetje. Dat is WS hier, remember?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, jij zit je zo te profileren als super alpha mannetje dat het gewoon ongeloofwaardig begint te worden.
Ach ik zit iig niet kansloos iemand zijn posthistorie door te spitten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen schijn van kans met je gay gedicht-skills:
[..]
Prachtig. Je weet precies wat ik bedoel. En maar niet doorhebben dat ze hard gebruikt worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, valse nicht. Beetje afstand doen van het hele man-zijn, roepen dat je vooral niet zo bent, en dat jij in tegenstelling tot de rest wel 'beschaafd' bent. Lekker roddelen en afgeven op andere mannen samen met je vriendinnetjes, want die mannen zijn o zo stom. Ik weet precies wat voor types dat zijn
Je dist zelfs als een wijf.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ach ik zit iig niet kansloos iemand zijn posthistorie door te spitten.
Alpha status door open kaart te spelen? Laat je toch niet zo kennen man. Je mag alles hier aan mij vragen, hoe beschamend ook. Dit heeft niets met status te maken maar met realiteit. Die jij niet wilt erkennen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef MPC60 het volgende:
Nou 1 ding is mij wel duidelijk, ik ben niet degene die wanhopig zn alpha status op FOK hoog probeert te houden.
Dat zijn van die types die ook naar musical`s en danswedstrijden meegaan, 'omdat ze het zo gezellig vinden'quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Prachtig. Je weet precies wat ik bedoel. En maar niet doorhebben dat ze hard gebruikt worden.
Ach ik doe tenminste zus en zo niet. Eentje van de dames inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Dit is nou typisch zo'n slijmjurkje die nooit wat krijgt. Zo'n figuur die tijdens een discussie tussen mannen en vrouwen steevast de kant van de vrouw kiest, puur om zich te profileren en in zijn ogen een kans te maken. Ik heb nieuws voor je, suck up. Niemand geeft ook maar een vliegende fuck om laffe sufkutten zoals jij.
O god hou op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn van die types die ook naar musical`s en danswedstrijden meegaan, 'omdat ze het zo gezellig vinden'wie hou je nou voor de gek vraag ik me dan af he.
Dat ontken ik ook niet, uit eigen ervaring kan ik alleen maar zeggen dat het niet werkt en dat je als man altijd wel fantaseert over je vrouwelijke vrienden. Alleen dat overdreven reageren hier stoor ik mij aan, ze zijn nog wel iets meer dan lustobjecten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar ik ga echt niet ontkennen dat ik lekkere 'vriendinnen' niet zou willen doen, mochten ze zich geheel vrijblijvend aanbieden.
En de bitchfight volgt als 1 der vrouwen toegeeft dat ze wel dondersgoed weten dat er wat speelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, kom op nou. Jij wilde gewoon bewijzzen dat je een onweerstaanbare vrouw bent. Je gaat niet zomaar met jan en alleman knuffelen.
Worstel je een beetje met je eigen geaardheid jochie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, valse nicht. Beetje afstand doen van het hele man-zijn, roepen dat je vooral niet zo bent, en dat jij in tegenstelling tot de rest wel 'beschaafd' bent. Lekker roddelen en afgeven op andere mannen samen met je vriendinnetjes, want die mannen zijn o zo stom. Ik weet precies wat voor types dat zijn
Nee nee, even de kleine tekst goed lezen. Het ging nml om het type dat je schetste.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Moet ik dat zijn? Want zo stoer ben ik niet hoor, slechts eerlijk.
O ja, de homo-kaart spelen, want daar zijn de zogenaamde 'alpha mannetjes' o zo allergisch voor. Je bent net zo voorspelbaar als je vriendinnetjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Worstel je een beetje met je eigen geaardheid jochie?
JIJ speelt de homo kaart de hele tijd, dat zegt meestal wat over jezelf he.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O ja, de homo-kaart spelen, want daar zijn de zogenaamde 'alpha mannetjes' o zo allergisch voor. Je bent net zo voorspelbaar als je vriendinnetjes.
Ok ik volg je weer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee nee, even de kleine tekst goed lezen. Het ging nml om het type dat je schetste.
"Nee jij doet het, dus je zal het wel zijn, hihihi!".quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
JIJ speelt de homo kaart de hele tijd, dat zegt meestal wat over jezelf he.
Homo dit, nicht dat, en dan roepen dat andere mensen een probleem hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Nee jij doet het, dus je zal het wel zijn, hihihi!".
Verder nog iets uit de Vrouwenvocabulaire die je wilt gebruiken? Je bent al zo lekker op dreef namelijk
Dus mensen die homo zijn hebben een probleem? Vieze homofoob dat je er bent, ik walg van jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Homo dit, nicht dat, en dan roepen dat andere mensen een probleem hebben.
In plaats van de kroeg in te duiken met zijn maten gaat hij aan de chocolade, thee en Maid in Manhattan met JLO, ondertussen uithuilend op de schouder van zijn beste vriendin en haar balende vriend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar kom op jongens, al 10 jaar een beste vriendin. Dus ik mag ervan uitgaan dat je dik boven de 20 bent toch? En dan serieus 'gaan uitjanken bij een vriendin' als je weer eens gedumpt bent?
Niggah please.
Eindelijk een vrouw die een beetje snapt hoe het werkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:01 schreef Sekhmet het volgende:
Ik blijf het een lastige kwestie vinden. Het typerende van dat filmpje wat hier volgens mij al meerdere keren gepost is, is dat de meeste vrouwen de vraag of vriendschap mogelijk is met 'ja' beantwoorden en de mannen met 'nee'.
Heb vaak het idee dat vrouwen wel alleen bevriend kunnen zijn met mannen zonder verdere bijbedoelingen, maar dat dit voor mannen een stuk lastiger is.
Het kan wel...maar vraag mij idd af of menig man er niet bovenop zou duiken als ze die kans krijgen (en zelf geen relatie hebben). Niet omdat ze een relatie willen, maar omdat mannen volgens mij veel nieuwsgieriger zijn naar hoe het zou zijn om met die specifieke vrouw het bed in te duiken.
Omdat je daarmee een vriendschap weer kan verpesten zullen er genoeg mannen zijn die zich prima kunnen inhouden omdat een vriendschap ook heel waardevol kan zijn. Keuzes maken...
EXACT. Jij begrijpt ons al beter dan die softe zakkenwassers hier. Dit is éxact de reden waarom ik ben zoals ik ben. Ik zeg ook altijd ik kan nog zoveel van aardbeienijs houden, dat wil niet zeggen dat ik niet eens chocolade wil proberen. Dan kun je zeggen dat het aardbeienijs klaarblijkelijk niet voldoet, maar dat is bullshit. Want als ik alleen maar chocolade zou eten zou ik weer pistache willen. Mannen willen jagen en ontdekken, ik hoef niet eens verliefd te zijn. Als ze er leuk uitziet dan wil ik haar proberen. Heel goed van je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:01 schreef Sekhmet het volgende:
Het kan wel...maar vraag mij idd af of menig man er niet bovenop zou duiken als ze die kans krijgen (en zelf geen relatie hebben). Niet omdat ze een relatie willen, maar omdat mannen volgens mij veel nieuwsgieriger zijn naar hoe het zou zijn om met die specifieke vrouw het bed in te duiken.
Maar vond je die goede vriend eerder nooit aantrekkelijk dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel eens met een goede vriend het bed in gedoken. je kent het wel, filmpje, wijntje, lekker op de bankTja boeiend. Zolang beiden het willen en er verder geen gezeik erna komt. Dat laatste is wel het belangrijkste. Al schijnen vrouwen daar nogal irritant in te zijn, dus beetje balen voor die mannen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus mensen die homo zijn hebben een probleem? Vieze homofoob dat je er bent, ik walg van je
Hij had/heeft zeker wel wat. Ook zonder dat wijntje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef Greys het volgende:
Maar vond je die goede vriend eerder nooit aantrekkelijk dan?
Zonder het wijntje?![]()
Ik dacht ook altijd dat vrouwen prrrrima 'gewoon alléén vrienden' kunnen zijn met mannen, maar tegenwoordig denk ik toch dat het wel heel erg helpt als de man in kwestie op mannen valt, zeg maar. Dan heb je tenminste gegarandeerd geen dubbele agenda's, van beide kanten.
Inhouden? Kom op zeg. Ik zal wel weer voor gods gift to women uitgemaakt worden, maar is het nou echt zo onvoorstelbaar dat een man een vrouw gewoon niet wil? Gewoon omdat ze hem niet aantrekt hoewel ze andere mannen wel aantrekt? Is het nou echt zo onvoorstelbaar dat een man meer nodig heeft om seks te willen dan een vrouw van onder de 100 kilo met nog minstens 20 tanden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:01 schreef Sekhmet het volgende:
Omdat je daarmee een vriendschap weer kan verpesten zullen er genoeg mannen zijn die zich prima kunnen inhouden omdat een vriendschap ook heel waardevol kan zijn. Keuzes maken...
Ik geloof niet dat ik veel mannen kennen die helemaal uit zichzelf een behoefte aan knuffelen hebben. Het woord alleen al, daar houden mannen niet van en ze gebruiken het vol enthousiasme voor iets wat ze in een kwaad daglicht willen stellen. Zo is bijvoorbeeld een knuffelmarokkaan of een boomknuffelaar geen aanprijzing, als mannen het gebruiken dan heeft het meestal een negatieve lading. Dat wil niet zeggen dat ze met tegenzin knuffelen, veel mannen hebben wel gewoon de behoefte om lief te zijn voor hun vriendin, dus dan gaat dat vanzelf. Maar het zal zelden helemaal uit hunzelf komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:46 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Je hebt misschien gelijk. Ikzelf ben redelijk lichamelijk wat betreft knuffelen enzo, dat doe ik ook met familie en vriendinnen. Misschien hebben vrouwen dat sowieso meer als mannen.
En misschien kunnen mannen en vrouwen daarom geen vrienden zijn.
Met mannen die graag met je willen stoeien en knuffelen niet nee. Dat waren dus gewoon stiekemerds met een dubbele agenda. Knuffelen doen ze met hun vriendin omdat dat erbij hoort, en stoeien doen ze met vrienden maar toch nog wat liever met broers om te laten zien wie het sterkste is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:29 schreef mirjammajrim het volgende:
Nee mannen en vrouwen kunnen geen platonische beste vrienden zijn.
Ik heb het nu 3 keer meegemaakt. Je hebt een mannelijke maat, je kan lekker ouwehoeren en chillen en af en toe ook stoeien en knuffelen. Je weet zeker dat ze niks van je willen maar dan toch ineens na een paar jaar gebeurd er wat.
Nee ik heb er geen vertrouwen meer in. Jammer maar helaas.
Dus jij gaat ook nog eens met oerlelijke wijven om? Voor de vriendschap?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inhouden? Kom op zeg. Ik zal wel weer voor gods gift to women uitgemaakt worden, maar is het nou echt zo onvoorstelbaar dat een man een vrouw gewoon niet wil? Gewoon omdat ze hem niet aantrekt hoewel ze andere mannen wel aantrekt? Is het nou echt zo onvoorstelbaar dat een man meer nodig heeft om seks te willen dan een vrouw van onder de 100 kilo met nog minstens 20 tanden?
Eens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:01 schreef Sekhmet het volgende:
Ik blijf het een lastige kwestie vinden. Het typerende van dat filmpje wat hier volgens mij al meerdere keren gepost is, is dat de meeste vrouwen de vraag of vriendschap mogelijk is met 'ja' beantwoorden en de mannen met 'nee'.
Heb vaak het idee dat vrouwen wel alleen bevriend kunnen zijn met mannen zonder verdere bijbedoelingen, maar dat dit voor mannen een stuk lastiger is.
Wat snap je niet aan het woord 'dus'?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook nog eens met oerlelijke wijven om?
In de praktijk niet, maar het zou op zich niet een probleem zijn. Ik hoef er immers toch niet mee te neuken.quote:Voor de vriendschap?
Ik zie niet in waarom ik de helft van de wereldbevolking bij voorbaat zou uitsluiten voor vriendschap. Als je nou niks beters weet te doen met vrienden dan kijken wie het hardste kan boeren, wie de meest vieze scheten kan laten, pornofilms kijken en in het algemeen wat schreeuwen en oorgeluiden uitstoten dan kan ik me voorstellen dat je altijd met mannen onder elkaar wil zijn. Maar daar ben ik dan weer niet mannelijk genoeg voor.quote:Waarom dan? Kan je geen maten vinden?
Ik snap het. Ik wens je veel plezier met het kijken naar romantische komedies met je afstotelijke vrouwelijke vriendinnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie niet in waarom ik de helft van de wereldbevolking bij voorbaat zou uitsluiten voor vriendschap. Als je nou niks beters weet te doen met vrienden dan kijken wie het hardste kan boeren, wie de meest vieze scheten kan laten, pornofilms kijken en in het algemeen wat schreeuwen en oorgeluiden uitstoten dan kan ik me voorstellen dat je altijd met mannen onder elkaar wil zijn. Maar daar ben ik dan weer niet mannelijk genoeg voor.
Dat je als man ook niet zit te wachten om met je beste vriendin het bed in te duiken die jij niet aantrekkelijk vindt (ookal is ze dat wel voor anderen) begrijp ik. Dat gaat voor vrouwen net zo op. Alleen wanneer zij wel 'neukbaar' is zullen mannen daar naar mijn idee eerder op ingaan dan de meeste vrouwen. Wederom puur uit nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inhouden? Kom op zeg. Ik zal wel weer voor gods gift to women uitgemaakt worden, maar is het nou echt zo onvoorstelbaar dat een man een vrouw gewoon niet wil? Gewoon omdat ze hem niet aantrekt hoewel ze andere mannen wel aantrekt? Is het nou echt zo onvoorstelbaar dat een man meer nodig heeft om seks te willen dan een vrouw van onder de 100 kilo met nog minstens 20 tanden?
Het gaat hier wel om beste vrienden...is wel wat anders dan gewoon mannelijke of vrouwelijke vrienden hebben. Die hebben de meeste wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:54 schreef Dennis_enzo het volgende:
Stelletje pubers hier dat even bepaalt dat je als man geen vrouwelijke vrienden kan hebbenAls je de 25 voorbij bent zou dat 'ik wil alle vrouwen neuken' gevoel toch wel een beetje af moeten nemen.
Maar wat heeft dat met 't onderwerp te maken ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Er is ooit eens zo'n test geweest met een vrouw op straat die mannen aansprak voor een snelle neukbeurt.. 9 van de 10 (ook niet vrijgezelle mannen) zeiden ja..
Er zei geen enkele vrouw ja toen een man hetzelfde vroeg.
Zegt denk ik ook al genoeg
om het even weer terug op TS te brengen... als je 2 jaar aan het investeren bent om in het broekje van je beste vriendin te willen grabbelen lijkt me dat ook niet echt effectief, vooral als je ook gewoon een vriendin hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om beste vrienden...is wel wat anders dan gewoon mannelijke of vrouwelijke vrienden hebben. Die hebben de meeste wel.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met 't onderwerp te maken ?
Het verschil tussen mannen/vrouwen en seks enzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef Sekhmet het volgende:
Naar mijn idee (en dat kan ik mis hebben en er zijn altijd uitzonderingen) kan een man sneller naar een willekeurige vrouw op straat kijken en zich afvragen hoe het zou zijn om seks met haar te hebben...en alleen dat. Bij vrouwen komen er vaker een heel scala aan gedachten voorbij (hoe zou hij zijn verder)...wederom niet bij allen.
Iets wat je (misschien ooit) graag zou willen hebben kun je toch beter bij de hand houden. De vriend van TS kiest nu dus voor een vriendschap. Ik weet ook niet of hij die vriendin überhaupt wel aantrekkelijk vindt en of er al langere periodes in hun vriendschap zijn geweest dat ze beide vrijgezel waren. Maar ik vraag mij af of er niks tussen hun zou gebeuren als ze beide zonder relatie zitten...en dan een keer gezellig met een wijntje op de bank zitten zoals Cue_ al zei.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef Re het volgende:
[..]
om het even weer terug op TS te brengen... als je 2 jaar aan het investeren bent om in het broekje van je beste vriendin te willen grabbelen lijkt me dat ook niet echt effectief, vooral als je ook gewoon een vriendin hebt
Dat doen we bij alle vrouwen hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat je als man ook niet zit te wachten om met je beste vriendin het bed in te duiken die jij niet aantrekkelijk vindt (ookal is ze dat wel voor anderen) begrijp ik. Dat gaat voor vrouwen net zo op. Alleen wanneer zij wel 'neukbaar' is zullen mannen daar naar mijn idee eerder op ingaan dan de meeste vrouwen. Wederom puur uit nieuwsgierigheid.
Naar mijn idee (en dat kan ik mis hebben en er zijn altijd uitzonderingen) kan een man sneller naar een willekeurige vrouw op straat kijken en zich afvragen hoe het zou zijn om seks met haar te hebben... en alleen dat. Bij vrouwen komen er vaker een heel scala aan gedachten voorbij (hoe zou hij zijn verder)...wederom niet bij allen.
Maar dit is puur mijn poging het mannelijk brein te doorgronden...iets wat toch nooit gaat lukken als vrouw zijnde
Prima als jij bij 1 of andere vetklep in roze legging gaat denken of je 'r zou doen of niet, maar laat mij daar lekker buiten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat doen we bij alle vrouwen hoorBinnen no time hebben we voor onszelf uitgemaakt of we die zouden doen of niet. Mannen die dat ontkennen zijn óf homo, of ze kennen zichzelf gewoon heel slecht. Vrouwen letten dan ook nog eens meer op details en kunnen op de kleinste details afknappen, die voor seks helemaal niet van belang zouden zijn.
dus TS moet dan maar jaloers zijn op haar want je weet maar nooit dat als ze single zijn ze gelijk gaan lopen knallen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iets wat je (misschien ooit) graag zou willen hebben kun je toch beter bij de hand houden. De vriend van TS kiest nu dus voor een vriendschap. Ik weet ook niet of hij die vriendin überhaupt wel aantrekkelijk vindt en of er al langere periodes in hun vriendschap zijn geweest dat ze beide vrijgezel waren. Maar ik vraag mij af of er niks tussen hun zou gebeuren als ze beide zonder relatie zitten...en dan een keer gezellig met een wijntje op de bank zitten zoals Cue_ al zei.
Mij is het niet gelukt iig...en dan heb ik het dus over momenten dat je beide geen relatie hebt en je elkaar aantrekkelijk vindt en je al zoveel intieme dingen met elkaar deelt.
Dan heb je dus binnen een fractie van een seconde al bepaald dat ze NIET paalbaar is!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima als jij bij 1 of andere vetklep in roze legging gaat denken of je 'r zou doen of niet, maar laat mij daar lekker buiten.
Blijkbaar heb jij dus wel al voor jezelf uitgemaakt dat je haar niet zou doen. Doe ik ook en in het geval van ranzige vrouwen heb je nog niet in de gaten dat die keuze toch even door je hoofd heeft geschoten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima als jij bij 1 of andere vetklep in roze legging gaat denken of je 'r zou doen of niet, maar laat mij daar lekker buiten.
Ik kijk er niet eens naar...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan heb je dus binnen een fractie van een seconde al bepaald dat ze NIET paalbaar is!
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij dus wel al voor jezelf uitgemaakt dat je haar niet zou doen. Doe ik ook en in het geval van ranzige vrouwen heb je nog niet in de gaten dat die keuze toch even door je hoofd heeft geschoten.
Nee, dat is weer wat anders. Je kunt je moeilijk druk gaan maken over wat er gebeuren kan als je vriend weer single is. Dan gaat het dus om vertrouwen en of TS haar vriend voldoende vertrouwt dat hij nu voor haar kiest en niet voor zijn beste vriendin. Moet te doen zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef Re het volgende:
[..]
dus TS moet dan maar jaloers zijn op haar want je weet maar nooit dat als ze single zijn ze gelijk gaan lopen knallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dan dat het een ontzettende vetklep met een roze legging is? Dat lijken me toch feiten die je alleen kunt constateren door ernaar gekeken te hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kijk er niet eens naar...
Ik ben me er niet bewust van, maar ik ontken niet dat die keuze vast wel razendsnel en onbewust door mijn hoofd gaat.quote:[..]
Nee.
Maar bij jou geldt dit dus wel ? Ook bij bv bejaarde vrouwen gaat de gedachte ''wel of geen sex'' door je hoofd?
http://www.scientias.nl/o(...)he-vriendschap/62893quote:Oerdrift beïnvloedt platonische vriendschap
Geschreven op 09 mei 2012 om 10:51 uur door Caroline Kraaijvanger1
Nieuw onderzoek wijst erop dat onze oerinstincten invloed hebben op vriendschappen tussen man en vrouw.
Vriendschappen tussen mannen en vrouwen zijn vrij nieuw. Tegelijkertijd is de drang om een partner te vinden en ons voort te planten al stokoud. Onderzoekers vroegen zich af of het beeld dat wij van onze relatie met iemand van het andere geslacht hebben niet onbewust beïnvloed wordt door die oerdrift. Om dat uit te zoeken, zetten ze een studie op.
Platonische liefde: 'louter geestelijke, van al het zinnelijke ontdane liefde'. Foto: Allen Skyy (cc via Flickr.com).
Hypothese
Als hun hypothese – onze oerdriften beïnvloeden onze relatie met een vriend van het andere geslacht – zou kloppen, dan mochten de onderzoekers een aantal dingen verwachten. Bijvoorbeeld dat mannen zich vaker aangetrokken zullen voelen tot hun vrouwelijke vrienden dan vrouwen tot hun mannelijke vrienden.
Dat komt doordat mannen meer gefocust zijn op succes op korte termijn: seks met een vrouw. Vrouwen zijn meer gericht op succes op lange termijn: een stabiele relatie met een goede man die ook goed is voor zijn nageslacht. Ten tweede mocht men verwachten dat mannen de interesse die hun vrouwelijke vrienden in ze zouden hebben, zouden overschatten.
Mannen hebben daar een handje van. Dat is logisch: ze kunnen de interesse beter overschatten, dan onderschatten. Want in het laatste geval lopen ze een kans om seks te hebben mis en in het eerste geval lopen ze hooguit een blauwtje. Dat laatste is evolutionair gezien natuurlijk veel minder erg.
Ook verwachtten de onderzoekers dat mannen zich niet minder tot een vrouwelijke vriend aangetrokken voelen wanneer zij of die vriend een relatie had. Ook verwachtten de onderzoekers dat vrouwen die geen relatie hadden zich sneller aangetrokken zouden voelen tot een mannelijke vriend dan vrouwen die wel een relatie hadden. Dat laatste komt weer voort uit het verlangen naar een stabiele relatie.
Toetsen
Met behulp van verschillende experimenten waarin proefpersonen vragen over hun relaties beantwoordden, toetsten de onderzoekers hun hypothese en de aannames die daaruit voortkwamen. Zo ontdekten ze dat jongvolwassen mannen zich inderdaad vaker dan jongvolwassen vrouwen tot hun vriend aangetrokken voelden. Ook bleken mannen te overschatten hoe aantrekkelijk hun vrouwelijke vriend ze vond. Vrouwen onderschatten hoe aantrekkelijk hun mannelijke vriend ze vond. Ook bleken vrouwen die een relatie hadden inderdaad minder snel geneigd te zijn om met hun mannelijke vriend op date te gaan. Vrouwen die geen relatie hadden, stonden daar wel vaker voor open. Voor mannen maakte het niet uit of zij (of hun vrouwelijke vriend) een relatie had: zij wilden ongeacht die relatie altijd even graag met de vrouw op date.
Voordelen
De kans dat er enige spanning ontstaat, is dus groot. En die spanning kan wel eens negatief uitpakken. Waarom zouden mannen en vrouwen er dan toch nog van die ‘gemengde’ vriendschappen op nahouden? “De vriendschappen hebben meer voor- dan nadelen,” vertelt onderzoeker April Bleske-Rechek. “Vrouwen stellen bijvoorbeeld dat hun vriendschap met mannen emotioneel minder van ze vergt dan hun vriendschappen met vrouwen.”
Conclusies
De conclusie is duidelijk. De strategieën die mannen en vrouwen ontwikkeld hebben om hun kans op gezond nageslacht te vergroten, beïnvloeden hun kijk op vriendschappelijke relaties met het andere geslacht. “De seksuele strategieën van mannen bevatten een sterker verlangen naar ‘casual seks‘,” zo vertelt onderzoeker April Bleske-Rechek aan Scientias.nl. Ook blijkt uit het onderzoek wel dat enige spanning tussen vrienden niet ongewoon is. “Mannen en vrouwen voelen zich vaak tot hun vrienden aangetrokken.” En uit het onderzoek blijkt ook dat de aantrekkingskracht vaker als een last dan als een lust wordt gezien. “Zowel mannen als vrouwen (jongvolwassenen en ouderen) zagen seksuele aantrekkingskracht vaker als een nadeel dan als een voordeel, maar er waren er ook die het als een voordeel zagen. Aantrekkingskracht kan een prijs hebben. We ontdekten namelijk dat mannen en vrouwen die zich meer tot hun vrienden aangetrokken voelden vaak ook minder tevreden waren met hun huidige liefdesrelatie.”
Evolueren
De driften en strategieën die we hebben om die driften werkelijkheid te laten worden, spelen ons dus parten. Maar is het niet aannemelijk dat we ons door de jaren heen evolueren tot een soort die beter in staat is om vriendschappen met het andere geslacht te onderhouden? “Zullen mannen en vrouwen door de jaren heen zich minder aangetrokken gaan voelen door hun vrienden, zeker als die vrienden aantrekkelijk zijn en op een leeftijd zijn waarop ze zich kunnen voortplanten? Ik kan me dat wel voorstellen. Zeker als het gaat om de aantrekkingskracht die mannen voor hun vrouwelijke vrienden voelen.”
Er is dus nog helemaal geen reden om de vriendschap tussen man en vrouw af te schrijven. “Mannen en vrouwen voelen zich vaak tot hun vrienden aangetrokken en soms wordt een vriendschap meer dan dat en soms verdwijnt de vriendschap omdat mensen bezweken zijn voor de aantrekkingskracht die ze ervoeren. Maar dat betekent niet dat mannen en vrouwen geen gelijkwaardige vriendschap kunnen aangaan.”
Ik ben de laatste om verschillen tussen mannen en vrouwen te ontkennen. Ik vrees ook dat er veel mannen zijn die geniepig beste vriend gaan spelen, en dan telkens gaan knuffelen enzo en dan hopen op dat zwakke moment zodat ze toch nog seks krijgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat je als man ook niet zit te wachten om met je beste vriendin het bed in te duiken die jij niet aantrekkelijk vindt (ookal is ze dat wel voor anderen) begrijp ik. Dat gaat voor vrouwen net zo op. Alleen wanneer zij wel 'neukbaar' is zullen mannen daar naar mijn idee eerder op ingaan dan de meeste vrouwen. Wederom puur uit nieuwsgierigheid.
Naar mijn idee (en dat kan ik mis hebben en er zijn altijd uitzonderingen) kan een man sneller naar een willekeurige vrouw op straat kijken en zich afvragen hoe het zou zijn om seks met haar te hebben...en alleen dat. Bij vrouwen komen er vaker een heel scala aan gedachten voorbij (hoe zou hij zijn verder)...wederom niet bij allen.
Dat is wederzijds, patronen in de output herkennen is al heel wat, de blackbox waar die uitkomt kun je in het geval van vrouwen beter laten voor wat die is.quote:Maar dit is puur mijn poging het mannelijk brein te doorgronden...iets wat toch nooit gaat lukken als vrouw zijnde
Touché !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het een ontzettende vetklep met een roze legging is? Dat lijken me toch feiten die je alleen kunt constateren door ernaar gekeken te hebben.
[..]
Ik ben me er niet bewust van, maar ik ontken niet dat die keuze vast wel razendsnel en onbewust door mijn hoofd gaat.
En daarom denk ik dat vriendschappen in de zin van beste vrienden tussen mannen en vrouwen vaak niet werken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben de laatste om verschillen tussen mannen en vrouwen te ontkennen. Ik vrees ook dat er veel mannen zijn die geniepig beste vriend gaan spelen, en dan telkens gaan knuffelen enzo en dan hopen op dat zwakke moment zodat ze toch nog seks krijgen.
Je komt een vrouw tegen en dan weet je meteen al of je haar wil neuken of niet, meestal in de eerste oogopslag en dan kan er nog iets zijn wat waardoor je je bedenkt. Maar eigenlijk weet je het al heel snel. Dan ga je er achteraan, en dan lukt het of lukt het niet. In beide gevallen blijf je ver van de best friendzone.
Die laatste zijn echt weer van die vrouwenredenatiesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef madeliefff het volgende:
Een aantal mannen hier zeggen dat ze sex niet af zullen slaan als die vriendin mooi is, het enige wat ik me dan af vraag is hebben jullie dan nooit bij een mooi meisje dat jullie haar ondanks dat ze mooi is niet aantrekkelijk vinden voor sex? omdat ze je type niet is of omdat je om een of andere reden op haar afknapt??
top!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Oke jongens, we kunnen het gebitchfight wel achterwege laten, we hebben namelijk allemaal gelijk.
[..]
http://www.scientias.nl/o(...)he-vriendschap/62893
Eerlijk gezegd? Nee. Nog niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef madeliefff het volgende:
Een aantal mannen hier zeggen dat ze sex niet af zullen slaan als die vriendin mooi is, het enige wat ik me dan af vraag is hebben jullie dan nooit bij een mooi meisje dat jullie haar ondanks dat ze mooi is niet aantrekkelijk vinden voor sex? omdat ze je type niet is of omdat je om een of andere reden op haar afknapt??
Dan zullen ze eerder geen relatie met haar willen (of geen tweede keer seks)...weinig mannen die seks met een in hun ogen mooie vrouw zullen weigeren volgens mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef madeliefff het volgende:
Daar geef je toch de mensen gelijk hier? Niemand hier die beweert een vrouw te doen die ze niet aantrekkelijk vinden.quote:
Welke mensen? Het gaat erom dat sommige mensen denken dat een hoop vriendinnen van mannen stiekem crushes zijn, zoals deze user zegt..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar geef je toch de mensen gelijk hier? Niemand hier die beweert een vrouw te doen die ze niet aantrekkelijk vinden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vrees ook dat er veel mannen zijn die geniepig beste vriend gaan spelen, en dan telkens gaan knuffelen enzo en dan hopen op dat zwakke moment zodat ze toch nog seks krijgen.
Het gaat niet puur om fysieke aantrekkingskracht he? Ik heb ook vriendinnen die best knap zijn maar waar ik nooit iets mee zou willen, misschien wel juist omdat het vrienden zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar geef je toch de mensen gelijk hier? Niemand hier die beweert een vrouw te doen die ze niet aantrekkelijk vinden.
En als ze zouden aanbieden om de beste seks van je leven te beleven zonder verdere consequenties, zou je dan nog nee zeggen? We hebben het hier overigens júist wel over pure fysieke aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Het gaat niet puur om fysieke aantrekkingskracht he? Ik heb ook vriendinnen die best knap zijn maar waar ik nooit iets mee zou willen, misschien wel juist omdat het vrienden zijn.
Ik denk wel dat meer mannen die neiging hebben, maar als het om mannen gaat die daar niet op uit zijn dan denk ik dat het de vrouw is die daar eerder de fout in gaat. Omdat mannen meestal beter zijn in het scheiden van seks en geestelijke intimiteit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat vriendschappen in de zin van beste vrienden tussen mannen en vrouwen vaak niet werken.
Ik denk dat mannen en vrouwen prima vrienden kunnen zijn. Vooral omdat het soms veel makkelijker is dan een vriendschap met het eigen geslacht. Maar beste vrienden delen vaak veel intieme dingen met elkaar, troosten elkaar en begrijpen elkaar op veel gebieden. De sfeer die daarmee gecreëerd wordt eindigt naar mijn mening vaker in seks vanwege die intimiteit (wederom, mits aantrekkelijk, vrijgezel etc) dan wanneer je gewoon vrienden bent en elkaar af en toe in de kroeg ziet of op een feestje.
Denk dus wel dat mannen sneller voor die mogelijkheid tot seks zullen gaan dan vrouwen.
Dat stelde ik ook al, maar het blijkt dus dat 'mannelijke' mannen hier er hoe dan ook bovenop willen als de vrouw in kwestie als vrouw herkenbaar is zonder doktersverklaring en dus als aantrekkelijk geldt. Het lijkt mij normaal dat een man voorkeuren heeft maar kennelijk kan niet iedereen die zich veroorloven en is aantrekkelijk voor sommige andere mannen automatisch aantrekkelijk genoeg voor zichzelf. Ik noemde dat beggers can't be choosers maar dan ben ik meteen gods gift to women.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef madeliefff het volgende:
Hoho. De stelling was dat vriendschap tussen mannen en vrouwen niet kan omdat elke man eigenlijk wil indoen. Ik stelde dat dat onzin was, en dat dat waarschijnlijk alleen geldt voor sukkels die op een andere manier geen seks kunnen krijgen en zich dan maar voordoen als vriend zonder bijbedoelingen om toch een kans te maken. Dat er daar best veel van zijn denk ik inderdaad, en vele reacties in dit topic bevestigen dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke mensen? Het gaat erom dat sommige mensen denken dat een hoop vriendinnen van mannen stiekem crushes zijn, zoals deze user zegt..
[..]
Er zijn altijd consequenties, dus speculeren over 'wat als' is sowieso zinloos. Ik zou geen seks willen met vrouwelijke vrienden, juist omdat het vrienden zijn en ik die verhouding niet wil veranderen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En als ze zouden aanbieden om de beste seks van je leven te beleven zonder verdere consequenties, zou je dan nog nee zeggen? We hebben het hier overigens júist wel over pure fysieke aantrekkingskracht.
Nou met mijn vriendschappen met mannen is het niet helemaal goed afgelopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat had jij gedaan als ze hadden gezegd dat ze je mee wilden sleuren naar hun grot en je daar helemaal uit willen wonen? Wedden dat je dan gestopt was met knuffelen.
Koning.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:48 schreef Impossibruuu het volgende:
Als je in een relatie zit dan moet je grenzen trekken met betrekking tot hoe "goed" je bevriend bent met mensen van het andere geslacht. Er zijn wetenschappelijke studies waaruit keihard bleek dat het dus niet tot nauwelijks kan dat een man en vrouw een vriendschap met elkaar hebben zonder dat één daarvan op termijn gevoelens voor een ander kreeg, al dan niet intenties daarop nahield.
Ik kan dat alleen maar beamen. Mijn 2 exen hebben mij allebei bedonderd met zo'n 'goede vriend'. In beide gevallen een klasgenoot hen. Van die achterbakse kereltjes die de hele dag met je vriendin samen zijn, met je vriendin liggen te kutten, 's avonds berichtjes zitten te sturen, op Facebook constant op de chat hangen en elke scheet die je vriendin laat "liken", en uiteraard dat ongemeende luisterende oortje bieden wanneer je relatie even in een dalletje zit. Juist op dat laatste wachten ze, want dat is voor hen dé kans om toe te slaan.
Als je ook maar enigszins respect voor je partner of je relatie hebt, dan trek je grenzen en dan trek je niet constant op met zo'n 'goede vriend'. Een vonkje kan nou eenmaal snel overslaan, maar datzelfde vonkje kun je net zo goed vermijden door een ander niet constant op te zoeken.
Zo heb ik in het verleden wel eens hele leuke vrouwelijke collega's gehad waar ik goed mee overweg kon en waarvan ik er een paar wel eens thuis af deed zetten (ik had een auto, en het scheelde hen dik een uur reistijd en zij woonden toch op de route die ik naar huis reed). Op moment van dat afzetten werd dan vaak gevraag, geheel zonder intenties, of ik niet even naar binnen wou komen voor een drankje. Op zulke verzoekjes gaf ik altijd een vriendelijk bedankje maar ging er niet op in. Want ik ben me er van bewust dat ALS ik dat gedaan zou hebben dat er wel degelijk een vonkje over kan slaan als je daar lekker gezellig met z'n tweeën een drankje zit te doen.
Ten slotte zou ik het mijn vriendin niet eens aan willen doen om (te) veel met een 'gewone vriendin' op te trekken. Leuk, als iemand constant jaloers of onzeker thuis moet gaan zitten, want dat gebeurt toch.
Goed verhaal. Maar wat nou als je de Goede Vriendin (veel) eerder had dan je partner?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:48 schreef Impossibruuu het volgende:
Als je in een relatie zit dan moet je grenzen trekken met betrekking tot hoe "goed" je bevriend bent met mensen van het andere geslacht. Er zijn wetenschappelijke studies waaruit keihard bleek dat het dus niet tot nauwelijks kan dat een man en vrouw een vriendschap met elkaar hebben zonder dat één daarvan op termijn gevoelens voor een ander kreeg, al dan niet intenties daarop nahield.
Ik kan dat alleen maar beamen. Mijn 2 exen hebben mij allebei bedonderd met zo'n 'goede vriend'. In beide gevallen een klasgenoot hen. Van die achterbakse kereltjes die de hele dag met je vriendin samen zijn, met je vriendin liggen te kutten, 's avonds berichtjes zitten te sturen, op Facebook constant op de chat hangen en elke scheet die je vriendin laat "liken", en uiteraard dat ongemeende luisterende oortje bieden wanneer je relatie even in een dalletje zit. Juist op dat laatste wachten ze, want dat is voor hen dé kans om toe te slaan.
Als je ook maar enigszins respect voor je partner of je relatie hebt, dan trek je grenzen en dan trek je niet constant op met zo'n 'goede vriend'. Een vonkje kan nou eenmaal snel overslaan, maar datzelfde vonkje kun je net zo goed vermijden door een ander niet constant op te zoeken.
Zo heb ik in het verleden wel eens hele leuke vrouwelijke collega's gehad waar ik goed mee overweg kon en waarvan ik er een paar wel eens thuis af deed zetten (ik had een auto, en het scheelde hen dik een uur reistijd en zij woonden toch op de route die ik naar huis reed). Op moment van dat afzetten werd dan vaak gevraag, geheel zonder intenties, of ik niet even naar binnen wou komen voor een drankje. Op zulke verzoekjes gaf ik altijd een vriendelijk bedankje maar ging er niet op in. Want ik ben me er van bewust dat ALS ik dat gedaan zou hebben dat er wel degelijk een vonkje over kan slaan als je daar lekker gezellig met z'n tweeën een drankje zit te doen.
Ten slotte zou ik het mijn vriendin niet eens aan willen doen om (te) veel met een 'gewone vriendin' op te trekken. Leuk, als iemand constant jaloers of onzeker thuis moet gaan zitten, want dat gebeurt toch.
Ja, dan zou ik die minder zien. Een echte goede 'normale' vriendin zou daar begrip voor hebben. Dat zou ik immers ook hebben. Ik ga niet constant met andere vrouwen lopen kutten als ik een vriendin heb, waarom zou ik ook?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:01 schreef Greys het volgende:
Goed verhaal. Maar wat nou als je de Goede Vriendin (veel) eerder had dan je partner?
Dan ga jij de goede vriendin dus aan de kant zetten voor een nieuwe partner? Of in elk geval veel minder zien?
Ja maar stel (!) dat je die normale goede vriendin al 10 jaar kent ofzo. En die zag je al die jaren meerdere keren per week. Of sprak elkaar vaak. Of smste elkaar elke dag wel een keer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:06 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik die minder zien. Een echte goede 'normale' vriendin zou daar begrip voor hebben. Dat zou ik immers ook hebben. Ik ga niet constant met andere vrouwen lopen kutten als ik een vriendin heb, waarom zou ik ook?
En nee, dat staat niet gelijk aan het laten vallen van vrienden en vriendinnen voor een eventuele partner. Die vrienden blijf ik net zo goed behouden.Is naar mijn idee ook nogal raar om constant met andere vrouwen te gaan rondhangen. In een gezonde relatie ben je mijns inziens toch het liefst met je partner samen en ga je daar toch veel liever dingen mee ondernemen?
Ja maar dat kan dus ook niet. Je kan hem niet verbieden ergens mee om te gaan. Maar ik ben wel van mening dat beide partijen er een goed gevoel bij moeten hebben. Als in hij en de partner.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar stel (!) dat je die normale goede vriendin al 10 jaar kent ofzo. En die zag je al die jaren meerdere keren per week. Of sprak elkaar vaak. Of smste elkaar elke dag wel een keer.
Ik zou - als ik die goede vriendin was - het ronduit kut vinden als dat ineens drastisch ging veranderen als jij (de goede vriend) ineens een nieuwe partner kreeg.
Het zal inderdaad een kwestie van de gulden middenweg worden dan denk ik.
Maar wat als je nieuwe partner de Goede Vriendin totaal niet ziet zitten en niet meer wil dat je er mee om gaat?
Zit wat in, maar toch hebben goede vrienden daar begrip voor. Als één van mijn maten waar ik regelmatig een drankje mee doe weer eens een nieuwe vriendin had dan hield ik er ook rekening mee dat die minder tijd voor mij zou hebben daardoor. Andersom heb ik gelukkig ook begripvolle vrienden (en vriendinnen) die dat net zo goed hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Ja maar stel (!) dat je die normale goede vriendin al 10 jaar kent ofzo. En die zag je al die jaren meerdere keren per week. Of sprak elkaar vaak. Of smste elkaar elke dag wel een keer.
Ik zou - als ik die goede vriendin was - het ronduit kut vinden als dat ineens drastisch ging veranderen als jij (de goede vriend) ineens een nieuwe partner kreeg.
Dat is dus een probleem. Ik heb geen behoefte aan iemand die mij dingen gaat verbieden. Ik ben sowieso een erg makkelijk, begripvol en betrouwbaar persoon. Uit respect voor een eventuele vriendin (partner) zet ik contact met ander vrouwvolk een tandje lager. Sowieso is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om vreemd te gaan en zorg ik altijd bewust dat ik "de vonk" voor ben. Als iemand mij ondanks die mentaliteit toch dingen wil gaan verbieden klopt er iets niet, dan is er gewoon (onterecht) wantrouw in het spel ondanks dat ik nog zo mijn best doe om iedereen een goed gevoel er bij te laten hebben.quote:Maar wat als je nieuwe partner de Goede Vriendin totaal niet ziet zitten en niet meer wil dat je er mee om gaat?
Ja oke, maar stel.. JIJ bent de goede vriendin. Je gaat al jaren vriendschappelijk met een jongen om en niet meer dan vriendschappelijk. Dan krijgt hij een nieuwe vriendin en zij moet jou niet. Kortom, ze heeft géén goed gevoel bij jou, ook al wil jij echt haar vriendje niet inpikken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dus ook niet. Je kan hem niet verbieden ergens mee om te gaan. Maar ik ben wel van mening dat beide partijen er een goed gevoel bij moeten hebben. Als in hij en de partner.
Pubers die spreken over hun 'ervaring' ook nog eensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist.
Alleen denken de testosteron-bommen onder ons hier anders over.
En heel toevallig zijn dat in veel gevallen nog pubertjes, dus niet eens gek.
Waarom had jij het er dan moeilijk mee? Aangezien ze al langer bevriend waren, een tijdje vrijgezel waren samen.. en toch geen relatie hebben gekregen met elkaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:42 schreef RomyB het volgende:
Ik snap dat je niet wilt stoken, maar het is wel jou vriend. En je moet ook denken: Hij heeft voor mij gekozen. Als hij haar leuk vond, had hij dat al veeeel eerder zeggen, als ze al zolang vrienden zijn.
Dat boeit natuurlijk niks, want ze zijn geen single. Ik begin door dit topic zo langzamerhand te vermoeden dat sommigen daadwerkelijk als slaaf van hun driften door het leven gaan. Dat lijkt me erg lastig op meerdere fronten...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iets wat je (misschien ooit) graag zou willen hebben kun je toch beter bij de hand houden. De vriend van TS kiest nu dus voor een vriendschap. Ik weet ook niet of hij die vriendin überhaupt wel aantrekkelijk vindt en of er al langere periodes in hun vriendschap zijn geweest dat ze beide vrijgezel waren. Maar ik vraag mij af of er niks tussen hun zou gebeuren als ze beide zonder relatie zitten...en dan een keer gezellig met een wijntje op de bank zitten zoals Cue_ al zei.
Mij is het niet gelukt iig...en dan heb ik het dus over momenten dat je beide geen relatie hebt en je elkaar aantrekkelijk vindt en je al zoveel intieme dingen met elkaar deelt.
Heb pas zo'n goede vriend van me gemeld dat als hij weer een vriendin krijgt, ons contact niet zo blijft als het was. Zijn vorige vriendin mocht me graag en zag absoluut geen bedreiging in mij, maar hij besprak dingen met mij die hij met haar had moeten bespreken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
Ja oke, maar stel.. JIJ bent de goede vriendin. Je gaat al jaren vriendschappelijk met een jongen om en niet meer dan vriendschappelijk. Dan krijgt hij een nieuwe vriendin en zij moet jou niet. Kortom, ze heeft géén goed gevoel bij jou, ook al wil jij echt haar vriendje niet inpikken.
Daarop zegt hij 'Sorry hoor Qwea, ook al ken ik je al jaren, zij heeft er geen goed gevoel bij, dus we moeten onze vriendschap verbreken'. Vind je het dan een idioot of niet?
Omdat vrouwen de waarheid niet kunnen handelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef mirjammajrim het volgende:
Als ik single ben en een goede (knappe) vriendin van mij wilt sex, tja waarom zou ik dan weigeren? Als je vriendschap daardoor uiteindelijk kapot gaat, weet je precies hoeveel je vriendschap waard was. Toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welnee hoor, ik ben echt geen super alfa mannetje. Dat is WS hier, remember?
Maar ik ga echt niet ontkennen dat ik lekkere 'vriendinnen' niet zou willen doen, mochten ze zich geheel vrijblijvend aanbieden.
Hm, da's wel een interessante.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als ik single ben en een goede (knappe) vriendin van mij wilt sex, tja waarom zou ik dan weigeren? Als je vriendschap daardoor uiteindelijk kapot gaat, weet je precies hoeveel je vriendschap waard was. Toch?
Het afwijzen in angst dat je vriendschap kapot gaat is een teken van twijfelen over de kracht van je vreindschap.. Zo kijk ik er tegenaan
Ja, dat vind ik idioot. Maar het gaat ook niet om verbreken. Dat zou ook totaal idioot zijn. Maar als ik een goeie vriendin van iemand was en zijn vriendin ziet mij als een bedreiging, dan zou ik zelf ook het gesprek met haar aangaan om haar te verzekeren dat er niks anders is dan vriendschap.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja oke, maar stel.. JIJ bent de goede vriendin. Je gaat al jaren vriendschappelijk met een jongen om en niet meer dan vriendschappelijk. Dan krijgt hij een nieuwe vriendin en zij moet jou niet. Kortom, ze heeft géén goed gevoel bij jou, ook al wil jij echt haar vriendje niet inpikken.
Daarop zegt hij 'Sorry hoor Qwea, ook al ken ik je al jaren, zij heeft er geen goed gevoel bij, dus we moeten onze vriendschap verbreken'. Vind je het dan een idioot of niet?
Je wil een vrouw doen, en je manouvreert jezelf daartoe de friendzone in? En als je kiest met wie je wil neuken en met wie niet en dus geen vriendschappen aangaat met vrouwen die je wil neuken dan ben je meteen een super alfamannetje en gods gift to women?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welnee hoor, ik ben echt geen super alfa mannetje. Dat is WS hier, remember?
Neuh, ik zit niet in de friendzone. Daarom ga ik dus niet vriendschappelijk om met lelijke vrouwen en alleen met paalbare. En daar gebeurt dus wel eens wat mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je wil een vrouw doen, en je manouvreert jezelf daartoe de friendzone in? En als je kiest met wie je wil neuken en met wie niet en dus geen vriendschappen aangaat met vrouwen die je wil neuken dan ben je meteen een super alfamannetje en gods gift to women?
Zeg, wil je mijn lieve schatje erbuiten houden en je eigen pittig bekapselde Klazien uut Zalk even een veeg gaan geven? Of wil hij niet meer zo omhoog komen? Geen probleem jonguh, daar zijn pilletjes voor. Die zullen ze nu zelfs wel in Noord-Oost Greun bezorgenquote:Interessant perspectief, daarvoor moet je wel erg wanhopig zijn en echt helemaal niks te kiezen hebben lijkt me. Is Ingrid zo lelijk opgedroogd en ben je haar ook getrouwd omdat je niks te willen had?
Op relatie vlak kan ik afknappen op een mooi meisje, als in: Ik wil geen relatie met haar, maar zou wel sex met haar hebben. Snap je?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef madeliefff het volgende:
Als je jarenlang met elkaar omgaat, en je hebt seks, of je gaat zelfs een relatie aan. En dit gaat stuk, als je dan geen vrienden kan blijven erna, zeg dat genoeg over je band. Na zo'n tijd moet je band zo hecht zijn dat het niet meer te breken zou moeten zijn. Indien wel, wat is die band dan uiteindelijk waard?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, da's wel een interessante.
Want stel ik heb een jarenlange goede mannelijke vriend en stel die vind ik ook nog best aantrekkelijk, dan zou ik het toch ook afwijzen uit angst dat de vriendschap kapot zou gaan. En dat zie ik dan niet als twijfelen over de kracht van je vriendschap.
Ik denk dat ik het meer zie als een vriendschap juist zo op waarde schatten dat als er ook maar een KLEINE kans in zit dat het toch gekloot en gedonder gaat geven als je er mee rommelt (misschien dat gevoelens er toch door veranderen, er verliefdheid bij komt oid) dat het 't dan niet waard is.
ok, ja ik snap jou en die anderen die hierop gereageerd hebben. Nou ben ik sowieso van de relaties, maar ik heb niet bij elke mooie man iets van daar zou ik t op kunnen doen, na 1 min praten kan ik erop af knappen als hij saai is. Dan heb ik liever eenmalige sex met een iets minder mooie man die WEL interessant is. Sommigen zijn misschien wat meer visueel ingesteld dan anderen op dat vlak. Nu zeggen ze dat trouwens ook wel van mannen dat die meer visueel ingesteld zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:03 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Op relatie vlak kan ik afknappen op een mooi meisje, als in: Ik wil geen relatie met haar, maar zou wel sex met haar hebben. Snap je?
Kijk ik persoonlijk (weet niet hoe het met andere mannen zit) maar als het puur om de seks gaat, telt alleen het uiterlijk mee. Als het uit relatiedoeleinden is, dan interesseert karakter me weer meer dan het uiterlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ok, ja ik snap jou en die anderen die hierop gereageerd hebben. Nou ben ik sowiezo alleen van de relaties, maar ik heb echt niet bij elke mooie man iets van daar zou ik t op kunnen doen, na 1 min praten kan ik erop af knappen als hij saai is. Dan heb ik liever eenmalige sex met een iets minder mooie man die WEL interessant is. Sommigen zijn misschien wat meer visueel ingesteld dan anderen op dat vlak. Nu zeggen ze dat trouwens ook wel van mannen dat die meer visueel ingesteld zijn.
Waarom zou je dat uberhaupt willen testen? Is een vriendschap alleen de moeite waard als hij door alle mogelijke sutuaties heen standhoud? Ik vind van niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:17 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als je jarenlang met elkaar omgaat, en je hebt seks, of je gaat zelfs een relatie aan. En dit gaat stuk, als je dan geen vrienden kan blijven erna, zeg dat genoeg over je band. Na zo'n tijd moet je band zo hecht zijn dat het niet meer te breken zou moeten zijn. Indien wel, wat is die band dan uiteindelijk waard?
Is dat niet gewoon puur de angst dat de band minder sterk is dan je wilt dat het is?
Het is niet het testen waar het om gaat. Mensen vermijden dingen die ze bijden willen, uit angst dat de band kapot gaat als het mis gaat. Dan heb je dus geen vertrouwen in de kracht van je vriendschap. Hetzelfde geld met een relatie. Ik vertrouw mijn vriendin blind, als ze die vertrouwen beschaamd, tja dan is het beter dat ik er dan achter kom dan pas over 10 jaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:56 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt willen testen? Is een vriendschap alleen de moeite waard als hij door alle mogelijke sutuaties heen standhoud? Ik vind van niet.
Een relatie aan gaan na jarenlange vriendschap vind ik weer wat anders dan een keertje seks.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:17 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als je jarenlang met elkaar omgaat, en je hebt seks, of je gaat zelfs een relatie aan. En dit gaat stuk, als je dan geen vrienden kan blijven erna, zeg dat genoeg over je band. Na zo'n tijd moet je band zo hecht zijn dat het niet meer te breken zou moeten zijn. Indien wel, wat is die band dan uiteindelijk waard?
Is dat niet gewoon puur de angst dat de band minder sterk is dan je wilt dat het is?
Mag ik jou één ding vragen? Als iemand je beste vriend(in) is voor zoveel jaar. Wat zou er op tegen zijn als er eventuele gevoelens bij komen kijken? Dat zou toch juist perfect zijn? Als jij en je soulmate door 1x sex gevoelens voor elkaar krijgen en er een kans is dat een verborgen liefde naar boven komt. Lijkt me een prima gok eigenlijk..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Een relatie aan gaan na jarenlange vriendschap vind ik weer wat anders dan een keertje seks.
Dat eerste zou wat mij betreft het risico waard zijn, dat tweede niet
En je punt of het uit angst is dat de band minder sterk is dan je denkt vind ik echt een interessante hoor, zeg ook zeker niet dat ik gelijk heb. Maar ik heb het idee dat zelfs als je vriendschap (!) echt rotsvast is, het toch na een keertje seks enorm mis kan (!) gaan, omdat er dan andere gevoelens bij kunnen (!) komen kijken dan alleen vriendschap.
Het is zeker niet zo dat het altijd mis gaat, sommigen kunnen daarna prima vrienden blijven alsnog. Maar ik denk toch stiekem dat het vaker mis gaat dan goed gaat.
Dat heb ik ook weleens ervaren, maar dan is het meestal zo dat beiden vrijgezel zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:20 schreef Friek_ het volgende:
Voor de cynici in dit topic heb ik wel een leuke uitzondering op de regel: ik heb een beste viendin die 200+ kilometer verderop woont, getrouwd is en kinderen heeft. Reken maar dat na een bruiloft en kinderen het 'willen neuken' bijzonder snel verdwijnt.
Maar goed, dat is wel zoals gezegd een uitzondering. Verder is het zo dat man-vrouw-vriendschappen regelmatig uitlopen op drama. Dat moge kinderachtig klinken, maar is helaas vaak wel zo (weet ik uit eigen ervaring).
Dat is wel vrij uitzonderlijk. Vervelend maar toch: vaak worden mannen bevriend met een aantrekkelijke vrouw in de hoop later nog eens het bed mee te delen. Uitzonderingen daargelaten (als de vrouw bijvoorbeeld een onaantrekkelijk maar interessant persoon is).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarbij hij niet te klagen heeft over vrouwelijke aandacht en ik ook niet over mannelijke aandacht, maar waarbij je elkaar gewoon niet aantrekkelijk vindt.
Niet elke relatie houdt een leven lang stand (zegmaar het grootste gedeelte), waarom zou je je leven/gemoedstoestand aan dat risico blootstellen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef loveli het volgende:
Niet iedere dronken automobilist veroorzaakt een ongeluk, maar toch vinden we het verstandiger om alcohol en verkeer niet te combineren. Niet iedere brand wordt een inferno. Niet elke man/vrouw-vriendschap loopt uit op meer dan dat, maar de kans is aanzienlijk dat bij een van de twee meer gaat spelen dan alleen vriendschap.
Waarom zou je je relatie aan dat risico blootstellen?
http://www.psychologytoda(...)emotional-infidelity
Het is wel meer dan duidelijk dat er op zo'n moment een enorm spanningsveld tussen jullie zit dat niet bij een man-man of vrouw-vrouw vriendschap aanwezig is. Dat alleen al maakt het anders. Het spanningsveld blijft bestaan, ook al is de kans dat er daadwerkelijk wat gebeurt nul.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, da's wel een interessante.
Want stel ik heb een jarenlange goede mannelijke vriend en stel die vind ik ook nog best aantrekkelijk, dan zou ik het toch ook afwijzen uit angst dat de vriendschap kapot zou gaan. En dat zie ik dan niet als twijfelen over de kracht van je vriendschap.
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat er ook een kern van waarheid schuilt in wat loveli beweert. Ze erkent namelijk dat we wezens zijn met driften die fouten maken. Zodra je dat erkent zul je niet meer zo snel er wel op vertrouwen dat iets vanzelf wel goed loopt vanwege je prettige karakter, maar erken je de risico's die bij situaties komen kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet elke relatie houdt een leven lang stand (zegmaar het grootste gedeelte), waarom zou je je leven/gemoedstoestand aan dat risico blootstellen?
Je kunt zo alles kapotredeneren.
Ja misschien heb je gelijk hoor! Maar ik persoonlijk zou het pas 'gokken' als ik van te voren wel zelf het idee had dat het een relatie zou kúnnen worden. En dat ik dat ook zou willen zelf.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mag ik jou één ding vragen? Als iemand je beste vriend(in) is voor zoveel jaar. Wat zou er op tegen zijn als er eventuele gevoelens bij komen kijken? Dat zou toch juist perfect zijn? Als jij en je soulmate door 1x sex gevoelens voor elkaar krijgen en er een kans is dat een verborgen liefde naar boven komt. Lijkt me een prima gok eigenlijk..
Ze heeft absoluut een punt, maar je moet het niet te absoluut stellen. Je kunt/moet er rekening mee houden, eens. Je moet alleen niet je hele leven erop aanpassen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat er ook een kern van waarheid schuilt in wat loveli beweert. Ze erkent namelijk dat we wezens zijn met driften die fouten maken. Zodra je dat erkent zul je niet meer zo snel er wel op vertrouwen dat iets vanzelf wel goed loopt vanwege je prettige karakter, maar erken je de risico's die bij situaties komen kijken.
Als mijn relatie in een dip zit zijn er bijvoorbeeld een aantal zaken die ik niet moet doen. Naar de kroeg gaan, me kapot zuipen en vrouwelijk geflirt ontvangen is daar één van. Ik weet vrij zeker van mezelf dat ik m'n lul zou achterna lopen in dergelijke situaties om daar naderhand behoorlijke spijt van te hebben. Een soortgelijke redenering gaat op voor veel andere situaties. Toch begint het allemaal wel bij de erkenning dat we geen heilige boontjes zijn.
Andersom geldt precies hetzelfde. Een goede vriendschap kan zo'n beetje net zo belangrijk zijn als een relatie. Vergeet het adagium niet dat relaties komen en gaan, echte vrienden blijven vaker voor het leven. Als ik een goede vriendschap heb en mijn relatie heeft daar problemen mee, dan probeer ik daar iets aan te doen ja. Maar het getuigt m.i. van weinig volwassenheid als je met een idioot ultimatum aankomt als 'je vriend mag je helemaal niet zien', want dat is wat je effectief zegt. Nee, in een goede relatie ga je er samen aan werken en ga je kijken wat je voor de ander kan betekenen, dat betekent dat de wederpartij ook niet met idiote ultimatums komt maar met iets werkbaars.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:56 schreef loveli het volgende:
Als het mijn partner zou storen dat ik close met een mannelijke vriend ben, dan heb ik de keuze om iets te doen waar mijn partner blijkbaar ongelukkig van wordt, of dat te laten. In een goede relatie deel je iets samen dat kostbaarder is dan een vriendschap, je houdt rekening met elkaar. En met je eigen tekortkomingen.
Mijn ervaring met mannelijke vrienden is dat de kans op een succesvolle puur vriendschappelijke relatie, bar klein is. Met die wetenschap in het achterhoofd is de keuze snel gemaakt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Magistic het volgende:
Ik ben de draad een beetje kwijt, maar ik denk dat dit soort situaties vroeger werd opgelost door aparte tafels te creëren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Andersom geldt precies hetzelfde. Een goede vriendschap kan zo'n beetje net zo belangrijk zijn als een relatie. Vergeet het adagium niet dat relaties komen en gaan, echte vrienden blijven vaker voor het leven. Als ik een goede vriendschap heb en mijn relatie heeft daar problemen mee, dan probeer ik daar iets aan te doen ja. Maar het getuigt m.i. van weinig volwassenheid als je met een idioot ultimatum aankomt als 'je vriend mag je helemaal niet zien', want dat is wat je effectief zegt. Nee, in een goede relatie ga je er samen aan werken en ga je kijken wat je voor de ander kan betekenen, dat betekent dat de wederpartij ook niet met idiote ultimatums komt maar met iets werkbaars.
Ik kan niet voor jou spreken, maar ik heb vriendschappen die mij net zo dierbaar zijn dan wel dierbaarder dan een relatie, maar op een andere manier. Nu kan ik er natuurlijk een idiote oneliner tegenaan gooien als bro's before ho's, maar de essentie is dat ik niet zomaar een dergelijke vriendschap zou laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |